Perjantain tunnistusvisa

32

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No 8 oli oikein mutta yksi vahinkoklikkaus kun piti klikata lahti ja ja se oli lahti.

      -harmiseikirj-

      • Hienosti meni =)


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17823344i

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Nyt oli aika helppo 12/12

      • Tosi hyvä tulos!


    • 11/12 Helsinki ja hanko meni sekasin. Niin ja mukavaa perjantaita ystäväiseni kuinka on päivä sujunut.🙂.

      • Hieno suoritus =)

        Mullakin meni muistaakseni Helsinki ja Hanko sekaisin. Ihan mukavasti on mennyt. Nyt kuuntelen tässä musiikki ja juon olutta (Keisari tumma lager). Sitä ennen söin kanapihviä (itse tehty), uunissa paistettuja perunoita (pieninä kuutioina, kuutioin perunoista), uunissa paistettua parsakaalta ja salaattia.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hieno suoritus =)

        Mullakin meni muistaakseni Helsinki ja Hanko sekaisin. Ihan mukavasti on mennyt. Nyt kuuntelen tässä musiikki ja juon olutta (Keisari tumma lager). Sitä ennen söin kanapihviä (itse tehty), uunissa paistettuja perunoita (pieninä kuutioina, kuutioin perunoista), uunissa paistettua parsakaalta ja salaattia.

        Kuulostaa hyvältä.😋. Mä kokkasin tänään salaattia, riisiä ja paistoin kanan lime-chili filepihvejä uunissa. Basmati riisin sekaan laitoin nokareen voita ja aurajuustoa murustin. Päivä on mennyt ihan mukavasti muutenkin lukiessa, palstaillessa ja reippaillessa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä.😋. Mä kokkasin tänään salaattia, riisiä ja paistoin kanan lime-chili filepihvejä uunissa. Basmati riisin sekaan laitoin nokareen voita ja aurajuustoa murustin. Päivä on mennyt ihan mukavasti muutenkin lukiessa, palstaillessa ja reippaillessa.🙂.

        Hyvältä kuulostaa sunkin ruuat =) Basmatriisi on mun suosikki riiseistä. Itekin laitan riisin sekaan aina voita tai margariinia.

        Kohta siirryn teeveen eteen katsomaan elokuvaa. Hyvää illan jatkoa sulle ja palaillaan taas.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa sunkin ruuat =) Basmatriisi on mun suosikki riiseistä. Itekin laitan riisin sekaan aina voita tai margariinia.

        Kohta siirryn teeveen eteen katsomaan elokuvaa. Hyvää illan jatkoa sulle ja palaillaan taas.

        Jep. Hauskaa leffailtaa sulle. Palataan astialle myöhemmin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Hauskaa leffailtaa sulle. Palataan astialle myöhemmin.🙂.

        Kiitos. Elokuva, jonka katsoin Yle teemalta oli "Loistavat Bakerin pojat" (1989), pääosissa Jeff Bridger, Beau Bridges ja Michelle Pfeiffer. Olen katsonut elokuvan useamman kerran, mutta se on hyvä. Klassikko.

        Kun sää aikoinaan kuuntelit paljon punk-musiikkia, niin tässä sulle yks kappale, joka oli vähän punktyylinen jo aikana, kun punkista ei vielä tiedetty mitään. Kinks "I´m not like everybody else" (1966). Tämä henkii angstia ja kapinallisuutta (ainakin jonkun verran).
        https://www.youtube.com/watch?v=mmb7TU0OrOI


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kiitos. Elokuva, jonka katsoin Yle teemalta oli "Loistavat Bakerin pojat" (1989), pääosissa Jeff Bridger, Beau Bridges ja Michelle Pfeiffer. Olen katsonut elokuvan useamman kerran, mutta se on hyvä. Klassikko.

        Kun sää aikoinaan kuuntelit paljon punk-musiikkia, niin tässä sulle yks kappale, joka oli vähän punktyylinen jo aikana, kun punkista ei vielä tiedetty mitään. Kinks "I´m not like everybody else" (1966). Tämä henkii angstia ja kapinallisuutta (ainakin jonkun verran).
        https://www.youtube.com/watch?v=mmb7TU0OrOI

        Moi. Joo ihan hyvä leffa jos nyt oikein vaan muistan. Tiedän sen joskus nähneeni ja että kyllä pidin siitä mutta muuten en voi kyllä siitä sanoa mitään muistavani.😄.

        Kyllähän tuossa Kinksin biisissä on punk vivahteita havaittavissa asenteessa ja hieman jopa musiikissakin taustalla.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Moi. Joo ihan hyvä leffa jos nyt oikein vaan muistan. Tiedän sen joskus nähneeni ja että kyllä pidin siitä mutta muuten en voi kyllä siitä sanoa mitään muistavani.😄.

        Kyllähän tuossa Kinksin biisissä on punk vivahteita havaittavissa asenteessa ja hieman jopa musiikissakin taustalla.🙂.

        Jeff ja Beu Bridges esittävät Bakerin veljeksiä Oikeassakin elämässä veljeksiä), jotka soittavat työkseen pianoa hotelleissa, baareissa ja ravintoloissa. He ovat soittaneet pianoa jo vuosia kahdestaan, mutta eräänä päivänä he päättävät palkata itselleen laulajan, jotta heidän showhunsa tulisi jotain uutta. Laulajaksi tulee Michelle Pfeifferin esittämä henkilöhahmo.

        Elokuvasta on peräisin kuuluisa kohtaus (esim. Simpsoneissakin käytetty), jossa punaiseen iltapukuun pukeutunut Michelle Pfeiffer makaa pianon päällä ja laulaa ja Jeff Bridges soittaa pianoa.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Moi. Joo ihan hyvä leffa jos nyt oikein vaan muistan. Tiedän sen joskus nähneeni ja että kyllä pidin siitä mutta muuten en voi kyllä siitä sanoa mitään muistavani.😄.

        Kyllähän tuossa Kinksin biisissä on punk vivahteita havaittavissa asenteessa ja hieman jopa musiikissakin taustalla.🙂.

        Kinks oli edellä aikaansa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jeff ja Beu Bridges esittävät Bakerin veljeksiä Oikeassakin elämässä veljeksiä), jotka soittavat työkseen pianoa hotelleissa, baareissa ja ravintoloissa. He ovat soittaneet pianoa jo vuosia kahdestaan, mutta eräänä päivänä he päättävät palkata itselleen laulajan, jotta heidän showhunsa tulisi jotain uutta. Laulajaksi tulee Michelle Pfeifferin esittämä henkilöhahmo.

        Elokuvasta on peräisin kuuluisa kohtaus (esim. Simpsoneissakin käytetty), jossa punaiseen iltapukuun pukeutunut Michelle Pfeiffer makaa pianon päällä ja laulaa ja Jeff Bridges soittaa pianoa.

        Joo hämärästi muistan. Ja sen kohtauksen joo taidan kyllä myös tietää ja sen muistinkin että olivat oikeastikin olemassa.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kinks oli edellä aikaansa.

        Kyllä...osaltaan viemässä muutenkin rockmusiikin kehitystä eteenpäin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä...osaltaan viemässä muutenkin rockmusiikin kehitystä eteenpäin.🙂.

        Jep. Näin on.


    • Pari enemmän olisi pitänyt tietää, mutta.. 🙂

      Upeaa! Suomen kaupungit ovat sinulla tosi hyvin hallussa.
      Vastasit oikein 8 kysymykseen

      • Upea suoritus!


      • Hyvin se meni muru.😊.


    • Minä sain kaikki oikein niin kuin joskus Euroopan maitten lipuista. Silloin oikein meni lähemmäs 50 maata; nyt meni oikein 12 kaupunkia helposti.

      • Super suoritus!


    • Anonyymi

      "Onneksi olkoon! Suomen kaupungit ovat sinulla erinomaisen hyvin hallussa.
      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

      Ei hitto vie. Nyt yllätin itsenikin. Mä olin ihan varma, että en tiedä yhtään. Nuo vaihtoehdot helpottivat TOSI paljon, kun tiesi vaan noin yleisellä tasolla missä päin Suomea sijaitsee ja tuossa ei ollut montakaan, jotka olisivat olleet lähekkäin.

      • Tosi hieno tulos, super =)


    • Vastasin oikein 11 kysymykseen. Etukäteen ajattelin että "eih, ei tää ollutkaan maailman kaupunkeja vaan Suomen, nyt menee kyllä niin metsään"... mutta eihän siinä lopulta mennyt pieleen kuin Rovaniemi, jota veikkasin Kemiksi - syytän tästä sitä faktaa, että olen kotoisin etelästä ja lähes koko ikäni täällä myös asunut (lukuunottamatta lyhyttä vuoden jaksoa Savossa).

      • Tosi hyvä tulos!


    • Kiva kaupunkivisa.

      "Upeaa! Suomen kaupungit ovat sinulla tosi hyvin hallussa.

      Vastasit oikein 11 kysymykseen"

      Kiitos! 😊

    • Anonyymi

      Onneksi olkoon! Suomen kaupungit ovat sinulla erinomaisen hyvin hallussa.
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      - Sheena

    • Anonyymi

      Nyt oli kyllä aika helppo, ei edes tarvinnut arvailla juuri mitään.
      11/12 oikein.

      T. Lidl-mies

      • Tosi hyvä tulos =)


    • Anonyymi

      voi ei oikwin jooh avaruustytöt jaq mustat aukot, jotenkin noohy haassuakin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe