Pari vuotta sitten otettiin (rutiinikokeena) P-Krea eli kreatiniiniverikoe. Se oli 54, joka on kaltaisilleni pienikokoisille naisille normaali arvo. Aloin sen jälkeen käydä salilla ja lihasmassani on lisääntynyt niin paljon, että huomaan itse sen selvästi kropassani. Kävin äskettäin taas verikokeessa jossa otettiin taas P-Krea, ja se oli edelleen 54!
Mainitsin salitutulleni meneväni verikokeisiin, ja hän sanoi että kannattaa valmistautua siihen että P-Krea on kohonnut viime kerrasta, kun on tullut lihasta. Kuulemma esim. kehonrakentajilla saattaa olla arvo yli viitearvojen, koska kreatiniini lisääntyy lihasmassan mukana. No, minulla niin ei ole näköjään.
Mitä pitäisi ajatella tästä? Onko aineenvaihdunnassani tms. jotain vikaa?
Miksei P-Krea ole noussut vaikka olen nykyään lihaksikkaampi?
Anonyymi-ap
2
289
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on hyvä tulos. Jos P-Krea pysyy alhaisena lihasmassan lisääntymisestä huolimatta, munuaiset toimivat poikkeuksellisen tehokkaasti. P-Krea nousee treenin myötä vain niillä joilla on munuaiset huonot tai jotka käyttävät treeniin lisäravinne kreatiinia ja anabolisia steroideja (heikentää munuaisia).
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17826552T
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881617
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151511- 981410
- 1211343
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611037- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937