Vaihtelin öljyt ja suodattimen (otin pois vanhan suodattimen tiivisteen) en käyttänyt imuvaihtajaa mutta ensikerraksi näpertelen semmoisen valmiiksi löytö osista on suhteellisen varma juttu. Mutta onko oikea öljypinnan tarkistus menetelmä seuraava?
Kun auto taas valmiina niin kaadan n 4,2 litraa dexron 3 ja autonkäymään ja jarru ja vaihdan yhteen kertaan kaikki vaihteet läpi rauhallisesti ja jätän auton neutral asentoon tyhjäkäynnille ja öljypinta pitäisi silloin olla ylämerkissä? Vai alamerkissä sillä kone ja vaihteisto on vain haalea enää ja öljy on n 10c lämmintä mitä laatikkoon meni. Missä lämmössä paras tarkistaa ja onko tuo oikea menetelmä? Mitäs jos kesäisen kylmä auto ei ajettu vaan kylmä +10c kaikki sammuksissa missä öljyn pinnan silloin olisi hyvä olla?
Tokihan tiedän kaiken tämän mutta jos joku varmuudella tietävä vielä kertoisi jos joku muu ei tiedä ……… on se v8 vaan mukava !
TH 200-4R öljypinnan oikea menetelmä on mikä
Anonyymi-ap
0
502
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512