Sovimmeko yhteen
Mikä sun horoskooppimerkki on
76
929
Vastaukset
- Anonyymi
Lepakko
- Anonyymi
LOL, luin ensin että lompakko. Piti hakea lukulasit!
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178233222
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Minä olen kaksonen ja testien mukaan en sopisi kohteelleni vaikka kovasti hänestä tykkäänkin.
- Anonyymi
Kaksoset saavat kaipaamiaan romanttisia haasteita Oinaan, Vesimiehen ja Leijonan kanssa. Sen sijaan Kaksosen päähänpistot loukkaavat helposti haavoittuvaisia vesimerkkejä kuten Kaloja ja Rapua.
Tarkka Neitsyt on liian konservatiivinen ja tulinen Skorpioni liian mustasukkainen flirttailuun taipuvaiselle Kaksoselle.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rakkaushoroskooppi-tama-tahtimerkki-sopii-juuri-sinulle/3533900#gs.urs0rg
- Anonyymi
Oinas
- Anonyymi
Yhteinen sävel löytyy useimmiten rohkaisevasta Jousimiehestä, joka ei jätä ikinä pulaan. Myös hauska ja avarakatseinen Vesimies sopii myös Oinaalle.
Omistushaluinen Härkä ei tule ikinä ymmärtämään sitä miksi Oinas tahtoo tehdä joitakin asioita ihan itsekseen, vaan kokee Oinaan vapauden kaipuun hylkäämisenä. Toinen sopimaton merkki Oinaalle on Rapu. Saksiniekan pidättyneisyys karkottaa intohimoisen Oinaan hetkessä tiehensä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rakkaushoroskooppi-tama-tahtimerkki-sopii-juuri-sinulle/3533900#gs.urs0rg
Vastaan ihan huvikseni tähän. Rapu olen. Olen tähän vastannut varmaan vuosi sitten viimeksi.
- Anonyymi
Voimakas, mutta harvoin herkkätunteisuutensa näyttävä Skorpioni suojelee Rapua mielellään. Perinteistä perhe-elämää rakastava Härkä pystyy rakentamaan kestävän suhteen Ravun kanssa.
Varovainen ja "hiljaa hyvää tulee"-asenteella varustettu Rapu säikähtää sinne tänne sinkoilevia Oinaita, Vesimiehiä ja Kaksosia. Nämä teräväkieliset tähtimerkit onnistuvat usein myös loukkaamaan herkkää Rapua.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rakkaushoroskooppi-tama-tahtimerkki-sopii-juuri-sinulle/3533900#gs.urs0rg Anonyymi kirjoitti:
Voimakas, mutta harvoin herkkätunteisuutensa näyttävä Skorpioni suojelee Rapua mielellään. Perinteistä perhe-elämää rakastava Härkä pystyy rakentamaan kestävän suhteen Ravun kanssa.
Varovainen ja "hiljaa hyvää tulee"-asenteella varustettu Rapu säikähtää sinne tänne sinkoilevia Oinaita, Vesimiehiä ja Kaksosia. Nämä teräväkieliset tähtimerkit onnistuvat usein myös loukkaamaan herkkää Rapua.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rakkaushoroskooppi-tama-tahtimerkki-sopii-juuri-sinulle/3533900#gs.urs0rgEksä oli oinas... Ilmankos ei avioliitto ollut ihan täydellinen. Vaikka ollaan silti edelleen hyvät ystävät. Seuraava naisystävä oli kalat, ja se toimi melko kivasti ainakin seksin osalta.
Anonyymi kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rakkaushoroskooppi-tama-tahtimerkki-sopii-juuri-sinulle/3533900#gs.urs0rg"Potentiaalinen partneri on vahva ja itsevarma, joka kestää ja sietää tunneherkän Ravun ailahtelevaista luonnetta."
allekirjoitan tämän.
- Anonyymi
Leijona
- Anonyymi
Mielenkiintoisimmat keskustelut syntyvät usein toisten tulimerkkien ja ilmamerkkien kanssa. Parisuhde ei silti välttämättä onnistu sitoutumiskammoisten Jousimiehen kanssa. Parisuhteessa oleva Leijona kun on syvästi sitoutunut ja mustasukkainen pienistäkin asioista.
Omistautuva ja maanläheinen Härkä voi helpottaa Leijonan huomionkipeyttä ja samalla rauhoittaa tulista temperamenttia. Leijonan ihailema ehdottomuus ja tulisuus löytyy myös helposti sitoutuvalta ja kiintyvältä Skorpionilta.
Parhaat mahdollisuudet onneen: Härkä, Skorpioni, Oinas, Kaksonen
Turha yrittää: Kalat, Kauris, Rapu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rakkaushoroskooppi-tama-tahtimerkki-sopii-juuri-sinulle/3533900#gs.urs0rg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoisimmat keskustelut syntyvät usein toisten tulimerkkien ja ilmamerkkien kanssa. Parisuhde ei silti välttämättä onnistu sitoutumiskammoisten Jousimiehen kanssa. Parisuhteessa oleva Leijona kun on syvästi sitoutunut ja mustasukkainen pienistäkin asioista.
Omistautuva ja maanläheinen Härkä voi helpottaa Leijonan huomionkipeyttä ja samalla rauhoittaa tulista temperamenttia. Leijonan ihailema ehdottomuus ja tulisuus löytyy myös helposti sitoutuvalta ja kiintyvältä Skorpionilta.
Parhaat mahdollisuudet onneen: Härkä, Skorpioni, Oinas, Kaksonen
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rakkaushoroskooppi-tama-tahtimerkki-sopii-juuri-sinulle/3533900#gs.urs0rgJust ne merkit joille antaisin samantien rukkaset: Härkä ja Kaksonen ja Kalat ei ikinä. Skorppionien kanssa aina mennyt putkeen (siis kaverina), Kauris on niin negatiivinen ihminen että näkee auringonkin mustana 😃 Kaksonen niin kaksinaamainen, että en edes ystäväksi huolisi. Neitsyt nou nou.
Parhaat minulle Leijona , Vaaka, Vesimies tai Rapu.
- Anonyymi
Vaaka ♎
- Anonyymi
Vaaka omasta mielestään ansaitsee pieniä ja suloisia eleitä, jotka teennäisyydessään ärsyttäisivät ainakin epäilevää Skorpionia ja hankalasti miellytettävää Oinasta. Vaaka on ilmamerkeistä rauhallisin, mutta helposti vietävissä.
Muut ilmamerkit Vesimies ja Kaksoset ja tulimerkeistä etenkin Oinas ja Jousimies herättävät Vaa'an eloon. Skorpioni ja Leijona voivat sen sijaan olla liian mustasukkaisia viehättävästä Vaa'asta.
Parhaat mahdollisuudet onneen: Vesimies, Jousimies, Oinas, Kaksoset
Turha yrittää: Skorpioni, Rapu, Leijona, Kauris
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rakkaushoroskooppi-tama-tahtimerkki-sopii-juuri-sinulle/3533900#gs.urs0rg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaaka omasta mielestään ansaitsee pieniä ja suloisia eleitä, jotka teennäisyydessään ärsyttäisivät ainakin epäilevää Skorpionia ja hankalasti miellytettävää Oinasta. Vaaka on ilmamerkeistä rauhallisin, mutta helposti vietävissä.
Muut ilmamerkit Vesimies ja Kaksoset ja tulimerkeistä etenkin Oinas ja Jousimies herättävät Vaa'an eloon. Skorpioni ja Leijona voivat sen sijaan olla liian mustasukkaisia viehättävästä Vaa'asta.
Parhaat mahdollisuudet onneen: Vesimies, Jousimies, Oinas, Kaksoset
Turha yrittää: Skorpioni, Rapu, Leijona, Kauris
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rakkaushoroskooppi-tama-tahtimerkki-sopii-juuri-sinulle/3533900#gs.urs0rgKaivattuni onkin Oinas.
- Anonyymi
Geminai, elikkäs kaksonen.
- Anonyymi
Katso ylemmältä
Kaksosvastaajalta yhteensopivuustekstit - Anonyymi
Jihuu, Oinaan mä haluankin.
- Anonyymi
Vesimies
- Anonyymi
Vesimies kaipaa uusia ja inspiroivia ajatuksia, joita runsaalla mielikuvituksella varustetut Kaksoset ja Oinas usein tarjoavat. Myös Vaaka sopii hiukan tasapainottomia ajatuksia viljelevälle Vesimiehelle. Romanttiset komediat ovat Vesimiehille painajaista, joten liian tunteelliset, mutta toisaalta myös liian laskelmoivat tähtimerkit eivät Vesimiestä innosta.
Parhaat mahdollisuudet onneen: Vaaka, Oinas, Kaksoset, Jousimies
Turha yrittää: Skorpioni, Leijona, Kalat, Rapu
Anonyymi kirjoitti:
Vesimies kaipaa uusia ja inspiroivia ajatuksia, joita runsaalla mielikuvituksella varustetut Kaksoset ja Oinas usein tarjoavat. Myös Vaaka sopii hiukan tasapainottomia ajatuksia viljelevälle Vesimiehelle. Romanttiset komediat ovat Vesimiehille painajaista, joten liian tunteelliset, mutta toisaalta myös liian laskelmoivat tähtimerkit eivät Vesimiestä innosta.
Parhaat mahdollisuudet onneen: Vaaka, Oinas, Kaksoset, Jousimies
Turha yrittää: Skorpioni, Leijona, Kalat, Rapu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rakkaushoroskooppi-tama-tahtimerkki-sopii-juuri-sinulle/3533900#gs.urs0rgVesimies ja leijona on toistensa vastamerkkejä, ja voin todistaa että tulta ja tappuraa riitti heti alkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesimies ja leijona on toistensa vastamerkkejä, ja voin todistaa että tulta ja tappuraa riitti heti alkuun.
Tästä tarinaa:
Leijona (23.7.-22.8.) ja vesimies (20.1.-19.2.): Kuningas kohtaa kapinallisen
Leijona on kiinteä tulimerkki, vesimies kiinteä vesimerkki. Heidän kumppanuutensa on yksi eläinradan suurimmista viha-rakkaussuhteista. Pinnallisesti horoskooppimerkit ovat niin erilaisia, ettei heidän pitäisi tulla keskenään toimeen.
Leijona on eläinradan kuningas. Hän elää huomiosta ja hyväksynnästä. Leijona esittää itseriittoista, mutta kuoren alla on huomionkipeä lapsi, joka huutaa ”katso minua”. Vesimies taas on kapinallinen, joka nauttii enemmän ärsyttämisestä kuin suosiosta. Hän on ulkoisesti älyllinen ja viileä, mutta sisimmässään hätkähdyttävän herkkä.
Tämä imagon ja sielun välinen ristiriita yhdistää leijonaa ja vesimiestä. Molemmat kaipaavat rakkautta ja henkistä yhteyttä. Leijona ei kuitenkaan halua anella, eikä vesimies paljastaa herkkyyttään. He kuitenkin vaistoavat tämän ristiriidan toisissaan, ja se yhdistää heidät maagisesti.
Vaikeuksia tuottaa se, että leijona on verbaalisesti suora ja kaipaa ihailevia sanoja. Vesimies taas näyttää kiintymyksensä teoilla. Leijona ei ymmärrä, että vesimiehen vetäytyminen johtuu epävarmuudesta, ei tylyydestä. Vesimies taas tuskastuu leijonan mahtailuun eikä näe aina toisen hellyydennälkää.
Vesimies ja leijona ovat kuitenkin samaa ainesta: kunnianhimoisia poikkeusyksilöitä. Yhdessä he muodostavat tiimin, jolle peruselämä ei riitä.
https://anna.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/vastakkaisilla-horoskooppimerkeilla-on-viha-rakkaussuhde-tiedatko-mika-on-sinun-vastamerkkisi
Ja jokaisella on nousumerkkikin, mä vesimies olen leijona
Nouseva leijona (23.7.–22.8.) tuntee arvonsa
Jos nouseva merkki on leijona, ihmisen olemuksessa on luontaista johtajuutta. Nousuleijona tuntee arvonsa, mutta hän säästelee voimiaan eikä räyhää kenelle tahansa.
Leijonaa voisi verrata kuuman auringon alla venyttelevään, raukeaan kissaeläimeen. Nousuleijona tietää, missä hän on hyvä, mutta hänellä ei ole tarvetta olla koko ajan äänessä. Hän ilmaisee elein ja ilmein, että muiden jupina on hänelle vain kärpäsen surinaa. Nousuleijonan eleet ovat usein hitaita, pitkiä ja vaanivia.
Nousuleijona ei kuitenkaan ole vaaraton. Lempeäksi luultu ihminen nostaa kaupan kassalla kohtauksen, kun häneltä yritetään veloittaa liikaa rahaa. Oikeudessa tavataan! Uhkauksensa jälkeen hän marssii ulos pää pystyssä, upeat vaatteet tuulessa lepattaen. En olisi uskonut hänestä, mumisevat ihmiset, jotka ovat pitäneet nousuleijonaa lauhkeana lampaana.
https://anna.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/nouseva-merkki-paljastaa-millaisena-muut-nakevat-sinut-lue-oman-nousevan-merkkisi-kuvaus
Että niin. - Anonyymi
Nuo ovat päivämääriä, eivät vuosia. Ja en tiedä ketä tarkoitat mutta keskity asiaan etkä muihin kirjoittajiin.
Mä olen mies ja käyn nyt nukkumaan.
Oli, on ja tulee olemaankin. Nauris, tammikuun lapsia.
- Anonyymi
Kauriille sopii työntekoa samalla tavalla arvostava Härkä ja fyysisiä haasteita rakastava Skorpioni. Myös Vaaka sopii rauhalliselle ja vaatimattomalle Kauriille.
Kauris ei välitä turhasta tärkeilystä tai seurapiireistä, joten Oinaat, Kaksoset ja Leijonat hän kiertää kaukaa.
Parhaat mahdollisuudet onneen: Härkä, Vaaka, Skorpioni, Kalat
Turha yrittää: Kaksoset, Oinas, Leijona
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rakkaushoroskooppi-tama-tahtimerkki-sopii-juuri-sinulle/3533900#gs.urs0rg Anonyymi kirjoitti:
Kauriille sopii työntekoa samalla tavalla arvostava Härkä ja fyysisiä haasteita rakastava Skorpioni. Myös Vaaka sopii rauhalliselle ja vaatimattomalle Kauriille.
Kauris ei välitä turhasta tärkeilystä tai seurapiireistä, joten Oinaat, Kaksoset ja Leijonat hän kiertää kaukaa.
Parhaat mahdollisuudet onneen: Härkä, Vaaka, Skorpioni, Kalat
Turha yrittää: Kaksoset, Oinas, Leijona
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rakkaushoroskooppi-tama-tahtimerkki-sopii-juuri-sinulle/3533900#gs.urs0rgMInne jäi mm. rapu, vesimies? Täysin merkityksettömiäkö tässä mielessä?
randombypasser kirjoitti:
MInne jäi mm. rapu, vesimies? Täysin merkityksettömiäkö tässä mielessä?
Tai jousimies ??🤣🤣
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Tai jousimies ??🤣🤣
Toinen ongelmallinen horoskooppi näyttää neitsyeem lisäksi olevan jousimies.
Molemmat ennustukset poistuu heti.
Ei vissiin io neitsyeet ja jouskarit tyytyväisiä
Omiin yhteensopivuus ennustuksiin Anonyymi kirjoitti:
Toinen ongelmallinen horoskooppi näyttää neitsyeem lisäksi olevan jousimies.
Molemmat ennustukset poistuu heti.
Ei vissiin io neitsyeet ja jouskarit tyytyväisiä
Omiin yhteensopivuus ennustuksiinNo mä voisin vääntää tästä asiasta hieman. Ehkä en ole helpoin merkki, mutta syntymäkartan muut merkit vaikuttavat asiaan. Esim. Huone 4 näyttää juuri sinulle sopivan merkin. Minulla se ei suinkaan ole se mitä olettaisi. Esim. minun huoneissa on eniten neitsyttä. Olen helvetinmoinen yhdistelmä jousimiestä, skorpparia ja neitsyttä. Venus kauriissa. En ehkä helpoin...
Pointti siis se ettei noita yleishoroskooppeja kannata lukea kuin raamattua.EmpressOfTheLight kirjoitti:
No mä voisin vääntää tästä asiasta hieman. Ehkä en ole helpoin merkki, mutta syntymäkartan muut merkit vaikuttavat asiaan. Esim. Huone 4 näyttää juuri sinulle sopivan merkin. Minulla se ei suinkaan ole se mitä olettaisi. Esim. minun huoneissa on eniten neitsyttä. Olen helvetinmoinen yhdistelmä jousimiestä, skorpparia ja neitsyttä. Venus kauriissa. En ehkä helpoin...
Pointti siis se ettei noita yleishoroskooppeja kannata lukea kuin raamattua.Oh shit, eipä tainnut aloittaja arvata mihin lusikkansa tuuppasi 🤣
Oh shit, eipä tainnut aloittaja arvata mihin lusikkansa tuuppasi 🤣
No koska olen jouskari, niin jaksan paasata asioista🤣🤭
No koska olen jouskari, niin jaksan paasata asioista🤣🤭
Aijaa? Enpä ole aiemmin huomannutkaan, täytyy laittaa muistiin 🤔😂
- Anonyymi
Neitsyt
- Anonyymi
Samanlainen elämänasenne löytyy useimmiten toisen Neitsyen tai Ravun kanssa. Vakavat pohdiskelut onnistuvat parhaiten mietteliään Kauriin kanssa.
Itsekriittisyyteen taipuvainen Neitsyt sen sijaan särkee sydämensä sopimattomasti dominoivan Skorpionin kanssa.
Parhaat mahdollisuudet onneen: Kauris, Rapu, Neitsyt, Härkä
Turha yrittää: Skorpioni, Leijona, Kaksoset, Vesimies
- Anonyymi
Olen usein ihmetellyt, että miksi itselleni hyvin tärkeät ja merkityksellisimmät ihmiset ovat olleet skorpioneja, vaikka skorpparit🦂 ovat ihmisinä todella haasteellisia, mutta myös mielenkiintoisimpia.
kaksonen- Anonyymi
Kaksonen ja skorppari ei sovi
Toisilleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksonen ja skorppari ei sovi
Toisilleen.Mutta hyvin juttuun kuitenkin tulevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hyvin juttuun kuitenkin tulevat.
Ystävinä ehkä toimii. Romanttisessa mielessä ei toimi.
- Anonyymi
Kierrän kaukaa tällaiset horoskooppiuskovaiset. Sekopäitä, ei muuta.
- Anonyymi
Kuka tulisi leijonan kanssa matolle 🤔
- Anonyymi
Tappeleen?
Noista joku
- Anonyymi
Neitsyt
- Anonyymi
Neitsyt minäkin mutta enpä tiedä kaivatustani miehestä...
- Anonyymi
Jousimies
- Anonyymi
En jaksa enää laittaa. Neitsyt merkillä
Oleva ilmottaa omasta ennusteestaan ylläpitoon heti ja se poistetaan.
Jousimies samoin.
En linkitä enempää, kun nämä kaksi eivät kestä horoskooppiensa yhteensopivuus taulukoita muiden merkkien tavoin, vaan heistä ne on sääntöjen vastaiset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jousimies samoin.
En linkitä enempää, kun nämä kaksi eivät kestä horoskooppiensa yhteensopivuus taulukoita muiden merkkien tavoin, vaan heistä ne on sääntöjen vastaisetOnko joku noin tosikko?
Toihan on mteeveen leikkimielinen horoskooppi!
Mitä ihmettä??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku noin tosikko?
Toihan on mteeveen leikkimielinen horoskooppi!
Mitä ihmettä???On. Muut merkit ottaneet ihan leikkimielellä maikkarin horoskoopit, Jouskari ja neitsyt länkyttää vihasina ylläpitoon, miten säöntöjen vastaista on heidän yhteensopivuus ennusteensa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jousimies samoin.
En linkitä enempää, kun nämä kaksi eivät kestä horoskooppiensa yhteensopivuus taulukoita muiden merkkien tavoin, vaan heistä ne on sääntöjen vastaisetHöpö höpö. mikään ylläpito ei poista heti. Automaatti se on. Ylläpito poistaa ens viikolla ehkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. mikään ylläpito ei poista heti. Automaatti se on. Ylläpito poistaa ens viikolla ehkä.
Miksi ei muut sitten poistu samoin?
Kyllä se on nuo kaks nättinenä skooppis jotka nyt ei kestä ennustuksiaan, vaan ylläpitoon länkyttää, mikä vääryys on se. Sääntöjen vastainen ennuste Anonyymi kirjoitti:
On. Muut merkit ottaneet ihan leikkimielellä maikkarin horoskoopit, Jouskari ja neitsyt länkyttää vihasina ylläpitoon, miten säöntöjen vastaista on heidän yhteensopivuus ennusteensa!
Mikäs merkki itse olet, kun noin vainoharhainen olet?🤭 Katso tuolta ylempää kommenttini syntymäkartasta. Voidaan tehdä teillekin, niin saatte ihan henkilökohtaisen kartan mistä näkee paremmin kuka sopii.
- Anonyymi
Mikäs merkki itse olet, kun noin vainoharhainen olet?🤭 Katso tuolta ylempää kommenttini syntymäkartasta. Voidaan tehdä teillekin, niin saatte ihan henkilökohtaisen kartan mistä näkee paremmin kuka sopii.
Jouskari ja neitsyt pilasi ketjun.
Menin nukkuun. Tosikot olkaa tyytyväisiä. Tappeluksi meni teidän takia tämäkin!
Öitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jousimies samoin.
En linkitä enempää, kun nämä kaksi eivät kestä horoskooppiensa yhteensopivuus taulukoita muiden merkkien tavoin, vaan heistä ne on sääntöjen vastaisetMinä kirjoitin tuon Jousimiehen tuohon, ja en kyllä ole reklamoinut ylläpitoon mitään. En edes nähnyt Jousimiehelle horoskooppia, jos sellainen on ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kirjoitin tuon Jousimiehen tuohon, ja en kyllä ole reklamoinut ylläpitoon mitään. En edes nähnyt Jousimiehelle horoskooppia, jos sellainen on ollut.
Ei auta enää. Ketju on pilattu. Tappelupukari kaksikko jouskari ja neitsyt pilasi tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta enää. Ketju on pilattu. Tappelupukari kaksikko jouskari ja neitsyt pilasi tämän.
Olen pahoillani kaima horoskooppini käyttäytymisen puolesta.
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani kaima horoskooppini käyttäytymisen puolesta.
Joku onneton laittoi varmaan yhden sanan ilman tyhjiä lisärivejä. Se on aika usein poistojen syy. Joku vaan vainoharhaisena täällä kuvittelee et ne on ilmiannettu😉
- Anonyymi
Neitsyt.
- Anonyymi
Älä laita enää.
Neitsyt ja jouskari. Turha laittaa, ette ole leikkimielisiä joten mitä laitatte tähän yhtään mitään.
Teille ei enää linkitetä maikkarin ennusteita ylläpitoon länkyttäjät
- Anonyymi
On olemassa myös 13. horoskooppimerkki. Käärmeenkantaja.
Mä olen tämä, mutta sitä ei koskaan missään ole,niin tyydytään jousimiehen.
Saateri tätä mun häiriintynyttä mieltä, en vaan voi sille mitään, mutta siis käärmeen_kantaja... 😂
Saateri tätä mun häiriintynyttä mieltä, en vaan voi sille mitään, mutta siis käärmeen_kantaja... 😂
Mene sinä kaksimielinen nukkumaan.
Mene sinä kaksimielinen nukkumaan.
🤣🤣🤣
Hyvää yötä, Teidän Keisarillinen Kaksimielisyytenne 😱
- Anonyymi
Näihin kummemmin perehtymättä mutta jousimiehenä tunnistan itsessäni tuolla ylempänä mainitun rohkaisemisen ja auttamisen halun. Niin, hänen, erään naisen kooppia en tiedä. Olisi hauska itsekseen vähän vertailla.
- Anonyymi
Kirahvi
- Anonyymi
Vai pisko karahvi.
- Anonyymi
Poro. Ehkä. En oo satavarma.
- Anonyymi
Olen leijona, kaivattu on maamerkin edustaja, joten teoriassa ei kovin hyvä yhdistelmä, jos näihin uskoisi.
- Anonyymi
En usko horoskooppeihin, mutta nauratti vähän kun luin että kalat eivät käy mulle eli vesimiehelle. Mutta ehkä se sopimattomuus johtui vain siitä, että eksä oli pohjalainen! En tiedä mikä horoskooppimerkki on kaivatullani, enkä välitä. Hän on vaan niin puoleensavetävä vaikka olisi kalatkin.
- Anonyymi
Horrorkoopi Hannibal Lecter
- Anonyymi
Dinosaurus
- Anonyymi
Olen Vesimies nainen ja Aviomies on myös Vesimies. Ollaan oltu yhdessä lähes 35 vuotta ja naimisissa myös.
- Anonyymi
Ketäs aviopari kaipailee?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934730
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854069Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1633977Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162658Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1362613- 442177
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261860- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91727