"Minihameen popularisoinnissa auttanut muotisuunnittelija kuoli "rauhassa kotonaan" Surreyssa Etelä-Englannissa, hänen perheensä kertoi." https://www.hollywoodreporter.com/lifestyle/lifestyle-news/mary-quant-dead-fashion-designer-miniskirt-1235373479/
Pidin kahden minuutin hiljaisuuden hänen muistoon kunnioittaen, seisten.
DDeittihameesta tunnettu vaatesuunnittelija Mary Quant on kuollut 93 vuoden ikäisenä
6
285
Vastaukset
- Anonyymi
Olen syvästi kiitollinen Marylle. Kun olin teini, lähes jokainen hedelmällinen tyttö kantoi minihametta, alkukeväästä loppusyksyyn sekä kaikissa juhlissa läpi vuoden. Henkeä salpaavan kauniita koipi-reisiä (paljaana) kaikkialla silmänkantamattomiin, niin paljon että vieläkään en ole toipunut.
- Anonyymi
Nostalgista:
https://duckduckgo.com/?q="mini+skirt"+"miniskirt"+"mini-skirt"&t=newext&atb=v325-1&iar=images&iax=images&ia=images
Nuorisovaateliikkeessä 'New Yorker' on jo monta viikkoa ollut myynnissä paljon erilaisia lyhyitä minihameita. Kesästä tulee kuuma. - Anonyymi
Joo, kyllä minihameita soisi enemmän käytettävän. Silloin olin koulussa ja kyllä kelpasi katsella kun lyhimpien alta pikkuhousut vilkkuivat...
- Anonyymi
Lateksi minihameet on parhaita
- Anonyymi
Ja mahdollisimman lyhyet. Minihameet on parasta mitä muotimaailma on koskaan tuottanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501477
- 591411
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101018- 60811
- 49794
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit84593Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32587- 38556