MITEN LAIHTUA???

Anonyymi-ap

MITEN SAAN LAIHDUTETTUA???? haluan painaa 44kg. miten pääsen tähän tavoitteeseen kun nyt lähtötilanne on n. 55kg/162cm... Harrastan taitoluistelua ja treenit ovat 5 kertaa viikossa. Ymmärrän että laihdutus vaatii elämäntapojen muutosta pysyvästi. Minulla on jonkinverran lihasmassaa erityisesti jaloissa, ja niistä haluaisin mielelläni eroon.. Miten minun tulisi syödä ja liikkua? En vain enää kestä katsoa kehoani, joka kerta kun katson sitä haluaisin itkeä. Kuinka kauan aikaa vie että saan laihdutettua tuon 11kiloa? Pikalaihdutukset eivät ole vaihtoehto, sillä en halua että kilot tulevat takaisin.

10

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin itselläni painoa lähti mukavasti ja nopeasti 1200 kalorin ruokavaliolla. Liikuntaa sinun ei tarvitse lisätä, sitä on jo riittävästi sen perusteella, mitä kerroit. Kun olet saavuttanut painotavoitteesi, voit vähitellen lisätä ravinnon määrää niin, että saat noin 1400-1600 kaloria päivässä. Laihdutuksen alkuvaiheessa ja tarvittaessa myöhemminkin on hyvä pitää ruokapäiväkirjaa, jotta saat selvän käsityksen, mitä syöt ja miten paljon. Tämä on minulla toiminut. Onnea matkaan!

    • Anonyymi

      Voit käydä keskustelemassa asiastasi koulusi rehtorin kanssa. Hänellä on asiaan tarvittava koulutus, ja hän ajattelee koululaisten parasta.

      Minä olen tällä kertaa 11-vuotias tyttö. Voisitko alkaa kirjeenvaihtoon kanssani?

    • Anonyymi

      44 kiloa, niin olisit merkittävästi alipainoinen. Miksi haluat eroon lihaksistasi?

      Taitoluistelussa voi tulla painetta laihduttaa epäterveellisesti, koska siinä ihannoidaan siroa kokoa.

    • Anonyymi

      Laske netistä sun BMR ja sit lisäät vielä mitä kulutat treeneissä. Mä oon myös taitoluistelija ja oon laskenu, että 1h jäällä polttaa noin 450 kaloria ja 1h oheisissa about saman verran. Riippuu toki onks oheiset lihaskuntoo vai kestävyyttä, hyppyvoimaa jne. Sit kun sulla on sun BMR ja kulutus laskettu, niin siitä miinustat 500 kaloria. Sen verran sun pitäis syödä päivässä, et laihdut 0,5kg viikossa. Miinus 1000 kaloria on 1kg viikossa jnejne. Tälleen mun koutsit on mulle opettanut. Mut kannattaa tähdätä tohon 0,5-1kg viikossa eikä enempää, nii jaksat treenit hyvin ja painonlasku on tasaista - eikä ne kilot tuu takas. Muista hei syödä proteiinii paljon, sen avulla lihasmassa pysyy suht samana ja rasva palaa pois.

    • Anonyymi

      Mä oon kans taitoluistelija ja treenit 5 kertaa viikossa oon tällä hetkellä 163/50 eli aika saman kokoinen kun sä haluaisin laihtua ehkä noin 5 kiloa mutta en enempää:) voisko joku auttaa?

      • Anonyymi

        eikö valmentaja ole sitä varten että hän neuvoo sua laihtumisessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö valmentaja ole sitä varten että hän neuvoo sua laihtumisessa?

        Valmentaja ei ole sitä varten. Jos valmentaja käskee nuorta tyttöä laihduttamaan, hän on perseestä ja sama kirjakielellä.


      • Anonyymi

        Ryhty anorektikoksi. Sille on oma fooruminsa.


    • Anonyymi

      Juo päivittäin kauhalla miehen kusta, niin aineenvaihdunta alkaa toimia, paino putoaa kohisten, lihakset kasvavat naimalystit herää, munat kasvaa ym. Vanha kansa tiesi tämän, miehen kusi auttaa, siinä on rubsaasti restosteroonia, amerikassa on tutkittu miten kusi auttaa laihdutuksessa. Nykyään feministisessä yhteiskunnassa ei haluta uskoa että miehen kusi on ihmelääke, joka on tunnettu vuosituhansia

      • Anonyymi00012

        Tämä on tosi, itse join lasillisen miehen kusta ja paino alkoi tippua, tissit kasvoi, läskit lähti lätisten, kadulla Miehet viheltää perään ja olo on virkeänä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe