Sunnuntain lippuvisa

22

157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla 8/12

• Hyvä tulos =)

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🔞 ­N­­­y­­­m­f­­o­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17825386V

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Jei, 12! :D

• Todella upea tulos!

• 10/12 ei ihan helppoja ollu kaikki kyllä kysymyksistä. Olis voinu mennä huonomminkin.🙂.

• Hienosti meni kuitenkin =)

• Kiitos visoista Norppa83 🤗

Taidat olla oman elämäsi veksillologi! Todella hieno tulos.
      Vastasit oikein 10 kysymykseen

• Hieno tulos!
        Mulle tuli sama vastaus eli taidat olla oman elämäsi veksillologi, mutta en laittanu sitä mun tuloksen perään, kun en tiedä mikä veksillologi on. Kai se jotenkin liittyy lippuihin ehkä.

• Norppa83 kirjoitti:

Hieno tulos!
        Mulle tuli sama vastaus eli taidat olla oman elämäsi veksillologi, mutta en laittanu sitä mun tuloksen perään, kun en tiedä mikä veksillologi on. Kai se jotenkin liittyy lippuihin ehkä.

En minäkään tiennyt. Piti googlettaa 😃

• Haastava lippuvisa. Täytyi ihan pysähtyä pähkäilemään eri maiden lippuja ja värejä. Hankalinta on, kun joissain lipuissa on kuvia ja elementtejä mukana. Arvaamalla meni pari ja yksi huti. Ei hassumpi tulos.

"Taidat olla oman elämäsi veksillologi! Todella hieno tulos.

Vastasit oikein 11 kysymykseen"

Thänks! 😉

• Erinomainen tulos =)

• Norppa83 kirjoitti:

Erinomainen tulos =)

Kiitos sinulle, kun viitsit laittaa visoja meidän muiden iloksi. Kivaa vaihtelua ja mukavaa viihdettä. 😊👍

• tosi.typy kirjoitti:

Kiitos sinulle, kun viitsit laittaa visoja meidän muiden iloksi. Kivaa vaihtelua ja mukavaa viihdettä. 😊👍

Ole hyvä vain =) Tykkään tehdä visoja, joten siitä sain idean. Tosin kyllä ihan alussa taisin ottaa esimerkkiä Randesta, hän kun täällä aikaisemmin laitteli visoja. Nyt viime aikoina mää on tainnut laittaa Randea enemmän visoja tänne.

• Anonyymi

10/12, en ole mikään lippuasiantuntija, mutta käytin vihjeet hyväkseni ja aika monet arvailemalla. Ihan jees tulos siihen nähden.

T. Lidl-mies

• Hieno tulos =)

• 5/12

Jotenkin ei yllätä tuo tulos 😂

• Ei taida olla liput hallussa =D Mutta älä sure, kyllä tuokin tulos on ihan hyvä.

• Norppa83 kirjoitti:

Ei taida olla liput hallussa =D Mutta älä sure, kyllä tuokin tulos on ihan hyvä.

No jos muistaa noin vain Suomen, Ruotsin ja Jaappanian liput sekä USA:n lipun tähtien määrän, niin kai se nyt on ihan riittävästi? 😂

• randombypasser kirjoitti:

No jos muistaa noin vain Suomen, Ruotsin ja Jaappanian liput sekä USA:n lipun tähtien määrän, niin kai se nyt on ihan riittävästi? 😂

Riittävästi on =D

• Anonyymi

Taidat olla oman elämäsi veksillologi! Todella hieno tulos.
      Vastasit oikein 11 kysymykseen

Aika hankalaa oli välillä..

- Sheena

• Upea tulos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1778
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1194
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1070
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      946
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      808
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      806
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      46
      800
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      763
    Aihe