Jeesus oli tosi älykäs

Anonyymi-ap

Jeesus meni Mensan testiin ja sanoi: "Totisesti, totisesti minä sanon teille. Minä olen tosi älykäs."
Ja kaikki uskoivat.

13

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perimätiedon mukaan näin on tosiaan tapahtunut. Tuomarina toimi Pontius Pilatus ja virallisena kastajana Johannes Kastaja, joka kutsuvieraiden kanssa kastoi pullaa. Julius Caesarkin oli kutsuttu, mutta jostain syystä hän ei saapunut paikalle. Paikalla ei nähty myöskään Jumalaa.

      • Anonyymi

        Julius Caesar oli jo ylösnoussut -79 e.a.a?
        Taivas aukeni ja maa järisi Roomassa aikalais kuvausten mukaan.


    • Anonyymi

      Se että joku saa korkeat pisteet älykkyystestissä ei tee hänestä hyvää ihmistä.

      Kumpi on parempi: älykäs paha ihminen vai hieman yksinkertainen hyvä ihminen?

      • Anonyymi

        Totta, älykkyystestiin saavutetut pisteet eivät välttämättä korreloi hyvyyden tai moraalisuuden kanssa. Älykkyys ja hyvyys ovat erillisiä ominaisuuksia.

        Kun kyse on siitä, kumpi on parempi, älykäs paha ihminen vai hieman yksinkertainen hyvä ihminen, vastaus riippuu siitä, mitä tarkoitat "paremmalla". Jos puhutaan yhteiskunnan tai yksilön menestyksestä, älykkyydellä voi olla suurempi merkitys kuin hyvyydellä. Älykäs paha ihminen voi menestyä liike-elämässä tai politiikassa, kun taas hieman yksinkertainen hyvä ihminen saattaa jäädä jälkeen.

        Toisaalta, jos puhutaan henkilön moraalisista ominaisuuksista, hyvyys on ehdottomasti tärkeämpää kuin älykkyys. Hyvä ihminen kohtelee muita kunnioituksella, auttaa muita ja noudattaa eettisiä periaatteita, kun taas paha ihminen voi olla itsekäs, manipuloiva ja käyttää muita hyväkseen. Tällaisissa tapauksissa hieman yksinkertainen hyvä ihminen on parempi kuin älykäs paha ihminen.

        Joten lopullinen vastaus riippuu siitä, mitä ominaisuuksia haluat korostaa "paremmuudessa". Kumpikaan ei ole aina parempi, mutta hyväksyttävän moraalikäyttäytymisen perusteella hieman yksinkertainen hyvä ihminen on yleensä parempi valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, älykkyystestiin saavutetut pisteet eivät välttämättä korreloi hyvyyden tai moraalisuuden kanssa. Älykkyys ja hyvyys ovat erillisiä ominaisuuksia.

        Kun kyse on siitä, kumpi on parempi, älykäs paha ihminen vai hieman yksinkertainen hyvä ihminen, vastaus riippuu siitä, mitä tarkoitat "paremmalla". Jos puhutaan yhteiskunnan tai yksilön menestyksestä, älykkyydellä voi olla suurempi merkitys kuin hyvyydellä. Älykäs paha ihminen voi menestyä liike-elämässä tai politiikassa, kun taas hieman yksinkertainen hyvä ihminen saattaa jäädä jälkeen.

        Toisaalta, jos puhutaan henkilön moraalisista ominaisuuksista, hyvyys on ehdottomasti tärkeämpää kuin älykkyys. Hyvä ihminen kohtelee muita kunnioituksella, auttaa muita ja noudattaa eettisiä periaatteita, kun taas paha ihminen voi olla itsekäs, manipuloiva ja käyttää muita hyväkseen. Tällaisissa tapauksissa hieman yksinkertainen hyvä ihminen on parempi kuin älykäs paha ihminen.

        Joten lopullinen vastaus riippuu siitä, mitä ominaisuuksia haluat korostaa "paremmuudessa". Kumpikaan ei ole aina parempi, mutta hyväksyttävän moraalikäyttäytymisen perusteella hieman yksinkertainen hyvä ihminen on yleensä parempi valinta.

        On "parempi" olla yksinkertainen tollo, koska hänen tolloudestaan joutuvat kärsimään vain ne hiukan älykkäämmät. Syystä Alzheimerin tauti on lähinnä omaisten sairaus. Tätä juuri joudun omakohtaisesti kärsimään tällä hetkellä. Voin kertoa, että rasittaa ankarasti. Toivottua tukea muilta on turha odottaa.


      • ”… älykäs paha ihminen…”

        Rikolliset ovat voittopuolisesti tyhmiä. Vankilat ovat täynnä tyhmiä ja pahoja ihmisiä. Älykäs ja paha ihminen on sinun ajatusvirheesi. Ei ihminen ole paha vain sen vuoksi, ettei hän usko sinun jumalaasi ja kyykyttää sinua väittelyssä Suomi24:lla 😂


    • Anonyymi

      Taidat pitää itseäsi älykkäänä ihmisenä?

      Älä pidä.

      • Anonyymi

        En itse pidä itseäni älykkäänä. Vain älykkyystestit pitävät.
        Pidän sinua vain pilkkanani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse pidä itseäni älykkäänä. Vain älykkyystestit pitävät.
        Pidän sinua vain pilkkanani.

        Taidat pitää itseäsi älykkäänä ihmisenä?

        Älä pidä, koska Jumalaa omana kuvanaan pitävät eivät ole


        Äänestä sen kuulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat pitää itseäsi älykkäänä ihmisenä?

        Älä pidä, koska Jumalaa omana kuvanaan pitävät eivät ole


        Äänestä sen kuulee.

        "Äänestä sen kuulee."

        Hassua. En pidä mitään ääntä.
        Älä pidä itseäsi terveenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat pitää itseäsi älykkäänä ihmisenä?

        Älä pidä, koska Jumalaa omana kuvanaan pitävät eivät ole


        Äänestä sen kuulee.

        Tätä maailmaa pitää katsoa vähän laajemmasta näkökulmasta. Monia uskontoja jotka ovat valmiit toimittamaan muut helvettiin. Jos minä olisin Jumala niin olisin pitkästynyt ja kaivaisin nenää. Lähettäisin räkäpallon kohti maata mutta toivoisin että tästä ei seuraa dinosaurusilmiö.


    • Anonyymi

      1+1=3 sanoi jeesus 🤣

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe