Sunnuntain lippuvisa

22

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla 8/12

      • Hyvä tulos =)


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­N­­­y­­­m­f­­o­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17825386V

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Jei, 12! :D

      • Todella upea tulos!


    • 10/12 ei ihan helppoja ollu kaikki kyllä kysymyksistä. Olis voinu mennä huonomminkin.🙂.

      • Hienosti meni kuitenkin =)


    • Xena-183

      Kiitos visoista Norppa83 🤗

      Taidat olla oman elämäsi veksillologi! Todella hieno tulos.
      Vastasit oikein 10 kysymykseen

      • Hieno tulos!
        Mulle tuli sama vastaus eli taidat olla oman elämäsi veksillologi, mutta en laittanu sitä mun tuloksen perään, kun en tiedä mikä veksillologi on. Kai se jotenkin liittyy lippuihin ehkä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hieno tulos!
        Mulle tuli sama vastaus eli taidat olla oman elämäsi veksillologi, mutta en laittanu sitä mun tuloksen perään, kun en tiedä mikä veksillologi on. Kai se jotenkin liittyy lippuihin ehkä.

        En minäkään tiennyt. Piti googlettaa 😃


    • Haastava lippuvisa. Täytyi ihan pysähtyä pähkäilemään eri maiden lippuja ja värejä. Hankalinta on, kun joissain lipuissa on kuvia ja elementtejä mukana. Arvaamalla meni pari ja yksi huti. Ei hassumpi tulos.

      "Taidat olla oman elämäsi veksillologi! Todella hieno tulos.

      Vastasit oikein 11 kysymykseen"

      Thänks! 😉

      • Erinomainen tulos =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Erinomainen tulos =)

        Kiitos sinulle, kun viitsit laittaa visoja meidän muiden iloksi. Kivaa vaihtelua ja mukavaa viihdettä. 😊👍


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kiitos sinulle, kun viitsit laittaa visoja meidän muiden iloksi. Kivaa vaihtelua ja mukavaa viihdettä. 😊👍

        Ole hyvä vain =) Tykkään tehdä visoja, joten siitä sain idean. Tosin kyllä ihan alussa taisin ottaa esimerkkiä Randesta, hän kun täällä aikaisemmin laitteli visoja. Nyt viime aikoina mää on tainnut laittaa Randea enemmän visoja tänne.


    • Anonyymi

      10/12, en ole mikään lippuasiantuntija, mutta käytin vihjeet hyväkseni ja aika monet arvailemalla. Ihan jees tulos siihen nähden.

      T. Lidl-mies

      • Hieno tulos =)


    • 5/12

      Jotenkin ei yllätä tuo tulos 😂

      • Ei taida olla liput hallussa =D Mutta älä sure, kyllä tuokin tulos on ihan hyvä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei taida olla liput hallussa =D Mutta älä sure, kyllä tuokin tulos on ihan hyvä.

        No jos muistaa noin vain Suomen, Ruotsin ja Jaappanian liput sekä USA:n lipun tähtien määrän, niin kai se nyt on ihan riittävästi? 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No jos muistaa noin vain Suomen, Ruotsin ja Jaappanian liput sekä USA:n lipun tähtien määrän, niin kai se nyt on ihan riittävästi? 😂

        Riittävästi on =D


    • Anonyymi

      Taidat olla oman elämäsi veksillologi! Todella hieno tulos.
      Vastasit oikein 11 kysymykseen

      Aika hankalaa oli välillä..

      - Sheena

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe