Kyllä mua on nii vtuttanu

Anonyymi-ap

Tänää tajusin että mun selkäni takana on vehkeilty. Nyt taidan kyllä pistää kaikki poikki enkä vastaa enää mihinkään. Ei voi luottaa mihkään! SE ON LOPPU NYT!

22

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tapahtunut?

• Anonyymi

Se on vaikeaa tänne kertoa...

• Anonyymi

Pelkkiä kyttääjiä ja elämänsotkijoita nää sivut täynnä

• Anonyymi

Siksi olen päättänyt lopettaa tämän koska tajusin että tämä ei johda mihinkään.

• Anonyymi

On niitä tuolla oikeassa elämässä eikä pelkästään netissä.

Saitti vaihtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niitä tuolla oikeassa elämässä eikä pelkästään netissä.

Saitti vaihtuu.

Oon huomannut löytyy jo naapuristakin teatteri jatkuu vuodesta näköjään toiseen luulin et mul ei oo elämää mut jotkut on vielä sairaampia ja noille varmaa maksetaan häirinnästä ja yksityisyyden rikkomisesta tms

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon huomannut löytyy jo naapuristakin teatteri jatkuu vuodesta näköjään toiseen luulin et mul ei oo elämää mut jotkut on vielä sairaampia ja noille varmaa maksetaan häirinnästä ja yksityisyyden rikkomisesta tms

Oletko jossain mt -laitoksessa?

• Aah, mitä dramatiikkaa!

Äkkinäinen saattaisi tietty kysyä mikä homnan nimi, mutta ihaninta on olettaa ja dramatisoida.. voih,mitä tunteenpaloa. 😁

• Anonyymi

Veit varpaat suustani...

• Anonyymi kirjoitti:

Veit varpaat suustani...

Oisitkin imenyt ne hädispäissääksyssäs sininiks. 🤣

• Disseisback kirjoitti:

Jotenkin näköjään eksyin tänne höpöhöpöpalstalle. 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Mä kyllä oikeesti kammion varpaita🤭🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kyllä oikeesti kammion varpaita🤭🤣

Kammoon siis. Jotain hirveetä niissä on.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Jotenkin näköjään eksyin tänne höpöhöpöpalstalle. 😁

Täällä on kuule enemmän menoa kuin muualla. Välillä voi ottaa popparit syliin ja tuntea itsensä järkeväksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä on kuule enemmän menoa kuin muualla. Välillä voi ottaa popparit syliin ja tuntea itsensä järkeväksi.

Mä en oo innostunut tästä menosta...

Ja lähtökohtaisesti ikävä tunteena on historiaan perustuva...haikailua menneeseen. Yyh... ei sovi mullle.

Toisaalta jo olemassaolevaa ikävöinti tuo voimaa. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Mä en oo innostunut tästä menosta...

Ja lähtökohtaisesti ikävä tunteena on historiaan perustuva...haikailua menneeseen. Yyh... ei sovi mullle.

Toisaalta jo olemassaolevaa ikävöinti tuo voimaa. 😁

Täällä ei varmaan ole kuin 4% ihmisiä jotka oikeasti ikävöi jotain kunnolla tuntemaansa henkilöä. Muut on nähneet kaupankassalla jonkun vilaukselta. Tai sit hegailee täällä muuten vaan, niin ku mä.

• EmpressOfTheLight kirjoitti:

Täällä ei varmaan ole kuin 4% ihmisiä jotka oikeasti ikävöi jotain kunnolla tuntemaansa henkilöä. Muut on nähneet kaupankassalla jonkun vilaukselta. Tai sit hegailee täällä muuten vaan, niin ku mä.

Ai? Mä en silti saa tarvittavaa kiksiä... harhauduin sinkut-palstalta jotenkin..🙄

Ei tää oo mun juttu, anteeks häiriö. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Ai? Mä en silti saa tarvittavaa kiksiä... harhauduin sinkut-palstalta jotenkin..🙄

Ei tää oo mun juttu, anteeks häiriö. 😁

No joskus tulee harha-askeleita. Älä huoli, ymmärrämme kyllä. Onhan tuo randekin aika loikkari😁

No joskus tulee harha-askeleita. Älä huoli, ymmärrämme kyllä. Onhan tuo randekin aika loikkari😁

Ranehan säntäilee. 🤣

Tuli muuten mieleen, että ikävähän on tunne jostain jo eletystä hetkestä? Eikö?

On mullakin muistoja, joihin haluisin palata.... rakastelu veneessä kuumana kesänä ennen ja jälkeen uimareissua vaikka....kaunista ihoa ja halua. Rauhaa ja aurinko vain päällä...

Mutta ei sitä kukaan poiskaan vie...täällä se ❤️;ssä löytyy hautaan asti.

https://youtu.be/1eZDhhLC8_A

Kaunista...😊

• Disseisback kirjoitti:

Ranehan säntäilee. 🤣

Tuli muuten mieleen, että ikävähän on tunne jostain jo eletystä hetkestä? Eikö?

On mullakin muistoja, joihin haluisin palata.... rakastelu veneessä kuumana kesänä ennen ja jälkeen uimareissua vaikka....kaunista ihoa ja halua. Rauhaa ja aurinko vain päällä...

Mutta ei sitä kukaan poiskaan vie...täällä se ❤️;ssä löytyy hautaan asti.

https://youtu.be/1eZDhhLC8_A

Kaunista...😊

Totta. Eli sulla on täysi oikeus olla täällä sen "tunteen" vuoksi.

Totta. Eli sulla on täysi oikeus olla täällä sen "tunteen" vuoksi.

Saanhsn mä kimpoilla missä huvittaa, mutta kaikkea en halua jakaa... 😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      5868
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2787
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2277
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2009
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1981
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1365
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      76
      1332
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1257
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1197
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      280
      1183
    Aihe