Nainen, mikä on lempituoksusi.

Anonyymi-ap

Jos olet siis päässyt elämään sen verran yhteiselämää miehen kanssa, että tiedät mitä dödöä hän käyttää, niin mikä tuoksu on paras?

Tarkoitan nyt ns markettidödöjä kuten Nivea, Axe, Adidas, Rexona...

30

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En mä tunnista noita toisistansa, enkä ole koskaan tuijotellut mitä döddöjä toinen on käyttänyt. Eksäni käytti milloin mitäkin dödöä, mutta kyseisen miehen oma tuoksu oli minun nenääni aivan järjettömän hyvä, laittoi hän mitä tahansa tuoksua. Tietty aftershave hänellä oli (mutta kysyit dödöjä). Tosin se aftershave on sellainen, jota olen haistellut ennenkin, eikä se ole koskaan tuoksunu kenelläkään muulla yhtä hyvältä ja suoraan pullosta haisteltuna se on suorastaan ikävä tuoksu.

• Anonyymi

Sama. Mun mieheni tuoksuu hyvältä oikeastaan lähes missä vaan tuoksussa. Hän itse on se olennaisin osa siinä tuoksussa, joten kunhan ei laita liikaa, vaan ihan hivenen omansa päälle niin hyvältä tuoksuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Mun mieheni tuoksuu hyvältä oikeastaan lähes missä vaan tuoksussa. Hän itse on se olennaisin osa siinä tuoksussa, joten kunhan ei laita liikaa, vaan ihan hivenen omansa päälle niin hyvältä tuoksuu.

Lisään tohon vielä, että muistan ikuisesti sen kun ensimmäisen kerran halasin häntä. Mietin että miten kukaan ihminen voi tuoksua noin järjettömän hyvältä. Jos tuoksu voisi viedä jalat mun altani, siis se kyllä. Se oli vielä niin, että oltiin tunnettu etänä jo pitkään ja sitten vasta tosiaan pitkän tuntemisen jälkeen päätettin että no kyllä meidän varmaan kannattaa tavata ja sitten toinen tuoksuu niin huumaavan hyvältä. Mies itse on ihan hämillään siitä miten hyväksi mä hänen tuoksunsa koen, että ei ole mikään yleinen naisten kokemus vaan ilemisesti sitten sitä tutkittua geneettistä yhteensopivuutta. Kyllä hänkin minun tuoksustani pitää (onneksi), mutta miehillähän ei noiden tutkimusten mukaan olekaan yhtä voimakasta kokemusta tuosta tuoksun sopivuudesta kuin naisilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuo juuri, kun toinen tuoksuu hyvältä lähestulkoon ihan kaikissa tuoksuissa. Multa on hänen täysin turha kysyä onko joku tuoksu hyvä, sillä mä olen totaalisen kyvytön arvostelemaan sitä tuoksua hänen päällään. Sitä pitäisi holauttaa kunnolla päälle, että mies itse ei tuoksu läpi,

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­N­­y­­­m­­f­o­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17827579x

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kela Money. Cash. Kahiseva.

• Market-tuoksuista muistaakseni Axe Dark Temptation. Sellainen ruskea kuvio.

Pidän aika pehmeistä ja makeista tuoksuista, mitkä eivät siis ole teräviä eikä hyökkääviä.

• Anonyymi

kiimatippa

• Anonyymi

Teho sellainen.

• Ei sillä ole muuten mitään väliä, kunhan ei Axea... Yläasteella luokan pojat käyttivät sitä ja se lemusi ihan hirveälle. Yliopistossa vastaavasti miehet käyttivät hyvin miellyttäviä tuoksuja, en osaa sanoa mitä ne tarkemmin ottaen olivat mutta siis miellyttäviä joka tapauksessa.

• Anonyymi

Saan pier coultier. Pikkarit heti märkänä, kun joku tuoksuu siltä.

• Anonyymi

Yks kamalampia tuoksuja on jean paul galterin halppis versio, sellanen imelä halppis myski. Sitä usein haistaa rappukäytävissä ja hisseissä. Ihan tulee oksennus reflexi. Tulee sellanen lipevä mies mieleen

• Anonyymi

Kyllä vihreän värinen Mennen tuosu vie naiselta jalat alta ja pikkarit on märät!

• Anonyymi

Olen 43v korkeastikoulutettu nainen olen maisteri ja lempi tuoksuni on peniksen tuoksu ja lempi makuni on peniksen maku olen korkeastikoulutettu

• Anonyymi

Välis, sinä olet saapastakin tyhmempi ätmi, joka haisee pas*alle.

• Anonyymi

Varmaan aika yksilöllisiä tällaiset hajumieltymykset :D Voisin jopa niin rohkeasti veikata, että paras on se oma puhdas tuoksu ilman mitään purkeista tullutta hajua. Muuten sillä ei varmaan ole kauheasti väliä mitä muut täällä sanoo, jos tarkoituksena on miellyttää henkilöä "x".

• Anonyymi

En välitä dödöjen tuoksuista, tykkään ihmisen ihon omasta tuoksusta. Jos tykkään.

Cool❄️

• Jokaisella on tietysti se oma ominaishajunsa mikä muuttuu kyllä hajusteiden myötä. Mutta AXE:n dödöt on hyviä.

• Anonyymi

Nimeni on Kaunis Leena. Tykkään karvaisen ja voimakkaan miehen, siis tosimiehen enkä ätin, pieruista.

T: Kaunein Leena ja ihana ihminen

• Puhdas iholle tuoksuva mies on paras (ominaistuoksu). Tietysti sillä edellytyksellä, että mies tuoksuu oikealle. Kaikki, tai no suurin osa, ei tuoksu oikealle.

Kauppadödöistä en osaa sanoa yhtään, joka tekisi vaikutuksen tuoksullaan. Suurin osa niistä taitaa vain peittää sen kiinnostavamman tuoksun. Joskus joku partavesi, hienovaraisesti käytettynä voi toimia hyvin yhteen ominaistuoksun kanssa. Seuraavalla sama ei välttämättä toimi. Liika partavesi/dödö harvoin toimii positiivisena kiihottimena.

• Anonyymi

Tärkeintä on, että mies on puhdas. Mikään dödö ei pelasta, jos käy kerran kuussa suihkussa, vaatteet vaihtuu puolen vuoden välein ja hammaslääkärikäynnistä on 20 vuotta.

Markettituoksuista en osaa sanoa, mutta pidän miehillä sellaisista sporttisen raikkaista, mutta pehmeän metsäisistä tuoksuista. Bossilla on joku tällainen dödö, mutten nyt saa millään päähäni, mikä niistä se on..

Harmittaa, kun en hetki sitten juossut kaupassa erään miehen perään ja kysynyt, mitä tuoksua hän käyttää. Hän tuoksui niin uskomattoman hyvältä, kun hän käveli ohitseni! En halunnut kuitenkaan tunkeilla, joten jätin kysymättä.

• Pojalle täytyy tuoda matkoilta Bossin Bottled. Se taitaa tosin olla Eau de Parfumia, mitä olen ostanut, mutta mielestäni hänellä on siitä myös dödö. - Mutta sitä tuoksua en ole ostanut Prismasta 🙂

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Pojalle täytyy tuoda matkoilta Bossin Bottled. Se taitaa tosin olla Eau de Parfumia, mitä olen ostanut, mutta mielestäni hänellä on siitä myös dödö. - Mutta sitä tuoksua en ole ostanut Prismasta 🙂

Saattaapi hyvin olla tuo se tuoksu, mitä tarkoitan 😊 Joulun aikaan muistaakseni Sittarissa myytiin Bossin deoja. Ostin kummipojalle jonkun niistä, mutta en koskaan muista mikä niistä on mikin 🙈

• Anonyymi

En ole ollenkaan kiinnittänyt huomiota uuden miesystävän hajuun, nyt tästä ketjusta kiinnitin. Hän ei tuoksu miltään. Olimme juhlissakin eikä minkäänlaista partaveden tuoksua ollut. Oikein hyvä, sai plussaa tästä. Itsekin käytän hajuttomia tuotteita sekä itsessäni että pyykinpesussa. En kuitenkaan ole mikään ahdasmielinen tai allerginen hajujen suhteen, jos joku käyttää niin ok. Mielituoksuni luonnossa on suopursu, siinä on jotain karua, imelyys puuttuu.

• Anonyymi

Palaneiden valheiden käry

• Anonyymi

Mä en voi tietää mistä naiset tykkää, mutta mä oon käyttäny Niveaa ja siitä ei ilmeisesti naiset tykkää, kun ei naisia mulla oo ollu. Mä oon käyny Nivean tehtaallakin Kaarinassa niin se oli totaalisesti rikottu. Mulla on siitä kuviakin kuvasivustolla, jonka linkkejä oon laittanukin monia näille suvuille. Harmi kun en tota YouTubee aiemmin keksiny, mutta olihan ne vanhat videokamerat kömpelöitä ja digisiirtymä niillä vaikee tehdä.
      JeroP

• Anonyymi

Mainitut halpisdödöt ovat kaameaa kuraa.

• Anonyymi

Entä naisten tuoksut?

Minulla käytössä nyt Guccin Bamboo.

Ihana tuoksu! Sopii, jos tykkää raikkaista.

Iltaan ikivanha klassikkotuoksu Shalimar.

Rakastan hajuvesiä. Jos olisi enemmän rahaa, niin ostaisin vaikka mitä!

Ennemmin yksi kunnollinen, kuin monta käyttämättä jäävää halpistuoksua.

• Anonyymi

Ihan Nivean dödö on Hugo Bossin tuoksu. Kuhan nyt ei 💩 ja hielle haise niin pääasia.

• Noista haisevista vesistä yksikään ei miellytä minua. Nestesaippuoissa on parempia tuoksuja, ja ne tuovat mieleeni puhtaan ihon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      27
      3351
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      27
      2123
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1670
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1418
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1349
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1236
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1056
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      974
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      921
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      912
    Aihe