Ei niin ei

Anonyymi-ap

Nettideitti ei halunnut tavata. Kaikenlaisia liiba laabaa. Olisi vaan suoraan sanonut ettei kiinnosta.

36

156

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä lannistu. Useimmilla ihmisillä tapana kierrellä ja kaarrella tuollaisen sanomista suoraan koska pelkäävät loukata toista. Ikävä fakta

    • Sellaisia on tinterideitit. On sieltä joku super alfauros onnistunut naistakin saamaan. Harvat ja valitut.

    • Anonyymi

      Tää on niin yleistä etenkin keski-ikäisillä naisilla.
      Sitä ihmettelen että ottavat matchin jälkeen yhteyttä, kirjoittavat harvakseen, saattavat ehdottaa tapaamista ja kun kysyt koska niin vastaavat "nyt on kyllä niin kiire viikko, että ehkä ensiviikolla".

      Kertoo hyvin siitä että pelataan aikaa ja pyöritellään useampaa miestä.
      Kukaan ei lähde venaamaan 1.5 viikkoa "mahdollisten" treffien kanssa. Ja kun venaat pari päivää niin mitään viestiä ei tule jollet itse laita ensin ja vastauskin tällöin viiveellä.

      Ei kannata, match vaan pois.

      • On koettu sama nuoren kohdalla. Onkimalla sain selville, että tapaili toista ja piti minua varalla. Tuota taitaa tehdä 99% tider naisista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On koettu sama nuoren kohdalla. Onkimalla sain selville, että tapaili toista ja piti minua varalla. Tuota taitaa tehdä 99% tider naisista.

        Vanhemmalle miehelle jo varasija on saavutus 👆


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On koettu sama nuoren kohdalla. Onkimalla sain selville, että tapaili toista ja piti minua varalla. Tuota taitaa tehdä 99% tider naisista.

        Tuolla maailmalla tuollainen deittailutyyli on ihan arkipäivää. Jutellaan ja tavataan matalalla kynnyksellä uusia ihmisiä rennosti tutustumismielessä. Ei loukkaannuta siitä että toinen jutustelee muidenkin ihmisten kanssa, sillä se on sikäläistä kulttuuria.

        Maailman mittakaavassa on hyvin erikoinen ajattelutapa, että heti ensimmäisen "moin" jälkeen ollaan jo jotakuinkin pariskunta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla maailmalla tuollainen deittailutyyli on ihan arkipäivää. Jutellaan ja tavataan matalalla kynnyksellä uusia ihmisiä rennosti tutustumismielessä. Ei loukkaannuta siitä että toinen jutustelee muidenkin ihmisten kanssa, sillä se on sikäläistä kulttuuria.

        Maailman mittakaavassa on hyvin erikoinen ajattelutapa, että heti ensimmäisen "moin" jälkeen ollaan jo jotakuinkin pariskunta.

        No tämä ei vain jutustellut mukavia toisen kanssa, vaan tapaili häntä aktiivisesti ja vietti enemmänkin aikaa, jätti minut vaan roikkumaan alkuinnostuksen jälkeen. Tuli ihan mieleen, että se saattoikin olla ihan feikkiä koko muikkeli. Oli muka samat kiinnostuksen kohteet ja niin innoissaan alkuun kun löysi minut. Whatsappiin siirryttyämme, kylmeni eikä viestejä enää tippunut. Muutaman viikon päästä kysyin että mihin se into katos jutella, selvis että on jo valinnut jätkän, jota on tapaillut ennenkin ja vaikka sanoi, ettei ota hänestä selvää, mitä silläkin tarkoitti, muuta kuin että kiinnosti kuitenkin enemmän se toinen jäbä. Tuli siinä olo itselle, että mihin vittuun minua tarvitti ollenkaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla maailmalla tuollainen deittailutyyli on ihan arkipäivää. Jutellaan ja tavataan matalalla kynnyksellä uusia ihmisiä rennosti tutustumismielessä. Ei loukkaannuta siitä että toinen jutustelee muidenkin ihmisten kanssa, sillä se on sikäläistä kulttuuria.

        Maailman mittakaavassa on hyvin erikoinen ajattelutapa, että heti ensimmäisen "moin" jälkeen ollaan jo jotakuinkin pariskunta.

        Tuo on taas tuota saivartelua sinulta, "ensimmäisen moin jälkeen pariskunta"... Aivan kuin minä olisin sellaista kuvitellutkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No tämä ei vain jutustellut mukavia toisen kanssa, vaan tapaili häntä aktiivisesti ja vietti enemmänkin aikaa, jätti minut vaan roikkumaan alkuinnostuksen jälkeen. Tuli ihan mieleen, että se saattoikin olla ihan feikkiä koko muikkeli. Oli muka samat kiinnostuksen kohteet ja niin innoissaan alkuun kun löysi minut. Whatsappiin siirryttyämme, kylmeni eikä viestejä enää tippunut. Muutaman viikon päästä kysyin että mihin se into katos jutella, selvis että on jo valinnut jätkän, jota on tapaillut ennenkin ja vaikka sanoi, ettei ota hänestä selvää, mitä silläkin tarkoitti, muuta kuin että kiinnosti kuitenkin enemmän se toinen jäbä. Tuli siinä olo itselle, että mihin vittuun minua tarvitti ollenkaan?

        Olisiko siis parempi ettei kukaan haluaisi jutella kanssasi lainkaan, elleivät ole heti valmiita unohtamaan muita optioita ja keskittymään vain sinuun? Eikös sen tutustumisen pointti oli nimenomaan se, että kumpikin selvittelee onko kiinnostusta tehdä paremminkin tuttavuutta?

        Esimerkiksi Ameriikoissa on hyvinkin tyypillistä että käydään treffeillä monien ihmisten kanssa silloin kun on kumppani etsinnässä. Siinähän sitä sitten huomaa haluaako jonkun kanssa viettää enemmänkin aikaa.

        Ja eipä se aktiivisempi tapailukaan vielä tarkoita että pitäisi kaikki muut verkot vetää takaisin veneeseen. Tapailun edetessä voi hyvinkin huomata toisessa piirteitä, jotka eivät miellytä. Miksi pitäisi keskittyä vain yhteen ihmiseen kerralla, kun ei vielä ole varmuutta kiinnostuksesta puolin tahi toisin?

        Suomalaisena tämä oli vähän hankala konsepti alkuun ymmärtää, kun laillasi ajattelin että onpa töykeää ettei tämä toinen osapuoli keskity vain ja ainoastaan minuun, vaan ihan avoimesti kertoo tapailevansa muitakin. Siellä päin tuo vaan on niin yleinen käytäntö, että siihen oli sopeuduttava jos ei halunnut jatkuvasti olla pahoilla mielin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko siis parempi ettei kukaan haluaisi jutella kanssasi lainkaan, elleivät ole heti valmiita unohtamaan muita optioita ja keskittymään vain sinuun? Eikös sen tutustumisen pointti oli nimenomaan se, että kumpikin selvittelee onko kiinnostusta tehdä paremminkin tuttavuutta?

        Esimerkiksi Ameriikoissa on hyvinkin tyypillistä että käydään treffeillä monien ihmisten kanssa silloin kun on kumppani etsinnässä. Siinähän sitä sitten huomaa haluaako jonkun kanssa viettää enemmänkin aikaa.

        Ja eipä se aktiivisempi tapailukaan vielä tarkoita että pitäisi kaikki muut verkot vetää takaisin veneeseen. Tapailun edetessä voi hyvinkin huomata toisessa piirteitä, jotka eivät miellytä. Miksi pitäisi keskittyä vain yhteen ihmiseen kerralla, kun ei vielä ole varmuutta kiinnostuksesta puolin tahi toisin?

        Suomalaisena tämä oli vähän hankala konsepti alkuun ymmärtää, kun laillasi ajattelin että onpa töykeää ettei tämä toinen osapuoli keskity vain ja ainoastaan minuun, vaan ihan avoimesti kertoo tapailevansa muitakin. Siellä päin tuo vaan on niin yleinen käytäntö, että siihen oli sopeuduttava jos ei halunnut jatkuvasti olla pahoilla mielin.

        Minä olen sitten varmaan vanhanaikainen, ja muutekin tylsä. En minä tykkää deittimaailmasta. Etenkään jos se on tuollaista, tapaa mahdollisimman monta tyyppiä samaan aikaan. En ole niin extrovertti ihminen. Hyvä kun osaan edes sen yhden kanssa tulla juttuun kunnolla. Sitten jos toinen lopettaa tutustumisen heti alkuun, niin tulee niin hylätty olo, että ennemmin annan mennä. En jää millekään varasijoille odottamaan, että jos vaikka jälkiliukkaille pääsisin. Tuossakin tapauksessa hän hiivutti minut pois. Minä en olisi saanut tietää miksi, jollen olisi alkanut tivaamaan, että mikä nyt on kun ei haluakaan jutella.
        Valtaosahan ei vastaa edes normi aloitukseen ollenkaan. Eivät he ehdi, kun on sata muutakin ukkoa koittamassa onneaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko siis parempi ettei kukaan haluaisi jutella kanssasi lainkaan, elleivät ole heti valmiita unohtamaan muita optioita ja keskittymään vain sinuun? Eikös sen tutustumisen pointti oli nimenomaan se, että kumpikin selvittelee onko kiinnostusta tehdä paremminkin tuttavuutta?

        Esimerkiksi Ameriikoissa on hyvinkin tyypillistä että käydään treffeillä monien ihmisten kanssa silloin kun on kumppani etsinnässä. Siinähän sitä sitten huomaa haluaako jonkun kanssa viettää enemmänkin aikaa.

        Ja eipä se aktiivisempi tapailukaan vielä tarkoita että pitäisi kaikki muut verkot vetää takaisin veneeseen. Tapailun edetessä voi hyvinkin huomata toisessa piirteitä, jotka eivät miellytä. Miksi pitäisi keskittyä vain yhteen ihmiseen kerralla, kun ei vielä ole varmuutta kiinnostuksesta puolin tahi toisin?

        Suomalaisena tämä oli vähän hankala konsepti alkuun ymmärtää, kun laillasi ajattelin että onpa töykeää ettei tämä toinen osapuoli keskity vain ja ainoastaan minuun, vaan ihan avoimesti kertoo tapailevansa muitakin. Siellä päin tuo vaan on niin yleinen käytäntö, että siihen oli sopeuduttava jos ei halunnut jatkuvasti olla pahoilla mielin.

        Tuo on kuin työtä hakisi. Missä kohtaa tulee ihastuminen ja rakastuminen? Vai onko se jotain järkiperäistä parinvalintaa? Ei ole minun juttu ollenkaan. Kyllä minä haluan rakastua, ja haluan että joku rakastuisi minuun.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuo on kuin työtä hakisi. Missä kohtaa tulee ihastuminen ja rakastuminen? Vai onko se jotain järkiperäistä parinvalintaa? Ei ole minun juttu ollenkaan. Kyllä minä haluan rakastua, ja haluan että joku rakastuisi minuun.

        Jaa moiset Disney-prinsessa haaveet pariutumisesta, no se selittää!
        Voi valitettavasti käydä aika vähän pitkäksi ootellessa että rinsessa tipahtaa taivaalta syliin ja rakastutte ensisilmäyksellä.

        Pariutuminen on kyllä verrattavissa työnhakuun. Aikoinaan naiset "rakastuivat" miehiin herkemmin, kun avioliitto oli tae elintasosta. Se oli naisilta juurikin sitä järkiperäistä parinvalintaa. Ei siinä rakkaudella ollut asian kanssa paljoa tekemistä.

        Nykyään naiset eivät enää TARVITSE miestä henkensä pitimiksi. Puoliso HALUTAAN, sitä ei TARVITA. Siksipä kriteeritkin kumppanille on kiristyneet - ja siksi ei tarvitse ottaa ensimmäistä ehdokasta.

        Pelkkä rakkaus ei harmi kyllä vielä riitä parisuhteen rakentamiseen. Paljon muutakin tarvitaan kun kahden yksilön elämiä ruvetaan sovittelemaan yhteen.

        Voisi kyllä kuvitella että tämä olisi miehillekin mukava tieto - tajuta ettei naiset ole rahojen perässä, vaan sit kun tulet valituksi niin se johtuu siitä että sut oikeasti halutaan kumppaniksi jakamaan elämää - eikä vain rahoittamaan sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa moiset Disney-prinsessa haaveet pariutumisesta, no se selittää!
        Voi valitettavasti käydä aika vähän pitkäksi ootellessa että rinsessa tipahtaa taivaalta syliin ja rakastutte ensisilmäyksellä.

        Pariutuminen on kyllä verrattavissa työnhakuun. Aikoinaan naiset "rakastuivat" miehiin herkemmin, kun avioliitto oli tae elintasosta. Se oli naisilta juurikin sitä järkiperäistä parinvalintaa. Ei siinä rakkaudella ollut asian kanssa paljoa tekemistä.

        Nykyään naiset eivät enää TARVITSE miestä henkensä pitimiksi. Puoliso HALUTAAN, sitä ei TARVITA. Siksipä kriteeritkin kumppanille on kiristyneet - ja siksi ei tarvitse ottaa ensimmäistä ehdokasta.

        Pelkkä rakkaus ei harmi kyllä vielä riitä parisuhteen rakentamiseen. Paljon muutakin tarvitaan kun kahden yksilön elämiä ruvetaan sovittelemaan yhteen.

        Voisi kyllä kuvitella että tämä olisi miehillekin mukava tieto - tajuta ettei naiset ole rahojen perässä, vaan sit kun tulet valituksi niin se johtuu siitä että sut oikeasti halutaan kumppaniksi jakamaan elämää - eikä vain rahoittamaan sitä.

        Missä on rakkaus?


      • Anonyymi

        Ai ettei KUKAAN lähde venaamaan puoltatoista viikkoa? Taas joku joka luulee että kaikki toimivat ja ajattelevat samalla tavalla kuin hän.

        Aika moni lähtee "venaamaan" vaikka pari kuukautta.

        Tuo sana "venaamaan" viittaa siihen että asut etelässä. Kuules kun kaikki eivät asu pääkaupunkiseudulla missä on lyhyet välimatkat ja hyvät kulkuyhteydet julkisilla. Jotkut asuvat pohjoisemmassa pikkukaupungissa tai maaseudulla. Kiinnostavia ihmisiä ei ole parinkymmenen kilometrin päässä, sellaiset täytyy etsiä kauempaa. Treffikumppani voi asua yli sadan kilometrin päässä. Sinne kulkee ehkä bussi päivässä. Omalla autolla jos lähtee, niin sitten ei voi ottaa edes lasillista viiniä, jos lähdetään yhdessä syömään. Ja aikaakin siihen menee, joten kyllä se tapaaminen pitää miettiä ja suunnitella etukäteen.

        Sitä paitsi jotkut ihmiset käyvät töissä eivätkä ole senkään puolesta vapaita tulemaan milloin vain..


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On koettu sama nuoren kohdalla. Onkimalla sain selville, että tapaili toista ja piti minua varalla. Tuota taitaa tehdä 99% tider naisista.

        Se on ihan luvallista ja normaalia että kirjoittelee useamman kanssa ja käy monilla treffeillä. Jos et sitä kestä niin lopeta deittailun.

        Miksi yrität edes "onkia" tietoa siitä tapaileeko mätsisi muita? Se asia ei kuuluu sinulle.

        Minä en ikinä kysele onko miehellä muita mätsejä ja treffaileeko hän muita. Voihan olla että olen siellä vain joukon jatkona. Entä sitten?
        Ehkä olen varasijalla numero kymmenen, ehkä en. Mitä väliä kun en edes tunne häntä emmekä ole tavanneet? Hän saa tehdä mitä haluaa.

        Kuulustelu ei tee hyvää vaikutusta. Se mitä mätsi tekee ja keitä tapailee ei kuulu minulle yhtään.

        Enkä siedä kuulustelua omalla kohdallanikaan. Pari kertaa on käynyt niin että mätsi on kysynyt minulta tuota asiaa kaunaiseen ja loukkaantuneeseen sävyyn, ikään kuin halunnut varmistua siitä että hän on ainoa jolle kirjoittelen. Sori vain, tuohon kysymykseen en edes vastaa. Seurauksena oli että sanoin kiitos ja hyvästi. Mustasukkainen ja kontrolloiva mies on viimeinen asia jonka elämääni tahdon. Jos joku luulee voivansa omia minut ennen kuin on edes nähty niin suksikoon suolle.


      • Anonyymi

        Höh, noinhan miehetkin tekevät. Ja saavat tehdä, se on ihan luvallista. Ei ole olemassa sellaista sääntöä että saa viestitellä ja treffailla vain yhtä ihmistä kerrallaan. Niin kauan kuin ei ole sovittu seurustelusta, kumpikin saa tehdä mitä haluaa.

        Nettideittailu menee niin. Jos itsetunto ei sitä kestä ja käy liikaa oman turhamaisuuden päälle niin sitten ei pidä nettideittailu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuo on taas tuota saivartelua sinulta, "ensimmäisen moin jälkeen pariskunta"... Aivan kuin minä olisin sellaista kuvitellutkaan.

        Selkeästi olet kuvitellut, jos luulit ettei naisella ole lupa tapailla muita. Sadannen kerran: jos ei olla sovittu seurustelusuhteesta, niin kumpikin saa tehdä mitä haluaa. Saa käydä treffeillä vaikka viikon jokaisena päivänä ja vaikka aina eri ihmisen kanssa.

        Sinulla on ilmiselvästi joko surkea itsetunto tai sitten omistava ja mustasukkainen luonne. Tai molempia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen sitten varmaan vanhanaikainen, ja muutekin tylsä. En minä tykkää deittimaailmasta. Etenkään jos se on tuollaista, tapaa mahdollisimman monta tyyppiä samaan aikaan. En ole niin extrovertti ihminen. Hyvä kun osaan edes sen yhden kanssa tulla juttuun kunnolla. Sitten jos toinen lopettaa tutustumisen heti alkuun, niin tulee niin hylätty olo, että ennemmin annan mennä. En jää millekään varasijoille odottamaan, että jos vaikka jälkiliukkaille pääsisin. Tuossakin tapauksessa hän hiivutti minut pois. Minä en olisi saanut tietää miksi, jollen olisi alkanut tivaamaan, että mikä nyt on kun ei haluakaan jutella.
        Valtaosahan ei vastaa edes normi aloitukseen ollenkaan. Eivät he ehdi, kun on sata muutakin ukkoa koittamassa onneaan.

        Minä olen sitten varmaan vanhanaikainen"

        Etkä ole. Tuo että tapaillaan ilman sitoutumista on nimenomaan se vanha ja perinteinen tapa. Vanhempani tutustuivat yliopistossa 1940-luvulla. Olivat kumpikin opiskelijoita. Siellä oli ihan normaalia että nuori mies meni yhtenä iltana yhden ja toisena iltana toisen naisen kanssa kävelylle tai elokuviin. Sama iski naisiakin. Tarkoitus oli tutustua kaikessa rauhassa. Isä ja äiti kävivät kumpikin monilla treffeillä. Ei siinä mihinkään sitouduttu.

        Sinun asenteesi ei ole sen vanhanaikaisempi kuin sekään että tapailla useampaa yhtä aikaa.
        Mustasukkaisuus ja omistushalu ei ole vanhanaikaisuutta eikä uudemaikaisuutta. Se on asenne- ja luonnevika.,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sitten varmaan vanhanaikainen"

        Etkä ole. Tuo että tapaillaan ilman sitoutumista on nimenomaan se vanha ja perinteinen tapa. Vanhempani tutustuivat yliopistossa 1940-luvulla. Olivat kumpikin opiskelijoita. Siellä oli ihan normaalia että nuori mies meni yhtenä iltana yhden ja toisena iltana toisen naisen kanssa kävelylle tai elokuviin. Sama iski naisiakin. Tarkoitus oli tutustua kaikessa rauhassa. Isä ja äiti kävivät kumpikin monilla treffeillä. Ei siinä mihinkään sitouduttu.

        Sinun asenteesi ei ole sen vanhanaikaisempi kuin sekään että tapailla useampaa yhtä aikaa.
        Mustasukkaisuus ja omistushalu ei ole vanhanaikaisuutta eikä uudemaikaisuutta. Se on asenne- ja luonnevika.,

        Kyllä olen muidenkin kanssa asiasta jutellut ja ovat samaa mieltä kanssani, että deittimaailma on nykyisin ihan perseestä.
        Minä en edes harrasta mitään deittailua. En ymmärrä siitä mitään. Voit jatkaa ihan vapaasti kun se sinusta on niin upeaa ja toimivaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä on rakkaus?

        Ei se ainakaan synny ennen kuin on tavattu useampaan kertaa. Rakkaus on useimpien lopullisena haaveena, mutta ei siihen rynnätä suin päin ja suoraa päätä. Rakkaudesta puhuminen kovin aikaisessa vaiheessa viittaa todellisuuspakoinen ja fantasioissa elämiseen. Tai - pahempi vaihtoehto - narsismiin. Kuvitteletko että rakkaus syttyy ihan tuosta vain kuin vaöokatkaisijasta naps painamalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ainakaan synny ennen kuin on tavattu useampaan kertaa. Rakkaus on useimpien lopullisena haaveena, mutta ei siihen rynnätä suin päin ja suoraa päätä. Rakkaudesta puhuminen kovin aikaisessa vaiheessa viittaa todellisuuspakoinen ja fantasioissa elämiseen. Tai - pahempi vaihtoehto - narsismiin. Kuvitteletko että rakkaus syttyy ihan tuosta vain kuin vaöokatkaisijasta naps painamalla?

        Ok. Taas tätä hiusten halkomista. Minä tarkoitan, että missä vaiheessa ihastut ja rakastut? Sitten kun tulee se sellainen ihminen kohdalle, joka ns vie jalat alta? Sittenkö lakkaat tapailemasta niitä muita? Tietenkin rakkaus tulee myöhemmin, kun tuntee toisen paremmin, ja siihenkin menee 2 vuotta, kun oppii toisen tuntemaan oikeasti.
        Minä nyt kuitenkin tarkoitin ihastumista. En mitään järkisyillä suhteen aloittamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ainakaan synny ennen kuin on tavattu useampaan kertaa. Rakkaus on useimpien lopullisena haaveena, mutta ei siihen rynnätä suin päin ja suoraa päätä. Rakkaudesta puhuminen kovin aikaisessa vaiheessa viittaa todellisuuspakoinen ja fantasioissa elämiseen. Tai - pahempi vaihtoehto - narsismiin. Kuvitteletko että rakkaus syttyy ihan tuosta vain kuin vaöokatkaisijasta naps painamalla?

        Rakkaus voi syttyä sen tietyn ihmisen kohdalla, kuin nappia painamalla. Sinä et ilmeisesti ole koskaan kokenut mitään sen kaltaista tunnetta?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä olen muidenkin kanssa asiasta jutellut ja ovat samaa mieltä kanssani, että deittimaailma on nykyisin ihan perseestä.
        Minä en edes harrasta mitään deittailua. En ymmärrä siitä mitään. Voit jatkaa ihan vapaasti kun se sinusta on niin upeaa ja toimivaa.

        En jatka nettideittailua koska löysin sieltä jo etsimäni.

        Kumpikin meistä kävi monilla treffeillä ja viestitteli useamman kanssa yhtä aikaa.

        Tämä on selvinnyt meille vasta nyt jälkeenpäin kun jo seurustelemme. Siinä vaiheessa kun sovimme treffeistä, kumpikaan ei kysynyt toiselta tapaileeko tämä muitakin.

        Jos olisin ennen treffejä ruvennut tivaamaan mieheltä muista mätseistä, hän olisi kokenut minut mustasukkaiseksi kyttääjäksi ja perunut treffit. Ja niin minäkin olisin tehnyt hänelle jos hän olisi kuulustellut minua vastaavalla tavalla. Emmekä olisi ikinä tavanneet. Mikä olisi todella iso vahinko.

        Jälkeenpäin olen kuullut että olin todellakin varalla.. Hän ehdotti treffejä minun kanssani koska yhdet toiset, kiinnostavammat treffit kiinnostavamman naisen kanssa olivat peruuntuneet. En siis ollut hänelle se ykkönen. Mitä siitä? Se oli silloin se. Nyt olen hänelle ykkönen ja ainoa ja hän minulle.

        Emme me kumpikaan lähteneet tapaamaan toisiamme mitenkään kovin suurin odotuksin.

        Mutta treffeillä tapahtui jotain mitä kumpikaan ei ollut osannut odottaa: kaikki loksahti kohdalleen ja se oli alusta asti pääsinlihaa.

        Joo. Nettideittailu on upeaa ja toimivaa, ja toimivaa se on nimenomaan sillä tavalla että viestittelee useamman kanssa, ja että ei utele, ei kysele, ei kuulustelee toista. Tapailee itse ketä haluaa eikä edes mieti tapaileeko se toinenkin muita kuin minua. Treffailee siis kaikenlaisia miehiä. Kunnes se oikea tulee vastaan. Se Oikea voi olla yllätys. Se voi olla joku josta et ole ollut erityisen kiinnostunut. Meille kävi niin.

        Nettideittailu on upeaa ja toimivaa, kun ei heittäydy herkkänahkaiseksi eikä nättinokkaiseksi. Niin upeaa ja toimivaa että se saavuttaa tarkoituksensa ja sen jälkeen sen voi lopettaa.

        Tämä minun metodini todistettavasti toimii. Sinun metodisi ei, kun et pääse edes treffeille.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä olen muidenkin kanssa asiasta jutellut ja ovat samaa mieltä kanssani, että deittimaailma on nykyisin ihan perseestä.
        Minä en edes harrasta mitään deittailua. En ymmärrä siitä mitään. Voit jatkaa ihan vapaasti kun se sinusta on niin upeaa ja toimivaa.

        Olet jutellut muidenkin kanssa ja ne kaikki ovat olleet sitä mieltä että ei sovi kirjoitella kuin yhden kanssa kerrallaan, muuten touhu on perseestä. En epäile. Ovatko he sitten tätä periaatetta noudattamalla löytäneet kumppanin? Epäilen että eivät ole. Luulenpa että noista kavereistasi jotka noin sanovat ja ovat kanssasi samaa mieltä, yksikään ei ole löytänyt nettideittailemalla itselleen kumppania. Tuo itsepäisyys ja typerä mustasukkaisessa asenteessa pitäytyminen takaa sen etteivät löydä tulevaisuudessakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet jutellut muidenkin kanssa ja ne kaikki ovat olleet sitä mieltä että ei sovi kirjoitella kuin yhden kanssa kerrallaan, muuten touhu on perseestä. En epäile. Ovatko he sitten tätä periaatetta noudattamalla löytäneet kumppanin? Epäilen että eivät ole. Luulenpa että noista kavereistasi jotka noin sanovat ja ovat kanssasi samaa mieltä, yksikään ei ole löytänyt nettideittailemalla itselleen kumppania. Tuo itsepäisyys ja typerä mustasukkaisessa asenteessa pitäytyminen takaa sen etteivät löydä tulevaisuudessakaan.

        No niin taitaa sitten olla. Joidenkin kohtalona on jäädä yksin tähän maailmaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin taitaa sitten olla. Joidenkin kohtalona on jäädä yksin tähän maailmaan.

        Ei se ole kohtalo vaan oma valinta.

        Jos pitää itsepintaisesti kiinni sellaisesta periaatteesta joka estää löytämästä kumppania, ei pidä puhua kohtalosta. Sinulle nuo periaatteet ("saa treffailla vain yhtä kerrallaan") ovat ilmeisesti elämää suurempi asia, ellei ihan ykkösasia niin ainakin tärkeämpi asia kuin kumppanin löytäminen.

        Sinulla on oikeus ajatella niin. Ei siinä mitään.

        Yksin jääminen on kylläkin tuon periaatteen väistämätön seuraus ja ihan itse aikaansaatu tilanne. Eikä mikään hemmetin kohtalo!

        Kohtalo on asia johon ei voi vaikuttaa. Tähän todellakin voi.,
        ,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole kohtalo vaan oma valinta.

        Jos pitää itsepintaisesti kiinni sellaisesta periaatteesta joka estää löytämästä kumppania, ei pidä puhua kohtalosta. Sinulle nuo periaatteet ("saa treffailla vain yhtä kerrallaan") ovat ilmeisesti elämää suurempi asia, ellei ihan ykkösasia niin ainakin tärkeämpi asia kuin kumppanin löytäminen.

        Sinulla on oikeus ajatella niin. Ei siinä mitään.

        Yksin jääminen on kylläkin tuon periaatteen väistämätön seuraus ja ihan itse aikaansaatu tilanne. Eikä mikään hemmetin kohtalo!

        Kohtalo on asia johon ei voi vaikuttaa. Tähän todellakin voi.,
        ,

        Ei minulla ole voimavaroja eikä uskallusta treffailla monia eri naisia. Hyvä kun uskallan mennä treffeille, tai pyytää lähtemään treffeille ketään Ja pakithan sieltä tulisi jo siinä vaiheessa kun kehtaisin edes kysyä. että on se lopputulema kuitenkin jäädä yksin. Terveisin 50v kurppa äijä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole kohtalo vaan oma valinta.

        Jos pitää itsepintaisesti kiinni sellaisesta periaatteesta joka estää löytämästä kumppania, ei pidä puhua kohtalosta. Sinulle nuo periaatteet ("saa treffailla vain yhtä kerrallaan") ovat ilmeisesti elämää suurempi asia, ellei ihan ykkösasia niin ainakin tärkeämpi asia kuin kumppanin löytäminen.

        Sinulla on oikeus ajatella niin. Ei siinä mitään.

        Yksin jääminen on kylläkin tuon periaatteen väistämätön seuraus ja ihan itse aikaansaatu tilanne. Eikä mikään hemmetin kohtalo!

        Kohtalo on asia johon ei voi vaikuttaa. Tähän todellakin voi.,
        ,

        Hyvähän se on tuollaisten normiaivoilla ja extrovertiydellä varustettujen antaa ohjeita tällaiselle sosiaalisestivammaiselle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei minulla ole voimavaroja eikä uskallusta treffailla monia eri naisia. Hyvä kun uskallan mennä treffeille, tai pyytää lähtemään treffeille ketään Ja pakithan sieltä tulisi jo siinä vaiheessa kun kehtaisin edes kysyä. että on se lopputulema kuitenkin jäädä yksin. Terveisin 50v kurppa äijä.

        Sitten treffailet yhtä kerrallaan. Olennaista on ettet vaadi toista osapuolta toimimaan samalla tavalla. Hänellä voi olla aikaa ja energiaa toimia normaaliin nettideittailu tapaan eli tapailla useampia. Älä kuulustele naista ja vaadi häntä kertomaan muista mätseistä yhtään mitään. Se asia ei ollenkaan kuulu sinulle. Älä kysele siitä. Kysy jotain hänen harrastuksistaan, arvoistaan, unelmistaan, siitä miten hän haluaa elämäänsä elää. Onko hänellä ystäviä, onko lemmikkejä, onko aamu- vai iltaihminen, mikä on lempiruoka, millaisesta musiikista pitää jne. ÄLÄ kysy onko hänellä paljon mätsejä, viestitteleekö muiden kanssa ja tapaileeko muita. (Paitsi tietenkin siinä tapauksessa että haluat päästä hänestä eroon. Kun heittäydy omistavaksi ja kuulustelet kuin konstaapeli, pääset nopeasti eroon!)

        Niin tai näin, tässä on kyse sinun omista valinnoistasi. Haluatko löytää kumppanin vai suojella "loukattua" turhamaisuuttasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten treffailet yhtä kerrallaan. Olennaista on ettet vaadi toista osapuolta toimimaan samalla tavalla. Hänellä voi olla aikaa ja energiaa toimia normaaliin nettideittailu tapaan eli tapailla useampia. Älä kuulustele naista ja vaadi häntä kertomaan muista mätseistä yhtään mitään. Se asia ei ollenkaan kuulu sinulle. Älä kysele siitä. Kysy jotain hänen harrastuksistaan, arvoistaan, unelmistaan, siitä miten hän haluaa elämäänsä elää. Onko hänellä ystäviä, onko lemmikkejä, onko aamu- vai iltaihminen, mikä on lempiruoka, millaisesta musiikista pitää jne. ÄLÄ kysy onko hänellä paljon mätsejä, viestitteleekö muiden kanssa ja tapaileeko muita. (Paitsi tietenkin siinä tapauksessa että haluat päästä hänestä eroon. Kun heittäydy omistavaksi ja kuulustelet kuin konstaapeli, pääset nopeasti eroon!)

        Niin tai näin, tässä on kyse sinun omista valinnoistasi. Haluatko löytää kumppanin vai suojella "loukattua" turhamaisuuttasi?

        Minä en varmaan koskaan treffaa ketään... Ketään ei kiinnosta minun kanssa treffeille lähteä. ⚰️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sitten varmaan vanhanaikainen"

        Etkä ole. Tuo että tapaillaan ilman sitoutumista on nimenomaan se vanha ja perinteinen tapa. Vanhempani tutustuivat yliopistossa 1940-luvulla. Olivat kumpikin opiskelijoita. Siellä oli ihan normaalia että nuori mies meni yhtenä iltana yhden ja toisena iltana toisen naisen kanssa kävelylle tai elokuviin. Sama iski naisiakin. Tarkoitus oli tutustua kaikessa rauhassa. Isä ja äiti kävivät kumpikin monilla treffeillä. Ei siinä mihinkään sitouduttu.

        Sinun asenteesi ei ole sen vanhanaikaisempi kuin sekään että tapailla useampaa yhtä aikaa.
        Mustasukkaisuus ja omistushalu ei ole vanhanaikaisuutta eikä uudemaikaisuutta. Se on asenne- ja luonnevika.,

        Juuri niin. Entisaikaan tutustuttiin tansseissa. Ei siellä ollut sellaista sääntöä että saa illan aikana tanssia vain yhden kanssa. Sai tanssia joka tanssin eri miehen tai naisen kanssa.

        Tuo että pitäisi heti sitoutua ja seurustella eikä saisi tutustua ja tapailla useampia on nimenomaan näitä nykyajan hömpötyksiä.

        Vanhanaikaisesti ajatteleva ei toimi niin. Vanhaan aikaa tutustuttiin rauhassa vaikka kuinka moneen. Prinssi on nyt haksahtanut ultramoderniin nykyhömppään.


    • Nykyisin ei kiinnosta Tinderissä aloittaa mitään keskustelua ollenkaan, kun tietää ettei niihin aloituksiin kukaan edes vastaa. Jos joku vastaa, niin se on ulkomaalainen nigerialaiskijeen tyyppinen kusetusyritys. Suominaiset ei lämpene siellä. Ilmeisesti muutkin käyttää samaa, swaippaan kaikki oikealle ja päätän vasta mätsin jälkeen pidänkö vaiko hylkäänkö taktiikkaa. Sillä onkin hauska seurata ketkä on itsestä tykännyt. Aika huono laatu ollut tähän asti.

    • Anonyymi

      Miksi pitää sanoa suoraan? Haluatko todellakin kuulla toisen suusta että "ei kiinnosta tavata koska vaikutat tylsältä, häijyltä tai tyhmältä tai koska olet ruma"?

      • Kyllä se olisi ihan tervetullutta, sellainen suora palaute. Ei mitään nynnyä hiivuttamista. Saisi ainakin nopeasti tietää, kannattaako mitään edes yrittää enää koskaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä se olisi ihan tervetullutta, sellainen suora palaute. Ei mitään nynnyä hiivuttamista. Saisi ainakin nopeasti tietää, kannattaako mitään edes yrittää enää koskaan.

        . Saisi ainakin nopeasti tietää, kannattaako mitään edes yrittää enää koskaan"

        Miten niin? Ei tuolla vadtauksella saisi tietää tuota asiaa muuten kuin juuri sen naisen kohdalla. Jos joku nainen kertoo että olet liian vanha, tylsä, tyhmä tai ruma, niin se kertoo kyllä että juuri sen naisen kanssa ei kannata mitään yrittää enää koskaan. Se ei kertoisi yhtään mitään siitä mitä muut naiset ajattelevat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        . Saisi ainakin nopeasti tietää, kannattaako mitään edes yrittää enää koskaan"

        Miten niin? Ei tuolla vadtauksella saisi tietää tuota asiaa muuten kuin juuri sen naisen kohdalla. Jos joku nainen kertoo että olet liian vanha, tylsä, tyhmä tai ruma, niin se kertoo kyllä että juuri sen naisen kanssa ei kannata mitään yrittää enää koskaan. Se ei kertoisi yhtään mitään siitä mitä muut naiset ajattelevat.

        Aika moni samanlainen, saman tasoinen nainen kuitenkin ajattelee juuri samalla tavalla. Oletettavasti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe