Heipä hei vain kaikille!

Nelikymppinen miekkonen etsiskelee Turun seudulta naista elämäänsä.

Olen vähän kaikkea enkä mitään sen kummallisempaa. Nautiskelen elämästä suhteellisen rauhalliseen tahtiin. Olen sosiaalinen introvertti. Eli erittäin pienet piirit, mutta juttua riittää kyllä. Löytyy pari kissaakin.

Ajatusmaailmana mikään ei ole mielestäni pyhää tai toista asiaa korkeammalla. Kaikesta voi puhua ja mielestäni kaikkea voi tehdä, kunhan ei satuta muita tai itseään. Mikä ikinä tekee itsensä onnelliseksi.

Käyn töissä ja asustelen tällä hetkellä vanhempien kanssa menneisyyden tapahtumien seurauksena.

Satunnaisiin harrastuksiin kuuluu: Askartelu, piirtely, tiede, paranormit jutut, videopelit, pikniköinti, kävelyt, lukeminen, saleilu, museoilu sekä leffat ja sarjat.

Olen scifin ja kauhun ystävä. Varsinkin Alien saaga on lähinnä sydäntä. Mutta kaikenlainen genre uppoaa, jos tarina on hyvä.

Hyvää kevään alkua ison ja lämpimän halin myötä! 🤗

12

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä toi sun nimimerkki tulee? Morphine = huumausaine.

      • Hyvää huomenta. Xenomorph on se Alien leffoista tuttu hirviö.

        Ja juuh, morphine on kyllä huumausaine. Mitä käytetään vahvana kipulääkkeenä. Morph on kuitenkin eri sana, mikä tarkoittaa muokkautua / muokata. Xeno tarkoittaa vierasta / vierasta alkuperää.

        Eli eipä ole huumausaineista tässä kyse. Tai no, se vähän riippuu. Jos tykkää facehuggerien kuristavasta puristuksesta samalla kun sen siitin työntyy kurkusta sisään laskien parasiitin rintakehän sisälle. Mikä nopeasti kasvettuaan tarpeeksi repii rintakehän auki ulos pyrkiessään. Niin joo.

        Mutta. Hyvää kevään alkua sinne! 🤗


    • Anonyymi

      Täällä neljän lapsen äiti kaipaa komeaa mallimiestä vakavaan parisuhteeseen. Oletko komea?

      Lapsia on parille eri miehelle, mutta ei anneta sen haittaa jos siis olet komea;)?

      • Anonyymi

        Kauneus / komeus on suhteellista ja riippuu enimmäkseen katsojasta, sekä mikä on yhteiskunnan mukaan kaunista.

        Voiko ihminen olla tukevana tai langanlaihana kaunis? Onko lihakseton mies automaattisesti ruma? Tai liian isot lihakset omaava henkilö? Tekeekö uusin vaatemuoti ihmisestä kauniin? Kaikki ovat kauniita tai komeita omilla tavoillaan. Ei välttämättä samoilla ominaisuuksilla kuin muut ihmiset, mutta kauniita yhtä kaikki.

        Henkinen kauneus on myös. Onko ihminen auttavainen, hyvää tekevä, antaa henkistä tukea yms. Vai onko henkilö pahaa tekevä k-pää. Käytöstavat ja kohteliaisuus?

        Syntymä tapahtumana on varsin rumaa; Verta, ulostetta, virtsaa ja limaa niiden sekoituksesta. Mutta itse elämän synty ja synnytyksen irvokas näytelmä yhteenlaskettuna on kaunista.

        Joskus kuolemakin voi olla kaunista. Ihminen kuka on kärsinyt elämänsä lopputaipaleella monta kuukautta vakavan taudin seurauksena pääsee vihdoin rauhalliseen uneen. Toisen puolesta uhrautuminen jne...

        Omasta mielestäni omaa kuvaa en oikein osaa sanoa. Olen vain minä. Joskus sanottu rumaksi, joskus komeaksi ja kauniiksi. Ikää veikataan n. 10v nuoremmaksi yleensä. Yhteiskunnan määrittämän painoindeksin mukaan lievästi ylipainoinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauneus / komeus on suhteellista ja riippuu enimmäkseen katsojasta, sekä mikä on yhteiskunnan mukaan kaunista.

        Voiko ihminen olla tukevana tai langanlaihana kaunis? Onko lihakseton mies automaattisesti ruma? Tai liian isot lihakset omaava henkilö? Tekeekö uusin vaatemuoti ihmisestä kauniin? Kaikki ovat kauniita tai komeita omilla tavoillaan. Ei välttämättä samoilla ominaisuuksilla kuin muut ihmiset, mutta kauniita yhtä kaikki.

        Henkinen kauneus on myös. Onko ihminen auttavainen, hyvää tekevä, antaa henkistä tukea yms. Vai onko henkilö pahaa tekevä k-pää. Käytöstavat ja kohteliaisuus?

        Syntymä tapahtumana on varsin rumaa; Verta, ulostetta, virtsaa ja limaa niiden sekoituksesta. Mutta itse elämän synty ja synnytyksen irvokas näytelmä yhteenlaskettuna on kaunista.

        Joskus kuolemakin voi olla kaunista. Ihminen kuka on kärsinyt elämänsä lopputaipaleella monta kuukautta vakavan taudin seurauksena pääsee vihdoin rauhalliseen uneen. Toisen puolesta uhrautuminen jne...

        Omasta mielestäni omaa kuvaa en oikein osaa sanoa. Olen vain minä. Joskus sanottu rumaksi, joskus komeaksi ja kauniiksi. Ikää veikataan n. 10v nuoremmaksi yleensä. Yhteiskunnan määrittämän painoindeksin mukaan lievästi ylipainoinen.

        Siis tuo vastaus oli multa. Unohdin kirjautua sisään.


      • Sekä tähän täytyy myös kohteliaasti kieltäytyä kiitos. Jos ulkonäkö on ainoa merkitsevä seikka, niin on aika köyhä parisuhde.

        Hyvää kevään jatkoa. 🤗


      • Anonyymi

        Tuohan oli jonkun palstaprinssin sepustus. Palstaprinssin pitää keinolla millä hyvänsä todistaa oikeaksi teoriansa ressukkayhäreistä joilla ei liiku mitään korvien välissä ja jotka etsivät komeaa mallimiestä. Kun sellaisia ei tule oikeassa elämässä vastaan (koska sellaisia ei ole muutamaa harvaa yksittäistapausta lukuunottamatta olemassakaan), palstaprinssi omaksuu roolin. Hän yrittää itse esiintyä jonakin seinästä reväistynä naishirviönä.

        Mutta ei mene läpi. Tuo postaus ilmaisi vain palstaprinssin omaa vihaa ja kaunaa yhäreitä kohtaa. Hänen pitää päästä mustamaalaamaan naisia jotka hoitavat lapsensa ja tekevät kahden vanhemman kasvatustyön yksinään. Palstaprinssi ei itse ikäpäivänä pystyisi samaan.

        Mistähän se viha kumpuaa? Onko hän saanut pakit moneltakin yhäriltä?

        Palstaprinsseille tiedoksi: kukaan nainen ei kirjoita noin. Naiset eivät puhu mallimiehistä, panoalfoista tai jännämiehistä. Nuo sanat ovat äijäkulttuuriin kuuluvaa kielenkäyttöä.

        Opiskele naisten kielenkäyttöä ja pysy kohtuudessa kun luot kuvitteellista henkilöhahmoa. Älä vedä överiksi, koska silloin sepustuksesi ei mene läpi. Älä käytä ilmaisuja joista sinut tunnistaa ätmiksi.

        Onnea uudelle yritykselle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan oli jonkun palstaprinssin sepustus. Palstaprinssin pitää keinolla millä hyvänsä todistaa oikeaksi teoriansa ressukkayhäreistä joilla ei liiku mitään korvien välissä ja jotka etsivät komeaa mallimiestä. Kun sellaisia ei tule oikeassa elämässä vastaan (koska sellaisia ei ole muutamaa harvaa yksittäistapausta lukuunottamatta olemassakaan), palstaprinssi omaksuu roolin. Hän yrittää itse esiintyä jonakin seinästä reväistynä naishirviönä.

        Mutta ei mene läpi. Tuo postaus ilmaisi vain palstaprinssin omaa vihaa ja kaunaa yhäreitä kohtaa. Hänen pitää päästä mustamaalaamaan naisia jotka hoitavat lapsensa ja tekevät kahden vanhemman kasvatustyön yksinään. Palstaprinssi ei itse ikäpäivänä pystyisi samaan.

        Mistähän se viha kumpuaa? Onko hän saanut pakit moneltakin yhäriltä?

        Palstaprinsseille tiedoksi: kukaan nainen ei kirjoita noin. Naiset eivät puhu mallimiehistä, panoalfoista tai jännämiehistä. Nuo sanat ovat äijäkulttuuriin kuuluvaa kielenkäyttöä.

        Opiskele naisten kielenkäyttöä ja pysy kohtuudessa kun luot kuvitteellista henkilöhahmoa. Älä vedä överiksi, koska silloin sepustuksesi ei mene läpi. Älä käytä ilmaisuja joista sinut tunnistaa ätmiksi.

        Onnea uudelle yritykselle!

        😂 Nyt on tainnut jäädä lääkkeet ottamatta. Ei millään pahalla.

        Voin myös todeta, että 90% kirjoittamastasi tekstistä on BS. Kyllä kaikista sukupuolista löytyy niitä tyhjäpäitä, kuten ilmaisit, keille ei merkkaa mikään muu kuin raha ja ulkonäkö. Sekä myös löytyy jokaisesta sukupuolesta henkilöitä ketkä puhuu panoalfoista yms.

        Eikä siinä. Kukin tyylillään. Kaikkea saa tehdä, kunhan ei satuta muita.


      • Anonyymi
        Xenomorph kirjoitti:

        😂 Nyt on tainnut jäädä lääkkeet ottamatta. Ei millään pahalla.

        Voin myös todeta, että 90% kirjoittamastasi tekstistä on BS. Kyllä kaikista sukupuolista löytyy niitä tyhjäpäitä, kuten ilmaisit, keille ei merkkaa mikään muu kuin raha ja ulkonäkö. Sekä myös löytyy jokaisesta sukupuolesta henkilöitä ketkä puhuu panoalfoista yms.

        Eikä siinä. Kukin tyylillään. Kaikkea saa tehdä, kunhan ei satuta muita.

        Melkoisen sekaisin olet jos luulet että tuon tarjouksen sinulle nainen esitti.
        - sivusta


      • Anonyymi
        Xenomorph kirjoitti:

        😂 Nyt on tainnut jäädä lääkkeet ottamatta. Ei millään pahalla.

        Voin myös todeta, että 90% kirjoittamastasi tekstistä on BS. Kyllä kaikista sukupuolista löytyy niitä tyhjäpäitä, kuten ilmaisit, keille ei merkkaa mikään muu kuin raha ja ulkonäkö. Sekä myös löytyy jokaisesta sukupuolesta henkilöitä ketkä puhuu panoalfoista yms.

        Eikä siinä. Kukin tyylillään. Kaikkea saa tehdä, kunhan ei satuta muita.

        Ymmärsit väärin. En todellakaan tarkoittanut sinua vaan tätä saamaasi vastausta:

        "Täällä neljän lapsen äiti kaipaa komeaa mallimiestä vakavaan parisuhteeseen. Oletko komea?

        Lapsia on parille eri miehelle, mutta ei anneta sen haittaa jos siis olet komea;)?"

        Tuohan on ilmiselvästi miehen kirjoittama. Ei nainen kirjoita noin. Joku vähemmän älykäs yh-äiti (tai ylipäänsä joku vähälahjainen nainen, ei sen tarvitse yh olla) voi toki haaveilla miesystävästä ja asettaa ensisijaiseksi vaatimukseksi komeuden. Mutta ei hän ilmaise sitä noin. Tuo on ilmiselvästi palstaprinssien kielenkäyttöä. Sattumoisin tutkin työkseni kieltä ja kielenkäyttöä sekä sanavalintoja ja tiedän mistä puhun. Nuo rivit ovat lähtöisin miehen kynästä, ei epäilystäkään.


    • Anonyymi

      Väärä kaupunki, valitettavasti. Hyvää kevättä silti sinnekin.

    • Anonyymi

      Tuli alotuksesta mieleen, että heipä hei, hyvää iltaa…

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe