Täällä jo kaipailtiin päivän visaa, joten tässä tulee. Nyt on vuorossa eri maiden lippujen tunnistus. Vastaa 12 kysymykseen ja kokeile onneasi.
Oma tulos: 7/12.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009480509.html
Sunnuntain lippuvisa
22
105
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla 8/12
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17825386V
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Jei, 12! :D
10/12 ei ihan helppoja ollu kaikki kyllä kysymyksistä. Olis voinu mennä huonomminkin.🙂.
Kiitos visoista Norppa83 🤗
Taidat olla oman elämäsi veksillologi! Todella hieno tulos.
Vastasit oikein 10 kysymykseenHieno tulos!
Mulle tuli sama vastaus eli taidat olla oman elämäsi veksillologi, mutta en laittanu sitä mun tuloksen perään, kun en tiedä mikä veksillologi on. Kai se jotenkin liittyy lippuihin ehkä.Norppa83 kirjoitti:
Hieno tulos!
Mulle tuli sama vastaus eli taidat olla oman elämäsi veksillologi, mutta en laittanu sitä mun tuloksen perään, kun en tiedä mikä veksillologi on. Kai se jotenkin liittyy lippuihin ehkä.En minäkään tiennyt. Piti googlettaa 😃
Haastava lippuvisa. Täytyi ihan pysähtyä pähkäilemään eri maiden lippuja ja värejä. Hankalinta on, kun joissain lipuissa on kuvia ja elementtejä mukana. Arvaamalla meni pari ja yksi huti. Ei hassumpi tulos.
"Taidat olla oman elämäsi veksillologi! Todella hieno tulos.
Vastasit oikein 11 kysymykseen"
Thänks! 😉Norppa83 kirjoitti:
Erinomainen tulos =)
Kiitos sinulle, kun viitsit laittaa visoja meidän muiden iloksi. Kivaa vaihtelua ja mukavaa viihdettä. 😊👍
tosi.typy kirjoitti:
Kiitos sinulle, kun viitsit laittaa visoja meidän muiden iloksi. Kivaa vaihtelua ja mukavaa viihdettä. 😊👍
Ole hyvä vain =) Tykkään tehdä visoja, joten siitä sain idean. Tosin kyllä ihan alussa taisin ottaa esimerkkiä Randesta, hän kun täällä aikaisemmin laitteli visoja. Nyt viime aikoina mää on tainnut laittaa Randea enemmän visoja tänne.
- Anonyymi
10/12, en ole mikään lippuasiantuntija, mutta käytin vihjeet hyväkseni ja aika monet arvailemalla. Ihan jees tulos siihen nähden.
T. Lidl-mies 5/12
Jotenkin ei yllätä tuo tulos 😂Norppa83 kirjoitti:
Ei taida olla liput hallussa =D Mutta älä sure, kyllä tuokin tulos on ihan hyvä.
No jos muistaa noin vain Suomen, Ruotsin ja Jaappanian liput sekä USA:n lipun tähtien määrän, niin kai se nyt on ihan riittävästi? 😂
randombypasser kirjoitti:
No jos muistaa noin vain Suomen, Ruotsin ja Jaappanian liput sekä USA:n lipun tähtien määrän, niin kai se nyt on ihan riittävästi? 😂
Riittävästi on =D
- Anonyymi
Taidat olla oman elämäsi veksillologi! Todella hieno tulos.
Vastasit oikein 11 kysymykseen
Aika hankalaa oli välillä..
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156