Eiköhän jo ole aika kokeilla yhden yön suhdetta.

Anonyymi-ap

Kolmas sinkkukesä alkamassa. Ei jaksaisi enää odottaa sitä oikeaa miestä.

Kuinka palstan muilla sinkuilla menee? Tuntuuko joskus siltä, että yksi yö hauskan kumppanin kanssa, piristäisi elämää? Sitten jaksaisi taas odottaa, vuoden tai kaksi, sitä oikeaa rakkautta.

76

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lorttoilu ei kannata.

• Anonyymi

Se on mistä tykkää. Mä en ole koskaan vielä onnistunut sellasessa tyylipuhtaassa yhden illan jutussa. Miehet ovat aina alkaneet kysella treffejä ja jatkoa, vaikka olisi ihan selkeästi puhuttu yhdestä kerrasta. Mä en tykkää siitä, että koen itseni ilkeäksi ja julmaksi jne. kun en sitten oikeasti ole halunnut kuin sen yhden kerran enkä viitsi muuten vaan jonnekin treffeille lähteä, vaan joudun antamaan pakit. Eli minä en yhden illan "piristyksiä" kaipaa, kun ne lähinnä vain masentavat.

• Anonyymi

Vaikutat laadukkaalta naiselta, kun miehet tarrautuvat tuolla lailla kiinni. Mulle ei ole koskaan tullut edes mieleen roikkua naisessa, jonka sänkyyn olen ajautunut.

>hyväksikäytetty mies<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat laadukkaalta naiselta, kun miehet tarrautuvat tuolla lailla kiinni. Mulle ei ole koskaan tullut edes mieleen roikkua naisessa, jonka sänkyyn olen ajautunut.

>hyväksikäytetty mies<

Asiaa sopisi paremmin kysyä heiltä. Minä en voi ottaa asiaan kantaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>hyväksikäytetty mies<

Miksi muuten ylipäänsä ajaudut kenenkään sänkyyn, jos koet tulevasi hyväksikäytetyksi? Ovatko nuo olleet tilanteita, joissa asia. eli siis se kertaluonteisuus; on ollut sinulle jotenkin epäselvää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi muuten ylipäänsä ajaudut kenenkään sänkyyn, jos koet tulevasi hyväksikäytetyksi? Ovatko nuo olleet tilanteita, joissa asia. eli siis se kertaluonteisuus; on ollut sinulle jotenkin epäselvää?

Nimimerkki oli vitsi.
        Toisaalta miksi en antaisi itseäni naisten hyväksikäytettäväksi. Hoksasin juuri, että miesorja asetelma saattaisi tuntua jännältä. Aina ei jaksa olla naista polkeva kukko tai sonni.

>Miesorja<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimimerkki oli vitsi.
        Toisaalta miksi en antaisi itseäni naisten hyväksikäytettäväksi. Hoksasin juuri, että miesorja asetelma saattaisi tuntua jännältä. Aina ei jaksa olla naista polkeva kukko tai sonni.

>Miesorja<

Ok, no sittenhän ei ole mitään ongelmaa. Lähinnä pohdin (jos nimimerkkisi olisi ollut totta), että olisitko voinut ehkä valaista kokemuksiani. Vaan tämä hyvä näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimimerkki oli vitsi.

>Miesorja<

"Aina ei jaksa olla naista polkeva kukko tai sonni."

Oletko muuten törmännyt tuollaiseen pulmaan useinkin? Minun korviini kun tuo kuulostaa lähinnä äärimmäisen huonolta seksiltä, joten en yhtään ihmettele, jos tuollaista ei jaksa. Ihmettelen tosin miten sitä jaksaa koskaan. Minä en jaksaisi vaivautua koskaan tuollaisen takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Aina ei jaksa olla naista polkeva kukko tai sonni."

Oletko muuten törmännyt tuollaiseen pulmaan useinkin? Minun korviini kun tuo kuulostaa lähinnä äärimmäisen huonolta seksiltä, joten en yhtään ihmettele, jos tuollaista ei jaksa. Ihmettelen tosin miten sitä jaksaa koskaan. Minä en jaksaisi vaivautua koskaan tuollaisen takia.

En ole seksissä kukko enkä sonni. Kuvaus oli kärjistetty stereotypia miehestä.

Sängyssä koen olevani aloitteellinen, mutta kuitenkin naisen toiveita kuunteleva. Jos nainen ei uskalla esittää toiveita, huomaan kyllä kysellä niitä.

>Miesorja<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole seksissä kukko enkä sonni. Kuvaus oli kärjistetty stereotypia miehestä.

Sängyssä koen olevani aloitteellinen, mutta kuitenkin naisen toiveita kuunteleva. Jos nainen ei uskalla esittää toiveita, huomaan kyllä kysellä niitä.

>Miesorja<

Outoja stereotypioita. Kuka muka haluaa skeidaa seksiä? No ehkä joku sitten tykkää.

• Joo, miksi ei. Kyllä seksi on aina kivaa... Eihän sitäkään ole saanut 12 vuoteen yhtään, jos ei omaa kättä lasketa.

• Anonyymi

Palstalta löydöt innokkaan apulaisen tuohon!

• Anonyymi

Jospa se hauska tai ne hauskat tinderimiehet on ne oikeat miehet sinulle eli elämäsi miehet eli ei kauhean väärät voi olla kun haluat sekstailla niiden kanssa eli anna palaa ja nauti elämästä eri miesten kanssa älä pilaa elämääsi yhden miehen kanssa ja muka sen oikean kanssa eli mene tinderiin ja tapaa kaikki halukkaat miehet

• Anonyymi

Ranteet auki välis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ranteet auki välis.

Ei ranteita auki vaan aloittajan kannattaa mennä tinderiin ja tavata miehiä ja nauttia elämästä

• Ehkä sitä(kin) kannattaa kokeilla. Ei kaikki yhden yön kumppanit ole takertuvia tai muuten vauhkoja, niin ihan on mahdollisuuksien rajoissa löytää kivakin kumppani yöksi.

• Anonyymi

Ääh, rasittavaa tuollainen seukkailu.
      Helpompaa on palstailla, seurustelu loppuu heti kun painaa sammuta enter.
      Eikä kukaan pahoita edes mieltään.
      Arkipäivän seurustelut kuluttavat energiaa, sotkevat arkirytmiä.

AV

• Anonyymi

Ei kai ne miehet, jotka ovat illalla olleet hauskoja, muutu yhdessä yössä pösilöiksi?
      Kauniisti ovat lähteneet. Ei ole tarvinnut luudalla lakaista.

Jos aloittaja on nuori, niitä irtonumeroita kannattaa katsella. Seksi kuuluu elämään, eikä ole mitenkään hävettävää kartuttaa elämänkokemusta erilaisilla miehillä.😊

• Yhden illan jutut ei oikein sytytä. On mukavampi/helpompi päästä fiilikseen tutun kanssa. 😁

• Niin se oliskin, mutta entä jos sellaista ei ole (vielä) olemassa, niin mitäpä teet? 😁

• randombypasser kirjoitti:

Niin se oliskin, mutta entä jos sellaista ei ole (vielä) olemassa, niin mitäpä teet? 😁

Oman käden kautta jos ei muuten onnista😁 🙈 tylsää puuhaa kyllä yksin. 🤭

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Opettele itsesi paremmaksi rakastajaksi. Minusta sooloseksi ei ole koskaan tylsää. Jos olisi, en sitä harjoittaisi.

• Haaveilija39 kirjoitti:

No sepä juuri, kun omat kädet on liiankin tuttuja, niin sanotusti puhki nussittuja 😂
        Ni tarttis teherä jottai ja taianpa tehäkin. Se pitää vaan sitten ettiä joku josta saa semmosen tutun lakanoita heiluttamaan 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Opettele itsesi paremmaksi rakastajaksi. Minusta sooloseksi ei ole koskaan tylsää. Jos olisi, en sitä harjoittaisi.

No täytyypä yrittää😇

No täytyypä yrittää😇

Voin tulla auttamaan assistentin roolissa 😂

No sepä juuri, kun omat kädet on liiankin tuttuja, niin sanotusti puhki nussittuja 😂
        Ni tarttis teherä jottai ja taianpa tehäkin. Se pitää vaan sitten ettiä joku josta saa semmosen tutun lakanoita heiluttamaan 😁

Mun pitää myös alkaa etsiä😂 siihen voi kyllä mennä viel jokunen viikko.. olen hyvin nirso…

• Anonyymi

Mutta jos tutun kanssa menee sänkyyn, sitä häpeilee loppuelämänsä. Parempi pitää ystävät ja seksi toisistaan erossa.

Mulle olisi parempi joku vähemmän tuttu mies, jota en enää tapaisi, jos ei synkkaa.

Voin tulla auttamaan assistentin roolissa 😂

No johan vitsin murjasit🤣😂🤣 kiitti tästä virkistyksestä, oon muuten se sama nainen jolle sanoit, että voisit laittaa pakastepussin haaroväliin. Oli siis ”kevätkiima”😅🙈

Ajattelin et hitto pitääpä ruveta juttelee ihan nimimerkillä. Niin ei niin helposti mee vastaukset ohi suun…

No johan vitsin murjasit🤣😂🤣 kiitti tästä virkistyksestä, oon muuten se sama nainen jolle sanoit, että voisit laittaa pakastepussin haaroväliin. Oli siis ”kevätkiima”😅🙈

Ajattelin et hitto pitääpä ruveta juttelee ihan nimimerkillä. Niin ei niin helposti mee vastaukset ohi suun…

Aaaa, muistan kyllä, tämäpä oli mukava yllätys 😂 Ja jutuista päätellen et näemmä ole noudattanut ohjettani, tsot tsot 😁

Mikäs vitsi se oli muka? Tottakai voin tulla assisteeraamaan, sehän on vain kätevää ja mukavaa 😏

Mun pitää myös alkaa etsiä😂 siihen voi kyllä mennä viel jokunen viikko.. olen hyvin nirso…

No oikeastaan en aio etsiä, tapahtuu jos on tapahtuakseen ja silloin se henkilö luultavasti on valikoitunut jo oikealla tavalla. Turha etsiä, löytyy se vähemmälläkin vaivalla.

Eikö jokseenkin kaikki ole nirsoja? Olen minäkin, omilla tavoillani, niin siksipä tässä on ollut edessä tylsistyminen oman käden kanssa menossa 😂

No oikeastaan en aio etsiä, tapahtuu jos on tapahtuakseen ja silloin se henkilö luultavasti on valikoitunut jo oikealla tavalla. Turha etsiä, löytyy se vähemmälläkin vaivalla.

Eikö jokseenkin kaikki ole nirsoja? Olen minäkin, omilla tavoillani, niin siksipä tässä on ollut edessä tylsistyminen oman käden kanssa menossa 😂

Joo en minäkään etsimällä etsi🥰

Joo tähän ikään mennessä osaa jo ehkä paremmin tietää mitä etsii kumppaniltaan jne.. nuorena tuli elettyä jopa kämppis tyylisesti ihan liian monta vuotta,, meni siinä hukkaan..🙈 enää en lähtis.. 👍🏼

Joo en minäkään etsimällä etsi🥰

Joo tähän ikään mennessä osaa jo ehkä paremmin tietää mitä etsii kumppaniltaan jne.. nuorena tuli elettyä jopa kämppis tyylisesti ihan liian monta vuotta,, meni siinä hukkaan..🙈 enää en lähtis.. 👍🏼

Ehkä osaa, ehkä ei, aika näyttää. Ja lopussa kiitos seisoo. Ei kun se olikin hautakivi joka siellä seisoo 😂

Tokko ne hukkaan menivät nekään vuodet, ovat ne opettaneet kaikenlaista elämästä ja itsestä, muista ihmisistäkin, eikö?

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Ehkä osaa, ehkä ei, aika näyttää. Ja lopussa kiitos seisoo. Ei kun se olikin hautakivi joka siellä seisoo 😂

Tokko ne hukkaan menivät nekään vuodet, ovat ne opettaneet kaikenlaista elämästä ja itsestä, muista ihmisistäkin, eikö?

Täysin sivusta osallistun keskusteluunne sen verran, että totean ainakin itselläni joidenkin vuosien todellakin menneen täysi hukkaan oman kieroutuneen velvollusuudentuntoni takia. Jos on todennut jo vuosia aiemmin, että jokin ei toimi lainkaan, mutta ei voi lähteä poiskaan, kun on kerran hommaan ryhtynyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Täysin sivusta osallistun keskusteluunne sen verran, että totean ainakin itselläni joidenkin vuosien todellakin menneen täysi hukkaan oman kieroutuneen velvollusuudentuntoni takia. Jos on todennut jo vuosia aiemmin, että jokin ei toimi lainkaan, mutta ei voi lähteä poiskaan, kun on kerran hommaan ryhtynyt.

Eipä mitään, osallistua saa aina kun on sanottavaa. Itse en vastaavassa tilanteessa kokisi sittenkään, että ne vuodet menivät hukkaan, vaan kokisin että ne opettivat minulle mitä ja iten tein väärin itseäni kohtaan. Jotta välttyisin samalta jatkossa, jos suhteisiin päädyn.

• Anonyymi

Eipä mitään, osallistua saa aina kun on sanottavaa. Itse en vastaavassa tilanteessa kokisi sittenkään, että ne vuodet menivät hukkaan, vaan kokisin että ne opettivat minulle mitä ja iten tein väärin itseäni kohtaan. Jotta välttyisin samalta jatkossa, jos suhteisiin päädyn.

No minä koen, koska ne vuodet olisi voinyt käytää paljon järkevämminkin, jos vaan olisi ollut pokkaa vain lähteä.

• Anonyymi kirjoitti:

No minä koen, koska ne vuodet olisi voinyt käytää paljon järkevämminkin, jos vaan olisi ollut pokkaa vain lähteä.

Minkä tahansa hetken olisi voinut käyttää paremmin kuin tuli käytettyä, kun asiaa tarkastelee vuosien kuluttua. Sitä kutsutaan myös konditionaalielämiseksi menneisyyden kautta ja sen seuraus on jonkinasteista pettymystä/katumista, mikä on täydellisen typerää sekä turhaa.

• Anonyymi

Minkä tahansa hetken olisi voinut käyttää paremmin kuin tuli käytettyä, kun asiaa tarkastelee vuosien kuluttua. Sitä kutsutaan myös konditionaalielämiseksi menneisyyden kautta ja sen seuraus on jonkinasteista pettymystä/katumista, mikä on täydellisen typerää sekä turhaa.

Ei minulla ole tuollaista kokemusta oikeastaan mistään muusta elämässäni.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole tuollaista kokemusta oikeastaan mistään muusta elämässäni.

No se on vain hyvä kun asia niin on.

• Anonyymi

No se on vain hyvä kun asia niin on.

Muilta osin kyllä. Virheet on kuitenkin syytä myöntää, muuten niistä ei voi myöskään oppia.

• Anonyymi kirjoitti:

Muilta osin kyllä. Virheet on kuitenkin syytä myöntää, muuten niistä ei voi myöskään oppia.

Niin toki, ilman virheiden hyväksymistä ja ymmärtämistä ne siirtyvät muualle, oppi jää saamatta ja katkeruus saattaa kasvaa.

Itse olen sikäli onnellisessa tilanteessa, että olen oppinut katumaan asioita sen hetken, että ymmärrän mitä ja miksi, sitten voin jättää ne taakseni. Tekee elämän kevyemmäksi.

• Anonyymi

Niin toki, ilman virheiden hyväksymistä ja ymmärtämistä ne siirtyvät muualle, oppi jää saamatta ja katkeruus saattaa kasvaa.

Itse olen sikäli onnellisessa tilanteessa, että olen oppinut katumaan asioita sen hetken, että ymmärrän mitä ja miksi, sitten voin jättää ne taakseni. Tekee elämän kevyemmäksi.

Se, että minä en olisi, on lähinnä sinun oma tulkintasi. En minä kokenut Haaveilija39:sen myöskään jääneen mitenkään noihin kokemuksiinsa kiinni. Ei se, että asia myöntää ja sanoo, tarkoita että siinä mitenkään aktiivisesti velloisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Se, että minä en olisi, on lähinnä sinun oma tulkintasi. En minä kokenut Haaveilija39:sen myöskään jääneen mitenkään noihin kokemuksiinsa kiinni. Ei se, että asia myöntää ja sanoo, tarkoita että siinä mitenkään aktiivisesti velloisi.

En minä mitään tuollaista nähdäkseni sanonut, kunhan kerroin miten itse koen nuo asiat omalla kohdallani. Jos sinä tulkitset sanojani toisin, niin se on sinun tulkintasi.

Enkä ymmärrä ensinkään miksi sotket Haaveilijan tähän osaan keskustelua nyt, koska se vähintäänkin on sinun ikiomaa tulkintaasi, jolla ei ole oikeastaan mitään tekemistä minun kanssani.

No itse asiassa kyllä parisuhteista aina oppii. Pari pitkää avoliittoa takana. Olen ollut aiemmin ehkä liian kiltti. Nyt näin vanhempana minua ei niinkään pompotella, eli paremmin pidän oman pääni..

No itse asiassa kyllä parisuhteista aina oppii. Pari pitkää avoliittoa takana. Olen ollut aiemmin ehkä liian kiltti. Nyt näin vanhempana minua ei niinkään pompotella, eli paremmin pidän oman pääni..

Aina niistä oppii, jos haluaa oppia ja antaa oppimiselle aikaa. Itse koen oppineeni kaikista ihmissuhteista jotain, niistäkin jotka kestivät vain joitain viikkoja tai kuukausia. En enää niinkään kaipaa oman pääni pitämistä, vaan olen joustavampi ja pehmeämpi, menen siis toiseen suuntaan kuin naiset kai keskimäärin menevät 😁

• Anonyymi

En minä mitään tuollaista nähdäkseni sanonut, kunhan kerroin miten itse koen nuo asiat omalla kohdallani. Jos sinä tulkitset sanojani toisin, niin se on sinun tulkintasi.

Enkä ymmärrä ensinkään miksi sotket Haaveilijan tähän osaan keskustelua nyt, koska se vähintäänkin on sinun ikiomaa tulkintaasi, jolla ei ole oikeastaan mitään tekemistä minun kanssani.

Ilmeisimmin koit kuitenkin minun kohdallani asian olevan eri tavalla, kun koit tarpeelliseksi alkaa asiaa selittää, etkä todennut vaikkapa "noinhan se on" tmv.

• Anonyymi

Koska puhuin samasta asiasta, josta hän puhuin ja johon olit hänelle vastannut. Hän oli itsestäänselvä osa koko alkuperäistä viestiäni.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisimmin koit kuitenkin minun kohdallani asian olevan eri tavalla, kun koit tarpeelliseksi alkaa asiaa selittää, etkä todennut vaikkapa "noinhan se on" tmv.

Noinhan se on

• Anonyymi kirjoitti:

Koska puhuin samasta asiasta, josta hän puhuin ja johon olit hänelle vastannut. Hän oli itsestäänselvä osa koko alkuperäistä viestiäni.

Noinhan se on.

• Anonyymi

Eewari vai murri?

• Anonyymi

Vaan mistä löydät hauskan ja tyydyttävän yhden yön rakastajan, kas siinä pulma.

• Anonyymi

Piristäisikö tosiaan?

• Anonyymi

Saattaa olla, että keski-iässä naiset hakevat enemmän elämänkumppania kuin piristystä.
        Ei tarvitse hellyyttä eikä kosketusta, jos on lapset ja koira. Siltä se vähän näyttää.

• Anonyymi

Jaa, en tarvitse piristystä yöllä, nukun silloin, huoh!

• Anonyymi

Jep, kyllä paras aika on kello 19:30-21:45.
        Pitäähän miettiä myös taloyhtiöiden sääntöjä, 22:00 alkaa hiljaisuus.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, kyllä paras aika on kello 19:30-21:45.
        Pitäähän miettiä myös taloyhtiöiden sääntöjä, 22:00 alkaa hiljaisuus.

AV

Onni on taloyhtiö, jossa ei ole moisia sääntöjä, vain hyvin eristetyt väliseinät.

• Anonyymi

Juu juu....

• Anonyymi

Anna pilluu palstan ätmille. Ties vaikka se rakastuu sinuun ja sitten saat sen kumppanin.

• Anonyymi

En ole koskaan osannut yhden yön juttuja. Ne vain tuntuvat väärältä enkä pysty heittäytyä täysin ja antaa itseni nauttia, kun en pysty luottamaan. Koen siis aika turhaksi edes yrittää, vaikka myönnettäköön, että joskus kosketuksen ja seksin puute kasvaa niin suureksi ja raastavaksi, että pienen hetken olisin valmis hyppäämään sänkyyn ensimmäisen vastaan tulevan miehen kanssa.

• Anonyymi

Hmm...miehenä ymmärrän tuon tunteen, potevathan miehet tuota aika usein kello 2:00 yöllä.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm...miehenä ymmärrän tuon tunteen, potevathan miehet tuota aika usein kello 2:00 yöllä.

AV

Miksi juuri 2:00 yöllä? Baarista Seuraa etsivät tekevät kotiin lähtöä? 😄

• Anonyymi

Jokainen puhuu näitä omista lähtökohdista. Aktiiviset toivoo muiltakin aktiivisuutta, näin paremmat edellytykset myös itsellä onnistua (manipulointia). Passiivisemmat toivoo passiivisuutta. Siksi parempi kuunnella enemmän itseä, mikä tuntuu itselle parhaimmalta vaihtoehdolta. Naisille se on helpompaa, kun miehet ovat aina valmiita näihin, jos kauniisti pyydetään. Toisin on miehillä naisten suhteen. Miehet luovuttaa (tunne) näissä helpommin ja passivoituu.

• Anonyymi

Siitä tulee paskafiilis

• Anonyymi

Anna palaa.Mitä muiden mielipiteistä välität.

• Anonyymi

Tiedät kyllä milloin on vai onko aika yhden yön suhteelle. Silti varoituksen sana luottamuksesta. Miehille luottamus on helpompi homma kuin (etenkään kaltaisilleni pienikokoisille) naisille.

Kerron miten kävi hauskalle miehelle. Hän tapasi baarissa hauskan naisen. Heillä synkkasi ja tapahtui perinteisesti; lähdettiin miehen kotiin. Kummallakin hormonit hyristeli mukavasti, ilmapiiri oli mahtavan toiveikas. Kotiin tultaessa nainen kuitenkin muuttui ei-niin-hauskaksi. Hän alkoi roikkua miehessä ja suuteli väkisin miehen vastusteluista huolimatta yms. Tämän johdosta mies otti naisen käsistä tiukan otteen ja sanoi, että nyt riittää kiitos. Hän ei haluakaan seksiä, hän haluaa vain nukkua, ei muuta. Tästä nainen vimmastui ja alkoi huutaa täysillä. Naapurit availivat oviaan. Mies yritti kärsivällisesti saada naista rauhoittamaan ja lopulta siinä onnistuikin.

Jos tai kun tuollainen tilanne tapahtuu toisinpäin, mies haluaa seksiä, ja nainen ei, niin se päättyy raiskaukseen. Myös siinä tapauksessa, että miehen/naisen kämpille on lähdetty etukäteen sopimalla, että vain nukutaan, ei sekstailla.

Let's be careful out there.

- Sheena

• Anonyymi

Onko se oikea väärä vai väärä se oikea, hmm 🤔

• Ai että kuinkako? No viimeksihän seurustelin yli 9 vuotta sitten, eli ei kovin hyvin ole mennyt aikoihin...

Mutta mulla taas on päinvastainen tilanne kuin sulla, eli olen menneisyydessä jo kokeillut yhden illan juttuja. Mutta sen takia tiedän nyt vallan hyvin, etteivät ne mulle sovi ja tähän seksittömyyteen olenkin jo sopeutunut varsin kivuttomasti, kun mulla ei mitään haluja edes ole.

Sulle neuvoisin, että jos et ole aiemmin yhden illan juttuja kokeillut, ei ehkä kannata kovin herkästi/kevyesti sellaiseen ryhtyä. Mulle ainakin tuli ihan hirveä olo, kun kahden pidempiaikaisen partnerin jälkeen kokeilin yhden illan juttua (olin itseasiassa valinnut ko. miehen siihen sillä perusteella, että hän oli jo ennen tapaamista netin kautta jutellessamme myöntänyt minulle hakevansa pelkkää seksiä, eli oli rehellinen tarkoitusperissään). Myöhemmin tapahtuneet muut yhden illan jutut eivät enää aiheuttaneet niin voimakasta pahoinvointia kuin tuo ensimmäinen.

• Anonyymi

Sinkut palstalla on vapaaehtoisia yhdeksi yöksi.

• Anonyymi

Edelleenkin odotan että oikea elämä alkaisi ja saisi pillua.

• Anonyymi

Kyllä varmasti löydät jostain lähiöräkälästä tatuoidun just vapautuneen linnakundin joka vie eikä vikise. Eipähän tarvi tuhlata aikaa kuivakkoihin ja tylsiin insinöörimiehiin.

• Anonyymi

Pervoimmat tapaukset, jotka olen koskaan tavannut, olivat insinöörejä.

• Anonyymi

Yhden yön pano ei ole mikään suhde,pelkkä irtonumero.

• Anonyymi

Kyllähän se siltä välillä tuntuu, että piristäisi........ Odotan vielä kuitenkin, vasta tässä on mennyt 15 kesää. N

• Anonyymi

Vedä a.p hanskaan

• Anonyymi

Itse pyrin tekemään asioita, joiden kanssa on myös helpompi elää tulevaisuudessa.

• Anonyymi

virallisesti vapaa kesä 👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      32
      4640
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      30
      2267
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1770
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1698
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      82
      1482
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      140
      1382
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1116
    8. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1045
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1014
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      981
    Aihe