Miksei ihmiset voi keskittyä vaan siihen treenaamiseen? Sekä naiset että miehet tuijottaa. Outoa. Eikö he ole ennen ihmistä nähneet?
Miksi kuntosalilla tujotetaan?
19
147
Vastaukset
- Anonyymi
Fourre..mikä on ruotsalainen å
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17825279a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Minä en koskaan ketään tujota.
- Anonyymi
Eivät ole nähneet sadan kilon keijukaista lyllertämässä salilla
- Anonyymi
Tämä Härmä kun on niin harvaan asutettu maa niin yleensä tähän toljottamiseen kyllä törmää alituiseen. Ihmeellinen ja ärsyttävä ilmiö.
- Anonyymi
Siksi hän naiset pukeutuu salilla ihonmyötäisiin, paljastaviin vaateisiin että heitä katsottaisiin ja vartalon muotoja ihaltaisiin.
Jos eivät tätä halua niin pukeutuvat löysin treeni vaatteisiin.
Siksi minä miehenä pukeudun löysin shortseihin ettei minun puolijäykkä vehje näy kankaan läpi. - Anonyymi
Toljottaja- ihminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toljottaja- ihminen!
Siis sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi hän naiset pukeutuu salilla ihonmyötäisiin, paljastaviin vaateisiin että heitä katsottaisiin ja vartalon muotoja ihaltaisiin.
Jos eivät tätä halua niin pukeutuvat löysin treeni vaatteisiin.
Siksi minä miehenä pukeudun löysin shortseihin ettei minun puolijäykkä vehje näy kankaan läpi.Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa
- Anonyymi
Minä näytän kansainvälistä sormimeekkiä kun kyylätään
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa. Kehitysvammaisuus ei ole syy tuijottamiseen. Kyllä keharikin voi salilla käydä.
- Anonyymi
Eikös ne kehonrakentajat yleensäkin käy salilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne kehonrakentajat yleensäkin käy salilla.
Sun valtava äitis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun valtava äitis
Ei voi olla, kyllä se on sun äitis, mun äiti kuoli jo vuonna 2003.
- Anonyymi
Miehet nyt vaan on sellaisia eläimellistä olentoja. Siksi ehdotan, että naisille ja homo miehille yhteinen sali ja hetero ukot omaansa tuijottelemaan toistensa varsia .
- Anonyymi
Naisena en käy salilla,jossa käy Sipilän vieraita.
- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas onneton
Mitä väliä sillä on jos joku tuijottaa? Keskity vain omaan treenaamiseesi äläkä katsele muiden katselua.
Ikävä sanoa, mutta jos et kestä muiden katseita, kenties yleinen kuntosali ei ole sinua varten. Kuntoiluvälineitä voi ostaa myös kotiin ihan postimyynnistä.- Anonyymi
Aivan, tilasin viime viikolla peenispumpun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815