Tämä psalmi ei tarkoita Jeesusta

Anonyymi-ap

Psalmit:
2:7 Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.

Jokaisen Raamattua lukeneen pitäisi tietää se.

161

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei siinä sinua ainakaan tarkoiteta.

• Anonyymi

Kuningas Daavid todennäköisesti kirjoitti Psalmin 2, vaikkakin siitä kiistellään.

Psalmit:
      2:7 Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. PUHUU SALOMOSTA!

• Anonyymi

Kunhan höpisi kuka lie. Tuohon aikaan tavallista olivat hirveissä viineissä koko ajan.

• Anonyymi

Ja kuningas Salomon Jumala on JHWH, Jahve, Jehova, Baal-uhrikulttijumala, juutalaisten Benjaminin heimon Jumala, jonka Isrselin Jumala, jota Jeesus opetti, sanoi vieneen uhrikultti-iljetyksen temppeliin, joka oli laitettu hänen nimiinsä. Hän ei ole mitään uhrauksia määrännyt, ei ole tullut hänen mieleensäkään.

Löytyy Jeremia 7

Paavali on Benjaminin heimoa, löytyy Paavalin wikisivulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuningas Salomon Jumala on JHWH, Jahve, Jehova, Baal-uhrikulttijumala, juutalaisten Benjaminin heimon Jumala, jonka Isrselin Jumala, jota Jeesus opetti, sanoi vieneen uhrikultti-iljetyksen temppeliin, joka oli laitettu hänen nimiinsä. Hän ei ole mitään uhrauksia määrännyt, ei ole tullut hänen mieleensäkään.

Löytyy Jeremia 7

Ja vastaavasti 2.Kuningasten kirjan luvusta 23 löytyy, että se oli kuningas Salomo, joka rakensi lasten polttouhrauspaikat Moolokille. Ja kuningas Salomo on se, johon yhdistyy luku 666, jonka määrän hän keräsi kansalta kultaa tallenteina, mm. lunastusmaksuina lasten henkien säästämisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan höpisi kuka lie. Tuohon aikaan tavallista olivat hirveissä viineissä koko ajan.

Tuo muuten selittäisi monia Raamatun ristiriitoja.

• Anonyymi

Ennusti Jeesuksen syntymän ihmiseksi itseasiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy Jeremia 7

Salomo kuoli kleopatroissa onnettomana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vastaavasti 2.Kuningasten kirjan luvusta 23 löytyy, että se oli kuningas Salomo, joka rakensi lasten polttouhrauspaikat Moolokille. Ja kuningas Salomo on se, johon yhdistyy luku 666, jonka määrän hän keräsi kansalta kultaa tallenteina, mm. lunastusmaksuina lasten henkien säästämisestä.

Salomo tarvitsi kultaa kleopatrojen jumalien temppeleihin.

• Anonyymi

David ei ole psalmien kirjoittaja ja yhtä vähän kuin Salomo viisauskirjallisuuden ne vain myöhemmin laitettiin noiden kahden nimiin jos muita tekijöitä ei ollut tiedossa .

• Anonyymi

Oliko synnyttävä jumala sittenkin transu vaikka hänet yleensä kuvataan miesoletettuna?
        Vai onko raamatussa miehen "synnyttäminen" sama kuin että päästi vahingossa sisään?

• David ei ole psalmien kirjoittaja yhtä vähän kuin Salomo viisauskirjallisuuden ne vain myöhemmin laitettiin heidän nimiinsä.

• Anonyymi kirjoitti:

Löytyy Jeremia 7

...ja albert einstein sekä jeesus, joulupukista en ole varma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo muuten selittäisi monia Raamatun ristiriitoja.

Myös ehkä sen, kun Jahve pahoitteli lasten uhrausmääräyksen antamistaan puolustellen tekoaan , että kun hän nyt vaan tahtoi, että uhraajat saastuisivat itse uhreistaan. Ja koska halusi uhreina myös hiinmitoittain viiniä, on vaikea tietää, että mihin kohtaan viiniä tämä pahoittelu liittyy sitten liittyi. En ulkoa muista, että minkä numeroisessa Mooseksen kirjassa tämä luki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy Jeremia 7

Kieltämällä JEESUKSEN JUMALAN, kiellät Jeesuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieltämällä JEESUKSEN JUMALAN, kiellät Jeesuksen.

Puhut Kristuksesta.

• Anonyymi
        dikduk kirjoitti:

...ja albert einstein sekä jeesus, joulupukista en ole varma.

Juu, polttaa, polttaa, juutalainen ... kiellä kolmasti ennen kuin kukko on laulanut!

• Anonyymi

Onni että David on kuollut jo. Huh.

• Anonyymi

2.Samuelin kirja:
      7:8 Sano siis minun palvelijalleni Daavidille: Näin sanoo Herra Sebaot:......
      7:12 Kun sinun päiväsi ovat päättyneet ja sinä lepäät isiesi tykönä, korotan minä sinun seuraajaksesi jälkeläisesi, joka lähtee sinun ruumiistasi; ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa.
      7:13 Hän on rakentava huoneen minun nimelleni, ja minä vahvistan hänen valtaistuimensa ikuisiksi ajoiksi.
      7:14 Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, niin että, jos hän tekee väärin, minä rankaisen häntä ihmisvitsalla ja niinkuin ihmislapsia lyödään;
      7:15 mutta minun armoni ei poistu hänestä, niinkuin minä poistin sen Saulista, jonka minä poistin sinun tieltäsi.
      7:16 Ja sinun sukusi ja kuninkuutesi pysyvät sinun edessäsi iäti, ja sinun valtaistuimesi on oleva iäti vahva."
      7:17 Aivan näillä sanoilla ja tämän näyn mukaan Naatan puhui Daavidille.

7:14 Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, niin että, jos hän tekee väärin, minä rankaisen häntä ihmisvitsalla ja niinkuin ihmislapsia lyödään; PUHUU SALOMOSTA!

• Anonyymi

Tämä on mielenkiintoista - wikipediasivu 'Jahve' kerrotaan, että kuningas Salomo rakensi Jahvelle Jerusalemin temppelin,.

Ja vastaavasti Jeremia 7 Israelin Jumala tuomitsee uhrikultin ja sanoo, ettei hän ole uhrausmääräyksiä antanut (lukevat Mooseksen kirjoissa), ei ole tullut hänen mieleensäkään, vaan hänen nimiinsä laitettuun temppeliin vietiin uhrikultti. Jeremia 15 lukee, että Israelin Jumala määrää Mooseksen menemään silmästää.

Ka sanat 'ryövärien luola' yhdistää kuitenkin Jeesuksen Jeremia 7 tekstiin.

Onko tässä vielä jotakin, jota en ole huomannut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoista - wikipediasivu 'Jahve' kerrotaan, että kuningas Salomo rakensi Jahvelle Jerusalemin temppelin,.

Ja vastaavasti Jeremia 7 Israelin Jumala tuomitsee uhrikultin ja sanoo, ettei hän ole uhrausmääräyksiä antanut (lukevat Mooseksen kirjoissa), ei ole tullut hänen mieleensäkään, vaan hänen nimiinsä laitettuun temppeliin vietiin uhrikultti. Jeremia 15 lukee, että Israelin Jumala määrää Mooseksen menemään silmästää.

Ai niin, se Israelin Jumala käskee myös Samuelin menemään silmistään, siis Mooseksen ja Samuelin. Jeremia 15.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin, se Israelin Jumala käskee myös Samuelin menemään silmistään, siis Mooseksen ja Samuelin. Jeremia 15.

Ja historia toisti itseään --->"Eeli, Eeli, lama sabaktani?"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja historia toisti itseään --->"Eeli, Eeli, lama sabaktani?"

No mistään evankeliumeihin kirjoitetuista - siis Jeesuksesta kertoviin - ei historiaa taideta saada ollenkaan, kun ne ovat saarnaajien saarnoja. Lue, wikipedia, evankeliumit tutkijoiden näkemys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mistään evankeliumeihin kirjoitetuista - siis Jeesuksesta kertoviin - ei historiaa taideta saada ollenkaan, kun ne ovat saarnaajien saarnoja. Lue, wikipedia, evankeliumit tutkijoiden näkemys.

Ja niiden evankeliumeiden kirjoittajat sitoo Jeesusta Jahven uhrikulttiin, vaikka Jeesus surmattiin Jahven temppelin, Mooseksen lain ja uhrikultin vastustamisesta.

Löytyy wikipedia Pyhä Stefanos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeremia vastaavasti on ylipappi Hilkian poika, joka 2.Kuningasten kirja luvussa 23 on särkemässä kuningas Salomon rakentamia lasten polttouhrauspaikkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeremia vastaavasti on ylipappi Hilkian poika, joka 2.Kuningasten kirja luvussa 23 on särkemässä kuningas Salomon rakentamia lasten polttouhrauspaikkoja.

Jeremian muistaakseni sanotaan myös olleen Benjaminin heimoa, mutta ylipappi Hilkia olisi saanut kenkää Jahven papistosta . Aivan kuin tässä tulisi vielä jako jumalien palvonnassa Benjaminin heimossakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeremian muistaakseni sanotaan myös olleen Benjaminin heimoa, mutta ylipappi Hilkia olisi saanut kenkää Jahven papistosta . Aivan kuin tässä tulisi vielä jako jumalien palvonnassa Benjaminin heimossakin.

Paavali nyt joka tapauksessa on selkeä Benjaminilainen Salomon Jahve-jumalan uhrikultinpalvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ja mielenkiintoinen huomio sinulta.
        Mutta tähän ei Israelin Jumala ollut antanut käskyä :

Jeremia:
        7:30 Sillä Juudan miehet ovat tehneet sen, mikä on pahaa minun silmissäni, sanoo Herra. He ovat asettaneet iljetyksensä temppeliin, joka on otettu minun nimiini, ja saastuttaneet sen.
        7:31 Ja he ovat rakentaneet Toofet-uhrikukkulat Ben-Hinnomin laaksoon, polttaakseen tulessa poikiansa ja tyttäriänsä, mitä minä en ole käskenyt ja mikä ei ole minun mieleeni tullut.

Israelilaisia egyptiläisiltä pakoon auttanut "Jumala" lensi taivaalla päivisin pilvenä ja öisin tulenhohteena. Laskeutui sitä varten tehtyyn telttaan/tukikohtaan "yöpymään". UFOista kiinnostuneena, uskon tarvitun yöpyjille myös ruokaa, "uhri"-lihaa nälkään..

4Moos. 9:16 Niin oli aina: pilvi peitti sen päivällä ja tulenhohde yöllä.

Olisiko Jumala ja "Jumalat"/humanoidit sekoitetut keskenään? Näiden "Jumalien" kanssa kun pystyi myös keskustelemaankin, ilman että että henki heti lähti. Myös tavalliset israelilaiset leirillään näkivät tuon "Jumalan" telttansa edustalla.

2.Mooseksen kirja:
        33:11 Ja Herra puhutteli Moosesta kasvoista kasvoihin, niinkuin mies puhuttelee toista. Sitten Mooses palasi takaisin leiriin; mutta Joosua, Nuunin poika, hänen apumiehensä ja palvelijansa, ei poistunut majasta.

<-->

2.Mooseksen kirja:
        33:20 Ja hän sanoi vielä: "Sinä et voi nähdä minun kasvojani; sillä ei kukaan, joka näkee minut, jää eloon".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jumala käskee myös Jeesuksen menemään silmistään", hylkää Jeesuksen. Jeesus keksi itselleen vanhojen kirjoitusten täyttämisen omasta päästään ja teki itsemurhan, tapatuttamalla suunnitelmiensa mukaan itsensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeremia:
        7:30 Sillä Juudan miehet ovat tehneet sen, mikä on pahaa minun silmissäni, sanoo Herra. He ovat asettaneet iljetyksensä temppeliin, joka on otettu minun nimiini, ja saastuttaneet sen.
        7:31 Ja he ovat rakentaneet Toofet-uhrikukkulat Ben-Hinnomin laaksoon, polttaakseen tulessa poikiansa ja tyttäriänsä, mitä minä en ole käskenyt ja mikä ei ole minun mieleeni tullut.

Israelilaisia egyptiläisiltä pakoon auttanut "Jumala" lensi taivaalla päivisin pilvenä ja öisin tulenhohteena. Laskeutui sitä varten tehtyyn telttaan/tukikohtaan "yöpymään". UFOista kiinnostuneena, uskon tarvitun yöpyjille myös ruokaa, "uhri"-lihaa nälkään..

Olisiko Jumala ja "Jumalat"/humanoidit sekoitetut keskenään? Näiden "Jumalien" kanssa kun pystyi myös keskustelemaankin, ilman että että henki heti lähti. Myös tavalliset israelilaiset leirillään näkivät tuon "Jumalan" telttansa edustalla.

2.Mooseksen kirja:
        33:11 Ja Herra puhutteli Moosesta kasvoista kasvoihin, niinkuin mies puhuttelee toista. Sitten Mooses palasi takaisin leiriin; mutta Joosua, Nuunin poika, hänen apumiehensä ja palvelijansa, ei poistunut majasta.

<-->

2.Mooseksen kirja:
        33:20 Ja hän sanoi vielä: "Sinä et voi nähdä minun kasvojani; sillä ei kukaan, joka näkee minut, jää eloon".

2.Mooseksen kirjassa, muistaakseni 13. luku, Jahve/JHWH sanoo tappaneensa lapset Egyptissä, kun taas historiallisesti sanotaan, että faarao tappoi. Saul yhdistyy myös faarao Akhenatoinn aikaan, ja faarao Akhenaton oli ainoa faaraoista, joka julisti itsensä Jumalaksi. On vahva näkemys siitä, että Mooseksen Jumala on faarao Akhenaton ja tarina todellisuudessa kertoo faaraon hovin pakenemisesta vallanvaihtoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2.Mooseksen kirjassa, muistaakseni 13. luku, Jahve/JHWH sanoo tappaneensa lapset Egyptissä, kun taas historiallisesti sanotaan, että faarao tappoi. Saul yhdistyy myös faarao Akhenatoinn aikaan, ja faarao Akhenaton oli ainoa faaraoista, joka julisti itsensä Jumalaksi. On vahva näkemys siitä, että Mooseksen Jumala on faarao Akhenaton ja tarina todellisuudessa kertoo faaraon hovin pakenemisesta vallanvaihtoa.

Tästä näkemyksestä kuuluisa Sigmund Freud menetti henkensä 1940-luvulla kirjoitettuaan kirjansa Mies nimeltä Mooses, hän ei uskaltanut julkaista sitä Itävallassa peläten katolista kirkkoa ja julkaisi vasta Englannissa paettuaan sinne. Vain päiviä kirjan julkaisemisen jälkeen, hänkuoli myrkytettynä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeremia:

2.Mooseksen kirja:

<-->

2.Mooseksen kirja:

Oletko lukenut Erich von Dänikenin kirjoja, esim. Vieraita avaruudesta? Hän juuri vertaa ja tutkii näitä Raamatun tarinoita tuohon samaan UFO-ilmiöasiaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei uskottavaa.

2.Mooseksen kirja:
        4:16 Ja hän on puhuva sinun puolestasi kansalle; niin hän on oleva sinulla suuna, ja sinä olet oleva hänellä jumalana.
        (Mooses on oleva jumalana Aaronille)

7:1 Mutta Herra sanoi Moosekselle: "Katso, minä asetan sinut jumalaksi faraolle, ja veljesi Aaron on oleva sinun profeettasi.
        (Mooses on oleva jumalana faaraolle)

Jeesus oli jumala.

10:33 Juutalaiset vastasivat hänelle: "Hyvän teon tähden me emme sinua kivitä, vaan jumalanpilkan tähden, ja koska sinä, joka olet ihminen, teet itsesi Jumalaksi".
        10:34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?

Psalmit:
        82:6 Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyynni Korkeimman poikia;
        82:7 kuitenkin te kuolette, niinkuin ihmiset kuolevat, ja kaadutte niinkuin kuka ruhtinas tahansa."

Paavali oli jumala.

Apostolien teot:
        14:11 Kun kansa näki, mitä Paavali oli tehnyt, korottivat he äänensä ja sanoivat lykaoniankielellä: "Jumalat ovat ihmishahmossa astuneet alas meidän luoksemme".

Apostolien teot:
        28:6 Ja he odottivat hänen ajettuvan tai äkisti kaatuvan kuolleena maahan. Mutta kun he olivat kauan odottaneet ja näkivät, ettei hänelle mitään pahaa tapahtunut, muuttivat he mielensä ja sanoivat hänen olevan jumalan.

• Anonyymi

Psalmit: 2:7 Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.
      Tämä tarkoittaa Israelin syntyä.

Hoosea: 11:1 Kun Israel oli nuori, rakastin minä sitä, ja Egyptistä minä kutsuin poikani.
      Inkarnoituneen Jesuksen esikuva.
      Jeesus kutsuttiin takaisin lapsena paosta Egyptistä Äitinsä ja Joosefin kanssa.

• Anonyymi

Hyvä huomio sinulta, mutta mitä sanovat uskikset tuosta, kun tuohan kumoo heidän kuvittelemansa Jeesuksen jumaluuden?! Matt. 17:5 "Tämä on minun rakas Israelini"
        Mutta Jeesus vain ei silloin käynyt vanhempineen Egyptissä, kuten Matteus valehteli, keksiessään sen tarinan omasta päästään, muka vanhan kirjoituksen toteuttaakseen. Ei edes Jeesuksen rakastama mies Johannes, kerro rakastamansa miehen Jeesuksen Egyptissä lapsena käyneen. Ei kerro rakastamansa miehen edes minkään neitsytsynnytyksen kautta syntyneen. Eikä kerro Markuskaan, eikä myöhemmin Paavalikaan. Kaikki Jeesuksen tunteneet pitivät Joosefia Jeesuksen isänä ja uskon heitä.

Luukkaan evankeliumi:
        2:21 Kun sitten kahdeksan päivää oli kulunut ja lapsi oli ympärileikattava, annettiin hänelle nimi Jeesus, jonka enkeli oli hänelle antanut, ennenkuin hän sikisi äitinsä kohdussa.
        2:22 Ja kun heidän puhdistuspäivänsä, Mooseksen lain mukaan, olivat täyttyneet, veivät he hänet ylös Jerusalemiin asettaaksensa hänet Herran eteen
        2:23 - niinkuin on kirjoitettuna Herran laissa: "Jokainen miehenpuoli, joka avaa äidinkohdun, luettakoon Herralle pyhitetyksi" -
        2:24 ja uhrataksensa, niinkuin Herran laissa on säädetty, parin metsäkyyhkysiä tai kaksi kyyhkysenpoikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä huomio sinulta, mutta mitä sanovat uskikset tuosta, kun tuohan kumoo heidän kuvittelemansa Jeesuksen jumaluuden?! Matt. 17:5 "Tämä on minun rakas Israelini"
        Mutta Jeesus vain ei silloin käynyt vanhempineen Egyptissä, kuten Matteus valehteli, keksiessään sen tarinan omasta päästään, muka vanhan kirjoituksen toteuttaakseen. Ei edes Jeesuksen rakastama mies Johannes, kerro rakastamansa miehen Jeesuksen Egyptissä lapsena käyneen. Ei kerro rakastamansa miehen edes minkään neitsytsynnytyksen kautta syntyneen. Eikä kerro Markuskaan, eikä myöhemmin Paavalikaan. Kaikki Jeesuksen tunteneet pitivät Joosefia Jeesuksen isänä ja uskon heitä.

Luukkaan evankeliumi:
        2:21 Kun sitten kahdeksan päivää oli kulunut ja lapsi oli ympärileikattava, annettiin hänelle nimi Jeesus, jonka enkeli oli hänelle antanut, ennenkuin hän sikisi äitinsä kohdussa.
        2:22 Ja kun heidän puhdistuspäivänsä, Mooseksen lain mukaan, olivat täyttyneet, veivät he hänet ylös Jerusalemiin asettaaksensa hänet Herran eteen
        2:23 - niinkuin on kirjoitettuna Herran laissa: "Jokainen miehenpuoli, joka avaa äidinkohdun, luettakoon Herralle pyhitetyksi" -
        2:24 ja uhrataksensa, niinkuin Herran laissa on säädetty, parin metsäkyyhkysiä tai kaksi kyyhkysenpoikaa.

Ei Jeesusta ympärileikattu. Jos olisi, ei hän olisi vastannut oppilailleen, sitä kysyessään, että jos ympäileikkaus olisi välttämätöntä, niin lapset syntyisivät valmiiksi ympärileikattuina. Ei Jeesus ollut juutalainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Jeesusta ympärileikattu. Jos olisi, ei hän olisi vastannut oppilailleen, sitä kysyessään, että jos ympäileikkaus olisi välttämätöntä, niin lapset syntyisivät valmiiksi ympärileikattuina. Ei Jeesus ollut juutalainen.

Ja höpöti höpö.

3.Mooseksen kirja:
        12:3 Ja kahdeksantena päivänä ympärileikattakoon pojan esinahan liha.

Luukkaan evankeliumi:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja höpöti höpö.

3.Mooseksen kirja:
        12:3 Ja kahdeksantena päivänä ympärileikattakoon pojan esinahan liha.

Luukkaan evankeliumi:

Ja sitten kipitä katsomaan wikipedia, evankeliumit, tutkijoiden näkemys evankeliumeiden kirjoituksista.

• Anonyymi

Jeesus on aito Israel ja kaikki rakentuu Jeesuksen ympärille.
      Nykyinen Israel on varkaita ja kyyn sikiöitä, parmos ja ja Dei ratsastaa Jeesuksella ja palvoo uskotonta israelia. Paljovat luotua enemmän kuin Lujaa Jeesusta, jota Israela vihaa. Heillä on skitsofreeninen ajatusmaailma - susia lammasten vaatteissa, joka on Jumalan pilkkaa ja Jumalan oikeudenmukaisuutta kohtaan ja Pyhää elämää kohtaan.
      Rasismia veren ja etnisen lihan mukaan.

• Anonyymi

Mutta eihän heillä olekaan oikeudenmukaista Jumalaa, kun tämä Paavsain opilla päästi Saatanan paratiisiin ja vehkeili jo paratiisissa Saatanan kanssa, ja loi ihmisen kiusaksi puun, johon ei saanut koskea.

Tosin tämä Paavalin tarina on valetta, mutta uskovat silti siihen.

• Anonyymi

Profetiat Salomosta on tulkittu profetioiksi Jeesuksesta. Tämä on fakta.

• Anonyymi

Höpö höpö. Tämä on fakta.

• Anonyymi

Ja Jeesus surmattiin, kun vastusti Jahven uhrikulttijumaalaa ja sanoi tätä Perkeleeksi ja kaiken valheen isäksi?! Tuossa kommenstissa on kyllä jo mielikuvitus kohdillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Jeesus surmattiin, kun vastusti Jahven uhrikulttijumaalaa ja sanoi tätä Perkeleeksi ja kaiken valheen isäksi?! Tuossa kommenstissa on kyllä jo mielikuvitus kohdillaan.

Jahve siis on Salomon Jumala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahve siis on Salomon Jumala.

Lisäystä - kyllä teitä on vedetty kölin alta oikein kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö, keksit omiasi.

Matteuksen evankeliumi:
        5:17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
        5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
        5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö, keksit omiasi.

Matteuksen evankeliumi:
        5:17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
        5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
        5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

Ja sitten kpiität lukemaan wikipedia Pyhä Stefanos,joka myös surmattiin jumalanpilkasta, kun opetti Jeesuksen opetuksia.

• Anonyymi

Kirjatiedolla sydän pysyy kylmänä mutta evankeliumin elävällä sanalla sydän uudistuu ja avautuu liha sydämeksi ja syntyy uusi luomus.
      Usko vaikuttaa rakkauden tekemisen, se on todistus aidosta uskosta Jeesuksen antamasta armon kokemisesta.

• Anonyymi

'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'.
        Tuo on kaiken ydin , eikä siinä tarvita sen lisäksi mitään uskontoja/lahkoja, sitä kumoamaan, sillä juuri ne ovat kaiken pahan alku ja juuri, kuten tuo pakanallinen monijumalaisten roomalaisten keksimä ja aivoittelema, Raamatun vastainen kolminaisuusoppikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on kaiken ydin , eikä siinä tarvita sen lisäksi mitään uskontoja/lahkoja, sitä kumoamaan, sillä juuri ne ovat kaiken pahan alku ja juuri, kuten tuo pakanallinen monijumalaisten roomalaisten keksimä ja aivoittelema, Raamatun vastainen kolminaisuusoppikin.

<<'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'.<<<
        Syntinen ei tähän pysty ilman Jeesuksen antamaa synnintunnon armoa.
        Ilman sitä ei kokea uudestisyntymistä, armon autuutta kun se menee ohi niin tulee uudet läksyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<<'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'.<<<
        Syntinen ei tähän pysty ilman Jeesuksen antamaa synnintunnon armoa.
        Ilman sitä ei kokea uudestisyntymistä, armon autuutta kun se menee ohi niin tulee uudet läksyt.

Ei taivasten valtakunnassa ole syntiä - eikä siis myöskään Saatanaa - jonka taivasten valtakunnan Jeesus opetti olevan meissä ja meidän ympärillämme. Jumalan valtakunnan ollessa sisällisesti meissä.

Mitäs perkasit Paavalin käskystä taivasten valtakunnan pois ja vaihdoit sen synnin vsltakuntaan käyttämällä Jeesusta teuradtettuna uhrilampaanasi tosi Jumalana ja siis vaihdoit Saatanan valtakuntaan.

Löytyy Matt.13:33 ja 1.Kor.5:7

Vinkua ihan itsellesi nyt sitten armoa. Voi kyllä Lutherin mukaan olla vähän vaikea saada, ja minun mukaan sitä et saa ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun opissasi siis Jeesus ei ole uhrina, niinkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taivasten valtakunnassa ole syntiä - eikä siis myöskään Saatanaa - jonka taivasten valtakunnan Jeesus opetti olevan meissä ja meidän ympärillämme. Jumalan valtakunnan ollessa sisällisesti meissä.

Mitäs perkasit Paavalin käskystä taivasten valtakunnan pois ja vaihdoit sen synnin vsltakuntaan käyttämällä Jeesusta teuradtettuna uhrilampaanasi tosi Jumalana ja siis vaihdoit Saatanan valtakuntaan.

Vinkua ihan itsellesi nyt sitten armoa. Voi kyllä Lutherin mukaan olla vähän vaikea saada, ja minun mukaan sitä et saa ollenkaan.

Luukkaan evankeliumi:
        17:21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
        <->

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun opissasi siis Jeesus ei ole uhrina, niinkö?

Oman itsensä uhri hän oli, täytellessään pakkomielteisesti kaikenlaisia vanhoja kirjoituksia.

Luukkaan evankeliumi:
        13:33 Kuitenkin minun pitää vaeltaman tänään ja huomenna ja ylihuomenna, sillä ei sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa.

“...että kävisi toteen...”
        “Silloin kävi toteen, mikä on puhuttu profeetta...”
        “...että kävisi toteen, mikä profeettain kautta on puhuttu...”
        “Mutta tämä tapahtui, että kävisi toteen, mikä on puhuttu profeetan kautta, joka sanoo:...”
        “Mutta kuinka silloin kävisivät toteen kirjoitukset, jotka sanovat, että näin pitää tapahtuman?"
        “Mutta tämä kaikki on tapahtunut, että profeettain kirjoitukset kävisivät toteen."
        “Mutta tämä tapahtuu, että kirjoitukset kävisivät toteen."
        "Tänä päivänä tämä kirjoitus on käynyt toteen teidän korvainne kuullen".
        “Sillä minä sanon teille, että minussa pitää käymän toteen tämän, mikä kirjoitettu on:...”
        “Sillä se, mikä minusta on sanottu, on täyttynyt."
        “...kaiken pitää käymän toteen, mikä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa ja profeetoissa ja psalmeissa".
        “... se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna...”
        “...mutta tämän kirjoituksen piti käymän toteen:...”
        “...että se sana kävisi toteen,...”
        J.N.E.

Matteuksen evankeliumi:
        26:54 Mutta kuinka silloin kävisivät toteen kirjoitukset, jotka sanovat, että näin pitää tapahtuman?"
        26:56 Mutta tämä kaikki on tapahtunut, että profeettain kirjoitukset kävisivät toteen."...

Psalmit:
        22:16 Minun voimani on kuivettunut kuin saviastian siru, ja kieleni tarttuu suuni lakeen, ja sinä lasket minut alas kuoleman tomuun.

Matteuksen evankeliumi:
        27:34 he tarjosivat hänelle juotavaksi katkeralla nesteellä sekoitettua viiniä; mutta maistettuaan hän ei tahtonut sitä juoda.

Psalmit:
        69:22 Koiruohoa he antoivat minun syödäkseni ja juottivat minulle janooni hapanviiniä.

Johanneksen evankeliumi:
        19:28 Sen jälkeen, kun Jeesus tiesi, että kaikki jo oli täytetty, sanoi hän, että kirjoitus kävisi toteen: "Minun on jano".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oman itsensä uhri hän oli, täytellessään pakkomielteisesti kaikenlaisia vanhoja kirjoituksia.

Luukkaan evankeliumi:
        13:33 Kuitenkin minun pitää vaeltaman tänään ja huomenna ja ylihuomenna, sillä ei sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa.

“Silloin kävi toteen, mikä on puhuttu profeetta...”
        “...että kävisi toteen, mikä profeettain kautta on puhuttu...”
        “Mutta tämä tapahtui, että kävisi toteen, mikä on puhuttu profeetan kautta, joka sanoo:...”
        “Mutta kuinka silloin kävisivät toteen kirjoitukset, jotka sanovat, että näin pitää tapahtuman?"
        “Mutta tämä kaikki on tapahtunut, että profeettain kirjoitukset kävisivät toteen."
        “Mutta tämä tapahtuu, että kirjoitukset kävisivät toteen."
        "Tänä päivänä tämä kirjoitus on käynyt toteen teidän korvainne kuullen".
        “Sillä minä sanon teille, että minussa pitää käymän toteen tämän, mikä kirjoitettu on:...”
        “Sillä se, mikä minusta on sanottu, on täyttynyt."
        “...kaiken pitää käymän toteen, mikä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa ja profeetoissa ja psalmeissa".
        “... se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna...”
        “...mutta tämän kirjoituksen piti käymän toteen:...”
        “...että se sana kävisi toteen,...”
        J.N.E.

Matteuksen evankeliumi:
        26:54 Mutta kuinka silloin kävisivät toteen kirjoitukset, jotka sanovat, että näin pitää tapahtuman?"
        26:56 Mutta tämä kaikki on tapahtunut, että profeettain kirjoitukset kävisivät toteen."...

Psalmit:
        22:16 Minun voimani on kuivettunut kuin saviastian siru, ja kieleni tarttuu suuni lakeen, ja sinä lasket minut alas kuoleman tomuun.

Matteuksen evankeliumi:
        27:34 he tarjosivat hänelle juotavaksi katkeralla nesteellä sekoitettua viiniä; mutta maistettuaan hän ei tahtonut sitä juoda.

Psalmit:
        69:22 Koiruohoa he antoivat minun syödäkseni ja juottivat minulle janooni hapanviiniä.

Johanneksen evankeliumi:
        19:28 Sen jälkeen, kun Jeesus tiesi, että kaikki jo oli täytetty, sanoi hän, että kirjoitus kävisi toteen: "Minun on jano".

Ja motiivi laittaa sopimaan oli jokin muu kuin juutalaisten mittava hyöty Jeesuksen nimeä hyväksi käyttäen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun paratiisin tu.li synti käärmeen kautta se ajettiin pois ja samoin syntiset Jumalaa vastaan kapinoivat ihmiset,.
        Osaatko lukea.
        Jumalan Pyhyys tuhoaa kaiken pahuuden ja saastaisuuden, syntiset tuhoutuu heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä on taivasten valtakun jossa Jeesus on läsnä. Paavali ei poistanut sitä vaan opetti sitä vahvasti, koska Jeesus opetti häntä. Henki ohjasi.

Kolossalaiskirje: 3:1 Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella. 3:2 Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.

• Anonyymi

1.Aikakirja:
      17:11 Kun sinun päiväsi ovat päättyneet ja sinä lähdet isiesi tykö, korotan minä sinun seuraajaksesi jälkeläisesi, joka on yksi sinun pojistasi; ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa.
      17:12 Hän on rakentava minulle huoneen, ja minä vahvistan hänen valtaistuimensa ikuisiksi ajoiksi.
      17:13 Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.
      17:14 Ja minä pidän hänet pystyssä huoneessani ja valtakunnassani iäti, ja hänen valtaistuimensa on oleva iäti vahva."

17:13 Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi. PUHUU SALOMOSTA!

• Anonyymi

1.Aikakirja:
      22:9 Katso, sinulle on syntyvä poika; hänestä on tuleva rauhan mies, ja minä annan hänen päästä rauhaan kaikilta hänen ympärillään asuvilta vihollisilta, sillä Salomo on oleva hänen nimensä ja minä annan rauhan ja levon Israelille hänen päivinänsä.
      22:10 Hän on rakentava temppelin minun nimelleni. Hän on oleva minun poikani, ja minä olen oleva hänen isänsä. Ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa valtaistuimen ikuisiksi ajoiksi.'
      PUHUU SALOMOSTA!

• Anonyymi

Aamen.

• Anonyymi

Juuri näin, ja Salomo rakensi temppelin Jerusalemiin Jahvelle.

• Anonyymi

Väärin profetia vaihtuu Kristukseen: Hän on oleva minun poikani, ja minä olen oleva hänen isänsä. Ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa valtaistuimen ikuisiksi ajoiksi.'
        Salomon valtaistuin on ollut ja mennyt. Vain Jeesuksen ikuinen valtakunta ja valataistuin on ja pysyy.

• Anonyymi

1.Aikakirja:
      28:5 Ja kaikkien minun poikieni joukosta, sillä Herra on antanut minulle monta poikaa, hän valitsi poikani Salomon istumaan Herran valtakunnan valtaistuimella ja hallitsemaan Israelia.
      28:6 Ja hän sanoi minulle: 'Sinun poikasi Salomo on rakentava minun temppelini ja esikartanoni; sillä minä olen valinnut hänet pojakseni ja minä olen oleva hänen isänsä.
      28:7 Ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa iankaikkisesti, jos hän on luja ja pitää minun käskyni ja oikeuteni, niinkuin hän nyt tekee.'
      28:8 Ja nyt minä sanon koko Israelin, Herran seurakunnan, läsnäollessa ja meidän Jumalamme kuullen: Noudattakaa ja tutkikaa kaikkia Herran, Jumalanne, käskyjä, että saisitte pitää omananne tämän hyvän maan ja jättäisitte sen perinnöksi lapsillenne teidän jälkeenne ikuisiksi ajoiksi.
      28:9 Ja sinä, minun poikani Salomo, opi tuntemaan isäsi Jumala ja palvele häntä ehyellä sydämellä ja alttiilla mielellä, sillä Herra tutkii kaikki sydämet ja ymmärtää kaikki ajatukset ja aivoitukset. Jos häntä etsit, niin sinä löydät hänet, mutta jos luovut hänestä, niin hän hylkää sinut iankaikkisesti.

28:6 Ja hän sanoi minulle: 'Sinun poikasi Salomo on rakentava minun temppelini ja esikartanoni; sillä minä olen valinnut hänet pojakseni ja minä olen oleva hänen isänsä. PUHUU SALOMOSTA!

• Anonyymi

1.Aikakirja:
      29:1 Sitten kuningas Daavid sanoi koko seurakunnalle: "Minun poikani Salomo, ainoa Jumalan valittu, on nuori ja hento, ja työ on suuri, sillä tämä linna ei ole aiottu ihmiselle, vaan Herralle Jumalalle.

• Anonyymi

Naatasn sai Herralta Sanat: Kun sinun päiväsi ovat päättyneet ja sinä lepäät isiesi tykönä, korotan minä sinun seuraajaksesi jälkeläisesi, joka lähtee sinun ruumiistasi; ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa.
      Hän on rakentava huoneen minun nimelleni, ja minä vahvistan hänen valtaistuimensa ikuisiksi ajoiksi.
      Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, niin että, jos hän tekee väärin, minä rankaisen häntä ihmisvitsalla ja niinkuin ihmislapsia lyödään;
      mutta minun armoni ei poistu hänestä, niinkuin minä poistin sen Saulista, jonka minä poistin sinun tieltäsi.
      Ja sinun sukusi ja kuninkuutesi pysyvät sinun edessäsi iäti, ja sinun valtaistuimesi on oleva iäti vahva
      Daavid totesi: Herra, Herra, ja niin olet sinä puhunut palvelijasi suvulle myöskin kaukaisista asioista, näin opettaen ihmisten tavalla, Herra, Herra.
      Siis Herra puhui sekä Salomosta että kaukaisista asioista, se on Jeesus Kristus: Hän on rakentava huoneen minun nimelleni, ja minä vahvistan hänen valtaistuimensa ikuisiksi ajoiksi.
      Ja sinun sukusi ja kuninkuutesi pysyvät sinun edessäsi iäti, ja sinun valtaistuimesi on oleva iäti vahva. Salomon kuninkuus ei ollut pysyvä.
      vaan Herra sanoi Salomolle: "Koska sinun on käynyt näin, ja koska et ole pitänyt minun liittoani etkä noudattanut minun käskyjäni, jotka minä sinulle annoin, niin minä repäisen valtakunnan sinulta ja annan sen sinun palvelijallesi.
      Mutta isäsi Daavidin tähden minä en tee tätä sinun päivinäsi; sinun poikasi kädestä minä sen repäisen.

• Anonyymi

<<Sinun opissasi siis Jeesus ei ole uhrina, niinkö?<<
      Jeesuksen sovitustyö ja ylösnousemus on Kristinuskon perusta.

Joh: 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Voi kalliimpaa uhria enää antaa jonka urin voisi ylittää? Mitä mieltä olette?

• Anonyymi

Juutalaisille fariseuksille Jeesus sanoo: Joh:12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

Apt: 3:22 Sillä Mooses on sanonut: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; häntä kuulkaa kaikessa, mitä hän teille puhuu.
      3:23 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta.'

Jeesu tuli taivaasta ja on universaalinen, ja kaikille kansoille ilman erotusta, muuten ellei näin olisi Jumala oli epäoikeudenmukainen, vailla vanhuskautta.
      Näin saatana yrittää liata Jumalan Pyhyyden väärällä tulkinnallaan. Älkää olko muka häpäisemässä Jumalan tahtoa.

Patmo ja Dei palvoo luotua ja pitää juutalaisia etuoikeutettuna ihmisinä ja tietäen että he vihaavat Jeesusta.
      Israelin kadonnet lampaat katosivat silloin kun Eeva söi kielletystä puusta.
      Jumala haluaa että kaikki ihmiset pelastaa. Juutalaiset oli opetus kansa, joka petti Jumalan ja oli uskoton ja luopui Jumalasta ja vainoo kristittyjä yhä edelleen.

• Anonyymi

Paavali oli elämänsä loppuun saakka fariseus.

Apostolien teot:
        22:3 "Minä olen juutalainen, syntynyt Kilikian Tarsossa, mutta kasvatettu tässä kaupungissa ja Gamalielin jalkojen juuressa opetettu tarkkaan noudattamaan isien lakia; ja minä kiivailin Jumalan puolesta, niinkuin te kaikki tänä päivänä kiivailette.

Apostolien teot:
        23:6 Mutta koska Paavali tiesi osan heistä olevan saddukeuksia ja toisen osan fariseuksia, huusi hän neuvoston edessä: "Miehet, veljet, minä olen fariseus, fariseusten jälkeläinen; toivon ja kuolleitten ylösnousemuksen tähden minä olen tuomittavana".

Apostolien teot:
        26:5 He tuntevat minut jo entuudestaan, jos tahtovat sen todistaa, että minä meidän uskontomme ankarimman lahkon mukaan olen elänyt fariseuksena.
        26:6 Ja nyt minä seison oikeuden edessä sentähden, että panen toivoni siihen lupaukseen, jonka Jumala on meidän isillemme antanut

Filippiläiskirje:
        3:5 joka olen ympärileikattu kahdeksanpäiväisenä ja olen Israelin kansaa, Benjaminin sukukuntaa, hebrealainen hebrealaisista syntynyt, ollut lakiin nähden fariseus,

• Anonyymi

• Anonyymi

Sinä saastainen sika ja kyykäärmeen sikiö. Yksi Paavalin kirje ja vain yksi jae, ja sinä laitat Luojajumalan paratiisiin Saatanan ja synnin, että voit teurastaa Jeesuksen uhrilampaana tosi Jumalana Salomon Jumalalle, jonka Jeesus sanoo Joh.8 olevan Saatana ja kaiken valheen isä, ja väität, että Luojajumala olisi pettänyt ihmisen Ssatanan avulla, kun Luojajumalan sanoin ihminen tuli jopa tiedolla jumalien kaltaiseksi?

Löytyy 1.Moos.3:22

• Anonyymi

1.Korinttolaiskirje:
        7:19 Ei ympärileikkaus ole mitään, eikä ympärileikkaamattomuus ole mitään, vaan Jumalan käskyjen pitäminen.

1.Mooseksen kirja:
        17:10 Ja tämä on minun liittoni sinun ja sinun jälkeläistesi kanssa; pitäkää se: ympärileikatkaa jokainen miehenpuoli keskuudessanne.

Apostolien teot:
        16:3 Paavali tahtoi häntä mukaansa matkalle ja otti hänet ja ympärileikkasi hänet juutalaisten tähden, joita oli niillä paikkakunnilla; sillä kaikki tiesivät, että hänen isänsä oli kreikkalainen.

• Anonyymi

5.Mooseksen kirja:
        5:7 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

Paavali ei pitänyt Jeesusta Jumalana:

Galatalaiskirje:
        3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi.

1.Timoteuksen kirje:
        2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

• Anonyymi

<<<<PUHUU SALOMOSTA!<<
      Matt: 6:28 Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää. 6:29 Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä.

Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä. Geeniteknologia todistaa sanat totuudeksi, osuu kuin nenä päähän.
      Kuinka suuri on Jeesus ja kuin pieni onkaan ihminen?
      Kaikki puitteen missä ihminen elää on luonut Luoja Jeesus sanallaan.

• Anonyymi

"Luoja Jeesus sanallaan." ???

Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

• Anonyymi

Ja Luoja Jeesuksen sinä uhraat pääsiäisen teurastettuna uhrilampaana. Ja teet hänen verellä uuden liiton Saatanan kanssa ja julistat ehtoollisella juutalaisen sanoin Herran kuolemaa kirottuna pelastuaksesi palvelemaan lihalla synnin lakia.

Löytyy Gal.3:13, 1.Kor..5:7, 1.Kor.11:23 sekä Room.7

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Luoja Jeesuksen sinä uhraat pääsiäisen teurastettuna uhrilampaana. Ja teet hänen verellä uuden liiton Saatanan kanssa ja julistat ehtoollisella juutalaisen sanoin Herran kuolemaa kirottuna pelastuaksesi palvelemaan lihalla synnin lakia.

Löytyy Gal.3:13, 1.Kor..5:7, 1.Kor.11:23 sekä Room.7

Lisäystä. Enempää et pystyisikään kiroamaan Jeesuksen nimeen kuin itse Luojan ja kaiken luodun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Luoja Jeesus sanallaan." ???

Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

Kerro mitä tarkoitat sanoilla, mikä on konteskti?

• Anonyymi

"Luoja Jeesus" ???

Matteuksen evankeliumi:
        3:13 Silloin Jeesus tuli Galileasta Jordanille Johanneksen tykö hänen kastettavakseen.
        3:14 Mutta tämä esteli häntä sanoen: "Minun tarvitsee saada sinulta kaste, ja sinä tulet minun tyköni!"
        3:15 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus". Silloin hän salli sen hänelle.
        3:16 Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.
        3:17 Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".

<-?->

Matteuksen evankeliumi:
        11:2 Mutta kun Johannes vankilassa ollessaan kuuli Kristuksen teot, lähetti hän opetuslapsiansa
        11:3 sanomaan hänelle: "Oletko sinä se tuleva, vai pitääkö meidän toista odottaman?"

Matteuksen evankeliumi:
        16:13 Kun Jeesus tuli Filippuksen Kesarean tienoille, kysyi hän opetuslapsiltaan sanoen: "Kenen ihmiset sanovat Ihmisen Pojan olevan?"
        16:14 Niin he sanoivat: "Muutamat Johannes Kastajan, toiset Eliaan, toiset taas Jeremiaan tahi jonkun muun profeetoista".

<-?->

Matteuksen evankeliumi:
        3:17 Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".

• Anonyymi

<<Paavali oli elämänsä loppuun saakka fariseus.<<

Paavali heitti kaiken entisen elämänsä pois ja piti sitä roskana, Jeesuksen Kristuksen tuntemisen tähden.
      Ja julisti ristin sovitusta ja ylösnousemusta joka on objektiivinen Kristus kallio, pelastukseksi kaikki jota uskovat ja ottavat armon vastaan.
      Saatana vaan syyttää ja kaivelee pahoja asioita. Tietäkää tä, se johtaa vain harhaan, se onkin perkeleen tehtävä.
      Minun armoni riittää sinulle.

• Anonyymi

Paavalin Galatalaiskirje:

"3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, KUN HÄN TULI KIROUKSEKSI - sillä kirjoitettu on: "KIROTTU ON jokainen, joka on puuhun ripustettu"

• Anonyymi

" Kristus kallio, pelastukseksi kaikki jota uskovat ja ottavat armon vastaan."

Paavalin Roomalaiskirje:

7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle JEESUKSEN KRISTUKSEN, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA ."

• Anonyymi

Paavali on evankeliumin julistaja viimeisen päälle.
        Gal: 1:10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
        1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
        1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista; ihmisen omat ansiot on otettu pois ja Kristuksen ansioon uskomalla julistetaan vanhurskaaksi, mutta Karitsan häissä vasta se hää vaate saadaa, joka on Pyhien vanhurskaus, silloin se vasta uskovasta tehdään vanhurskas.
        Maan päällä ollaan syntisiä, mutta uskossa vanhurskaita, koska synti elää lihassa yhä vielä., joka päivä tarvitsemme armoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Kristus kallio, pelastukseksi kaikki jota uskovat ja ottavat armon vastaan."

Paavalin Roomalaiskirje:

7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle JEESUKSEN KRISTUKSEN, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA ."

Lisäystä. Sinun mielestäsi meidän kaikkien pitäisi palvoa Jeesusta teurastettuna pääsiäisen uhrilampaana ja Saatanan poikana, joka uhrattuna pelastaa meidät tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa?

Sinä saastainen kyykäärmeen sikiö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäystä. Sinun mielestäsi meidän kaikkien pitäisi palvoa Jeesusta teurastettuna pääsiäisen uhrilampaana ja Saatanan poikana, joka uhrattuna pelastaa meidät tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa?

Sinä saastainen kyykäärmeen sikiö.

Ja kun uskot Paavalin valheet, menet hänen sanoin helvettiin hänen 1.Korintolaiskirjeen mukaan:

"3:12 Mutta JOS JOKU RAKENTAA TÄLLE PERUSTUKSELLE, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, niin kunkin TEKO ON TULEVA NÄKYVIIN; SILLÄ SEN SAATTAA ILMI SE PÄIVÄ, JOKA TULESSA ILMESTYY."

Miten tuosta tulesta pääsee pois ja saa armon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun uskot Paavalin valheet, menet hänen sanoin helvettiin hänen 1.Korintolaiskirjeen mukaan:

"3:12 Mutta JOS JOKU RAKENTAA TÄLLE PERUSTUKSELLE, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, niin kunkin TEKO ON TULEVA NÄKYVIIN; SILLÄ SEN SAATTAA ILMI SE PÄIVÄ, JOKA TULESSA ILMESTYY."

Kääntymällä katoliseksi ja maksamalla kirkolle aneita. Valitettavasti Luther puhdisti tuon ane-kaupan, ja pääset tulesta pois vain, jos Jeesuksen nimeen uhrilampaana teurastamasi tosi Jumala tulee sinut pelastamaan YKSIN ARMOSTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kääntymällä katoliseksi ja maksamalla kirkolle aneita. Valitettavasti Luther puhdisti tuon ane-kaupan, ja pääset tulesta pois vain, jos Jeesuksen nimeen uhrilampaana teurastamasi tosi Jumala tulee sinut pelastamaan YKSIN ARMOSTA.

Juu, kiitos tarjouksesta, mutta olen lukenut Raamatun, enkä perkaa pois Jeesuksen opettamaa taivasten valtakuntaa kiroamalla hänet ristiin:

Matt. "13:33 Taas toisen vertauksen hän puhui heille: "TAIVASTEN VALTAKUNTA ON HAPATUKSEN KALTAINEN, jonka nainen otti ja sekoitti kolmeen vakalliseen jauhoja, kunnes kaikki happani"."

Ja Paavali opettaa 1.Korintolaiskirjeessään:

"5:7 PERATKAA POIS VANHA HAPATUS, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<<Miten tuosta tulesta pääsee pois ja saa armon?<<
        Ihmiselle se on mahdoton mutta Jumalalle kaikki on mahdollista.
        Näin se vaan on. Pelastu ei ole systeemi, vaan Jumalan Henki tekee sen. Yksin Jeesus riittää.
        Jeesus on kaiken A&O. Aamen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<<Miten tuosta tulesta pääsee pois ja saa armon?<<
        Ihmiselle se on mahdoton mutta Jumalalle kaikki on mahdollista.
        Näin se vaan on. Pelastu ei ole systeemi, vaan Jumalan Henki tekee sen. Yksin Jeesus riittää.
        Jeesus on kaiken A&O. Aamen!

Jeesus on sinun mielestä kaiken A ja O, kun teet Paavalin käskystä Jeesuksesta KIROUKSEN tosi Jumalana teurastettuna uhrilampaana?! On tämä uskomatonta, mutta tottakai Saatanallakin on enkelinsä - kaikkihan me tunnemme saatananenkelit. Löytyy myös ilmestyskirja 12.

• Anonyymi

<<Lisäystä. Sinun mielestäsi meidän kaikkien pitäisi palvoa Jeesusta teurastettuna pääsiäisen uhrilampaana ja Saatanan poikana, joka uhrattuna pelastaa meidät<<<

Kirjoitettu ylhäältä on: Joh: 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Etkö ymmärrä että käärme petti Eevan? Vai onko lukutaito vai ymmärrys heikko?
      Jumalan Karitsa uhrattiin niin temppeli uhraus kävi mitättömäksi yhdellä parhaimmalla urilla mitä ikinä voitiin antaa ja kaikki ihmiset sai pelastustien uskon kautta. Kiito Jumalan armon! Aamen!

• Anonyymi

Kukasn ei pettänyt ketään. Luojajumalan sanoin ihminen tuli tiedolla jopa jumalien kaltaiseksi. Perisynti on Paavalin valhe Luomiskertomuksesta. Lue eikipefia 'Perisynti'.

Luojajumalan sanat löytyvät 1.Moos.3:22

• Anonyymi

Ja sinun uhrausjumalasi on Jeesuksen sanoin Saatana (Koh.8), ja itse ilmestyskirjan peto, löytyy ilm.13. kirjoita raamattuhakuun kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

• Anonyymi

Niin, uskotko mitä Jeesus sanoo?

Antoi ainoan poikansa tulla tuomaan tietoa meille

Ei siinä lue, että antoi ainoan poikansa teurastettuna uhrilampaana Saatanalle tosi Jumalana, että sinä pelastut tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaat ja palvelemaan lihalla synnin lakia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukasn ei pettänyt ketään. Luojajumalan sanoin ihminen tuli tiedolla jopa jumalien kaltaiseksi. Perisynti on Paavalin valhe Luomiskertomuksesta. Lue eikipefia 'Perisynti'.

Luojajumalan sanat löytyvät 1.Moos.3:22

Onpa taas virheitä, anteeksi, mutta saanee selvän.

• Anonyymi

<<Lisäystä. Sinun mielestäsi meidän kaikkien pitäisi palvoa Jeesusta teurastettuna pääsiäisen uhrilampaana ja Saatanan poikana, joka uhrattuna pelastaa meidät<<<

Ei Jumala pakota ottaa pelastusta väkisin vastaa se on vapaaehtoista kun taivasten valtakunnassa kaikki. RAKKAUDESSA.
      Lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa.

• Anonyymi

Ottaa väkisin vastaan PELASTUS?! Joka on pelastua palvemaan lihalla synnin lakia, kun teurastaa Jeesuksen tosi Jumsalana.

Osaatko sinä ihminen edes lukea - kaikki on otettu edelle Raamatusta! Sinun Jumalasi on Saatana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaa väkisin vastaan PELASTUS?! Joka on pelastua palvemaan lihalla synnin lakia, kun teurastaa Jeesuksen tosi Jumsalana.

Osaatko sinä ihminen edes lukea - kaikki on otettu edelle Raamatusta! Sinun Jumalasi on Saatana!

Etkö tiedä että saatana kääntää nurinpäin. Ja mitä sinä tiedät rakkaudesta ja armosta. Etkö halua sovitusta pahuudesta ja siksi maan pääläkin on oikeuslaitos, et siis halua oikeudenmukaisuutta maailmaan vaan vääryydellä ja viekkaudella ja voimalla vääryys peitetään kuin koira kakkansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Jumala synny sanasta Jumala, vaan ominaisuuksista, joita entiteetti nimeltä Jumala hyvänä taivasten valtakunnan isänä edustaa.

Totta kai Saatana myös käyttää Jumalan nimeä metsästäessään sieluja.

Ne on pystyttävä erottamaan hyvästä tiedosta ja pahasta tiedosta, joilla Luojajumalan sanoin ihminen tuli jumalien kaltaiseksi.

Tosin ikuinen elämä oli pakko suojata tästä syystä, kun ihminen ei tätä ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Jumala synny sanasta Jumala, vaan ominaisuuksista, joita entiteetti nimeltä Jumala hyvänä taivasten valtakunnan isänä edustaa.

Totta kai Saatana myös käyttää Jumalan nimeä metsästäessään sieluja.

Ne on pystyttävä erottamaan hyvästä tiedosta ja pahasta tiedosta, joilla Luojajumalan sanoin ihminen tuli jumalien kaltaiseksi.

Tosin ikuinen elämä oli pakko suojata tästä syystä, kun ihminen ei tätä ymmärrä.

Lusäystä - ei pahuus ole rakkautta, vaan hyvyys.

• Anonyymi

1:19 Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi".
      1:20 Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi?
      1:21 Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
      1:22 koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
      1:23 me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
      1:24 mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.

Meneekö yli hilseen? Vanhurskaus uskon kautta. Vanhurskas elää USKOSSA.

• Anonyymi

Luterilaisuuden perusta: YKSIN USKOSTA, mutta sillä uskolla ei ole mitään katetta. Ja kaiken lisäksi,
        kuten edeltä näkyy, niin menet helvettiin uskollasi ja tietona se kertoo, että Jumalasi onkin Saatana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaisuuden perusta: YKSIN USKOSTA, mutta sillä uskolla ei ole mitään katetta. Ja kaiken lisäksi,
        kuten edeltä näkyy, niin menet helvettiin uskollasi ja tietona se kertoo, että Jumalasi onkin Saatana.

Lisäystä - edellä oleva kopioitu puhe, johon vastasn, on siis juutalaisen Paavalin kirjeestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäystä - edellä oleva kopioitu puhe, johon vastasn, on siis juutalaisen Paavalin kirjeestä.

Jeesus usko kattaa kaiken niin maalisen kuin taivaallisen, saatana vaan ei anna sen toimia käytännössä.
        Ja syntiset ei halua kääntyä ja tehdä parannusta synneistään ja ne vaan tuo epäkohtia ja saastaisuutta esille. Ovat kaikessa vain syyttäjiä ja hajottajia, ettekö huomaa!
        Sydä heillä on kivi kova ja kylmä lakihenkinen jossa ei ole rakkauden voimaa sen toteuttamiseen. Aamen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä uskot siihen mitä olet kirjoittanut ja olet harhassa uskosi kanssa, ja pois todellisuuden kartalta. Uskon ymmärrys ja tajunta on kateissa.
        Täytyy rukoilla sinun puolestasi jotta Jumala antaa sinulle ymmärryksen ja uskon lahjan.
        Ettet pilkkaa Jumalan tahtoa ja halveksi teurastettua Karitsaa.

• Anonyymi

Minua monestikin eipäilyttävät profeoiden tulkinnatkin, miten täysin vääriäkin voivat olla ja sitten jos Uutta Testamenttia aina kun uusitaan niin tulee: lappua lapun päälle eli kutan lapsilla korvasta kuuloon leikki:

Miten joku tarkoitus muuttu kun sitä toiselle korvaan kertoo....

Eli käytännössä autosta voi tulla kala.

• Anonyymi

Et sinä tarkoita Jumalan sanaa vaan ihmisten viekkautta.
        Jumalan sana on muuttumatonta ja ikuista objektiivista, kun on oikea henki se avautuu ja ohjaa joka paikassa. Silloin ymmärtää missä kontekstissa ollaan todellisuuden kartalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan sana on muuttumatonta ja ikuista objektiivista, kun on oikea henki se avautuu ja ohjaa joka paikassa. Silloin ymmärtää missä kontekstissa ollaan todellisuuden kartalla.

Jesaja: 35:8 Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jesaja: 35:8 Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.

Ihan riittää, kun lukee Jeesuksen opetuksen Matteuksen evankeliumin 7. luvusta kahdesta tiestä ja kahdesta portista, ja ketkä ovat sitten niitä laittomuuden tekijöitä, joille Jeesus sanoo, että menkää pois, en tunne teitä.

Jeesuksen opetus on selvää ja suoraa, ja selkeää, eikä mitään vikurointia väittämällä viisautta hulluudeksi ja hulluutta viisaudeksi manipuloinnilla, ettei vain totuus näkyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, mutta kun Raamatussa Saatanakin esiintyy Jumalan nimellä, ja Jumala ja Saatana pitää pystyä erottamaan hyvän ja pahan tiedon perusteella. Ei Saatana metsästä sieluja tieteenkään Saatanan nimellä.

Perusta on Luojajumalan sanoissa, että miksi ikuinen elämä oli suojattava, kun ihminen paratiisissa tuli tiedolla jumalien kaltaiseksi.

Edelleen löytyy 1.Moos.3:22

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, mutta kun Raamatussa Saatanakin esiintyy Jumalan nimellä, ja Jumala ja Saatana pitää pystyä erottamaan hyvän ja pahan tiedon perusteella. Ei Saatana metsästä sieluja tieteenkään Saatanan nimellä.

Perusta on Luojajumalan sanoissa, että miksi ikuinen elämä oli suojattava, kun ihminen paratiisissa tuli tiedolla jumalien kaltaiseksi.

Edelleen löytyy 1.Moos.3:22

Ja ikuinen elämä terminä (myös tieteessä) liittyy ihmeiden tekemiseen, jonka kyvyn Jeesus lupasi seuraajilleen opettaa.

Ja niinpä juutalainen tekikin Jeesuksesta uhrilampaan paholaiselle, jota uhrausta te palvotte, koska pahalla tiedolla ei voi Luojajumalan suojauksen vuoksi saada kykyä tehdä ihmeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan riittää, kun lukee Jeesuksen opetuksen Matteuksen evankeliumin 7. luvusta kahdesta tiestä ja kahdesta portista, ja ketkä ovat sitten niitä laittomuuden tekijöitä, joille Jeesus sanoo, että menkää pois, en tunne teitä.

Jeesuksen opetus on selvää ja suoraa, ja selkeää, eikä mitään vikurointia väittämällä viisautta hulluudeksi ja hulluutta viisaudeksi manipuloinnilla, ettei vain totuus näkyisi.

Ja Jeesuksen opastama tie siis vie paratiisiin - ei tulenliekkeihin kuten Paavalin tie edellä. Lukekaa edeltä, ei ole mieltä toistaa samoja asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Jeesuksen opastama tie siis vie paratiisiin - ei tulenliekkeihin kuten Paavalin tie edellä. Lukekaa edeltä, ei ole mieltä toistaa samoja asioita.

Ja siellä paratiisissa on se suojattu 'elämän puu' josta voittaja sitten saa syödä Jeesuksen sanoin 'salattua mannaa'. Tämä siis liittyy meidän elämään, eikä kuolemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siellä paratiisissa on se suojattu 'elämän puu' josta voittaja sitten saa syödä Jeesuksen sanoin 'salattua mannaa'. Tämä siis liittyy meidän elämään, eikä kuolemaan.

Ja tässä on nyt ne Raamatussa Jeesuksen sanomat tiedon avaimet, jotka fariseukset piilottivat, eivät Jeesuksen sanoin mene itse sisälle, eivätkä anna meneväistenkään mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tässä on nyt ne Raamatussa Jeesuksen sanomat tiedon avaimet, jotka fariseukset piilottivat, eivät Jeesuksen sanoin mene itse sisälle, eivätkä anna meneväistenkään mennä.

Koko Raamatun tarina Luojajumalan sanoista alkaen liittyy hyvään ja pahaan tietoon, niiden perusteella Saatanan ja Jumalan erottamiseen, sitä kautta ihmeiden tekemiseen, että löytää piilotetut 'tiedon avaimet'. Ja ihmeethän ovat tieteen tuntemia, tieteen mukaisia ilmiöitä, jotka jopa todistavat tieteen olevan oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko Raamatun tarina Luojajumalan sanoista alkaen liittyy hyvään ja pahaan tietoon, niiden perusteella Saatanan ja Jumalan erottamiseen, sitä kautta ihmeiden tekemiseen, että löytää piilotetut 'tiedon avaimet'. Ja ihmeethän ovat tieteen tuntemia, tieteen mukaisia ilmiöitä, jotka jopa todistavat tieteen olevan oikeassa.

Uskovaiset eivät avaimia löytäneet, mutta tiede löysi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovaiset eivät avaimia löytäneet, mutta tiede löysi.

Raamattu on huikean älykäs tarina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi karkotettiin paratiisista? Kos eivät uskoneet Jumalaa vaa uskoi kärrmettä paholaista.
        Lopussa kiitos seisoo. Puu tekee joka kuukausi uutta hedelmää. Lukekaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi karkotettiin paratiisista? Kos eivät uskoneet Jumalaa vaa uskoi kärrmettä paholaista.
        Lopussa kiitos seisoo. Puu tekee joka kuukausi uutta hedelmää. Lukekaa.

LYÖNKÖ MÄ HALOLLA PÄÄHÄN? KUMPAA KUULUU TEIDÄN USKOA KÄÄRMETTÄ VAI LUOJAJUMALAA???

LUOJAJUMALAN OMAT SANAT 1. MOOS.3;22

"JA HERRA JUMALA SANOIi: "KATSO, IHMINEN ON TULLUT SELLAISEKSI KUIN JOKU MEISTÄ, NIIN ETTÄ HÄN TIETÄÄ HYVÄN JA PAHAN."

MISSÄ TÄSSÄ ON, ETTEIVÄT USKONEET JUMALAA??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LYÖNKÖ MÄ HALOLLA PÄÄHÄN? KUMPAA KUULUU TEIDÄN USKOA KÄÄRMETTÄ VAI LUOJAJUMALAA???

LUOJAJUMALAN OMAT SANAT 1. MOOS.3;22

"JA HERRA JUMALA SANOIi: "KATSO, IHMINEN ON TULLUT SELLAISEKSI KUIN JOKU MEISTÄ, NIIN ETTÄ HÄN TIETÄÄ HYVÄN JA PAHAN."

MISSÄ TÄSSÄ ON, ETTEIVÄT USKONEET JUMALAA??

Lisäystä - mä tiedän, että te olette idiootteja, mutta se ei oikeuta valehtelemaan Luojajumalasta ja tämän sanoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fariseukset uskoivat ylösnousemukseen ja tuonpuoleiseen elämään, päinvastoin kuin saddukeukset.

Apostolien teot:
        23:6 Mutta koska Paavali tiesi osan heistä olevan saddukeuksia ja toisen osan fariseuksia, huusi hän neuvoston edessä: "Miehet, veljet, minä olen fariseus, fariseusten jälkeläinen; toivon ja kuolleitten ylösnousemuksen tähden minä olen tuomittavana".

Filippiläiskirje:
        3:5 joka olen ympärileikattu kahdeksanpäiväisenä ja olen Israelin kansaa, Benjaminin sukukuntaa, hebrealainen hebrealaisista syntynyt, ollut lakiin nähden fariseus,

Apostolien teot:
        25:8 sillä Paavali torjui syytökset ja sanoi: "Minä en ole mitään rikkonut juutalaisten lakia enkä pyhäkköä enkä keisaria vastaan".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fariseukset uskoivat ylösnousemukseen ja tuonpuoleiseen elämään, päinvastoin kuin saddukeukset.

Apostolien teot:

Filippiläiskirje:

Apostolien teot:
        25:8 sillä Paavali torjui syytökset ja sanoi: "Minä en ole mitään rikkonut juutalaisten lakia enkä pyhäkköä enkä keisaria vastaan".

Israelin Jumala - löytyu Jeremia 7 - on nyt kuitenkin eri mieltä, koska Benjaminin heimo vei uhrikultti-iljetyksen tämän nimiin laitettuun temppeliin. Olisi käskenyt Paavalin mennä silmistää, kuten käski Mooseksen ja Samuelin.

Löytyy Jeremia 15.

• Anonyymi

<<Matteuksen evankeliumin 7. luvusta kahdesta tiestä ja kahdesta portista, ja ketkä ovat sitten niitä laittomuuden tekijöitä, joille Jeesus sanoo, että menkää pois, en tunne teitä. <<<
      Tämä koskee niitä jotka koittaa päästä olilla asioilla taivaaseen omalla voimaan ja synttimyydellää, ei onnistu.
      Matt:25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'. ( he olivat ottaneet armon Jeesuksen ristintyön lahjana vastaa, ja Jumala toimi heidän kauttaan Hengessä.

Mutta omassa voimassa toimineet: Matt: 7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      Näin toimii sydämettömät fariseukset, jota ei tunnusta Jeesuksen ristin armontyötä. Vaan julistaa itsensä jumalaksi.

• Anonyymi

Tämä nyt oli jo kaiken isä Saatanan valheen huippu Matteksen evankeliumin 7. luvusta ja Jeesuksen opetuksista! Huh.

" Matt: 7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me SINUN NIMESI KAUTTA ennustaneet ja SINUN NIMESI KAUTTA ajaneet ulos riivaajia ja SINUN NIMESI KAUTTA tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'."

Paavali:

"5:5 Herran JEESUKSEN NIMESSÄ hyljättävä saatanan haltuun lihan turmioksi, että hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä nyt oli jo kaiken isä Saatanan valheen huippu Matteksen evankeliumin 7. luvusta ja Jeesuksen opetuksista! Huh.

" Matt: 7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me SINUN NIMESI KAUTTA ennustaneet ja SINUN NIMESI KAUTTA ajaneet ulos riivaajia ja SINUN NIMESI KAUTTA tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'."

Paavali:

"5:5 Herran JEESUKSEN NIMESSÄ hyljättävä saatanan haltuun lihan turmioksi, että hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä."

Ja kaikki minkä Paavali yllyttää teitä tekemä.än, se tehdään "Jeesuksen nimessä".

• Anonyymi

Niin, eivät he usko vaikka joku nousisi kuolleista.

• Anonyymi

Höpö höpö! Heti uskotaan, kun joku todistettavasti herätetään kuolleista. Ei vaan ole koskaan tapahtunut, joten ei tarvitse uskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö! Heti uskotaan, kun joku todistettavasti herätetään kuolleista. Ei vaan ole koskaan tapahtunut, joten ei tarvitse uskoa.

Juu, eikä tarvitse uskoakaan, koska Raamattu itse todistaa, että tuo kuolleista ylösnouseminen oli pelkkää Paavalin valhetta, jolla tämä huijaa uskovaisia.

• Anonyymi

Raamattu avautuu lopputuloksesta käsin. Uudeksi Minä teen kaikki. Et sinä. Otatko vastaan?

• Anonyymi

Otetaanko vastaan Jeesuksen opetuksella vaiko Paavalin opetuksella? Tässä Paavalia hänen ensimäisestä Korintolaiskirjeestään. Ja Jeesuksen opetuksin siis taivasten valtakunta oli happaman taikinan kaltainen:

"5:5 Herran Jeesuksen nimessä hyljättävä saatanan haltuun lihan turmioksi, että hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä.

Ei ole hyvä, että kerskaatte. Ettekö tiedä, että vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan? Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu.

Viettäkäämme siis juhlaa, ei vanhassa hapatuksessa eikä ilkeyden ja pahuuden hapatuksessa, vaan puhtauden ja totuuden happamattomuudessa. Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.

Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa. Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?

Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Tälläkö opilla mennään vaiko Jeesuksen opetuksin taivasten valtakunnasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otetaanko vastaan Jeesuksen opetuksella vaiko Paavalin opetuksella? Tässä Paavalia hänen ensimäisestä Korintolaiskirjeestään. Ja Jeesuksen opetuksin siis taivasten valtakunta oli happaman taikinan kaltainen:

"5:5 Herran Jeesuksen nimessä hyljättävä saatanan haltuun lihan turmioksi, että hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä.

Ei ole hyvä, että kerskaatte. Ettekö tiedä, että vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan? Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu.

Viettäkäämme siis juhlaa, ei vanhassa hapatuksessa eikä ilkeyden ja pahuuden hapatuksessa, vaan puhtauden ja totuuden happamattomuudessa. Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.

Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa. Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?

Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Tälläkö opilla mennään vaiko Jeesuksen opetuksin taivasten valtakunnasta?

Paavali löi vielä lisää tehoa kakkos korintolaiskirjeeseensä:

"11:20 Tehän suvaitsette, että joku teidät orjuuttaa, että joku teidät syö puhtaaksi, että joku teidät saa saaliiksensa, että joku itsensä korottaa, että joku lyö teitä kasvoihin."

Joko tehoaa, häh?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali löi vielä lisää tehoa kakkos korintolaiskirjeeseensä:

"11:20 Tehän suvaitsette, että joku teidät orjuuttaa, että joku teidät syö puhtaaksi, että joku teidät saa saaliiksensa, että joku itsensä korottaa, että joku lyö teitä kasvoihin."

Joko tehoaa, häh?

Ja jos ei tehoa pelkkä Jeesuksen kiroaminen, niin kirotaan vielä TAIVAAN ENKELIKIN, ja Jeesuksen taivasten valtakunnan evankeliumi. Kaikki kirottu! Joko tehoaa?

Gal. 1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka ENKELI TAIVAASTA julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, HÄN OLKOON KIROTTU. Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joka julistaa EVANKELIUMIA, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän OLKOON KIROTTU.

Sillä kuten Paavali sanoo ensimmäisessä Korintolaiskirjeessään:

"4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.

11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos ei tehoa pelkkä Jeesuksen kiroaminen, niin kirotaan vielä TAIVAAN ENKELIKIN, ja Jeesuksen taivasten valtakunnan evankeliumi. Kaikki kirottu! Joko tehoaa?

Gal. 1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka ENKELI TAIVAASTA julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, HÄN OLKOON KIROTTU. Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joka julistaa EVANKELIUMIA, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän OLKOON KIROTTU.

Sillä kuten Paavali sanoo ensimmäisessä Korintolaiskirjeessään:

"4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.

11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen."

Onneksi kuitenkaan Jeesuksella ei ole osaa, eikä arpaa tässä teidän synnyttämisellänne perkaamalla pois taivasten valtakunta, ja vaihtamalla se syntien valtakuntaan JEESUKSEN NIMEEN hänen uhraamisellaan teuratettuna uhrilampaana Jeesuksen sanomalle Saatanalle. Vaikka uskovaiset näin kirkkain silmin valehtelevatkin teille! Mutta koska Paavalin sana on Jumalan Sanaa, hän tässä sen myös todistaa. Jeesuksella ei ole mitään tekemistä tässä opissa, vain hänen nimensä hyväksikäyttäminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi kuitenkaan Jeesuksella ei ole osaa, eikä arpaa tässä teidän synnyttämisellänne perkaamalla pois taivasten valtakunta, ja vaihtamalla se syntien valtakuntaan JEESUKSEN NIMEEN hänen uhraamisellaan teuratettuna uhrilampaana Jeesuksen sanomalle Saatanalle. Vaikka uskovaiset näin kirkkain silmin valehtelevatkin teille! Mutta koska Paavalin sana on Jumalan Sanaa, hän tässä sen myös todistaa. Jeesuksella ei ole mitään tekemistä tässä opissa, vain hänen nimensä hyväksikäyttäminen.

Ja lisäystä - ja jokainen ihminen - pistäkää sinne kalloonne, että siellä Raamatussa todella lukee juuri näin, kun olen edelle laittanut, ja nämä kyykäärmeen sikiöt ovat koko ajan ja kaiken aikaa vain valehdelleet teille tietämättömille. He ovat käyttäneet törkeällä tavalla niin Luojajumalaa kuin Jeesuksen nimeä hyväkseen tässä valehtelemisessaan!

• Anonyymi

Paavali eli fariseuksena ja lakia noudattaen koko ikänsä, koska ei sitä rikkonut.

Apostolien teot:

2.Mooseksen kirja:
      20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

1.Timoteuksen kirje:
      2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

Paavali uskoi Jeesusta.

Matteuksen evankeliumi:

Johanneksen evankeliumi:
      17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

Johanneksen evankeliumi:
      20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö".

Ilmestyskirja:
      3:2 Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut sinun tekojasi täydellisiksi Jumalani edessä.

Ilmestyskirja:
      3:12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

Paavali itse kunnioitti Jeesuksen tavoin Mooseksen lakia (Jumalan laki Mooseksen kautta), vaikka ei vaatinutkaan pakanoita tekemään samoin.
      Paavali Jeesuksen tavoin uskoi vain yhteen Jumalaan.

Kolminaisuusoppi v.325-
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Kolminaisuusoppi

“Ja lihansa päivinä Jeesus väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia Jumalalle, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden”

“Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus”

Hebrealaiskirje:
      1:9 Sinä rakastit vanhurskautta ja vihasit laittomuutta; sentähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä, enemmän kuin sinun osaveljiäsi."

“Sentähden on Jumala, Jeesuksen Jumala, voidellut Jeesusta iloöljyllä, enemmän kuin Jeesuksen osaveljiä"

• Anonyymi

Paavali oli juutalainen loppuun asti, hänhän sanoo tehneensä kristinuskon syntiopillaan TEILLE. Hän PALVELI ISIENSÄ JUMALAA, uhrikulttijumalaa uhraamalla Jeesuksen tosi Jumalana, taivasten valtakunnan Isänä. Tarinassa on KAKSI JUMALAA, mutta Jeesuksen sanoin Paavalin ja juutalaisten Jumala on Saatana. Sillä, että teksteissä lukee nimi JUMALA, ei sillä ole tekemistä todellisen tarinan idean kanssa.

Apostolien teot:

"24:14 Mutta sen minä sinulle tunnustan, että minä sitä tietä vaeltaen, jota he lahkoksi sanovat, niin palvelen isieni Jumalaa, että minä uskon kaiken, mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa"

Ja tässä sitten puhuu Paavalin isien Jumala Jahve, uhrikulttijumala, joka antoi uhrausmääräykset:

5.Mooseksen kirja:

"13:1 "Jos teidän keskuuteenne ilmestyy profeetta tai unennäkijä ja lupaa sinulle jonkun tunnusteon tai ihmeen, ja jos sitten todellakin tapahtuu se tunnusteko tai ihme, josta hän puhui sinulle sanoen: 'Lähtekäämme seuraamaan muita jumalia, joita te ette tunne, ja palvelkaamme niitä', niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää.... se profeetta tai unennäkijä surmattakoon, sillä hän on julistanut luopumusta Herrasta, teidän Jumalastanne.... (JAHVE).

Jos sinun veljesi, sinun äitisi poika, tai sinun poikasi tai tyttäresi tai vaimo, joka on sylissäsi, tai ystäväsi, joka on sinulle kuin oma sielusi, salaa houkuttelisi sinua ja sanoisi: 'Käykäämme palvelemaan muita jumalia', joita et sinä tunne eivätkä SINUN ISÄSI TUNTENEET -niin älä noudata hänen mieltään äläkä kuule häntä; älä sääli äläkä armahda häntä äläkä salaa hänen rikostansa, vaan tapa hänet: oma kätesi kohotkoon ensimmäisenä häntä vastaan surmatakseen hänet, ja sitten koko kansan käsi. Kivitä hänet kuoliaaksi... "

Sitten löytyy Pyhästä Stefanoksesta, Apostolien teoista, että miten hänet kivitetään kuoliaaksi, kun hän opettaa Jeesuksen opetuksia:

"Stefanos oli myös tunnettu evankeliointikyvystään ja hän JULISTI JEESUKSEN OPETUKSIA Jerusalemin asukkaille, myös kreikkalaisten synagogien jäsenille. Tällöin Stefanosta SYYTETTIIN JUMALANPILKASTA[6] JA PUHUMISESTA TEMPPELIÄ JA LAKIA VASTAAN.[7] Tähän hän vastasi pitämällä pitkän puheen, jossa hän kertasi Vanhan testamentin historian pääkohdan kiinnittäen erityisesti huomiota siihen, että profeetat olivat aikoinaan joutuneet suoranaisen vainon kohteeksi ja että samoin oli NYT TAPAHTUNUT JEESUKSELLE.[8] Stefanos oli esiintynyt myös rohkeana MOOSEKSEN KULTTIMENOJEN VASTUSTAJa[1]. Tämän jälkeen raivostunut väkijoukko kivitti hänet kuoliaaksi.[9] Kivityksen oli tällöin myös hyväksymässä Saul Tarsolainen, joka myöhemmin kääntyi itsekin kristityksi ja tuli tunnetuksi apostoli Paavalina.[10][11] !]"

Lähde: wikipedia, viitteet apostolien tekoihin

• Anonyymi

Ristinusko perustuu ylösnousemukseen ja anteeksi saamiseen sijaiskärsijään joka otetaan lahja vastaa uskossa, se ei perustu järkeen vaan Jumalan armon voimaan, evankeliumiin, uskoon Jeesuksen suorittamaan täydellisesti suorittamaan vahurskauteen.

Älkää sekoittako uskoa ja järkeä, Jumala tekee ihmeitä.

Elämä, maailmankaikkeuden synty, lomittuminen on tosiasioita mutta mysteerejä, niin kuin usko, ja plasebo ilmiö ne toimii uskossa, koska ihminen on luotu pyhyyteen ja käyttöjärjestelmän on sellaiseksi Jumala luonut, joka johtaa Pyhään elämään.

Kiitos ja kunnia kuulu Isälle Pojalle ja Pyhälle Hengelle. Aamen!

• Anonyymi

Käydään vaan taas kaikki läpi - tapahtui historiallisesti vuonna 53, noin 20 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen, jolloin kerrottiin Helluntain Pyhän hengen vuodatuksesta, joka liittyi Jeesuksen väitettyyn ylösnousemustapahtumaan:

Apostolien tekojen 19. luku:

"19:1 Kun Apollos oli Korintossa, tuli Paavali, kuljettuaan läpi ylämaakuntien, Efesoon ja tapasi siellä muutamia opetuslapsia. Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "Emme ole edes kuulleet, että Pyhää Henkeä on olemassakaan".Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran Jeesuksen nimeen."

Ja jälleen tulee laittomuus JEESUKSEN NIMEEN. Tapahtui nyt kuitenkin niin, että tuosta kyseisestä ylösnousemustapahtumasta ei opetuslapsilla ollut mitään tietoa vielä 20 vuotta myöhemminkään - eivät edes tienneet, että mitään Pyhää henkeä on olemassakaan.

Te ette löydä yhtään ainoaa kohtaa Raamatusta, ettei pystyisi todistamaan,uskovaisten valehtelevat teille! Älykäs kirja.

• Anonyymi

Sanot, että koko kristinusko perustuu ylösnousemukseen.

Mitä tehdään kristinuskolle, kun pystytään Raamatusta todistamaan, että se perustuukin pelkkään valheeseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanot, että koko kristinusko perustuu ylösnousemukseen.

Mitä tehdään kristinuskolle, kun pystytään Raamatusta todistamaan, että se perustuukin pelkkään valheeseen?

Ja jos kirkko nyt vaihtaa tiensä lusteiden korjaamisen jälkeen helvetin suunnasta Saatanalla Luojajumalan suuntaan paratiisilla Jeesuksen opetuksin Raamatusta, ei sen nimenä enää voisi olla kristinusko. Eikä voisi enää olla helvettiä, eikä ääneen luettuja Paavalin kirouksia Jeesuksen evankeliumille tai taivaan enkelille, ei ehtoollista, jossa syödään Jeesus tosi Jumalana teurastettuna uhrilampaana Jahven ylipapin aterina Herran kuoleman julistamiseksi - eikä edes yhtään tuomiokirkkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos kirkko nyt vaihtaa tiensä lusteiden korjaamisen jälkeen helvetin suunnasta Saatanalla Luojajumalan suuntaan paratiisilla Jeesuksen opetuksin Raamatusta, ei sen nimenä enää voisi olla kristinusko. Eikä voisi enää olla helvettiä, eikä ääneen luettuja Paavalin kirouksia Jeesuksen evankeliumille tai taivaan enkelille, ei ehtoollista, jossa syödään Jeesus tosi Jumalana teurastettuna uhrilampaana Jahven ylipapin aterina Herran kuoleman julistamiseksi - eikä edes yhtään tuomiokirkkoa.

Kaikki olisi täysin uutta - tiedoksi niille, jotka eivät tiedä - koko maailmassa ei tällä hetkellä ole yhtään ainoaa uskontoa, joka perustuisi Jeesuksen opetuksiin niin, että Jumalana olisi Jeesuksen opettama taivasten valtakunnan hyvä Isä Jumala. Tässä uskonnossa olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Krisusko on armon uskoa, lupaukseen usko; ylösnousemukseen. Uskossa vanhurskas saa elää. Oletko kuullut mottoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käydään vaan taas kaikki läpi - tapahtui historiallisesti vuonna 53, noin 20 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen, jolloin kerrottiin Helluntain Pyhän hengen vuodatuksesta, joka liittyi Jeesuksen väitettyyn ylösnousemustapahtumaan:

Apostolien tekojen 19. luku:

"19:1 Kun Apollos oli Korintossa, tuli Paavali, kuljettuaan läpi ylämaakuntien, Efesoon ja tapasi siellä muutamia opetuslapsia. Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "Emme ole edes kuulleet, että Pyhää Henkeä on olemassakaan".Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran Jeesuksen nimeen."

Ja jälleen tulee laittomuus JEESUKSEN NIMEEN. Tapahtui nyt kuitenkin niin, että tuosta kyseisestä ylösnousemustapahtumasta ei opetuslapsilla ollut mitään tietoa vielä 20 vuotta myöhemminkään - eivät edes tienneet, että mitään Pyhää henkeä on olemassakaan.

Te ette löydä yhtään ainoaa kohtaa Raamatusta, ettei pystyisi todistamaan,uskovaisten valehtelevat teille! Älykäs kirja.

He olivat kastettu Johannes Kastajan kastella ; vesi kasteella, eivät olleet kuulleet tulikasteesta. Muuten usko oli sama, samat periaatteet , vanhurskas saa uskossa elää.
        Niin VT:sa kuin UT:sa. Raamattu on aitona vielä taivaassa Jumalan mielessä ja muuttumattomana. sitä tavoitelkaa.

Kolossalaiskirje: 3:1 Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella.
        3:2 Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He olivat kastettu Johannes Kastajan kastella ; vesi kasteella, eivät olleet kuulleet tulikasteesta. Muuten usko oli sama, samat periaatteet , vanhurskas saa uskossa elää.
        Niin VT:sa kuin UT:sa. Raamattu on aitona vielä taivaassa Jumalan mielessä ja muuttumattomana. sitä tavoitelkaa.

Kolossalaiskirje: 3:1 Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella.
        3:2 Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.

Niin että onnistu istumasn itsensäkin vieressä, se on jo saavutus.

Lähde Athanasioksen tunnustus

• Anonyymi

<<Paavali eli fariseuksena ja lakia noudattaen koko ikänsä, koska ei sitä rikkonut.<<

Miksi antaa väärää todistusta Paavalista?

Room: 7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
      7:25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.

Minun armoni riittää sinulle!

• Anonyymi

Ehkä nyt sotket käsitteen Mooseksen lain noudattamisesta (ulkokultaisuus) ihmisen sisäiseen maailmaan, joka oli se Jeesuksen tärkein opetuksen kohde?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä nyt sotket käsitteen Mooseksen lain noudattamisesta (ulkokultaisuus) ihmisen sisäiseen maailmaan, joka oli se Jeesuksen tärkein opetuksen kohde?

Ja tuohon huonoon omaantuntoon ja oman äänen syyttelyyn Paavali tarvitsi ainakin tässä kohtaa selitykseksi Jeesuksen uhraamisen itsen puolesta kirottuna uhrilampaana.

• Anonyymi

Paavali : " Minä syntisistä suurin." Tarkoittaa että tuntee synnin paremmin kuin muut.

• Anonyymi

Totta kai - hänhän kertoo Room. 7 tekevänsä jopa sitä pahaa mitä vihaa, mutta ei pysty olemaan tekemättä. Ja hän sanoo, ettei hän itse ole se, joka sitä pahaa tekee, vaan synti, joka hänessä asuu. Tämä on kuin sarjamurhaajan puolustus, ettei tarvitse kantaa vastuuta omista teoistaan. Ja tähän juuri tarvitaan synti ja Saatana, joista tehdään ne pahantekijät. Mutta on suorastaan kuvottavaa, että uskonto perustuu psykopaatin ajatteluun ja olisi hyväksyttävä, että kaikki uskovaiset ovat syyntakeettomia, ja tällä perusteella sitten hyväksyttävä tällainen uskonto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai - hänhän kertoo Room. 7 tekevänsä jopa sitä pahaa mitä vihaa, mutta ei pysty olemaan tekemättä. Ja hän sanoo, ettei hän itse ole se, joka sitä pahaa tekee, vaan synti, joka hänessä asuu. Tämä on kuin sarjamurhaajan puolustus, ettei tarvitse kantaa vastuuta omista teoistaan. Ja tähän juuri tarvitaan synti ja Saatana, joista tehdään ne pahantekijät. Mutta on suorastaan kuvottavaa, että uskonto perustuu psykopaatin ajatteluun ja olisi hyväksyttävä, että kaikki uskovaiset ovat syyntakeettomia, ja tällä perusteella sitten hyväksyttävä tällainen uskonto.

Kukaa ei ole täyttänyt Mooseksen laki kuin Jeesus.
        Siis kuka siis otta vastuun Jumalan edessä.
        Jumalalle ei kelpaa kuin Jeesuksen työ, ihmisten työ on Jumalan edessä kuin likainen vaate.
        Syntinen ihminen ei pysty ottamaan itse pois itsestään.
        Siksi täytyy tuntea Jeesuksen kirkkaus se näyttä synnin.
        "Mene pois", sanoi Pietari kalansaaliin jälkeen, minä olen syntinen ihminen.

Jesaja: 6:5 Niin minä sanoin: "Voi minua! Minä hukun, sillä minulla on saastaiset huulet, ja minä asun kansan keskellä, jolla on saastaiset huulet; sillä minun silmäni ovat nähneet kuninkaan, Herran Sebaotin." (Jeesuksen)
        Kuka sanoo ettei ole syntiä hänessä, on vastuuton narsistinen ja patologinen valehtelija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käännä toinenkin poski! Oletko kuulut. Kristitty on absoluuttinen pasifisti ja karttaa vääryyttä.
        Ei kanna vierasta iestä, vaan alkuristityistä tuli siksi marttyyreja uskonsa vuoksi.
        Heilla kaikki oli yhteistä paisti vaimot.
        Rakkaus on lain täyttymys, se tehdään altruistisesti vapaasti ja ilosta palvellen Jumalaa Pyhän Hengen vaikutuksesta.
        "Oopiumia kansalle": Marx. Huom! Ilman rapulaa ja rahapulaa. Näin on Jumala suunnitellut.
        Ja veljesrakkaus toimii kun Jeesus on läsnä, teidän keskuudessanne Hengensä kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käännä toinenkin poski! Oletko kuulut. Kristitty on absoluuttinen pasifisti ja karttaa vääryyttä.
        Ei kanna vierasta iestä, vaan alkuristityistä tuli siksi marttyyreja uskonsa vuoksi.
        Heilla kaikki oli yhteistä paisti vaimot.
        Rakkaus on lain täyttymys, se tehdään altruistisesti vapaasti ja ilosta palvellen Jumalaa Pyhän Hengen vaikutuksesta.
        "Oopiumia kansalle": Marx. Huom! Ilman rapulaa ja rahapulaa. Näin on Jumala suunnitellut.
        Ja veljesrakkaus toimii kun Jeesus on läsnä, teidän keskuudessanne Hengensä kautta.

Sinun pitää pitää mielessä kristiuskon perusta Jeesuksesta teurastettuna tosi Jumalana ja uhrilampaana, että pelastuu tekemään sitä pahaa mitä vihaa. Tästä on pasifismi kaukana. Ei edes ole sellaista kuin 'alkukristityt'. Kristinusko alkoi Jeesuksen murhasta.

• Anonyymi

<< Room. 7 tekevänsä jopa sitä pahaa mitä vihaa, mutta ei pysty olemaan tekemättä.
      Ja hän sanoo, ettei hän itse ole se, joka sitä pahaa tekee, vaan synti, joka hänessä asuu. <<

Olet oikeassa ja siksi tarvitse apuun Jeesuksen suorittamaa lahja armoa. Ihminen armahdettu ja syntinen ja julistettu vanhurskaaksi, mutta ei vielä tehty synnittömäksi, uskossa saa uskoa Jumalan lupaukseen ottamalla armon vastaan. Sitten Henki alkaa ohjata ja antaa synnintunnon joka ohjaa koko ihmisen persoonaa ja pitää oikealla tiellä.

• Anonyymi

Ymmärrän ideanne ja ideasi täysin, mutta nykyään syyntakeettomilla on hoitoonohjaus ja uskonto voidaan muuttaa tervepäisille sopivaksi.

• Anonyymi

Niin että uskovainen ajattelee määrän voittavan laadun?!

• Anonyymi

Luuk: 24:25 Niin hän sanoi heille: "Oi, te ymmärtämättömät ja hitaat sydämeltä uskomaan kaikkea sitä, minkä profeetat ovat puhuneet!
      24:26 Eikö Kristuksen pitänyt tätä kärsimän ja sitten menemän kirkkauteensa?"
      24:27 Ja hän alkoi Mooseksesta ja kaikista profeetoista ja selitti heille, mitä hänestä oli kaikissa kirjoituksissa sanottu.

Ja hän alkoi Mooseksesta ja kaikista profeetoista ja selitti heille, mitä hänestä oli kaikissa kirjoituksissa sanottu. (Profetoitu, joka toteutui.)

• Anonyymi

Kristus onkin piispa Huovisen mukaan uusi nimi Auringonjumala Sol Invictukselle, nousee aamulla ylös ja laskee illalla alas. Ja kirkkautta piisaa. Jeesus on sitten toinen juttu, Kristus on taruolento.

• Anonyymi

Raamatussa on noin 20 prosenttia aitoa Jeesuksen puhetta. Mistä päättelet, että tämä olisi aitoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristus onkin piispa Huovisen mukaan uusi nimi Auringonjumala Sol Invictukselle, nousee aamulla ylös ja laskee illalla alas. Ja kirkkautta piisaa. Jeesus on sitten toinen juttu, Kristus on taruolento.

Auringonjumala Jeesus on luonu auringon, on Hän senkin Jumala. Jeesus on maailmankaikkeuden Jumala kosmoksen Jumala,
        Johanneksen evankeliumi:
        1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
        1:2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
        1:3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
        Tässä se on kirjoitettu: ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa on noin 20 prosenttia aitoa Jeesuksen puhetta. Mistä päättelet, että tämä olisi aitoa?

Nimittäin kun koko arvonimi Kristus on tullut vasta 50-luvulla, kun Paavali sen on syntioppiinsa kehittänyt. Kristusta ei ollut Jeesuksen elinaikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimittäin kun koko arvonimi Kristus on tullut vasta 50-luvulla, kun Paavali sen on syntioppiinsa kehittänyt. Kristusta ei ollut Jeesuksen elinaikana.

Kristus on sama aina ja ikuisesti Jeesus, tie totuus ja elämä, ovi, leipä, viini, onko vaikea käsittää synonyymiä.
        Otan osaa kun ei tiedä sanojen merkitystä.
        Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Piste!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristus on sama aina ja ikuisesti Jeesus, tie totuus ja elämä, ovi, leipä, viini, onko vaikea käsittää synonyymiä.
        Otan osaa kun ei tiedä sanojen merkitystä.
        Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Piste!

Aloittaja puhuu pötyä!
        Psalmi 2 KERTOO Jeesuksesta:
        "Maan kuninkaat nousevat,
        ruhtinaat yhdessä neuvottelevat
        Herraa ja hänen VOIDELTUANSA vastaan"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1753
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1150
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      440
      1117
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      130
      804
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      753
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      47
      741
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe