Nyt 120h takana, tänää oli eka päivä ettei tuntunut enään nälkää, ainakaa vielä.
olen harjoitellut tätä jo aikaisemminkin, mutta silti ekat 2-3 päivää tuntu haastavilta.
Aloituspaino oli 90kg, nyt 84.5kg, suurinosa vissii nesteitä. Luin jostain että paastolla lähtist vaan 2.5kg rasvaa viikossa.
Tavoite paino mulla 70kg, eli ainakin kolme neljä viikkoa pitää sitten paastota.
Muistakaa paastoajat sit se refeeding syndrooma kun lopetatte pitkää paastoa.
Vesipaastolla mennää
11
1003
Vastaukset
Aloitin uudelleen, nyt 5vuorokausi menossa. Tein viimekerralla sen virheen että urheilin liikaa ja kroppa alkoi kaipaamaan glukoosia niinpaljon ettei pää kestänyt olla paastolla.
Jos "urheilee" niin parempi pitää syke rasvanpoltto alueella, että pää kestää vaikkei nälkää tuntisikaan. Kerron miten tämä etenee tälläkertaa.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17821875g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Mitä sitten kun olet saavuttanut tavoitteen?
Palaat takaisin vanhoihin tapoihin ja lihot taasen.
Eikö olisi ollut järkevämpää muuttaa tuota sinun normaalia elämää?
Itse paastoan kanssa, eli pätkäpaastoa.
Harrastin pätkäpaastoa jo ennenkuin siitä tuli tunnettu, eli olen aina syönyt vain kerran päivässä.
Eli minun paasto on elämäntapa, mites käy sinulle jos otat vesipaaston elämäntavaksi?paastoan sillointällöin, ketoilua myös vakituisesti. Paastolla vedän painoa välillä alaspäin, tai niin ettei kaljoittelulla ainakaan nouse paino.
- Anonyymi
Mister7890 kirjoitti:
paastoan sillointällöin, ketoilua myös vakituisesti. Paastolla vedän painoa välillä alaspäin, tai niin ettei kaljoittelulla ainakaan nouse paino.
Sulla on erittäin epäterveelliset laihdutustavat.
Laihtuuhan niillä tietysti,mutta menee terveys ja lihaksetkin laihtuu🫤ja laihtuminen EI ole pysyvää.
Tuolla tavalla tehtynä lihoo AINA takaisin.🤭😱 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on erittäin epäterveelliset laihdutustavat.
Laihtuuhan niillä tietysti,mutta menee terveys ja lihaksetkin laihtuu🫤ja laihtuminen EI ole pysyvää.
Tuolla tavalla tehtynä lihoo AINA takaisin.🤭😱Miksi MKH höpiset omiasi?
Paastoaminen on aina terveellistä - paino laskee, rasvan poltto tehostuu, solut uusiutuvat, verenpaine laskee, insuliiniherkkyys paranee, kuona-aineet poistuvat jne... Lähinnä suolisto-ongelmia välttääkseen paastoamisesta normaaliin rytmiin siirtymisessa on oltava huolellinen.
Harkittu pitkäaikainen tai mikropaastoaminen on terveydelle hyvästä, vaikka MKH höpöttäisi omiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi MKH höpiset omiasi?
Paastoaminen on aina terveellistä - paino laskee, rasvan poltto tehostuu, solut uusiutuvat, verenpaine laskee, insuliiniherkkyys paranee, kuona-aineet poistuvat jne... Lähinnä suolisto-ongelmia välttääkseen paastoamisesta normaaliin rytmiin siirtymisessa on oltava huolellinen.
Harkittu pitkäaikainen tai mikropaastoaminen on terveydelle hyvästä, vaikka MKH höpöttäisi omiaan.Onko jojoilu terveellistä.Valitettavasti laihtuminen ON hidasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jojoilu terveellistä.Valitettavasti laihtuminen ON hidasta
Et sitten lukenut tekstiä johon vastasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi MKH höpiset omiasi?
Harkittu pitkäaikainen tai mikropaastoaminen on terveydelle hyvästä, vaikka MKH höpöttäisi omiaan.On yleinen myytti että kuona-aineet poistuvat paastotessa.
- Anonyymi
Itse olen luonnostani hoikka mutta lihoin lääkkeiden ja reuman vuoksi, nyt paastoan että pääsen entisiin mittoihin.
Lopetin lihottavat lääkkeet joten luulen painon pysyvän kun laihdun. - Anonyymi
Olen joskus paastonnut ja pudottanut sillä n. 10 kiloa. Paino jatkoi jonkin aikaa putoamista vielä paaston päätyttyäkin, koska paaston jälkeen oli pitkään kausi, ettei tullut syötyä kuin ennen. Nooh, kyllä sitä pikku hiljaa sitten palasi siihen, että joka ilta oli jossain bilettämässä ja pizzan kautta joka päivä kotiin. Alkoholi kerta kaikkiaan lihottaa aivan järkyttävästi.
Haluaisin ottaa uusiksi hieman pidemmän vesipaaston. Epäilen vain, ettei ole sisua siihen hommaan niin paljoa. Kyllä minun kokemukseni kuitenkin paastosta oli, että se oli suoraan sanottuna "oikotie onneen". Mä en pysty noudattamaan mitään lautasmallia ja salaattilinjaa kahta päivää pidempään. Ei näy tuloksia, niin loppuu motivaatio siihen. Silloin kerran kun paastosin, sen jälkeen oli monta kuukautta motivaatiota pitää ruokavaliota reilassa, koska oli niin rankka homma päästä eroon kiloista! Kaikki maistuikin niin paljon paremmalta paaston jälkeen, jopa kasvikset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513