Se oli itse aiheutettu.
Suomessa kuolee reilut 150 ihmistä joka ikinen päivä. Miksei heistä revitä otsikoita lehtiin?
Suomen kansan pitäisi olla kuitenkin etusijalla.
Craig Breenin kuolema ei hetkauta minua millään tavalla
22
68
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi rällääjä teillä vähemmän.
- Anonyymi
Ei taida mikään hetkauttaa sinua muu kuin oma poistumisesi, mutta sekin taitaa olla liian myöhäistä
- Anonyymi
Hui. Tiesithän ettei A-tikkaillakaan saa nousta kovin korkealle. Se on osa riskienhallintaa.
https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2009/20090205
32 §
A-tikkaita saa käyttää työtelineiden sijaan työalustana vain, kun työtelineitä ei voida kohtuudella edellyttää työn lyhytkestoisuudesta tai muusta vastaavasta seikasta johtuen. Tällöin A-tikkaita saadaan pääsääntöisesti käyttää työalustana vain siten, että työntekijä seisoo niillä alle metrin korkeudessa.
- Anonyymi
Hajosiko Hyundaisi? Koppimopo ei kestänytkään iskua...
- Anonyymi
Kuinka paljon Persuisa on näi henkisestisairaita.
- Anonyymi
Minua taas ei kiinnosta kaulasen tekemiset, mutta ilmeisesti tarpeeksi monia kiinnosta, joten joudun niistä kertovista otsikoista ärsyyntymään jatkossakin.
- Anonyymi
Ja sinun kuolema ei hetkauta minua hevonpskaa joten hyvää matkaa.....
- Anonyymi
Itse ikinä kuullut kyseisestä tyypistä.
- Anonyymi
Hyvä kuin kerroit, mahtoiko tuo auttaa jotakin.
- Anonyymi
Nevö hööd...mutta kunnia muistolleen. R.I.P.
- Anonyymi
Ihmeellinen spektaakkeli tehty yhdestä ajovirheestä. Maanteillä kuolee miltei päivittäin ihmisiä muutenkin. Tässä nyt yritetään glorifoida ammatikseen kaahannutta, vaarallista elämäntapaa elänyttä, jota elikin –aikansa.
- Anonyymi
Ralliautojen on ajateltu olevan turvallisempia kuin tavallisten.
Yleensä kuski säilyy hengissä liikenteessäkin. Riippumatta onko rattijuoppo vai ei. Nyt kuoli kuski. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ralliautojen on ajateltu olevan turvallisempia kuin tavallisten.
Yleensä kuski säilyy hengissä liikenteessäkin. Riippumatta onko rattijuoppo vai ei. Nyt kuoli kuski.Oli se saanut kartanlukijansa hengiltä jo nuoruudessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli se saanut kartanlukijansa hengiltä jo nuoruudessaan.
Olikohan jätkällä jotain aineita veressä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ainakinlääkityksen puute veressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Happea ja hiilidioksidia luultavasti ainakin.
- Anonyymi
Toivottavasti Persu saat vielä mielenrauhasi.
- Anonyymi
Ai, ei hetkauta. Ja silti jaksoit kirjoittaa oikein aloituksen.
- Anonyymi
Näyttipä hetkauttavan, kun piti oikein juttu kirjoittaa.
- Anonyymi
Niinpä Suomen kansa ensin...
Vaaleissa Suomen kansa oli vaan eri mieltä. - Anonyymi
Jossain toisessa rallissa kuoli eilen 2 kpl ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833