On se kumma kun olen tarkistanut omakannasta luovutustiedot, niin ihan joka kerran yhteydessä kun olen asioinut esim terveysasemalla tai vaikka vain varannut ajan lääkärille niin sen päivän kohdalla aina eri henkilöt on katsoneet mm. terveystietojen luovutustiedot, hoitotahdon ja elinkuovutustiedot. En ole mitenkään vielä kuolemassa niin mitenkähän se hoitotahto tässä vaiheessa vielä kellekään kuuluu varsinkaan ajanvaraajalle? Ärsyttää nää urkkijat!
Vastaukset 8
- Anonyymi
jaa tuon takiako se vastaanottovirkailia/hoitaja mikä onkaan terveyskeskuksessa mihin ilmottaudutaan kun saavutaan vastaanotolle, hymyili aurinkoisesti lähinnä koitti pidätellä naurua, oli varmaan urkkinut että kipeiden peräpukamien takia olen vastaanotolle tullut, no onneksi en pyytänyt treffeille
- Anonyymi
Sama kokemus. Kaikki nämä tiedot oli urkittu:
Informointitiedot
Luovutuslupatiedot
Reseptitietojen luovutuskiellot
Potilastietojen luovutuskiellot
Elinluovutustahto
Hoitotahto
Mitä ne noilla tiedoilla tekee? Kyseessä fysioterapian käynti.,
. - Anonyymi
Ei peräpukamat ketään hoitohenkilökunta mitenkään naurata. Älä pidä itseäsi niin tärkeänä, olet vaan yksi muiden potilaiden joukossa, jonka käynti unohtuu kun olet asiasi siellä hoitanut. Omia ennakkoluuloja ovat nuo nauramisjutut
- Anonyymi
no jostain syystä se vastaanotto virkailia/hoitaja vain meinasi purskahtaa nauruun pari kertaa syytä en tiiä mutta olen tietääkseni sen verran normaalin näköinen että tuskin se siitä johtui
- Anonyymi
Joku nuori vast.ot apulainen joka hauskùttaa itseään naureskemalla sairauksille koska ei vielä ole ehtinyt vakavampia sairauksia itse sairastaa. Hoitaisivat vaan työtehtäviään .
- Anonyymi
ai niin sanoi vielä lopuksi että kulmantakaa löytyy pehmustettuja penkkejä mihin voit istua odottaan
- Anonyymi
Täysin asiantonta. Tee muistutus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520