Keskiviikon taidevisa

39

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8/10 ja 12/13 oho yllätin jopa itteni.😄.

      • Mikkis sää olet back =D Vai ootko kielummin Juhis?

        Tosi hyvä tulos!


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mikkis sää olet back =D Vai ootko kielummin Juhis?

        Tosi hyvä tulos!

        Oon mä täällä suhannu koko illan melkein sä et oo vaan tainnu huomata. No jos valita saa niin ensimmäinen kun se on lähempänä totuuttakin kun toi nimimerkki on vaan tollanen yhdistelmä.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Oon mä täällä suhannu koko illan melkein sä et oo vaan tainnu huomata. No jos valita saa niin ensimmäinen kun se on lähempänä totuuttakin kun toi nimimerkki on vaan tollanen yhdistelmä.😄.

        Joo, mää oon kuunnellu musiikkia ja laittanu linkkejä mun eilen vai toissapäivänä tehtyyn Lempikappaleita-ketjuun. En kauheesti muuta. Kohta ite lähen täältä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, mää oon kuunnellu musiikkia ja laittanu linkkejä mun eilen vai toissapäivänä tehtyyn Lempikappaleita-ketjuun. En kauheesti muuta. Kohta ite lähen täältä.

        Jep. Mäkin oon vastaillu mun alotukseen tulleisiin juttuihin ja sitten käyny kommentoimassa jotain muita aloituksia ja niistä on tullu kommentteja mihin on sitten taas pitäny vastailla.😄. Mutta eikös tuo vähän paldtan idea olekin.

        Ja joo kohta on painuttava untenmaille kun aamulla on vielä herätys aikaisin.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, mää oon kuunnellu musiikkia ja laittanu linkkejä mun eilen vai toissapäivänä tehtyyn Lempikappaleita-ketjuun. En kauheesti muuta. Kohta ite lähen täältä.

        Mä taidan itseasiassa nyt lähtee nukkumaan. Hyvää yötä ystävä hyvä ja nukuhan rauhaisasti ja hyvin.😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, mää oon kuunnellu musiikkia ja laittanu linkkejä mun eilen vai toissapäivänä tehtyyn Lempikappaleita-ketjuun. En kauheesti muuta. Kohta ite lähen täältä.

        Niin ja nähdään taas vaikka sit ehkä jo huomenna.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin ja nähdään taas vaikka sit ehkä jo huomenna.🙂.

        Täällä taas.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Mäkin oon vastaillu mun alotukseen tulleisiin juttuihin ja sitten käyny kommentoimassa jotain muita aloituksia ja niistä on tullu kommentteja mihin on sitten taas pitäny vastailla.😄. Mutta eikös tuo vähän paldtan idea olekin.

        Ja joo kohta on painuttava untenmaille kun aamulla on vielä herätys aikaisin.🙂.

        Joo, onhan se palstan idea, että vastaillaan kommentteihin. Itsekin aina alussa, kun tulen tänne katson mulle tulleet kommentit ja vastaan niihin, joihin jaksa. Yritän kyllä vastata mahdollsimman monelle.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Täällä taas.

        No moi ystäväiseni. Mä myös.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No moi ystäväiseni. Mä myös.🙂.

        No heipä hei Mikkis =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        No heipä hei Mikkis =)

        Heissulivei!😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Heissulivei!😊.

        Heissan =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Heissan =)

        Heipparallaa.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Heipparallaa.😄.

        No hei hei =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No hei hei =D =D

        Öööö....heikunkeikun.🙂


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Öööö....heikunkeikun.🙂

        Heps kukkuu =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Heps kukkuu =D =D

        Heippati hei.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Heippati hei.😂.

        Kauankohan tätä tällaista jatkuu =D Morjensta vaan =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kauankohan tätä tällaista jatkuu =D Morjensta vaan =D

        En tiedä.😄. Rupes kyllä jo ideat vähän käymään vähiin että miten jatkaa samankaltaisesti mutta eri tavalla kuitenkin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En tiedä.😄. Rupes kyllä jo ideat vähän käymään vähiin että miten jatkaa samankaltaisesti mutta eri tavalla kuitenkin.🙂.

        No, ei tartte jatkaa =D En määkään kyllä enää keksi jatkoa tähän =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No, ei tartte jatkaa =D En määkään kyllä enää keksi jatkoa tähän =D

        Jep. Seuraavaks olis kyllä jo tarvinnu muita apuja kuin vaan oma mielikuvitus.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Seuraavaks olis kyllä jo tarvinnu muita apuja kuin vaan oma mielikuvitus.🙂.

        Juu. Tai keksin mää vielä yhen. Pimpelipom. Tää oli Vesa-Matti Loirin tervehdys Tyyne-hahmona.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Seuraavaks olis kyllä jo tarvinnu muita apuja kuin vaan oma mielikuvitus.🙂.

        No juu jos noin hiukan helpottaa niin sitten kyllä ja toi oli ihan hyvä mutta mä yritin pärjätä hei alkuisilla erilaisilla versioilla.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No juu jos noin hiukan helpottaa niin sitten kyllä ja toi oli ihan hyvä mutta mä yritin pärjätä hei alkuisilla erilaisilla versioilla.🙂.

        Heipodei.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Heipodei.

        Dam...toi ei tullutkaan mieleen.😄. Mä taidan tässä välisää käydä pienen kävelyn reippailemassa. Mä palaan kyllä sitten takas hetken päästä.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Dam...toi ei tullutkaan mieleen.😄. Mä taidan tässä välisää käydä pienen kävelyn reippailemassa. Mä palaan kyllä sitten takas hetken päästä.😊.

        Välissä eikä välisää.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Dam...toi ei tullutkaan mieleen.😄. Mä taidan tässä välisää käydä pienen kävelyn reippailemassa. Mä palaan kyllä sitten takas hetken päästä.😊.

        Juu käy vaan. Mää tässä oon aatellu, että tekis mieli pullaa, mutta ei ole enkä jaksa lähteä hakemaan kaupasta. Täytyy sitten huomenna ottaa.


    • 6/10 ja 9/13

      En ymmärrä kuvataiteista hevon vittua. Salvador Dali on noista isoista nimistä ainoa, jonka tekemisissä on minusta mitään ideaa.

      • Hyvinhän se meni kaikesta huolimatta =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvinhän se meni kaikesta huolimatta =)

        Tein vielä tänään uudestaan. Nyt 9/10 ja 12/13. Mulla on suht hyvä muisti. Pitää treenata, ettei vaikka "Haluatko miljonääriksi"-päävoitto jää maalaus-kysymyksestä kiinni. En kuitenkaan ymmärrä mitä hienoa esim. noissa Munckin, Monet:in tai van Goghin saati Picasson tekeleissä on. Jos olisivat minulta tulleet anomaan taideapurahaa, niin olisin sanonut, ettei kannata jättää päivätöitä.

        Mona Lisan olen teoksista melkein nähnyt. Olen nähnyt Louvren edustalla kiemurtelevan jonon. Se oli hyvin vaikuttava jono ja koin taiteellisen liikutuksen sitä jono katsoessa.


      • scrg kirjoitti:

        Tein vielä tänään uudestaan. Nyt 9/10 ja 12/13. Mulla on suht hyvä muisti. Pitää treenata, ettei vaikka "Haluatko miljonääriksi"-päävoitto jää maalaus-kysymyksestä kiinni. En kuitenkaan ymmärrä mitä hienoa esim. noissa Munckin, Monet:in tai van Goghin saati Picasson tekeleissä on. Jos olisivat minulta tulleet anomaan taideapurahaa, niin olisin sanonut, ettei kannata jättää päivätöitä.

        Mona Lisan olen teoksista melkein nähnyt. Olen nähnyt Louvren edustalla kiemurtelevan jonon. Se oli hyvin vaikuttava jono ja koin taiteellisen liikutuksen sitä jono katsoessa.

        Hienoa =)


    • Ensimmäisestä 7 pistettä.

      Toisesta 11 pistettä.

      Vuosiluvut ovat vaikeimpia.

      • Hienosti meni =)


    • Anonyymi

      Minä teen itse norpalle kymyksen: vastaa tuohon:; Apparently I am Not?
      - Eli luultavastikin itse et ole MIKÄ? Mikä e ole mielestäsi?

      vaikeahko, pitää mennä itseebsaö,
      '

      • Häh? En nyt oikein tajua. Mikä en ole mielestäni.


    • Anonyymi

      Olin varma että saan kympin, koska olen alan harrastaja.

      4 väärin!!!

      • Hyvinhän se meni =)


    • Anonyymi

      Norppa ymmärrä ehkä oikein omaa ystävällisyyttäninä mitä hänelle jooh joskus yritänj tarjota musiikin mielessäkin...

      Oikeasti pidän musiikkivihjeistä, no suoraan sanottuna jos sanoisin norpasta hän on ....en siis v ihaa ketään: "vitun lusmupoika äidsin hanurista" :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe