Onko oikein? Pitääkö sietää

Anonyymi-ap

Normaali ilta tänään poikaystävän kans. Mukana mun 18kk lapsi. Riita alko kun miestä otti päähän, lapsi osaa kyllä olla rasittava munkin mielestä.. mies meni keittiöön. Lapsi huusi peräs. Mies sano karju lapselle et mee äitilles vonkaa ruokaa. Mulla keitti yli kaiken riitelyn ja seksistesen puheen yli (ukko kertoo aina lapselle esim mehujäästä: muista nuolla kunnolla, tytöt pysyy tyytyväisenä..). Tiiän ettei lapsi ymmärrä. Siihen hän aina vetoo.. mut oon pyytänyt silti 20000 kertaa et lopettaa turhan vihjailun! No viskasin ukkoo laskulla ja hän suuttui. Haukku mua ämmäks. Mykkäkouluu koko pvä... Halusin seuraa ja myönsi tehneeni väärin. Oltiin sängys, vaatteet pään kyl. Tää pieras ku istuin pääl. Ku en tykännyt ja lähin pois niin hänen mielest oon joku prinsessa ja valitan turhasta ja hän pilkkaa ja ivaa et itken turhasta.. ihan oikeesti. Missä mikään kunnioitus. Tietää et oon puhunut siitä mut aina viittaa kintaal "en jaksa puhuu, en jaksa kuunnella kimitystä"

8

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kamala juntti ukko. En ikimaailmassa kattelis.. anteeks vaan 😅 jo pelkkä toi miten se sun lasta kohtelee niin Ei! Se kertoo paljon miten ihminen pientä lasta kohtelee ja puhuttelee.
      Laita tollanen einari pihalle

    • Anonyymi

      Mies joka ei luonnollisella tavalla eläen pysty menemään lapsen asemaan, ei voi olla hyvä vanhempana.
      Lapsihan ei edes kerkeä tuntea kovaa nälkää, jos vanhemmat rytmittävät ruokailut oikein? Kasvavassa iässä oleva lapsi tarvitsee tasaisen, kasvulle tärkeiden ainesosasten saannin.

      Tuosta henkisestä puolesta on edes tässä tapauksessa turha keskustella, kun ei ole kasvanut aikuiseksi niin ei ole.

      AV

    • Anonyymi

      Onko ihanaa kirjoitella naisena esiintyen jotain koskenlaskijoiden fantasiaa? Tee ihmeessä se lopullinen ratkaisu ja nouse jakkaralle

    • Anonyymi

      Provohan tämä on …
      Itse heivaisin kaksimielisiä puhuvan ukon pois heti jos käyttäytyisi huonosti lastani kohtaan. Lapsi on lapsi.

    • Anonyymi

      Jos olet oikeesti äiti, et sietäsi moista kotelua keneltäkään. Et lapsellesi etkä itsellesi.

      Onko provo vai muuten viihdekirjoitus...???

      • Anonyymi

        No mietipä sitä pieni hiljainen hetki


    • Anonyymi

      Miks otit tollasen nuoren poikaystävän. Hanki itselles MIES.

    • Anonyymi

      Kuinka kukaan täysijärkinen nainen voi alentua noin alas - tuon tason miehen seuralaiseksi!?

      OK, tietenkin vanha sanonta että vakka kantensa valitsee näyttää pitävän paikkansa.

      Mutta ja tämä on iso mutta; AP on huolellisesti ja harkiten lisääntynyt ja saanut aikaan avuttoman pienen ihmisen. Eiko lampun pitäisi jo viimeistään tässä vaiheessa syttyä valaisemaan ajatuksenjuoksua: Laillisena lapsen vanhempana minulla on VELVOLLISUUS valita mitä lapseni näkee ja kuulee! AP ja tuo mies esittää mitä irvokkainta kotielämää pienelle ihmisen alulle!

      Onko teidän aivot täydellisesti lahonneet ?
      Sinun, AP, äitinä on pakko alkaa kohottamaan itsesi paljon korkeammalle henkiselle tasolle, valita asuntosi jakaja aivan erilaisesta ihmisryhmästä ja lopettaa tuollainen ala-arvoinen käyttäytyminen!
      Seuraavaksi 17 vuodeksi.

      Kun lapsesi on täysi-ikäinen , sitten voit palata vellomaan saastaan, jos yhä haluat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe