Kokemuksia Mestarit henkilöstövuokraus oy:sta

Anonyymi-ap

Onko Mestarit hyvä firma? Kokemuksia?

15

2478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tosi hyvä :)

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­N­­­y­m­­­f­o­­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17824172o

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­N­­­y­m­­­f­o­­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17824172o

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Onko tämmösiä naisia vuokrafirmoissa??????

• Anonyymi

Ei tietenkään ole. Eikä mikään noista vuokrafirmoista ole. Kaikki ihan samaa kusetusta. Jaarittelevat ja hehkuttavat itseään jotenkin erilaisena toisista vuokrafirmoista, vaikka ihan samaa paskaa eri paketissa. Eli siis eivät välitä susta oikeasti työntekijänä minkään vertaa. Pääasia, että käyttäjäyritys, se asiakas joka asentajan tilaa, on tyytyväinen. En suosittele. Been there done that.

• Anonyymi

Kävin Suomen vuokramestarien haastattelussa. Oli kuulemma töitä tarjolla ja ikä ei ole mikään este.
      Kyseli haalarin koot yms. jotta olisivat valmiina kun aloitan työt.
      Pääsin sitten yhden firman työhaastatteluun. Viikon päästä sain kuulla että en tullut valituksi.
      En ole kuullut nyt mitään siitä suunnasta.
      Nyt on hiljaista työrintamalla. Olen yli 50 vuotias

• Anonyymi

Yli 50 vuotiaiden apumiesten/haalaajien työmarkkinoilla on hiljaista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli 50 vuotiaiden apumiesten/haalaajien työmarkkinoilla on hiljaista...

En hakenut apumiehen/haalaajan työpaikkaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En hakenut apumiehen/haalaajan työpaikkaa..

Ei tarvita myöskään yli-ikäisiä lautapoikia enää😔

• Anonyymi

Kyseinen firma on oikeasti sellainen että jos olet 50 täyttänyt etkä yhteydenottoja tai et halua varsinkaan töihin niin kannattaa hakea sieltä mitä tahansa työpaikkaa. Itse olen toiveikkaana hakenut useita kymmeniä kiinnostavia työpaikkoja tämän rekrytointifiman sivuilta mutta en ole saanut yhteenkään hakemukseeni minkäänlaista noteerausta, olenko mukana prosessissa vai onko valittu joku muu. Jos minulla on joskus mahdollisuus olla suosittelematta tätä firmaa ja esittää kritiikkiä niin aion tehdä sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseinen firma on oikeasti sellainen että jos olet 50 täyttänyt etkä yhteydenottoja tai et halua varsinkaan töihin niin kannattaa hakea sieltä mitä tahansa työpaikkaa. Itse olen toiveikkaana hakenut useita kymmeniä kiinnostavia työpaikkoja tämän rekrytointifiman sivuilta mutta en ole saanut yhteenkään hakemukseeni minkäänlaista noteerausta, olenko mukana prosessissa vai onko valittu joku muu. Jos minulla on joskus mahdollisuus olla suosittelematta tätä firmaa ja esittää kritiikkiä niin aion tehdä sen.

Osaatko töitä joita haet? Osaatko ylipäätään mitään jos et kelpaa edes haalaajaksi tai kontinpurkajaksi?

• Anonyymi

4 vuotta heillä töissä olleena voin suositella. Tuovat työmaalle tarvittavat tavarat, aina saa kaikki koneet ja työkalut mitä tarvitsee, jopa kaljaa tuovat samalla! Palkka tulee aina ajallaan ja hommia riittää ainakin itselle aina kun edellinen työmaa loppuu niin uusi löytyy heti. Toki jos olet paskalla asenteella etkä tee hyvää työtä ei sinulle varmaan löydy hommia.

• Anonyymi

Kiitos hyvästä tarinasta.

• Anonyymi

Kusettaa liksoissa!

• Anonyymi

Maksaako liikaa?

• Anonyymi

Harmillista mutta tuntuu että palkoissa nykyään aina jotain väärin.

Ehkä he tarvitsevat vain palkanlaskijan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      351
      1317
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      69
      1297
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      299
      1009
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      45
      1008
    5. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      30
      839
    6. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      227
      838
    7. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      805
    8. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      774
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      767
    10. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      125
      756
    Aihe