Pitäis asuntovaunun Thetford N115 jaakaappi irroittaa ja viedä huoltoon, jääkaapin ulkoritilän takana alumiinimutkassa oleva kaasuputki joka on ilmeisesti metallia on juuttunut totaallisesti kiinni toisiinsa.
Olen koittanut WD40 kylpyjä ja nitkutella mutta mitään ei tapahdu.
Mutteri aukeni helposti mut liitos pysyy tiukasti kiinni.
Thetford kaasujääkaapin takana oleva liitos
5
825
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä vika kun pitää viedä huoltoon? Minkä ikäinen jääkaappi
- Anonyymi
Kaasupainonapista kun painaa niin vuotaa kaasua napin takana olevasta häkkyrästä.
Jääkaappi vuosimallia 2007. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasupainonapista kun painaa niin vuotaa kaasua napin takana olevasta häkkyrästä.
Jääkaappi vuosimallia 2007.Kaasupullo kiinni ja paineilmalla varulta kaikki putket tyhjäksi. Alumiinikulma rautasahan terällä katki.
- Anonyymi
Vie koko asuntovaunu huoltoon! Siellä osaavat korjata vian irrottamatta jääkaappia. Tiedän ainoastaan Poksin, jossa ko huolto vaatii kaapin irrottamisen. Fiksu huoltomies vaihtaa tuon rautaputken nikkeli-kupariputkeen, joka ei ruostu eli siihen ei kerry tuota ruostehippua, joka tukkii kaasunsaannin. Omassa asuntoautossani tuo tehtiin ja kaappi toimi sen jälkeen kuin rasvattu salama!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930