Kuinka hyvin tämä palsta kuvastaa mielestänne Suomen sinkkujen sielunmaisemaa ylipäätään?

Ei koko Suomi löydy sentään Suomi24:stä.

22

108

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luultavasti kuvastaa aika hyvin, kuitenkin. Onhan täällä ainakin ollut porukkaa Ivaloa myöten, niin varmaan koko Suomi on jossain vaiheessa täällä piipahtanut, karkeasti ottaen.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­N­y­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178302472

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Koko palstalla kirjoittaa yhteensä 5-6 henkilöä, että en nyt sanoisi. Ja tämmösiä HC superätmejä kuin minä, on tasan 1.

      • Anonyymi

        Onhan täällä myös mm. välis ja Mikkojuhan.


      • Anonyymi

        Kirjoittajia on enemmän, mutta ellei vakkareita olisi, olisi kurja kirjoitella kuolleelle palstalle.

        Lasken sinutkin vakkareihin, vaikka vähemmän kirjoitat tänne.

        Eiköhän tämä hyvä läpileikkaus kansasta. Kaikki ovat kovin erilaisia ajatuksineen


    • Anonyymi

      Ehkä enemmänkin vähän ikääntyneempien sinkkujen sielunmaisemaa, kun nuorten taas ei.

      Nuoret ajattelee aika erilailla mitä seniorit.

      Cool❄️

      • Anonyymi

        Onko jo tekarit hankinnassa


      • Anonyymi

        Ei tätä 30 - 40-kymppiselle voi suositella. Ja tuskin edes tietävät tästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jo tekarit hankinnassa

        Mullako? Mulla on vielä omat hampaat suussa, yksi ylähammas on otettu viisaudenhampaiden lisäksi pois. Oli kuollut hammas. Mullahan hampaat on sellaiset maitolasiksi muuttuvat, jotka sitten murenee itsekseen tai osuessaan vaikka kahvikuppiin, syödessä ruokaan.

        Ne vaan haurastuu. Oisko refluksitauti mikä syövyttää ne? Kun on tyrä sulkijalihaksessa ruokatorven ja vatsalaukun välissä, niin hapot nousee vapaasti suuhun nukkuessakin.

        Mulla on varsin kauniit hampaat. Ikääntyy nekin valitettavasti, kuluu.

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tätä 30 - 40-kymppiselle voi suositella. Ja tuskin edes tietävät tästä

        No parikymppiset nyt ainakin pitää meitä kaikkia kalkkiaivoina.

        Cool❄️


    • No ei täällä koko Suomen kansa sentään ole, mutta kyllä täällä ainakin tuolla Paikkakunnat-osiossa on aika hyvin koko Suomi Etelästä Pohjoiseen ja Idästä Länteen ja väli-ilmansuuntineen aika hyvin palstoina edustettuna.

      Kuvastaako tämä Sinkut-palsta sitten hyvin Suomen sinkkujen sielunmaisemaa? Sitä on paha mennä sanomaan toisten puolesta. Omasta puolestani sanon, että ei tämä ainakaan kokonaan kuvasta mun sielunmaisemaa. Mun tyyliin ei esim. kuulu valittaa asioista (jos on aihetta, niin sitten ehkä) tai haukkua toisia. Mää olen pohjimmiltani melko rauhallinen ja enemmän positiivinen kuin negatiivinen persoona, tosin en yltiöpositiivinen, mutta liika synkistelykään ei kuulu mun tyyliin. Täällä Kaksnelosessa taas negatiivisuus ja riehuminen ja muu sellainen kukoistaa, välillä on ollut myös täällä Sinkut-palstalla.

    • Tämän palstan perusteella ei paljon kannata sinkkuudesta tehdä johtopäätöksiä, sillä moni palstalainen elää parisuhteessa tai on ainakin aikaisemmin elänyt.

      Palsta ei missään nimessä kuvaa koko Suomea vaan muutamaa harvaa yksilöä, jotka tänne kirjoittavat.

      Kiitos kumminkin sinulle "Tähtiseppel", kun kumminkin tälläistä kysyt. :)

    • Anonyymi

      En osaa kyllä yhtään sanoa. Omaa sielunmaisemaani tämä ei ainakaan valtaosin kuvasta ja ajatukset ovat suurelta osin hyvin vieraita. En törmää isoon osaan täällä esitetyistä mielipiteistä ikinä tuolla oikeassa elämässä, mutta saattavat ne tietenkin silti yleisiä olla, jossain.

    • Anonyymi

      Lähinnä niin, että täällä kirjoittelee miehiin katkeroituneet femakot ja naisia saamattomat rumat miehet.
      Johan siinä on sinkkuaihetta kerrakseen.🤣

    • Anonyymi

      Sanoisin, että kaikki me olemme yksilöitä ja siten omanlaisia. Samoin voi sanoa suhteessa olevista. Heitäkin löytyy aivan laidasta laitaan. Paljon on kiinni myös siitä onko hyvässä vai huonossa suhteessa ja onko ne kuinka itse aiheutettuja tiloja. Luonne-eroja on monenlaisia siten myös meitä ihmisiä. Ehkä täältä löytyy enemmän niitä ääripäitä?

      Onnistumiset ruokkii hyviä tuntemuksia ja epäonnistumiset huonoja tuntemuksia. Kuinka ihmisillä löytyy kykyjä käsitellä niitä. Onko jalat maassa tyyppi vai leijaileeko jossain seitsemännessä ulottuvuudessa? Monet asiat vaikuttaa kokonaisuuteen. Raha tuo turvaa ja rahattomuus turvattomuutta jne.

      Elämä on haasteita täynnä. Oppiiko virheistä kuinka ja onko ympärillä luottamuksen arvoisia ihmisiä. Kohtaako vääränlaisia ihmisiä, jotka ovat itselle enemmän haitaksi. Onnekas ihminen voi löytää elämästä niitä asioita, jotka ohjaa elon oikealle polulle ja parempien asioiden äärelle. Toiset epäonnisia ja tilanne päinvastainen.

    • Talvella palstasinkun mielenmaisema on kuin tundra, jossa puhaltaa ikuinen pohjoistuuli.
      Mutta ilmojen lämmetessä alkaa meno kiihtymään.
      Ajattelin viettää kesäni tällä palstalla, kalsarit jalassa, olutta tissutellen.
      Täällä on parempi meno kuin festareilla.

      Alan Walker - Faded
      https://www.youtube.com/watch?v=60ItHLz5WEA

      • Gattino: "Mutta ilmojen lämmetessä alkaa meno kiihtymään. Ajattelin viettää kesäni tällä palstalla, kalsarit jalassa, olutta tissutellen. Täällä on parempi meno kuin festareilla."

        Kiitos tuo lohkaisu sai hymyilemään ja jotenkin nauramaan. Tulin hyvälle tuulelle - kiitos siitä - ja hyvää kesää kalsarit jalassa olutta tissutellen! :)


    • Ei löydy koko Suomi mutta kyllä täältä jonkinlainen leikkaus kokonaisuudesta löytyy. Täytyy vaan nähdä näiden äänekkäimpien vihaa ja katkeruutta levittävien naisvihaajien ja ääriätmien levittämän sumuverhon läpi. Maantieteellisesti varmasti porukkaa on ainakin laajalta alueelta.

      • Mikkojuhan: " Maantieteellisesti varmasti porukkaa on ainakin laajalta alueelta."

        Minä olen Joensuusta, yksi nainen Jyväskylästä, toinen Lahdesta ja turkulaisia täällä on ollut puhumatta pääkaupunkiseudun tyypeistä. Aikaisemmin täällä kirjoitteli yksi Rovaniemeltä niin ehkä olet oikeassa, että laajalta alueelta kirjoittajia löytyy - mutta siitä huolimatta en usko, että täällä kirjoittajat kuvastavat mitenkään Suomen sinkkujen poikkileikkausta.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Mikkojuhan: " Maantieteellisesti varmasti porukkaa on ainakin laajalta alueelta."

        Minä olen Joensuusta, yksi nainen Jyväskylästä, toinen Lahdesta ja turkulaisia täällä on ollut puhumatta pääkaupunkiseudun tyypeistä. Aikaisemmin täällä kirjoitteli yksi Rovaniemeltä niin ehkä olet oikeassa, että laajalta alueelta kirjoittajia löytyy - mutta siitä huolimatta en usko, että täällä kirjoittajat kuvastavat mitenkään Suomen sinkkujen poikkileikkausta.

        Kyllä täältä varmasti löytyy aivan kaikki samat asiat kuin irl:kin mutta täällä toiset vaan on äänekkäämpiä ja näkyvämpiä kuin toiset. Suurinosa kuitenkin vain ehkä lähinnä tarkkailee taustalla ja kommentoi ihan vain silloin tällöin johonkin juuri heitä kiinnostavaan juttuun tai aiheeseen. Ei tämä tietenkään mikään absoluuttinen kopio kuitenkaan ole varmastikaan ja "ainesten" suhde määrät voi olla erilaiset mutta luulisin että kaikki samat "aineet" kuitenkin löytyvät täältäkin.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä täältä varmasti löytyy aivan kaikki samat asiat kuin irl:kin mutta täällä toiset vaan on äänekkäämpiä ja näkyvämpiä kuin toiset. Suurinosa kuitenkin vain ehkä lähinnä tarkkailee taustalla ja kommentoi ihan vain silloin tällöin johonkin juuri heitä kiinnostavaan juttuun tai aiheeseen. Ei tämä tietenkään mikään absoluuttinen kopio kuitenkaan ole varmastikaan ja "ainesten" suhde määrät voi olla erilaiset mutta luulisin että kaikki samat "aineet" kuitenkin löytyvät täältäkin.🙂.

        Parhaita aineita on esso ja valkonen polle


    • Anonyymi

      Joskus kauan sitten on voinut saada jonkinlaisen yleiskäsityksen, mutta ne ajat on menneitä. Täällä on muutamia poikkeuksia lukuunottamatta pelkästään patologisia tapauksia. En lähtisi heidän perusteella vetämään minkäänlaisia johtopäätöksiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe