EU-tuettu Kreikka, ostaa 400 miljoonalla tankkeja ÄärioikeistoIsraelilta

Anonyymi-ap

20

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloittajan kielitaitokin on tyypillistä venäläisputinistille.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Samoin tyypillistä on tuo itsensä kanssa keskustelu, omien viestien linkittäminen, pilkkanimitysten käyttäminen ja jatkuva muslimien propagandatorven Al-Jazeeran käyttäminen lähteenä.

        Joillain hakusanoilla osun samoihin "keskusteluihin" hänen kanssaan, mutta parin ensimmäisen keskustelun jälkeen olen hyppinyt yli hänen viesteistään, kun ne eivät liity keskustelun aiheeseen, eivätkä vaikuta muutenkaan mielenkiintoisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Samoin tyypillistä on tuo itsensä kanssa keskustelu, omien viestien linkittäminen, pilkkanimitysten käyttäminen ja jatkuva muslimien propagandatorven Al-Jazeeran käyttäminen lähteenä.

        Joillain hakusanoilla osun samoihin "keskusteluihin" hänen kanssaan, mutta parin ensimmäisen keskustelun jälkeen olen hyppinyt yli hänen viesteistään, kun ne eivät liity keskustelun aiheeseen, eivätkä vaikuta muutenkaan mielenkiintoisilta.

        Eikö tuo uutinen sitten muka ole totta? Ainakin israelilainen uutislähde kertoo samaa:

        https://www.timesofisrael.com/israel-inks-400-million-sale-of-anti-tank-missiles-to-greece/

        Saattaa tuo aloittaja olla vaikka venäläinen trollikin, mutta harmiton sellainen ja minä ainakaan en halua rajoittaa hänen viestintäänsä. Me elämme avoimessa yhteiskunnassa, jossa asioista kuuluukin keskustella. Trollausta tai ei, emme me tuohon kaadu.

        Tähän saakka Kreikan ainoa uhka on ollut toinen natomaa Turkki, tuo kauppa viittaisi ehkä siihen, että uhkaa koetaan nyt tulevaksi muualtakin, tai siihen, että Ukrainaa halutaan tukea.

        Tai sitten siihen, että Kreikka odottaa Turkin hyökkäävän.

        En lukenut kumpaakaan uutista, oliko niissä avattu syytä Kreikan aseostoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo uutinen sitten muka ole totta? Ainakin israelilainen uutislähde kertoo samaa:

        https://www.timesofisrael.com/israel-inks-400-million-sale-of-anti-tank-missiles-to-greece/

        Saattaa tuo aloittaja olla vaikka venäläinen trollikin, mutta harmiton sellainen ja minä ainakaan en halua rajoittaa hänen viestintäänsä. Me elämme avoimessa yhteiskunnassa, jossa asioista kuuluukin keskustella. Trollausta tai ei, emme me tuohon kaadu.

        Tähän saakka Kreikan ainoa uhka on ollut toinen natomaa Turkki, tuo kauppa viittaisi ehkä siihen, että uhkaa koetaan nyt tulevaksi muualtakin, tai siihen, että Ukrainaa halutaan tukea.

        Tai sitten siihen, että Kreikka odottaa Turkin hyökkäävän.

        En lukenut kumpaakaan uutista, oliko niissä avattu syytä Kreikan aseostoihin.

        En ole rajoittamassa kenenkään viestintää vaikka sanonkin, että minulla ei ole mielenkiintoa lukea hänen viestejään.

        Puhutte nyt eri toimijoista. Sinä puhut Israelista, joka on valtio Lähi-idässä. Sieltä Kreikka ostaa panssarintorjuntaohjuksia lähteesi mukaan. Hän puhuu jostain ÄärioikeistoIsraelista, joka on tyypillistä vihavasemmiston ja Putinin trollien käyttämää kieltä. Kummankaan lähteessä ei ole mitään puhetta panssarivaunujen ostamisesta, vaikka aloittaja sellaisesta puhuu otsikossaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole rajoittamassa kenenkään viestintää vaikka sanonkin, että minulla ei ole mielenkiintoa lukea hänen viestejään.

        Puhutte nyt eri toimijoista. Sinä puhut Israelista, joka on valtio Lähi-idässä. Sieltä Kreikka ostaa panssarintorjuntaohjuksia lähteesi mukaan. Hän puhuu jostain ÄärioikeistoIsraelista, joka on tyypillistä vihavasemmiston ja Putinin trollien käyttämää kieltä. Kummankaan lähteessä ei ole mitään puhetta panssarivaunujen ostamisesta, vaikka aloittaja sellaisesta puhuu otsikossaan.

        Totta, aloittajan otsikko on virheellinen, mutta juuri siksi oli niin raflaava ja minäkin tulin sitten klikanneeksi. Avaajan omakin linkki kertoo Kreikan ostavan PANSSARINTORJUNTA-ASEITA, ei tankkeja, Israelista. Tulee saamaan laatutavaraa.

        Kyllä Israelin politiikka aika pitkään on ollut melkoisen oikeistovetoista. Itselläni ei ole sellaisia henkilökohtaisia siteitä tai tunteita Israelia kohtaan, että ottaisin nuo nimittelyt vakavasti, tuo sama aloittaja hyökkää milloin ketäkin vastaan, välillä kohteena on Niinistö, toisinaan Marin ja lyhyempi kai olisi lista, niistä jotka eivät ole olleet kohteena. Suurta vastakaikua hän ei tunnu saavan, vaikka itsekin usein kuitenkin luen hänen vuodatuksiaan, joista joskus voi oppia jotain asioiden tilasta, ainakin jos tarkistaa esitetyt tiedot myös muualta.

        Itsekin koen joskus jonkun trollin viestinnän uhkaavaksi vain siksi, että kukaan ei oikaise trollin esittämiä vääriä tietoja. Vaikka kukaan ei kannattaisikaan trollia, väärät tiedot voivat silti levitä joidenkin lukijoiden parissa ja luoda väärää kuvaa.

        Ymmärrän siis huolesi ja kritiikkisi aloittajaa kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, aloittajan otsikko on virheellinen, mutta juuri siksi oli niin raflaava ja minäkin tulin sitten klikanneeksi. Avaajan omakin linkki kertoo Kreikan ostavan PANSSARINTORJUNTA-ASEITA, ei tankkeja, Israelista. Tulee saamaan laatutavaraa.

        Kyllä Israelin politiikka aika pitkään on ollut melkoisen oikeistovetoista. Itselläni ei ole sellaisia henkilökohtaisia siteitä tai tunteita Israelia kohtaan, että ottaisin nuo nimittelyt vakavasti, tuo sama aloittaja hyökkää milloin ketäkin vastaan, välillä kohteena on Niinistö, toisinaan Marin ja lyhyempi kai olisi lista, niistä jotka eivät ole olleet kohteena. Suurta vastakaikua hän ei tunnu saavan, vaikka itsekin usein kuitenkin luen hänen vuodatuksiaan, joista joskus voi oppia jotain asioiden tilasta, ainakin jos tarkistaa esitetyt tiedot myös muualta.

        Itsekin koen joskus jonkun trollin viestinnän uhkaavaksi vain siksi, että kukaan ei oikaise trollin esittämiä vääriä tietoja. Vaikka kukaan ei kannattaisikaan trollia, väärät tiedot voivat silti levitä joidenkin lukijoiden parissa ja luoda väärää kuvaa.

        Ymmärrän siis huolesi ja kritiikkisi aloittajaa kohtaan.

        Tuo sama kirjoittaja on esittänyt tuon saman väitteen panssarivaunuista useissa eri keskusteluissa, eikä ole tainnut kertaakaan liittyä keskustelun aiheeseen.

        Hän ei lue hänelle kirjoitettuja vastauksia, vaan massapostittaa jatkuvasti omia viestejään vaikka väitteet olisi ammuttu alas. Hän toimii juuri samalla tavalla kuin Putinin trollit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sama kirjoittaja on esittänyt tuon saman väitteen panssarivaunuista useissa eri keskusteluissa, eikä ole tainnut kertaakaan liittyä keskustelun aiheeseen.

        Hän ei lue hänelle kirjoitettuja vastauksia, vaan massapostittaa jatkuvasti omia viestejään vaikka väitteet olisi ammuttu alas. Hän toimii juuri samalla tavalla kuin Putinin trollit.

        On mahdollista, että hän on valtiollisen toimijan trolli. Itse olen pitänyt maanisena sekopäänä, mutta sellaista voi myös esittää.

        En ole pitänyt kovin vaarallisena, mutta voihan tuokin joihinkin lukijoihin upota.

        Yleensä sekavien trollien kanssa on turha yrittää keskustella, sillä kuten sanoitkin, vastausta ei saa, ei ainakaan mitään järkevää. Se ainoa, mitä voi tehdä, on osoittaa oma viestinsä muille lankaa lukeville ja kertoa siinä, mikä trollin viestissä ei ole totta.

        Näillä palstoilla on uskomattoman paljon tahallista väärinymmärtämistä ja suoranaista valehtelua. Toki sitä samaa on eduskunnassa ja puoluelehdissäkin, mutta on se vielä räikeämpää täällä.


    • Anonyymi

      Päättäjät Tahto, et tuemme muita, paitsi omaa kansaa. Se oli hallituksen tahtotila🙂

    • Anonyymi

      Eihän tuolla ole mitään sodanuhkaa ?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ja Pietarissa suola on loppunut. Voi

    • Anonyymi

      Keikka on muutaman maan joukossa joka pistää 3% brutosta asevoimiinsa. ja niillä on kärhämää Turkin kanssa (1,5% brutto).

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17801095/porssirikollisoligarkit-kiertavat-venaja-pakotteita-no-problem#comment-120005229

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17776906/valtion-velasta-marisevat-eniten-porssimiljonaarit-eniten-velasta-hyotyneet

      SuomiDiktatuuri ainut kolkka, missä korruptiopoliitikot uskaltavat vielä päästää suistaan, niin sakeita valheita ahneudelleen, kuin "talous".

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16820232/quotjulkiset-organisaatiotquot-yksityistetty-demokratian-tunnusmerkit-haivytetty-suomessa#comment-118409143

      OligarkkiNiinistöTrump pitäisi jo pidättää viralta, ja aloittaa laajat rikostutkinnat, sieltä VVM-ajoiltaan alkaen, kattaen kaikki ministeriöt, eduskunnan virkamiehistön, korruptiopoliitikko-pörssirikolliset, lobbareineen ym sidosryhmineen, se on vähintä, mitä supon ja poliisin tulee tehdä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16820232/quotjulkiset-organisaatiotquot-yksityistetty-demokratian-tunnusmerkit-haivytetty-suomessa#comment-118409143

    • Anonyymi

      Ei ryssän trolli edes osaa englantia lukea...semmonen on oppimisen taso...

    • Anonyymi

      Persu.
      Älä vaivaa päätäsi turhia pohtimalla😋

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe