Tavattiin netissä. Vaihdettiin pitkiä viestejä yli viikon ja kaikki palaset tuntuivat loksahtelevan paikalleen, tunne siitä oikeasta ja omasta tyypistä vahvistui puolin ja toisin, nähtiin ja molemmat ajateltiin edelleen ollaan virheineen ”täydellisiä” toisillemme ja jopa seksi oli vapauttavaa mutta sitten suhde muuttui, ”kylmää, kuumaa” tyyppiseksi, hän jopa esti minut, väitti myöhemmin tehneensä virheen. Ilmaisin hänelle aikalisän tarpeesta jonka jälkeen en enää ole vastannut viesteihin. P.s niitä on tullut paljon, em. pyytänyt käytöstään anteeksi, pitää suhdetta ihmeenä. Haluan kuitenkin loppuelämän vakaan suhteen, voiko tästä tulla mitään.? Olen kokenut hylkäämistä ennenkin. Mitä mieltä, pitäisikö uskaltaa yrittää vielä ja palata asiaan vai parempi antaa vaan olla? Satutanko tässä vain itseäni? Kokemusta tälläisestä käytöksestä?
Täydellinen vs epätäydellinen
4
607
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida olla oikeeta vastausta kellään sulle. Jos tyyppi kaivelee sun sisintä, niin ota asiasta selvää. Äkkiä sen huomaa, että johtaako se siihen mitä odotti. Nopeesti ihmiset paljastuu, että onko luotettava vaiko ei.
- Anonyymi
En minäkään osaa vastata aloittajalle. Itselläni on sääntö (!), että luottamuksen voi rikkoa vain kerran. Siitä voi sitten päätellä, miten itse toimisin vastaavassa tilanteessa.
- Anonyymi
Te siis olette tunteneet vähän aikaa ” pitkiä viestejä yli viikon”” ja ” vapauttavaa seksiä ” heti perään.
Kuinka sinä voit edes kuvitella aloittavasi mitään pidempiaikaista ystävyyttä ja luottamusta kenenkään täysin tuntemattoman kanssa näkemättä vaivaa ja odottamatta tuntemaan toista?
Oletko koskaan kuullut seurustelusta?
Se on aika jolloin tutustutaan toiseen. Tehään asioita yhdessä kaveriporukan kanssa, parannetaan maailmaa, opitaan toiselta ja näytetään kuinka itse kokee maailman , yhteiskunnan( oman napansa ulkopuolella).
Sinä kuulostat kerta toisensa jälkeen hyökkääväsi liian läheisiin ”suhteisiin” viitsimättä tutustua toiseen ajan kanssa. Huomaatko tekeväsi mitään väärää? Huomaatko miksi aina petyt noihin ihmisiin? Huomaatko miten näkemällä enemmän vaivaa tutustua ihmiseen, säästyy kummankin loukkaamiselta ja mielen pahoittamiselta?
Toivottavasti tämä viesti avaa silmäsi toimimaan itsellesi ja toiselle rakentavammalla tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579