Perjantain tunnistusvisa

32

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No 8 oli oikein mutta yksi vahinkoklikkaus kun piti klikata lahti ja ja se oli lahti.

-harmiseikirj-

• Hienosti meni =)

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 ­­­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17823344i

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Nyt oli aika helppo 12/12

• Tosi hyvä tulos!

• 11/12 Helsinki ja hanko meni sekasin. Niin ja mukavaa perjantaita ystäväiseni kuinka on päivä sujunut.🙂.

• Hieno suoritus =)

Mullakin meni muistaakseni Helsinki ja Hanko sekaisin. Ihan mukavasti on mennyt. Nyt kuuntelen tässä musiikki ja juon olutta (Keisari tumma lager). Sitä ennen söin kanapihviä (itse tehty), uunissa paistettuja perunoita (pieninä kuutioina, kuutioin perunoista), uunissa paistettua parsakaalta ja salaattia.

• Norppa83 kirjoitti:

Hieno suoritus =)

Mullakin meni muistaakseni Helsinki ja Hanko sekaisin. Ihan mukavasti on mennyt. Nyt kuuntelen tässä musiikki ja juon olutta (Keisari tumma lager). Sitä ennen söin kanapihviä (itse tehty), uunissa paistettuja perunoita (pieninä kuutioina, kuutioin perunoista), uunissa paistettua parsakaalta ja salaattia.

Kuulostaa hyvältä.😋. Mä kokkasin tänään salaattia, riisiä ja paistoin kanan lime-chili filepihvejä uunissa. Basmati riisin sekaan laitoin nokareen voita ja aurajuustoa murustin. Päivä on mennyt ihan mukavasti muutenkin lukiessa, palstaillessa ja reippaillessa.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä.😋. Mä kokkasin tänään salaattia, riisiä ja paistoin kanan lime-chili filepihvejä uunissa. Basmati riisin sekaan laitoin nokareen voita ja aurajuustoa murustin. Päivä on mennyt ihan mukavasti muutenkin lukiessa, palstaillessa ja reippaillessa.🙂.

Hyvältä kuulostaa sunkin ruuat =) Basmatriisi on mun suosikki riiseistä. Itekin laitan riisin sekaan aina voita tai margariinia.

Kohta siirryn teeveen eteen katsomaan elokuvaa. Hyvää illan jatkoa sulle ja palaillaan taas.

• Norppa83 kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa sunkin ruuat =) Basmatriisi on mun suosikki riiseistä. Itekin laitan riisin sekaan aina voita tai margariinia.

Kohta siirryn teeveen eteen katsomaan elokuvaa. Hyvää illan jatkoa sulle ja palaillaan taas.

Jep. Hauskaa leffailtaa sulle. Palataan astialle myöhemmin.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jep. Hauskaa leffailtaa sulle. Palataan astialle myöhemmin.🙂.

Kiitos. Elokuva, jonka katsoin Yle teemalta oli "Loistavat Bakerin pojat" (1989), pääosissa Jeff Bridger, Beau Bridges ja Michelle Pfeiffer. Olen katsonut elokuvan useamman kerran, mutta se on hyvä. Klassikko.

Kun sää aikoinaan kuuntelit paljon punk-musiikkia, niin tässä sulle yks kappale, joka oli vähän punktyylinen jo aikana, kun punkista ei vielä tiedetty mitään. Kinks "I´m not like everybody else" (1966). Tämä henkii angstia ja kapinallisuutta (ainakin jonkun verran).
        https://www.youtube.com/watch?v=mmb7TU0OrOI

• Norppa83 kirjoitti:

Kiitos. Elokuva, jonka katsoin Yle teemalta oli "Loistavat Bakerin pojat" (1989), pääosissa Jeff Bridger, Beau Bridges ja Michelle Pfeiffer. Olen katsonut elokuvan useamman kerran, mutta se on hyvä. Klassikko.

Kun sää aikoinaan kuuntelit paljon punk-musiikkia, niin tässä sulle yks kappale, joka oli vähän punktyylinen jo aikana, kun punkista ei vielä tiedetty mitään. Kinks "I´m not like everybody else" (1966). Tämä henkii angstia ja kapinallisuutta (ainakin jonkun verran).
        https://www.youtube.com/watch?v=mmb7TU0OrOI

Moi. Joo ihan hyvä leffa jos nyt oikein vaan muistan. Tiedän sen joskus nähneeni ja että kyllä pidin siitä mutta muuten en voi kyllä siitä sanoa mitään muistavani.😄.

Kyllähän tuossa Kinksin biisissä on punk vivahteita havaittavissa asenteessa ja hieman jopa musiikissakin taustalla.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Moi. Joo ihan hyvä leffa jos nyt oikein vaan muistan. Tiedän sen joskus nähneeni ja että kyllä pidin siitä mutta muuten en voi kyllä siitä sanoa mitään muistavani.😄.

Kyllähän tuossa Kinksin biisissä on punk vivahteita havaittavissa asenteessa ja hieman jopa musiikissakin taustalla.🙂.

Jeff ja Beu Bridges esittävät Bakerin veljeksiä Oikeassakin elämässä veljeksiä), jotka soittavat työkseen pianoa hotelleissa, baareissa ja ravintoloissa. He ovat soittaneet pianoa jo vuosia kahdestaan, mutta eräänä päivänä he päättävät palkata itselleen laulajan, jotta heidän showhunsa tulisi jotain uutta. Laulajaksi tulee Michelle Pfeifferin esittämä henkilöhahmo.

Elokuvasta on peräisin kuuluisa kohtaus (esim. Simpsoneissakin käytetty), jossa punaiseen iltapukuun pukeutunut Michelle Pfeiffer makaa pianon päällä ja laulaa ja Jeff Bridges soittaa pianoa.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kinks oli edellä aikaansa.

• Norppa83 kirjoitti:

Jeff ja Beu Bridges esittävät Bakerin veljeksiä Oikeassakin elämässä veljeksiä), jotka soittavat työkseen pianoa hotelleissa, baareissa ja ravintoloissa. He ovat soittaneet pianoa jo vuosia kahdestaan, mutta eräänä päivänä he päättävät palkata itselleen laulajan, jotta heidän showhunsa tulisi jotain uutta. Laulajaksi tulee Michelle Pfeifferin esittämä henkilöhahmo.

Elokuvasta on peräisin kuuluisa kohtaus (esim. Simpsoneissakin käytetty), jossa punaiseen iltapukuun pukeutunut Michelle Pfeiffer makaa pianon päällä ja laulaa ja Jeff Bridges soittaa pianoa.

Joo hämärästi muistan. Ja sen kohtauksen joo taidan kyllä myös tietää ja sen muistinkin että olivat oikeastikin olemassa.🙂.

• Norppa83 kirjoitti:

Kinks oli edellä aikaansa.

Kyllä...osaltaan viemässä muutenkin rockmusiikin kehitystä eteenpäin.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kyllä...osaltaan viemässä muutenkin rockmusiikin kehitystä eteenpäin.🙂.

Jep. Näin on.

• Pari enemmän olisi pitänyt tietää, mutta.. 🙂

Upeaa! Suomen kaupungit ovat sinulla tosi hyvin hallussa.
      Vastasit oikein 8 kysymykseen

• Upea suoritus!

• Hyvin se meni muru.😊.

• Minä sain kaikki oikein niin kuin joskus Euroopan maitten lipuista. Silloin oikein meni lähemmäs 50 maata; nyt meni oikein 12 kaupunkia helposti.

• Super suoritus!

• Anonyymi

"Onneksi olkoon! Suomen kaupungit ovat sinulla erinomaisen hyvin hallussa.
      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

Ei hitto vie. Nyt yllätin itsenikin. Mä olin ihan varma, että en tiedä yhtään. Nuo vaihtoehdot helpottivat TOSI paljon, kun tiesi vaan noin yleisellä tasolla missä päin Suomea sijaitsee ja tuossa ei ollut montakaan, jotka olisivat olleet lähekkäin.

• Tosi hieno tulos, super =)

• Vastasin oikein 11 kysymykseen. Etukäteen ajattelin että "eih, ei tää ollutkaan maailman kaupunkeja vaan Suomen, nyt menee kyllä niin metsään"... mutta eihän siinä lopulta mennyt pieleen kuin Rovaniemi, jota veikkasin Kemiksi - syytän tästä sitä faktaa, että olen kotoisin etelästä ja lähes koko ikäni täällä myös asunut (lukuunottamatta lyhyttä vuoden jaksoa Savossa).

• Tosi hyvä tulos!

• Kiva kaupunkivisa.

"Upeaa! Suomen kaupungit ovat sinulla tosi hyvin hallussa.

Vastasit oikein 11 kysymykseen"

Kiitos! 😊

• Anonyymi

Onneksi olkoon! Suomen kaupungit ovat sinulla erinomaisen hyvin hallussa.
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

- Sheena

• Anonyymi

Nyt oli kyllä aika helppo, ei edes tarvinnut arvailla juuri mitään.
      11/12 oikein.

T. Lidl-mies

• Tosi hyvä tulos =)

• Anonyymi

voi ei oikwin jooh avaruustytöt jaq mustat aukot, jotenkin noohy haassuakin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      155
      9127
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2779
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2547
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2521
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1905
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1847
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1783
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      48
      1326
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1191
    Aihe