Palstalaiset ilman vappuheilaa. Vielä ehditte pyytää palstalaisesta vappuheilan itsellenne.
Pitääkö olla huolissaan
56
100
Vastaukset
Menneen talven lumia, sellaiset vappu- ja kaikki muutkin heilat.
- Anonyymi
Heilutte kännissä muutenkin. Ei teitä jaksa kukaan kuunnella.
- Anonyymi
En harrasta tuollaisia aikamääritettyjä heilasteluja.
Heijsan, mun vappuheila on matti ja me pusutellaan mun takin suojissa.
Ei taida anonyymeillä olla yhteystietoja esillä😁 muuten ihan kiva idea.🥰🥰
- Anonyymi
No voi kai sitä aina kysyä, että "Hei Anonyymi 15.49. alkaisitko valppuheilakseni?" Siis jos nyt jostain syystä sattuu moista haluamaan. 🤔
randombypasser kirjoitti:
Hah, onpas. Laita meiliä 😂
Tähän piti jo aiemmin vastata, mut mua epäiltiin botiksi. Juu pidetään mielessä. :) pitäisköhän itsekin luoda joku uusi S-posti ja lykätä tänne. Hih..
Kerro onko paljon tullut lähetettyä S-postia muiden palstalaisten kaa?Haaveilija39 kirjoitti:
Tähän piti jo aiemmin vastata, mut mua epäiltiin botiksi. Juu pidetään mielessä. :) pitäisköhän itsekin luoda joku uusi S-posti ja lykätä tänne. Hih..
Kerro onko paljon tullut lähetettyä S-postia muiden palstalaisten kaa?Luo ihmeessä, tee joku sellainen tili jonka voit unohtaa surutta ja josta ei voi suoraan yhdistää oikeaan sinuun, niin sitten asia on kunnossa. Samoin tein tuon omani mikä näkyy profiilissani, jotain millä ei ole kontaktia ja käyttötarkoitusta kuin palstaan, namppis 😁
Aika paljon. Henkilöitä ei ole kuin kahdeksan, mutta meiliä on liikkunut. Heistä kuusi olen siirtänyt varsinaisen meilini puolelle, kun se on helpompaa ja ovat vakuuttaneet minut asiallisuudestaan. Kaksi vielä roikkuu tuolla rinnakkaistilillä, tosin molemmat voisin siirtää varsinaisellekin, mutta viestien vaihto on hiipunut vähemmälle, niin ei ole kiirettäkään nyt.
Ja muutamat ovat jo aiemmin tienneet varsinaisen meilini, niin heidän kanssaan jatketaan luontevasti siellä tai puhelimessa. Sekä tietty osa noista uusista kuudesta ovat nyttemmin puhelimen kautta kontaktissa 😁
Täältä löytää kyllä ihan asiallisia ihmisiä, kun vain kokeilee. Olen saanut vähintään kaksi hyvää ystävää tähän mennessä ja parista varmaan kehkeytyy sellaiset vielä ajan kanssa. Olen kovin tyytyväinen 🤗randombypasser kirjoitti:
Luo ihmeessä, tee joku sellainen tili jonka voit unohtaa surutta ja josta ei voi suoraan yhdistää oikeaan sinuun, niin sitten asia on kunnossa. Samoin tein tuon omani mikä näkyy profiilissani, jotain millä ei ole kontaktia ja käyttötarkoitusta kuin palstaan, namppis 😁
Aika paljon. Henkilöitä ei ole kuin kahdeksan, mutta meiliä on liikkunut. Heistä kuusi olen siirtänyt varsinaisen meilini puolelle, kun se on helpompaa ja ovat vakuuttaneet minut asiallisuudestaan. Kaksi vielä roikkuu tuolla rinnakkaistilillä, tosin molemmat voisin siirtää varsinaisellekin, mutta viestien vaihto on hiipunut vähemmälle, niin ei ole kiirettäkään nyt.
Ja muutamat ovat jo aiemmin tienneet varsinaisen meilini, niin heidän kanssaan jatketaan luontevasti siellä tai puhelimessa. Sekä tietty osa noista uusista kuudesta ovat nyttemmin puhelimen kautta kontaktissa 😁
Täältä löytää kyllä ihan asiallisia ihmisiä, kun vain kokeilee. Olen saanut vähintään kaksi hyvää ystävää tähän mennessä ja parista varmaan kehkeytyy sellaiset vielä ajan kanssa. Olen kovin tyytyväinen 🤗No kuulostaa kyllä tosi kivalta. Olen jotenkin yllättynyt :o Täällä palstailussa on omanlainen viehätys, kun ei tiedä kenen kans keskustelee. Välillä ihan yllättyy, toisten kommenteista..
Ehkä se nykypäivän pinnallisuus.. kävin esim:tinderissä.. mut en jotenkin yhtään pidä siitä, että pärstäkertoimen mukaan jutellaan. En pidä yhtään sliipatuista.. ruotsalais tyylisistä miehistä. Koska itse olen enemmän tyttöpoikamainen en käytä korkokenkiä. Verkkarit on jees. Meikittömyys myös.. toki on kiva myös laittautua, mutta kaupassa voin käydä ilman maalia…
Semmoinen omaan silmään viehättävä ihminen voi olla hyvinkin persoonallinen. Exällä on ollut esim pitkät hiukset, se erilaisuus on jotenkin kiva.Haaveilija39 kirjoitti:
No kuulostaa kyllä tosi kivalta. Olen jotenkin yllättynyt :o Täällä palstailussa on omanlainen viehätys, kun ei tiedä kenen kans keskustelee. Välillä ihan yllättyy, toisten kommenteista..
Ehkä se nykypäivän pinnallisuus.. kävin esim:tinderissä.. mut en jotenkin yhtään pidä siitä, että pärstäkertoimen mukaan jutellaan. En pidä yhtään sliipatuista.. ruotsalais tyylisistä miehistä. Koska itse olen enemmän tyttöpoikamainen en käytä korkokenkiä. Verkkarit on jees. Meikittömyys myös.. toki on kiva myös laittautua, mutta kaupassa voin käydä ilman maalia…
Semmoinen omaan silmään viehättävä ihminen voi olla hyvinkin persoonallinen. Exällä on ollut esim pitkät hiukset, se erilaisuus on jotenkin kiva.Kuvailusi itsestäsi kuulosti juuri siltä mitä kaipaisin, ei mikään puuteripylly, vaan semmoinen tavallinen nainen, jota ei harmita näyttää naamaa ilman pakkelia. Mutta se siitä.
Tykkään siitä täällä, että saan ensin jutella tyyppien kanssa ja jos on kivaa, se keskustelu voi siirtyä meiliin. Saan siis ensin tutustua jossain määrin henkilöön ja vasta sitten saatan nähdä kuvia, jopa henkilön itsensä. Sopii paljon paremmin minulle kuin tinderit ja muut.
Toki minulla, kuten kaikilla, on jotkin ulkonäkökriteerit, mutta tällä kaavalla se henkilö tulee ensin ja pinta vasta sitten. Niinpä olen saanut hyviä ystäviä ja olen siitä onnellinen. Sunnuntaina haen palstasiskoni Pikku-Pirpanan laivalta kantamuksineen, niin pääsee kätevämmin ja paremmassa seurassa sieltä kotiin 🤗
Täältä varmasti löytyy ainakin erilaisia ihmisiä, kohdattavaksikin, ehkä heistä löytyy sinulle ystäviä tai jopa nyxä, mistäpä sitä etukäteen tietäisi 😉randombypasser kirjoitti:
Kuvailusi itsestäsi kuulosti juuri siltä mitä kaipaisin, ei mikään puuteripylly, vaan semmoinen tavallinen nainen, jota ei harmita näyttää naamaa ilman pakkelia. Mutta se siitä.
Tykkään siitä täällä, että saan ensin jutella tyyppien kanssa ja jos on kivaa, se keskustelu voi siirtyä meiliin. Saan siis ensin tutustua jossain määrin henkilöön ja vasta sitten saatan nähdä kuvia, jopa henkilön itsensä. Sopii paljon paremmin minulle kuin tinderit ja muut.
Toki minulla, kuten kaikilla, on jotkin ulkonäkökriteerit, mutta tällä kaavalla se henkilö tulee ensin ja pinta vasta sitten. Niinpä olen saanut hyviä ystäviä ja olen siitä onnellinen. Sunnuntaina haen palstasiskoni Pikku-Pirpanan laivalta kantamuksineen, niin pääsee kätevämmin ja paremmassa seurassa sieltä kotiin 🤗
Täältä varmasti löytyy ainakin erilaisia ihmisiä, kohdattavaksikin, ehkä heistä löytyy sinulle ystäviä tai jopa nyxä, mistäpä sitä etukäteen tietäisi 😉🥰🥰🥰🥰🥰
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin kivasti ajateltu…
Niin, piti oikein katsoa mitä kirjoitin 😁
Mutta noin se tosiaan ainakin itselleni menee, saan ensin käsityksen henkilöstä ja sitten mahdollisesti jopa kuvankin. Toimii paremmin minulle.randombypasser kirjoitti:
Niin, piti oikein katsoa mitä kirjoitin 😁
Mutta noin se tosiaan ainakin itselleni menee, saan ensin käsityksen henkilöstä ja sitten mahdollisesti jopa kuvankin. Toimii paremmin minulle.Ehkä tämä on jotain iän tuomaa, sit kun tietää mitä tahtoo toiselta.. niin se miltä toinen näyttää ei ole enää se pääkriteeri. Kuin ehkä mitä oli joskus nuorempana..
Haaveilija39 kirjoitti:
Ehkä tämä on jotain iän tuomaa, sit kun tietää mitä tahtoo toiselta.. niin se miltä toinen näyttää ei ole enää se pääkriteeri. Kuin ehkä mitä oli joskus nuorempana..
Voi olla, hyvinkin. Tosin itse olen kai aina halunnut tuntea toisen ensin jollain tavoin ja vasta sitten jokin isompi on mahdollista. Enkä ole sinällään ollut niin tarkka ulkonäönkään kanssa, vaikka toki jokaisessa exässäni on ollut paljonkin kaikkea mikä on silmiäni miellyttänyt. Mutta kun kauneuskäsitys on lavea, niin sekin on melko helppoa, jopa löytää sitä kauneutta toisesta vaikkei sitä ensin huomannutkaan.
Voi olla, hyvinkin. Tosin itse olen kai aina halunnut tuntea toisen ensin jollain tavoin ja vasta sitten jokin isompi on mahdollista. Enkä ole sinällään ollut niin tarkka ulkonäönkään kanssa, vaikka toki jokaisessa exässäni on ollut paljonkin kaikkea mikä on silmiäni miellyttänyt. Mutta kun kauneuskäsitys on lavea, niin sekin on melko helppoa, jopa löytää sitä kauneutta toisesta vaikkei sitä ensin huomannutkaan.
Tämä on kyllä täysin totta. Itse viehätyn kauniista silmistä. Saa olla vaikka pyöree, kunhan riittää kuntoa pysyä, mun vauhdissa. :D Olen sellainen käveliä luonne.
Haaveilija39 kirjoitti:
Tämä on kyllä täysin totta. Itse viehätyn kauniista silmistä. Saa olla vaikka pyöree, kunhan riittää kuntoa pysyä, mun vauhdissa. :D Olen sellainen käveliä luonne.
Silmät on kyllä pirullinen, pakko myöntää, saattavat olla itsellekin se pahin.... Naisilla vaan on usein niin kauniit silmät, kaunis katsekin, menee pienellä ihmisellä pää sekaisin helposti...
Vauhdissa? Kävelijä? Eli tykkäät liikkua, tykkäät käydä kävelyillä?randombypasser kirjoitti:
Silmät on kyllä pirullinen, pakko myöntää, saattavat olla itsellekin se pahin.... Naisilla vaan on usein niin kauniit silmät, kaunis katsekin, menee pienellä ihmisellä pää sekaisin helposti...
Vauhdissa? Kävelijä? Eli tykkäät liikkua, tykkäät käydä kävelyillä?Joo jonkinmoinen intohimo kävelemiseen🤪 muutenkin ennemmin menen kävellen kuin autolla.
Toki jos johonkin pitkälle monien kilometrien päähän pitää mennä, niin siihen julkiset tai auto on hyvä👍🏼
Oletko itse liikunnallinen? 😊Haaveilija39 kirjoitti:
Joo jonkinmoinen intohimo kävelemiseen🤪 muutenkin ennemmin menen kävellen kuin autolla.
Toki jos johonkin pitkälle monien kilometrien päähän pitää mennä, niin siihen julkiset tai auto on hyvä👍🏼
Oletko itse liikunnallinen? 😊En erityisemmin, mutta tykkään kulkea luonnossa hiljaksiin, syksyä kohden tietty marjassa ja sienessä etenkin. Ja omaa kävelykumppania olen kaipaillut, jotenkin ei tule yksin lähdettyä oikein, se ärsyttää, mutta ei ilmeisesti riittävästi. Aiemmin tuli käytyä kävelyillä, pidemmilläkin, exän kanssa. Olen vissiin laiska 🤣
En erityisemmin, mutta tykkään kulkea luonnossa hiljaksiin, syksyä kohden tietty marjassa ja sienessä etenkin. Ja omaa kävelykumppania olen kaipaillut, jotenkin ei tule yksin lähdettyä oikein, se ärsyttää, mutta ei ilmeisesti riittävästi. Aiemmin tuli käytyä kävelyillä, pidemmilläkin, exän kanssa. Olen vissiin laiska 🤣
Mua liikuttaa tuo nelijalkainen ystävä. :) . Olishan se kiva tosiaan sen kumppanin kanssa tallustaa.
Sienessä olen nuorena käynyt. Enää ne ei sovi mahalleni, vatsaa vääntää jopa kantarelleista.. 😔Haaveilija39 kirjoitti:
Mua liikuttaa tuo nelijalkainen ystävä. :) . Olishan se kiva tosiaan sen kumppanin kanssa tallustaa.
Sienessä olen nuorena käynyt. Enää ne ei sovi mahalleni, vatsaa vääntää jopa kantarelleista.. 😔Aaaa, se tosiaan helpottaa lähtemistä liikkeelle, miettinyt sellaista itsekin, avittamaan asiaa. Mutta ehkä ennemmin hommaankin leidin jolla on kävelykaveri 🤔😂
Rakastan sienestämistä, mutta se muu osuus ei ole niin huippua. Syön toki, hyvin mielelläni, mutta siihen väliin jää asioita jotka mieluiten joku muu saa tehdä. Ei kerään sieniä paljon muille, hieman itselle.
Harmi että olet herkistynyt sienille, kun onhan ne aika hyviä kuitenkin ☹️randombypasser kirjoitti:
Aaaa, se tosiaan helpottaa lähtemistä liikkeelle, miettinyt sellaista itsekin, avittamaan asiaa. Mutta ehkä ennemmin hommaankin leidin jolla on kävelykaveri 🤔😂
Rakastan sienestämistä, mutta se muu osuus ei ole niin huippua. Syön toki, hyvin mielelläni, mutta siihen väliin jää asioita jotka mieluiten joku muu saa tehdä. Ei kerään sieniä paljon muille, hieman itselle.
Harmi että olet herkistynyt sienille, kun onhan ne aika hyviä kuitenkin ☹️Äitini on kova sienestäjä. On siis elämän aikana jokunen sieni tullut syötyä..
Juu se siistimisen ja matojen onkiminen ei oo kivaa puuhaa. Että hommaa niissä kyllä on. Mutta kiva se on itsestänikin myös kävellä metsässä.🍄🍂🍁🍄Haaveilija39 kirjoitti:
Äitini on kova sienestäjä. On siis elämän aikana jokunen sieni tullut syötyä..
Juu se siistimisen ja matojen onkiminen ei oo kivaa puuhaa. Että hommaa niissä kyllä on. Mutta kiva se on itsestänikin myös kävellä metsässä.🍄🍂🍁🍄Niin, mettässä on kiva kulkea, on paljon kaikkea ja joskus sieniäkin. Siellä sielu lepää aina, saa asettua ja kohdata ittensä "alastomana", ymmärtää paremmin mistä on tullut.
Tykkään edelleen ns. tosissaan sienestää, mutta saalista tulee niin hitosti etten jaksa ittekään syödä, niin on kiva lahjoittaa läheisille ja muille. Ja säästyn siltä siivoamiselta samalla 😂randombypasser kirjoitti:
Niin, mettässä on kiva kulkea, on paljon kaikkea ja joskus sieniäkin. Siellä sielu lepää aina, saa asettua ja kohdata ittensä "alastomana", ymmärtää paremmin mistä on tullut.
Tykkään edelleen ns. tosissaan sienestää, mutta saalista tulee niin hitosti etten jaksa ittekään syödä, niin on kiva lahjoittaa läheisille ja muille. Ja säästyn siltä siivoamiselta samalla 😂👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 nyt öitäää!!!
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 nyt öitäää!!!
Onko 39 syntymävuosi
Jaapasen jaa, jos sitä vaan menis mökille juttelemaan punarinnalle ja naapurin kollille, ehkä lemmikkivariksillekin. Saunakin tarttis pestä ja semmosta, niin vois noi humputtelut jättää vähän myöhemmäksi, Mummotunneli-miitteihin vaikkapa.
- Anonyymi
Kyllä ne mummotummelit jää toiseksi kun mökkeileen pääsee ja saunan juuriharja pesuun😁 mäntysaippuan tuoksu ja tuoreet saunavihdat. Ai että. Kissat plussaa tietty👍 kissat...😊💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne mummotummelit jää toiseksi kun mökkeileen pääsee ja saunan juuriharja pesuun😁 mäntysaippuan tuoksu ja tuoreet saunavihdat. Ai että. Kissat plussaa tietty👍 kissat...😊💩
Älä nyt ole noin myyty mies. Tiedä mitkä kurppa linnut saat vielä riesoiksesi😁💩
- Anonyymi
Lemmikkivaris? Tosin onhan varislinnut aika rohkeita ja seurallisia.
Jokunen vuosi sitten polttelin tupakkaa ulkona ja varis tuli siihen hengailemaan seuraksi.
Tupakan jälkeen hain sisältä leivänkannikan. Sitä se kuitenkin oli vailla.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten jää toiseksi. Kyllä sitä mökkeilyä on riittänyt ja riittää vastakin, etenkin loppukesästä voi hyvin painua katselemaan mummoja tunneliin. Tiiä vaikka sieltä löytyisi mummo tunnelissa, niin semmoisen haalaa helposti mukaan mökille ja saa saunaan selänpesijänkin vielä.
Anonyymi kirjoitti:
Lemmikkivaris? Tosin onhan varislinnut aika rohkeita ja seurallisia.
Jokunen vuosi sitten polttelin tupakkaa ulkona ja varis tuli siihen hengailemaan seuraksi.
Tupakan jälkeen hain sisältä leivänkannikan. Sitä se kuitenkin oli vailla.
>simiti<Nuo on semmosia jotka pesivät lähellä, ovat tottuneet, mutta pitävät sopivan välimatkan. Ihan pienestä eivät säikähdä ja pummivat kissanruoan jämät, osaavat tulla aamuin illoin pummille. Nyt taitaa vaan olla emopariskunta muualla ja nuo kaksi olivat viime kesän pentueesta, arvaisin.
- Anonyymi
Ei muuten jää toiseksi. Kyllä sitä mökkeilyä on riittänyt ja riittää vastakin, etenkin loppukesästä voi hyvin painua katselemaan mummoja tunneliin. Tiiä vaikka sieltä löytyisi mummo tunnelissa, niin semmoisen haalaa helposti mukaan mökille ja saa saunaan selänpesijänkin vielä.
Arvelinkin että tässä on hämähäkki seitissään.. että ihan selänpesiäksi? Kaiken sen saunan kuuraamisen ja vihtojen sitomisen jälkeen? Kiittämätöntä,hymph. No mene sinä mummotunneliin etsimään selänpesiää ,me sillä aikaa nautitaan mökkisi antimista. Käy se näinkin😁💩
Anonyymi kirjoitti:
Arvelinkin että tässä on hämähäkki seitissään.. että ihan selänpesiäksi? Kaiken sen saunan kuuraamisen ja vihtojen sitomisen jälkeen? Kiittämätöntä,hymph. No mene sinä mummotunneliin etsimään selänpesiää ,me sillä aikaa nautitaan mökkisi antimista. Käy se näinkin😁💩
No jos minä kuuraan saunan ja solmin leidille koivuisen piiskan, niin joutaa tuon yhden hoikan selän pesemään. Vastineeksi voin piiskata leidiä sen koivupiiskalla oikein isän kädestä 😂
- Anonyymi
No jos minä kuuraan saunan ja solmin leidille koivuisen piiskan, niin joutaa tuon yhden hoikan selän pesemään. Vastineeksi voin piiskata leidiä sen koivupiiskalla oikein isän kädestä 😂
Ei . Kun mä niin nautin siivoamisesta ja pesemisestä . Sinun suusi saippuoisin ensimmäisenä. Se jälkeen saisit kunnolla selkääsi. Itse koivusta väännettyä piiskaa😁💩
Anonyymi kirjoitti:
Ei . Kun mä niin nautin siivoamisesta ja pesemisestä . Sinun suusi saippuoisin ensimmäisenä. Se jälkeen saisit kunnolla selkääsi. Itse koivusta väännettyä piiskaa😁💩
No sehän me katsotaan, kuka saippuoi mitä ja keneltä. Ja sitten saat sinä selkääsi, sopivasti, niin että mehut tirisee pihvistä. Itse tehdyllä ja liotetulla katajavihdalla niinko oli ennenaikaan tapana. Nih 😂
- Anonyymi
No sehän me katsotaan, kuka saippuoi mitä ja keneltä. Ja sitten saat sinä selkääsi, sopivasti, niin että mehut tirisee pihvistä. Itse tehdyllä ja liotetulla katajavihdalla niinko oli ennenaikaan tapana. Nih 😂
Mutta meitäpä onkin kaksi. Saat selkääsi edestä ja takaa. Sen jälkeen nukut puolivuotta autuasta unta,tietämättä maailman menosta mitään💩
Anonyymi kirjoitti:
Mutta meitäpä onkin kaksi. Saat selkääsi edestä ja takaa. Sen jälkeen nukut puolivuotta autuasta unta,tietämättä maailman menosta mitään💩
Kattotaan ketkä kaksi saa edestä ja takaa, saunassa ja muuallakin. Sen jälkeen nukutta puoli viikkoa onnesta hymisten.
- Anonyymi
Kattotaan ketkä kaksi saa edestä ja takaa, saunassa ja muuallakin. Sen jälkeen nukutta puoli viikkoa onnesta hymisten.
Minä olen muuten sitten sellainen meikkinaama että kai sulta kunnon meikkipeili löytyy ja mielellään myös kokovartalopeili. Jos ei niin kipitäppäs kaupasta hakemaan. Hopihopi.👍💩
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen muuten sitten sellainen meikkinaama että kai sulta kunnon meikkipeili löytyy ja mielellään myös kokovartalopeili. Jos ei niin kipitäppäs kaupasta hakemaan. Hopihopi.👍💩
Aika kovat on vaatimukset mökin rötiskölle daameilla nyt. Ei siellä mökillä mitään pakkelia nassuun laiteta eikä kynsiä lakata, siellä tehdään pihalla mökkihommia, niin pakkelit on vaan tiellä ja lemmikkivariksetkin nauraisivat 🤣
On siellä miehen mittapuulla riittävät peilailutarpeet, niihin saatta tyytyä 😘- Anonyymi
Anteeksi nyt häiriö, mutt katajavihta kuuluu hauduttaa kuumassa vedessä tai kiukaan lämmössä todellakin pehmeäksi. Mä olen muutaman kerran katajavihdalla saunonut ja kokemuksesta voin sanoa ett se oli yllättävän pehmeä. Hyvin voi verrata koivuvihtaan.
Noista kahdesta, poikkeuksena on tammivihta, huomattavasti erilaisempi, mitä edellä mainitut kaksi vihtaa. Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi nyt häiriö, mutt katajavihta kuuluu hauduttaa kuumassa vedessä tai kiukaan lämmössä todellakin pehmeäksi. Mä olen muutaman kerran katajavihdalla saunonut ja kokemuksesta voin sanoa ett se oli yllättävän pehmeä. Hyvin voi verrata koivuvihtaan.
Noista kahdesta, poikkeuksena on tammivihta, huomattavasti erilaisempi, mitä edellä mainitut kaksi vihtaa.Ei mitään häiriötä, kyllä tähän saunaan mahtuu useampikin sanailemaan. Pähkinästä saa myös kelpoisen vihdan, on pehmeä kuin vauvan peppu.
Mummotunneli Live kameraa odotellessa...
- Anonyymi
Haluan vappupalllon! Sen tuotuaan nainen voikin häipyä!
- Anonyymi
En huolisi mitään palstalaista. Tuskin osaisi seurustella ihmisen kanssa.
Juu. Heitin jo kirveen kaivoon. 🪓
- Anonyymi
Ihme kysymys, enhän mä voi vielä vappuheilaani tietää, kun ei oo iltapäivälehtien vappuheilatestejä vielä julkaistu. Jäitä hattuun siis! 😉
N31 - Anonyymi
Vappuheilaa, helluntaiheilaa, juhannusheilaa, heinäheilaa, syysheilaa, jouluheilaa yms.
Mtä kummaa, miksi pitää heiloja olla noin paljon. - Anonyymi
On menoa mutta just tässä säätä katsoessa ajattelin viettää vapun mukavammin,ellei sää selkene. Jalat kattoon ja kissa kainaloon,eikä tarviis vaivautua minnekkään😄👍💩
Minä olen ihan itse itseni vappuheila =D =D En ole hakemassa täältä Kaksnelosesta parisuhdetta, ei tämä sentään treffipalsta ole, vaan keskustelupalsta ja sellaisena olen tätä koko ajan pitänytkin. Jos joku löytää täältä seuraa, ystäviä tai jopa parisuhteen, niin sitten se on niin, mutta itse en oleta löytäväni tai se ei ainakaan ole mun ensisijainen tarkoitus. Illan rattoksi mää vaan täällä välillä käyn (esim. silloin, kun on sellainen kausi, ettei huvita katsoa teeveetä, samalla saatan kuunnella Youtubesta musiikkia).
Onhan täällä ihan mukaviakin tyyppejä, joiden kanssa olen keskustellut ja huumoriakin heittänyt välillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin334705Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee312276Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141780Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71708- 821492
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401392- 641116
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2311060Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101024Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.71987