Miksi olen edelleen elossa?

Anonyymi-ap

Sen sijaan, että olisin kuollut?

11

231

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suoraan sanottuna et ole ainoa joka joutuu painimaan tuon kysymyksen kanssa, itseä ihmetyttää ja suututtaa että jäin henkiin viime kesäisen veren myrkytys ja toista viikkoa kestäneestä koomasta jäin henkiin olen erittäin pettynyt suoraan sanottuna vain kuolema kiinnostaa enään ei tämä tässä 💩 kunnossa eläminen joka on täyttä kärsimystä.

      • Anonyymi

        Haluaisin kysyä kun mainitset, että "enää tässä kunnossa", niin mikä on kunnossa vialla?
        Itsekin aikoinaan koomassa kuukauden maanneena voin kertoa, että elämäni ei siitä mennyt pilalle.
        Muut terveydelliset haitat kyllä rajoittavat elämää, mutta silti elämä jatkuu.
        On hyvä miettiä, että maailmassa on aina ihmisiä, joilla menee vielä huonommin kuin itsellä. Se antaa vähän lohtua. Tosin eihän se ole kiva, että kellään menisi huonosti.
        Terveys on tärkeää, jota ei ole kaikille pysyväksi annettu.


    • Anonyymi

      Tässä tämä aurelius bakteerin jälki juttuja menty viime kesän jälkeen nyt tilanne on se että bakteeri ilmeisesti on tekemässä juttujaan hermostossa kun jalat menee alta usein joka taho levittelee käsiään, tosin joidenkin viikkojen päästä pääsen että yritetään selvittää missä se hermosto ongelma olisi, kun lääkkeet ei auta, liikunta pahentaa tilannetta.

      Tässä on muutenkin romuna edelleen tämän bakteerin jälki jutuissa enkä nyt tarkoita henkistä puolta ainiin ja se kyseinen ystävä bakteeri on suolistossa lepotilassa siellä on pesäkkeitä kuulemma kuten muuallakin, elikä en jää odottamaan että mihinkä tämä johtaa pitkässä juoksussa kun itsellä ikää jo 49vuotta.
      Elikä mielestäni jo ihan liikaa.

    • Anonyymi

      Jäi laittamatta edelliseen koko ajan enemmän tulee mieleen miksi antaa itseään kiusata kun on parempiakin keinoja olemassa että pääsisi armahtamaan itsensä viimein näistä kaikista nähtävyyksistä mitä on joutunut ottamaan vastaan näinä vuosikymmenet, itse järjestetty kuolema olisi paras kosto jokaiseen suuntaan.

      Kohta joku tunnistaa no ihan sama.🤐🤐🤨😪

    • Anonyymi

      Samaa olen usein itsekkin miettinyt kuin aloittaja. Taisin miettiä itsemurhan tekemistä ensimmäisen kerran jo joskus 13 vuotta takaperin.

      Olen kai elossa vielä kun en uskalla muuta kuin miettiä sitä itsemurhaa. Usein toivon vielä joku päivä löytäväni rohkeuden sen toteuttamiseen.

      Mies34vuotta

    • Anonyymi

      Nuorempana yritin itsemurhaa lääkkeillä useampaan kertaan, tänä päivänä olen kiitollinen, ettei koskaan edes vahinkoa sattunut, että olisi henki lähtenyt.
      Muutenkin on ollut hengen lähtö lähellä useampaan kertaan, milloin mistäkin syystä.
      Nykyään olen huonossa kunnossa, sairaana, mutta silti kiitollinen, että edelleen elossa.
      Ei kai tätä elämää ole niin helpoksi tarkoitettukaan, ainakaan omalla kohdallani.
      On hyviä päiviä, ja on myös huonoja päiviä, näillä mennään.

    • Hei kaikille, joilla itsellänne tai läheisillänne on itsetuhoisia ajatuksia.

      Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa. On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.

      - Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      Joka viikko maanantaista torstaihin klo 15-19 on Solmussa-chat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

      Akuutissa tilanteessa kannattaa olla yhteydessä oman kunnan psykiatriseen päivystykseen tai soittaa 112.

      Ysätävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

    • Anonyymi

      Ammattilaisten ei tarvitse puuttua tähän!

    • Anonyymi

      Itselläni on se mahdollisuus riistetty niin monta kertaa että sais itsesä hengiltä että se on joskus tulevina vuosina onnistuttava jo viimein eikä jatkuvasti olla täällä rääkättävänä.

    • Anonyymi

      Itse tässä innolla odotan milloin tämä aurelius bakteeri innostuisi tulemaan kroppani takaisin mitä nopeammin sitä parempi, nyt se olisi nopeasti henki pois enkä enään menisi lääkäriin kun tiedän jo ennestään oireet ihan kaikki.

      • Anonyymi

        Itä-Ätmi taas keskustelee yksikseen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe