Onko Mestarit hyvä firma? Kokemuksia?
Kokemuksia Mestarit henkilöstövuokraus oy:sta
11
2203
Vastaukset
- Anonyymi
tosi hyvä :)
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17824172o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei tietenkään ole. Eikä mikään noista vuokrafirmoista ole. Kaikki ihan samaa kusetusta. Jaarittelevat ja hehkuttavat itseään jotenkin erilaisena toisista vuokrafirmoista, vaikka ihan samaa paskaa eri paketissa. Eli siis eivät välitä susta oikeasti työntekijänä minkään vertaa. Pääasia, että käyttäjäyritys, se asiakas joka asentajan tilaa, on tyytyväinen. En suosittele. Been there done that.
- Anonyymi
Kävin Suomen vuokramestarien haastattelussa. Oli kuulemma töitä tarjolla ja ikä ei ole mikään este.
Kyseli haalarin koot yms. jotta olisivat valmiina kun aloitan työt.
Pääsin sitten yhden firman työhaastatteluun. Viikon päästä sain kuulla että en tullut valituksi.
En ole kuullut nyt mitään siitä suunnasta.
Nyt on hiljaista työrintamalla. Olen yli 50 vuotias- Anonyymi
Yli 50 vuotiaiden apumiesten/haalaajien työmarkkinoilla on hiljaista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli 50 vuotiaiden apumiesten/haalaajien työmarkkinoilla on hiljaista...
En hakenut apumiehen/haalaajan työpaikkaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hakenut apumiehen/haalaajan työpaikkaa..
Ei tarvita myöskään yli-ikäisiä lautapoikia enää😔
- Anonyymi
4 vuotta heillä töissä olleena voin suositella. Tuovat työmaalle tarvittavat tavarat, aina saa kaikki koneet ja työkalut mitä tarvitsee, jopa kaljaa tuovat samalla! Palkka tulee aina ajallaan ja hommia riittää ainakin itselle aina kun edellinen työmaa loppuu niin uusi löytyy heti. Toki jos olet paskalla asenteella etkä tee hyvää työtä ei sinulle varmaan löydy hommia.
- Anonyymi
Kiitos hyvästä tarinasta.
- Anonyymi
Kusettaa liksoissa!
- Anonyymi
Maksaako liikaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086