Varo urkkijoita Omakannassa!

Anonyymi-ap

On se kumma kun olen tarkistanut omakannasta luovutustiedot, niin ihan joka kerran yhteydessä kun olen asioinut esim terveysasemalla tai vaikka vain varannut ajan lääkärille niin sen päivän kohdalla aina eri henkilöt on katsoneet mm. terveystietojen luovutustiedot, hoitotahdon ja elinkuovutustiedot. En ole mitenkään vielä kuolemassa niin mitenkähän se hoitotahto tässä vaiheessa vielä kellekään kuuluu varsinkaan ajanvaraajalle? Ärsyttää nää urkkijat!

8

591

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jaa tuon takiako se vastaanottovirkailia/hoitaja mikä onkaan terveyskeskuksessa mihin ilmottaudutaan kun saavutaan vastaanotolle, hymyili aurinkoisesti lähinnä koitti pidätellä naurua, oli varmaan urkkinut että kipeiden peräpukamien takia olen vastaanotolle tullut, no onneksi en pyytänyt treffeille

• Anonyymi

Sama kokemus. Kaikki nämä tiedot oli urkittu:

Informointitiedot
        Luovutuslupatiedot
        Reseptitietojen luovutuskiellot
        Potilastietojen luovutuskiellot
        Elinluovutustahto
        Hoitotahto

Mitä ne noilla tiedoilla tekee? Kyseessä fysioterapian käynti.,
        .

• Anonyymi

Ei peräpukamat ketään hoitohenkilökunta mitenkään naurata. Älä pidä itseäsi niin tärkeänä, olet vaan yksi muiden potilaiden joukossa, jonka käynti unohtuu kun olet asiasi siellä hoitanut. Omia ennakkoluuloja ovat nuo nauramisjutut

• Anonyymi

no jostain syystä se vastaanotto virkailia/hoitaja vain meinasi purskahtaa nauruun pari kertaa syytä en tiiä mutta olen tietääkseni sen verran normaalin näköinen että tuskin se siitä johtui

• Anonyymi

Joku nuori vast.ot apulainen joka hauskùttaa itseään naureskemalla sairauksille koska ei vielä ole ehtinyt vakavampia sairauksia itse sairastaa. Hoitaisivat vaan työtehtäviään .

• Anonyymi

ai niin sanoi vielä lopuksi että kulmantakaa löytyy pehmustettuja penkkejä mihin voit istua odottaan

• Anonyymi

Täysin asiantonta. Tee muistutus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10589
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5090
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2291
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2098
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1996
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1452
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1124
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1081
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      997
    Aihe