Keskiviikon taidevisa

39

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8/10 ja 12/13 oho yllätin jopa itteni.😄.

      • Mikkis sää olet back =D Vai ootko kielummin Juhis?

        Tosi hyvä tulos!


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mikkis sää olet back =D Vai ootko kielummin Juhis?

        Tosi hyvä tulos!

        Oon mä täällä suhannu koko illan melkein sä et oo vaan tainnu huomata. No jos valita saa niin ensimmäinen kun se on lähempänä totuuttakin kun toi nimimerkki on vaan tollanen yhdistelmä.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Oon mä täällä suhannu koko illan melkein sä et oo vaan tainnu huomata. No jos valita saa niin ensimmäinen kun se on lähempänä totuuttakin kun toi nimimerkki on vaan tollanen yhdistelmä.😄.

        Joo, mää oon kuunnellu musiikkia ja laittanu linkkejä mun eilen vai toissapäivänä tehtyyn Lempikappaleita-ketjuun. En kauheesti muuta. Kohta ite lähen täältä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, mää oon kuunnellu musiikkia ja laittanu linkkejä mun eilen vai toissapäivänä tehtyyn Lempikappaleita-ketjuun. En kauheesti muuta. Kohta ite lähen täältä.

        Jep. Mäkin oon vastaillu mun alotukseen tulleisiin juttuihin ja sitten käyny kommentoimassa jotain muita aloituksia ja niistä on tullu kommentteja mihin on sitten taas pitäny vastailla.😄. Mutta eikös tuo vähän paldtan idea olekin.

        Ja joo kohta on painuttava untenmaille kun aamulla on vielä herätys aikaisin.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, mää oon kuunnellu musiikkia ja laittanu linkkejä mun eilen vai toissapäivänä tehtyyn Lempikappaleita-ketjuun. En kauheesti muuta. Kohta ite lähen täältä.

        Mä taidan itseasiassa nyt lähtee nukkumaan. Hyvää yötä ystävä hyvä ja nukuhan rauhaisasti ja hyvin.😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, mää oon kuunnellu musiikkia ja laittanu linkkejä mun eilen vai toissapäivänä tehtyyn Lempikappaleita-ketjuun. En kauheesti muuta. Kohta ite lähen täältä.

        Niin ja nähdään taas vaikka sit ehkä jo huomenna.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin ja nähdään taas vaikka sit ehkä jo huomenna.🙂.

        Täällä taas.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Mäkin oon vastaillu mun alotukseen tulleisiin juttuihin ja sitten käyny kommentoimassa jotain muita aloituksia ja niistä on tullu kommentteja mihin on sitten taas pitäny vastailla.😄. Mutta eikös tuo vähän paldtan idea olekin.

        Ja joo kohta on painuttava untenmaille kun aamulla on vielä herätys aikaisin.🙂.

        Joo, onhan se palstan idea, että vastaillaan kommentteihin. Itsekin aina alussa, kun tulen tänne katson mulle tulleet kommentit ja vastaan niihin, joihin jaksa. Yritän kyllä vastata mahdollsimman monelle.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Täällä taas.

        No moi ystäväiseni. Mä myös.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No moi ystäväiseni. Mä myös.🙂.

        No heipä hei Mikkis =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        No heipä hei Mikkis =)

        Heissulivei!😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Heissulivei!😊.

        Heissan =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Heissan =)

        Heipparallaa.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Heipparallaa.😄.

        No hei hei =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No hei hei =D =D

        Öööö....heikunkeikun.🙂


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Öööö....heikunkeikun.🙂

        Heps kukkuu =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Heps kukkuu =D =D

        Heippati hei.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Heippati hei.😂.

        Kauankohan tätä tällaista jatkuu =D Morjensta vaan =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kauankohan tätä tällaista jatkuu =D Morjensta vaan =D

        En tiedä.😄. Rupes kyllä jo ideat vähän käymään vähiin että miten jatkaa samankaltaisesti mutta eri tavalla kuitenkin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En tiedä.😄. Rupes kyllä jo ideat vähän käymään vähiin että miten jatkaa samankaltaisesti mutta eri tavalla kuitenkin.🙂.

        No, ei tartte jatkaa =D En määkään kyllä enää keksi jatkoa tähän =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No, ei tartte jatkaa =D En määkään kyllä enää keksi jatkoa tähän =D

        Jep. Seuraavaks olis kyllä jo tarvinnu muita apuja kuin vaan oma mielikuvitus.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Seuraavaks olis kyllä jo tarvinnu muita apuja kuin vaan oma mielikuvitus.🙂.

        Juu. Tai keksin mää vielä yhen. Pimpelipom. Tää oli Vesa-Matti Loirin tervehdys Tyyne-hahmona.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Seuraavaks olis kyllä jo tarvinnu muita apuja kuin vaan oma mielikuvitus.🙂.

        No juu jos noin hiukan helpottaa niin sitten kyllä ja toi oli ihan hyvä mutta mä yritin pärjätä hei alkuisilla erilaisilla versioilla.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No juu jos noin hiukan helpottaa niin sitten kyllä ja toi oli ihan hyvä mutta mä yritin pärjätä hei alkuisilla erilaisilla versioilla.🙂.

        Heipodei.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Heipodei.

        Dam...toi ei tullutkaan mieleen.😄. Mä taidan tässä välisää käydä pienen kävelyn reippailemassa. Mä palaan kyllä sitten takas hetken päästä.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Dam...toi ei tullutkaan mieleen.😄. Mä taidan tässä välisää käydä pienen kävelyn reippailemassa. Mä palaan kyllä sitten takas hetken päästä.😊.

        Välissä eikä välisää.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Dam...toi ei tullutkaan mieleen.😄. Mä taidan tässä välisää käydä pienen kävelyn reippailemassa. Mä palaan kyllä sitten takas hetken päästä.😊.

        Juu käy vaan. Mää tässä oon aatellu, että tekis mieli pullaa, mutta ei ole enkä jaksa lähteä hakemaan kaupasta. Täytyy sitten huomenna ottaa.


    • 6/10 ja 9/13

      En ymmärrä kuvataiteista hevon vittua. Salvador Dali on noista isoista nimistä ainoa, jonka tekemisissä on minusta mitään ideaa.

      • Hyvinhän se meni kaikesta huolimatta =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvinhän se meni kaikesta huolimatta =)

        Tein vielä tänään uudestaan. Nyt 9/10 ja 12/13. Mulla on suht hyvä muisti. Pitää treenata, ettei vaikka "Haluatko miljonääriksi"-päävoitto jää maalaus-kysymyksestä kiinni. En kuitenkaan ymmärrä mitä hienoa esim. noissa Munckin, Monet:in tai van Goghin saati Picasson tekeleissä on. Jos olisivat minulta tulleet anomaan taideapurahaa, niin olisin sanonut, ettei kannata jättää päivätöitä.

        Mona Lisan olen teoksista melkein nähnyt. Olen nähnyt Louvren edustalla kiemurtelevan jonon. Se oli hyvin vaikuttava jono ja koin taiteellisen liikutuksen sitä jono katsoessa.


      • scrg kirjoitti:

        Tein vielä tänään uudestaan. Nyt 9/10 ja 12/13. Mulla on suht hyvä muisti. Pitää treenata, ettei vaikka "Haluatko miljonääriksi"-päävoitto jää maalaus-kysymyksestä kiinni. En kuitenkaan ymmärrä mitä hienoa esim. noissa Munckin, Monet:in tai van Goghin saati Picasson tekeleissä on. Jos olisivat minulta tulleet anomaan taideapurahaa, niin olisin sanonut, ettei kannata jättää päivätöitä.

        Mona Lisan olen teoksista melkein nähnyt. Olen nähnyt Louvren edustalla kiemurtelevan jonon. Se oli hyvin vaikuttava jono ja koin taiteellisen liikutuksen sitä jono katsoessa.

        Hienoa =)


    • Ensimmäisestä 7 pistettä.

      Toisesta 11 pistettä.

      Vuosiluvut ovat vaikeimpia.

      • Hienosti meni =)


    • Anonyymi

      Minä teen itse norpalle kymyksen: vastaa tuohon:; Apparently I am Not?
      - Eli luultavastikin itse et ole MIKÄ? Mikä e ole mielestäsi?

      vaikeahko, pitää mennä itseebsaö,
      '

      • Häh? En nyt oikein tajua. Mikä en ole mielestäni.


    • Anonyymi

      Olin varma että saan kympin, koska olen alan harrastaja.

      4 väärin!!!

      • Hyvinhän se meni =)


    • Anonyymi

      Norppa ymmärrä ehkä oikein omaa ystävällisyyttäninä mitä hänelle jooh joskus yritänj tarjota musiikin mielessäkin...

      Oikeasti pidän musiikkivihjeistä, no suoraan sanottuna jos sanoisin norpasta hän on ....en siis v ihaa ketään: "vitun lusmupoika äidsin hanurista" :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      28
      2749
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      98
      1402
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      80
      1172
    4. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      375
      1060
    5. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      84
      1021
    6. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      920
    7. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      102
      920
    8. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      78
      844
    9. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      44
      840
    10. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      806
    Aihe