Onko Mestarit hyvä firma? Kokemuksia?
Kokemuksia Mestarit henkilöstövuokraus oy:sta
15
2478
Vastaukset
- Anonyymi
tosi hyvä :)
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17824172o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17824172o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞Onko tämmösiä naisia vuokrafirmoissa??????
- Anonyymi
Ei tietenkään ole. Eikä mikään noista vuokrafirmoista ole. Kaikki ihan samaa kusetusta. Jaarittelevat ja hehkuttavat itseään jotenkin erilaisena toisista vuokrafirmoista, vaikka ihan samaa paskaa eri paketissa. Eli siis eivät välitä susta oikeasti työntekijänä minkään vertaa. Pääasia, että käyttäjäyritys, se asiakas joka asentajan tilaa, on tyytyväinen. En suosittele. Been there done that.
- Anonyymi
Kävin Suomen vuokramestarien haastattelussa. Oli kuulemma töitä tarjolla ja ikä ei ole mikään este.
Kyseli haalarin koot yms. jotta olisivat valmiina kun aloitan työt.
Pääsin sitten yhden firman työhaastatteluun. Viikon päästä sain kuulla että en tullut valituksi.
En ole kuullut nyt mitään siitä suunnasta.
Nyt on hiljaista työrintamalla. Olen yli 50 vuotias- Anonyymi
Yli 50 vuotiaiden apumiesten/haalaajien työmarkkinoilla on hiljaista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli 50 vuotiaiden apumiesten/haalaajien työmarkkinoilla on hiljaista...
En hakenut apumiehen/haalaajan työpaikkaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hakenut apumiehen/haalaajan työpaikkaa..
Ei tarvita myöskään yli-ikäisiä lautapoikia enää😔
- Anonyymi
Kyseinen firma on oikeasti sellainen että jos olet 50 täyttänyt etkä yhteydenottoja tai et halua varsinkaan töihin niin kannattaa hakea sieltä mitä tahansa työpaikkaa. Itse olen toiveikkaana hakenut useita kymmeniä kiinnostavia työpaikkoja tämän rekrytointifiman sivuilta mutta en ole saanut yhteenkään hakemukseeni minkäänlaista noteerausta, olenko mukana prosessissa vai onko valittu joku muu. Jos minulla on joskus mahdollisuus olla suosittelematta tätä firmaa ja esittää kritiikkiä niin aion tehdä sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen firma on oikeasti sellainen että jos olet 50 täyttänyt etkä yhteydenottoja tai et halua varsinkaan töihin niin kannattaa hakea sieltä mitä tahansa työpaikkaa. Itse olen toiveikkaana hakenut useita kymmeniä kiinnostavia työpaikkoja tämän rekrytointifiman sivuilta mutta en ole saanut yhteenkään hakemukseeni minkäänlaista noteerausta, olenko mukana prosessissa vai onko valittu joku muu. Jos minulla on joskus mahdollisuus olla suosittelematta tätä firmaa ja esittää kritiikkiä niin aion tehdä sen.
Osaatko töitä joita haet? Osaatko ylipäätään mitään jos et kelpaa edes haalaajaksi tai kontinpurkajaksi?
- Anonyymi
4 vuotta heillä töissä olleena voin suositella. Tuovat työmaalle tarvittavat tavarat, aina saa kaikki koneet ja työkalut mitä tarvitsee, jopa kaljaa tuovat samalla! Palkka tulee aina ajallaan ja hommia riittää ainakin itselle aina kun edellinen työmaa loppuu niin uusi löytyy heti. Toki jos olet paskalla asenteella etkä tee hyvää työtä ei sinulle varmaan löydy hommia.
- Anonyymi
Kiitos hyvästä tarinasta.
- Anonyymi
Kusettaa liksoissa!
- Anonyymi
Maksaako liikaa?
- Anonyymi
Harmillista mutta tuntuu että palkoissa nykyään aina jotain väärin.
Ehkä he tarvitsevat vain palkanlaskijan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3511317- 691297
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten2991009Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀451008Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30839Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆227838Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40805Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42774Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20767vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli125756