Vaimonhakumatka (* (lennot palkaton loma) 3 kk 1 500 € 2500 €/kk x 3 = 9 000 €
Puhelikulut 200 €
Thaivaimon viisumi 35 €
Thaivaimon lentolippu 1 000 €
Thaivaimon talvivaatteet 600 €
Oleskelulupahakemus 175 €
Thaivaimon ansiotulonmenetykset(** 0,5 x 30 000 € = 15 000 €
Thaivaimon ruoka 150 €/kk x 6 = 900 €.
(* elämisen kulut huomioimatta, koska hintataso Thaimaassa alempi.
(** ensimmäisen 6 kk:n aikana vaimo ei saa tehdä työtä.
Yhteensä 26 910 € ensimmäisen 6 kk:n aikana eikä tässä ole vielä kaikkia kuluja!!!
Eli totta se on: rahalla saa.
Thaivaimo maksaa 27 000 € / 6 kk
32
5190
Vastaukset
- Manee
Paljonkohan mahtais maksaa ostaa sulle elämä???
Onhan tuo nyt vähän ihmisarvoa halventava laskelma, mutta toimii muistutuksena perakamarinpojille, että ei sitä vaimoa nyt ihan sormia napsauttamalla saa edes ulkomailta.
- maksaa...
suomalainen läskiperse sika?
nimim.thaivaimolla puhtaat luottotiedot...
ja aika kalliin lentolipun,viisumin ja oleskelu-luvan olet löytäny....- Laskin tänään
Oleskeluluvan ja viisumin hinta on vahvistettuja, ks. www.uvi.fi. Vaikka lennot olisivat ilmaisia, ei hinta paljoa putoa.
- muuten...
Laskin tänään kirjoitti:
Oleskeluluvan ja viisumin hinta on vahvistettuja, ks. www.uvi.fi. Vaikka lennot olisivat ilmaisia, ei hinta paljoa putoa.
onko sulla thai vaimo?
- Sir Mickey
Kyllä silti kannattaa tuoda. Hyvävelijärjestelmän hengessä ihan vaikka lojaaliudesta muita miehiä kohtaan. Tarjonnan noustessa hinnat laskevat ja suominainenkin joutuu madaltamaan hintojaan.
Tähän pätee se sääntö, että kun yksi maksaa, niin muut maksavat vähemmän. Eikä tuo hinta nyt niin paha ole kerran elämässä maksettavaksi.
Silti, eihän jokaista uttaa thaivaimoa kannata Thaimaasta lähteä erikseen hakemaan. Jos jokainen tuo yhden, niin se riittää. Lainataan sitten kaverilta tai vaihdetaan vaikka kokonaan päikseen. - kalkulaattori
Vaimonhakumatka (* (lennot palkaton loma) 3 kk 1 500 € 2500 €/kk x 3 = 9 000 €
-> Lennot saa puolet halvemmalla. Kuka oikeesti lähtee 3kk palkattomalle "vaimonhaku" matkalle???
Puhelikulut 200 €
-> Onko pakko soittaa suoralla numerolla? Skypekin on keksitty.
Thaivaimon viisumi 35 €
-> Thaivaimon viisumi on ilmainen. Tosin miksi edes hakea viisumia?
Thaivaimon lentolippu 1 000 €
-> Taas on maksettu puolet liikaa...
Thaivaimon talvivaatteet 600 €
-> Tää on kai edes jotakuinkin kohdillaan.
Oleskelulupahakemus 175 €
-> Pitää paikkansa.
Thaivaimon ansiotulonmenetykset(** 0,5 x 30 000 € = 15 000 €
-> A statuksella vapautettu työluvasta / koulutukseen hakeuduttaessa kelan tukea.
Thaivaimon ruoka 150 €/kk x 6 = 900 €.
-> Menköön, lienee aika yksilöllistä.
Viivan alle jääkin sitten vähän toisenlainen summa.
Tosin, eihän tässä maailmassa yhtään mikään ole persaukisten hommaa....- mitä...
maksaa se valkonen nainen????
onnex sit hain ol.lupaa kuukaus sitten,ku mulle se makso 100e,
hallooo....ei ole olemassa ilmasia naisia!!!
- akak
Asiat ovat suhteellisia. Mitä maksaa avioero 10 vuoden yhteiselon jälkeen suomalaisen naisen kanssa. Se huora vie puolet omaisuudesta, lapset ja sinulle mätkäistään elatusmaksut päälle. Sen jälkeen oletkin perse auki loppuikäsi. Ota vaan thaimaalainen vaikka se vähän kalliilta vaikuttaisikin, ne on sentään laatunaisia ja niiden kanssa voi rakentaa yhteistä tulevaisuutta.
- hyvä..
Päästään asiaan..
Mulla maksoi 2v avioero.. menetettyä taistelemista omasta omaisuudesta, jonka toinen ajatteli systeemillä viedä "tuhkatkin pesästä"
Poliisit hätyytteli eukon miestä puhelihäiriköinnistä jne.. eli melko kallista..elämä on..
Suomalaisnaisen kanssa ja kuluina mm. lakimies reilut 20.000 mummoo..Pesänjakaja.. en edes muista paljonko ym.....mut riittävästi.. velatkin se akka osas pelata mun maksuun, kun persauki on edelleen ja makselee velkasaneerauksessa, jopa minulle...Tälläisiä tapauksia on paljon uskoaa vaan.. ja ne ketkä eivät ole sitä eron hauskuutta kokeneet, niin voi olla joskus edessä..sillä puolet meistä eroaa joskus..
Mitäs ne maksaa meille Suomalaisille miehille???
..eli pikku summa tuo vertaus...
Jatketaas...
Tusina taikka enempi suhteita eronjälkeen opetti naistenmieheksi ja rahaa on "palanut" Suomen akkoihin aikalailla, kun mieshän aina maksaa ja kaikki lähestulkoon persaukisia..
Eli rahanahneita Suomalaisnaisia riittää, joille mikään ei rittää..jos seurustelt Suomineidon kanssa..huomioi rahankäyttö.. ällöttävää..
...mutta nykyinen Thaityttö lensi ihan itsekseen omillarahoilla ja talvivaatteet mukanaan ja sievoinensumma rahaa pankkitilillä, kun oli kunniallisesti tienannut toimistotyössään Thaimaassa.
Lento 0,-€
Puhelinkulut 0,-€ "chat"
Viisumi 0,-€ (opiskelee Suomessa)
Lentolippu 0,-€
Talvivaatteet 0,-€
Oleskelulupahakemus 0,-€
Ansionmenetykset 0,-€
Ruoka.. "nimellinen" Kukas sitä pyhällähengellä täällä elää.. mutta tekee työtä vapaa-aikanaan ja osallistuu ruoka ym hankintoihin.. esim. ostamalla thairuokaa Aasianmarketista jne.. eli ruokapöydässä löytyy upeita thaiherkkuja.. joista todellakin pidän..nam.
Yli 1/2 vuotta yhdessä ja onnellisemmin ei asiat voisi olla.. nautin kateellisista Suomalaisista, jotka yrittää alentaa Thaimaalaisten suosiota..
Suosittelen Thaimaalaista naista elämänkumppaniksi
Nämä ääliöt, jotka kirjoittavat eivät tiedä ihmissuhteista paskaakaan ja siksi tänne riipustavat moista palturia..Kateellisia siis..
Jos tämänkin viestin kirjoittajalla on jotain vikaa pienessä aivokapasiteetissa, mutta se hänelle suotakoon..
Itse antanut rahaa tässävaiheessa muutaman satasen, mutta työllään ansainnut lähes kaiken..
eli ihan vapaaehtoisesti..
Thaimaalaisilla se raha on jutunaihe (kannattaa ottaa selkoa maasta ja sen tavoista), sillä köyhäähän siellä on ja osaavat arvostaa säästeliästä ja kunnollista elämäntapaa..eli ryyppääminen ja tupakointi ym.. ei kovinkaan yleistä..Nyt jatkamaan kukkaistutusten tekemistä, sillä ahkera tyttöystäväni on mahdottoman innostunut kukkaistutuksiin..
Terkkuja kaikille Thainaisen kanssa yhteiseloa eläville.. olemme onnellisia !- suominainen
Onkohan mun päässäni sit jotain vikaa, kun olen suomalainen nainen, enkä tippaakaan kadehdi tai paheksu jos suomalaisella miehellä on thaivaimo. Miksei ihmiset saisi olla onnellisia minkämaalaisen kanssa tahansa, en ymmärä tällaista vihaa joka tällä palstalla esiintyy puolin ja toisin. Thaimaalaisiin on helppo ihastua, ja se ruoka on tosiaan erinomaista :)
Tuosta rahajutusta. Mulla on ainakin sellaisia kokemuksia että suomalainen mies on aika pihi rahan suhteen, jos vertaa muihin kansallisuuksiin. Eli tuo "mies maksaa aina" ei ole ihan totta, Suomessa. Esim. Eestissä asia onkin enemmän näin, siellä tosiaan mies maksaa. Olin tosi hämmästynyt kun seurustelin eestiläisen miehen kanssa, todellakin oli hänelle kunnia-asia maksaa mun juttuja, mitä ei olisi edes tarvinnut tehdä. Ja mies oli silti köyhä kuin kirkonrotta. Sittemmin olen seurustellut tosi rikkaan suomalaismiehen kanssa, joka hyvinä päivinään saattoi ostaa mulle drinkin baarissa (itse opiskelija), mutta ei muuta. Ei sillä että tarvitsisikaan, mutta kyllä tässä on selkeä kulttuuriero, jotkut antavat vähästäänkin ja toiset eivät ole valmiita luopumaan pennistäkään vaikka ovat miljonäärejä. - just...
kunniallisessa toimisto työssähän tienaa ihan vitusti thaimaassa...
vedä kaveri happee,äläkä satuja kirjottele...
vai ootko iskeny jonku rikkaan perheen tytön?
perheen kun myös täytyy elää... - ja rikas..
just... kirjoitti:
kunniallisessa toimisto työssähän tienaa ihan vitusti thaimaassa...
vedä kaveri happee,äläkä satuja kirjottele...
vai ootko iskeny jonku rikkaan perheen tytön?
perheen kun myös täytyy elää...Taatusti enempi lukenut, kuin sinä.. Jos olet edes tekuun asti päässyt..
- rikas ja rikas..
ja rikas.. kirjoitti:
Taatusti enempi lukenut, kuin sinä.. Jos olet edes tekuun asti päässyt..
Mulla muutes aivan sama onko kukaan entisistä ollut monenkomiehen kanssa jne.. mulle ei menneisyys jaksa kiinnostaa... eli suhde on aina alkanut "nollapisteestä"
Kukaan ei jaksaisi mun naisseikkailuista olla kiinnostunut, kun en edes nimiä muista enään..on niitä ollut ihan ympäri Suomea...
Jos olisi ollut jotain bisneksiä, nin kyllä miehen pitää huomata se tietyistä asioista, joissa on kyse esim. maksullisista naisista.. Tietyt ulkoisetseikat (luonne) jo paljastaa paljon tietty muuten olemus ja muut..
sanotaan lyhemmin, että kokonaisuus..
Mut kuten sanottu ei mua silleen edes kiinnosta, kun hyvin menee..
Perheen elatus menee ihan tytön omasta kukkarosta, jos sitä haluat tietää ja nuo asiat selvii juttelemalla, eli miten Thaimaassa asioita hoidellaan..
Tietämättömille tiedoksi, että Thaimaassahan ei ole sossua ja työkkäriä, josta repii rahaa edes itselleen, kuten Suomessa..Istuu himassa ja kittaa kaljaa.. Thaimaassa yli 60 miljoonaa asukasta ja ei sosiaaliturvaa ja työtä..miksiköhn Thaimaassa prostituutioon suosittua, voitte miettiä?
Lisäksi Thaimaalaiset ja Aasialaiset ovat ahkeria ja tekevät mieluusti töitä, jos on vaan tarjolla..
Kieli ja muut seikat hieman estää.. Itse meinaan ottaa yhden thaimaantytön hommiin yritykseeni, jos mahdollista..on senverran ahkeraa porukkaa.. - vitun pahvi
ja rikas.. kirjoitti:
Taatusti enempi lukenut, kuin sinä.. Jos olet edes tekuun asti päässyt..
miten niin lukenu...
huh huh...en mä molla thaikkuja,sul on vaa nii ihme jutut,et oo varovainen,ettei sua viedä'''
mimim.thai vaimo jo vuodesta -88 - taas..
vitun pahvi kirjoitti:
miten niin lukenu...
huh huh...en mä molla thaikkuja,sul on vaa nii ihme jutut,et oo varovainen,ettei sua viedä'''
mimim.thai vaimo jo vuodesta -88Eihän täällä ole, kuin ihmejuttuja.. Sori, jos juttuni ei ole mieleisiäsi ja siksi tänne kirjoitellaankin, että juttua piisaa..eli anteeksi, jos jutut vaivaa siellä..
Viemisestä vielä.. Eronneena on taatusti silmät auki ja ihan mielenkiintoista, miten on keskusteltu ed. perheen elättämis jutuista jne..
eli tiedossa on ihan kypällä nuo jutut...
Jos asian tietää ei ole ongelmaa.. eli lähes kaikki ei ymmärrä tai edes halua ymmärtää "vaimon ostoa" mitä se todellisuudessa tarkoittaa...
vaan ymmärretään väärin..hieman, kuin mentäis kauppaan ostoksille..Saako niitä paikallisesta Alepasta Thaimaasta :O)
Suomessa muutes löytyy samanlaista "ostoa" jolla vanhemille annetaan "lunnaat" morsiammesta, eli ei kovinkaan kaukaa tarvitse hakea esimerkkiä, vaikka en Pohjanmaalta tai jostain kaukaa perä-Suomesta olekkaan, mut idea täysin sama!
No se on täällä selvää ja ihan turhaa luulla, etten siis tiedä asioista..
No seuraavaksi eukon kanssa pankkiin, jonne vie omat säästörahansa, jotka on ahkerasti säästänyt, et saa siirrettyä netistä vanhemmilleen... mun rahaa ei juurikaan siinä arvokuljetuksessa ole..
Kunhan töistään Thaieukko ehtii..
Hyvää kesää!
:O) mies - kesää...
taas.. kirjoitti:
Eihän täällä ole, kuin ihmejuttuja.. Sori, jos juttuni ei ole mieleisiäsi ja siksi tänne kirjoitellaankin, että juttua piisaa..eli anteeksi, jos jutut vaivaa siellä..
Viemisestä vielä.. Eronneena on taatusti silmät auki ja ihan mielenkiintoista, miten on keskusteltu ed. perheen elättämis jutuista jne..
eli tiedossa on ihan kypällä nuo jutut...
Jos asian tietää ei ole ongelmaa.. eli lähes kaikki ei ymmärrä tai edes halua ymmärtää "vaimon ostoa" mitä se todellisuudessa tarkoittaa...
vaan ymmärretään väärin..hieman, kuin mentäis kauppaan ostoksille..Saako niitä paikallisesta Alepasta Thaimaasta :O)
Suomessa muutes löytyy samanlaista "ostoa" jolla vanhemille annetaan "lunnaat" morsiammesta, eli ei kovinkaan kaukaa tarvitse hakea esimerkkiä, vaikka en Pohjanmaalta tai jostain kaukaa perä-Suomesta olekkaan, mut idea täysin sama!
No se on täällä selvää ja ihan turhaa luulla, etten siis tiedä asioista..
No seuraavaksi eukon kanssa pankkiin, jonne vie omat säästörahansa, jotka on ahkerasti säästänyt, et saa siirrettyä netistä vanhemmilleen... mun rahaa ei juurikaan siinä arvokuljetuksessa ole..
Kunhan töistään Thaieukko ehtii..
Hyvää kesää!
:O) miessullekkin...
mitäs mä sulle keuhkosin,tän keskustelun alottajalla ei taida olla thai vaimoa...
minun emännälläni ei ollu säästöjä,mut ei mul tollasii summii menny,kun vaimon tänne toin...
nyt meillä 7kk ikäne tyttö ja mä teen työt,ja vaimo pitää huolen kodista,hyvät ruoat ja ei mäkätä oluen juonnista,niin kuin entinen suomalainen vaimo!!!
hyvät kesät sulle,,oikeesti ja sanoppa vaimolle terveisiä...
ps.mistäpäin vaimos muute kotosin?jos viel jaksat vastailla...mun trangista...etelästä... - puurtajanainen
Ai muut täällä ei ymmärrä ihmissuhteista mitään? Sinä ymmärrät ja osaat hoitaa ihmissuhteita, vaikka kaksi avioeroa takana ja tusina irtosuhteita ja nyt sit joku thaipimu, jonka onneksesi sait ilmaiseksi, sitä sitten täällä repostelet. Vaikutat kovin lapselliselta ja typerältä jätkältä, jolla todella loppujen lopuksi on thainainen, kun ei suomalaisen naisen kanssa pärjää.
Sitäpaitsi meitä on Suomessa itsenäisiä naisia, jotka ovat hankkineet oman elantonsa ja asuntonsa ym. omalla kovalla työllään. Ei siinä miestä ole tarvittu elättämään eikä vaatteita ostelemaan. - sinnekkin..
kesää... kirjoitti:
sullekkin...
mitäs mä sulle keuhkosin,tän keskustelun alottajalla ei taida olla thai vaimoa...
minun emännälläni ei ollu säästöjä,mut ei mul tollasii summii menny,kun vaimon tänne toin...
nyt meillä 7kk ikäne tyttö ja mä teen työt,ja vaimo pitää huolen kodista,hyvät ruoat ja ei mäkätä oluen juonnista,niin kuin entinen suomalainen vaimo!!!
ps.mistäpäin vaimos muute kotosin?jos viel jaksat vastailla...mun trangista...etelästä...No samassa venheessä ollaan ja samat aatokset, eli kivaahan se olisi pöristä mukavia, kun olis thai-emännät mukana..esim. kesämökillä jne..
Vaikka eivät tosin kauheesti perusta muista thainaisista kaverina??? joka ihmetyttääkin.. tuossa ollut muutama "kaveri" jotka ei ole silleen innostaneet emännystä...niitä seksipalvelusta tuttuja, joista oma emäntä ei välitä kaiketi, mut minua ei moinen haittaa, mitä ovat tehneet ennen jne.. Nyt ollaan Suomessa ja onnellisia...
Itse toki tykkäisin vaikka viettää grilli-iltaa mökillä ja vieraana vastaavanlainen pariskunta..
Asustellaan Salonseudulla..
Palaillaan astialle..
Terveiset meni perille...Samoin sinne terveiset! - sama juttu...
sinnekkin.. kirjoitti:
No samassa venheessä ollaan ja samat aatokset, eli kivaahan se olisi pöristä mukavia, kun olis thai-emännät mukana..esim. kesämökillä jne..
Vaikka eivät tosin kauheesti perusta muista thainaisista kaverina??? joka ihmetyttääkin.. tuossa ollut muutama "kaveri" jotka ei ole silleen innostaneet emännystä...niitä seksipalvelusta tuttuja, joista oma emäntä ei välitä kaiketi, mut minua ei moinen haittaa, mitä ovat tehneet ennen jne.. Nyt ollaan Suomessa ja onnellisia...
Itse toki tykkäisin vaikka viettää grilli-iltaa mökillä ja vieraana vastaavanlainen pariskunta..
Asustellaan Salonseudulla..
Palaillaan astialle..
Terveiset meni perille...Samoin sinne terveiset!muija ei oikein pidä muista thai naisista...???
mut hei...me asutaan turussa!!!
pistä meili tai [email protected]
tulkaa vaiks kattoon muksuu joku päivä... - selvä..
sama juttu... kirjoitti:
muija ei oikein pidä muista thai naisista...???
mut hei...me asutaan turussa!!!
pistä meili tai [email protected]
tulkaa vaiks kattoon muksuu joku päivä...No toi on sit kaiketi sillee yleistä, ettei haluta tarkastella, miten muilla Thainaisilla menee, eli mielummin oman miehen kanssa puuhastelua..
Toki muutamat ovat siis käyneet töissä moikkaamassa, mutta eipä kummempaa..juttua kyllä on riittänyt, mut vois sitä vaikka kyläillä jne..
Tyttöystäväni opiskelee Hesassa ja Turkuun olisin tarkoitus tulla käymään kesällä, onhan Turku upee kesäkaupunki..
Palaillaan asiaaan.. - ruotsalainen nainen
kesää... kirjoitti:
sullekkin...
ps.mistäpäin vaimos muute kotosin?jos viel jaksat vastailla...mun trangista...etelästä......tää teidän thaivaimo keskustelu. Katsotaanpa, missä muussa yhteydessä oon lukenu tällasta tekstiä: "Thaivaimo maksaa sitä ja tätä, thaivaimo on uuttera, hyväkäytöksinen, jne.." Joo, se tais olla siinä koiraoppaassa jota selailin eilen illalla.
HAloo, kukaan kumppaniaan oikeasti arvostava ihminen ei viitta tekstissä/puheessa häneen ylläesitetyllä tavalla. - me Teistä..
ruotsalainen nainen kirjoitti:
...tää teidän thaivaimo keskustelu. Katsotaanpa, missä muussa yhteydessä oon lukenu tällasta tekstiä: "Thaivaimo maksaa sitä ja tätä, thaivaimo on uuttera, hyväkäytöksinen, jne.." Joo, se tais olla siinä koiraoppaassa jota selailin eilen illalla.
HAloo, kukaan kumppaniaan oikeasti arvostava ihminen ei viitta tekstissä/puheessa häneen ylläesitetyllä tavalla.Samoin me kaikista naisista jutellaan, eli nou hätä!
- salosta...
selvä.. kirjoitti:
No toi on sit kaiketi sillee yleistä, ettei haluta tarkastella, miten muilla Thainaisilla menee, eli mielummin oman miehen kanssa puuhastelua..
Toki muutamat ovat siis käyneet töissä moikkaamassa, mutta eipä kummempaa..juttua kyllä on riittänyt, mut vois sitä vaikka kyläillä jne..
Tyttöystäväni opiskelee Hesassa ja Turkuun olisin tarkoitus tulla käymään kesällä, onhan Turku upee kesäkaupunki..
Palaillaan asiaaan..yritin vastata sun meiliin,mut tulee takas joka kerta????t.entinen keikkalaulaja turusts...
- Mites se niin?
salosta... kirjoitti:
yritin vastata sun meiliin,mut tulee takas joka kerta????t.entinen keikkalaulaja turusts...
Tarkistan asiaa...
HETKINEN
- näin..
Tuossa hieman yritin tiedustella asiaa..
Mut eipä löydy moitteita ei..
Siis mitä opimme!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000430&posting=22000000008343810 - heleppi
Hämmästyttävää.Voiko naisen siis ostaa Bangkokista? Millaisissa liikkeissä niitä myydään? Onko mahdollista ostaa nainen tukkukaupasta suomen puolelta? Kuuleman mukaan tämä on ainakin Saksassa mahdollista. Miten on verojen laita? Entä jos thaivaimon tuo saksasta, saako sen verottomana? Perustuuko laskusi käytettyyn vai uuteen naiseen?
- thaidude
Aika kallista... mut elämä on!
- esko
kyllä, se on totta että thaivaimo maksaa, ja kaiken lisäksi se henkinen hinta minkä maksat siitä ettäsinulle periaatteessa valehdellaan koko ajan, sitähän se on:-rahan perässä ne taikkutytöt on, vai luuletteko te reipasreinot tosiaan olevanne jotain planeetan kuumimpia uroita?no way...
- perässä..
Tuossa, kun seuraa tilannetta, niin kaikki aika tasantarkkaan täällä rahanperässä juostaan..
Mut olkoot jokaisen oma-asia, minkä elämänkumppanin itselleen valitsee.
Itse valitsin Thaimaalaisen ja siihen tyytyväinen.
"raha ratkaisee" lauloi Irwin Goodmankin joskus..
Ollaanko me sen kummempia Suomessa?
Onhan Thaimaalaisella esim. unelma rikkaasta miehestä, kuten minulla oli unelma rikkasta kartanon tytärestä..onko unelmointi kiellettyä?
Kaveripiirissä ainaskin ei miehet röystäile, vaikka työssäkäyvät jne.. ihan tavallisia heppuja, joilla ihanat Thainaiset elämänkumppaninaan..Kateutta siis ilmassa jälleen..
- Heh
2.500 € kuukaudessa....olen onnellinen :-)
- hyvä..
Sillätavalla, on talous hallussa siellä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713