Onko se paha asia

Anonyymi-ap

Jos paahtoleipää syödessä jää muruset tisseille?

73

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole. Jos ne ropisee alempaa vakoon, niin se voisi vähän häiritäkin jo.

      • Anonyymi

        Noh .. noh. Mulla on sentään vaatteet päällä vaikka kotona söinkin.


      • Anonyymi

        Randombypasserilla on kevät-kiima alkanut 😃 Mene Hotelli Helpotukseen 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Randombypasserilla on kevät-kiima alkanut 😃 Mene Hotelli Helpotukseen 🤭

        Kävin siellä jo, helpottihan se, mutta vain hetkeksi. Mutta elä pien huolehdi, naisasiat on ihan hyvällä mallilla 😉😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Randombypasserilla on kevät-kiima alkanut 😃 Mene Hotelli Helpotukseen 🤭

        Tämä ei ollut aloittajan kommentti..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut aloittajan kommentti..

        En niin uskonutkaan, mutta vastasin silti, kiva lyödä trollille pullajauhot suuhun 🤣


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­N­y­­­m­f­­­o­­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17831274V

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei leivässä mitään vikaa ole mutta rinnat voi olla liian suuret vai syötkö maatessas

      • Anonyymi

        Kuka nyt maatessa pystyy syömään? Eikä ole liian suuret. Asento vain oli huono.


    • Voit käyttää rikkaimuria.

      • Anonyymi

        Hyvä idea. Paitsi että murut tippuvat lattialle kun lähtee hakemaan rikkaimuria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea. Paitsi että murut tippuvat lattialle kun lähtee hakemaan rikkaimuria.

        Sitten rikkakihveli ja harja... 🤔


    • Anonyymi

      Sinun seksikkäät juttusi on aika likaisia ja sotkuisia. Mikä sairaus sekin on, että seksi pitää aina yhdistää ruokaan?

      • Anonyymi

        Itse teet tuon jutun likaiseksi. Aloittajalla ei sellainen tullut mieleenkään. Mitä seksikästä siinä on, että t-paidalla on paahtoleivän murusia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse teet tuon jutun likaiseksi. Aloittajalla ei sellainen tullut mieleenkään. Mitä seksikästä siinä on, että t-paidalla on paahtoleivän murusia

        Mitä valjulla miehellä?


    • Anonyymi

      Joillakin on sellainen erikoinen aluslautanen eli tissit.
      Monikäyttökapistukset.

      • Anonyymi

        😅😅😅 niin ei tipu murut lattialle.


    • Anonyymi

      Voin tulla nuolee ne ku koira :)

      • Anonyymi

        Ehkei nyt sentään kenenkään vieraan tarvitse vaivautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei nyt sentään kenenkään vieraan tarvitse vaivautua.

        Miksi kerroit koko kansalle sitten että tissit on sotkussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kerroit koko kansalle sitten että tissit on sotkussa?

        Kai minäkin saan uskoa/toivoa, että kaipaamani mies lukee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai minäkin saan uskoa/toivoa, että kaipaamani mies lukee!

        For sure


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai minäkin saan uskoa/toivoa, että kaipaamani mies lukee!

        Mistä ihmeestä sait päähäsi, että mies haluaa lukea tuollaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kerroit koko kansalle sitten että tissit on sotkussa?

        Miksi haluat uskoa, että joku nainen muka oikeasti tekisi näin- onko ongelmia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sait päähäsi, että mies haluaa lukea tuollaisia?

        Kyllä joku voisi trollimiehelle vaikka rikkaimuriakin kiikuttaa, mistä sitä tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai minäkin saan uskoa/toivoa, että kaipaamani mies lukee!

        Ohi!


    • Anonyymi

      No voi kuule ne manboobsit oot kaljalla ja muilla hiilihydraateilla hankkinut, että varnaan sä sikaiket muutenki. Eli ei haittaa.

      • Anonyymi

        Miten jaksat yötä päivää jauhaa tuota mantraasi ? Suomessa on naisia noin puolet. Palstalaisista on naisia yli puolet ja he ovat eri puolilta Suomea. Ei siis sinun tuttujasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten jaksat yötä päivää jauhaa tuota mantraasi ? Suomessa on naisia noin puolet. Palstalaisista on naisia yli puolet ja he ovat eri puolilta Suomea. Ei siis sinun tuttujasi.

        Miten jaksat vieläkin uskoa että nainen kirjoittaa näitä tissi,,pieru, kakka, panemisviestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten jaksat vieläkin uskoa että nainen kirjoittaa näitä tissi,,pieru, kakka, panemisviestejä.

        Usko on kova, pakko olla kun niin sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten jaksat vieläkin uskoa että nainen kirjoittaa näitä tissi,,pieru, kakka, panemisviestejä.

        Törkyviestit taidat kirjoittaa itse. Aloittajalta ne eivät ainakaan ole. Mene örkki muualle sotkemaan. Tässä aloituksessa ei ole mitään sua koskevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkyviestit taidat kirjoittaa itse. Aloittajalta ne eivät ainakaan ole. Mene örkki muualle sotkemaan. Tässä aloituksessa ei ole mitään sua koskevaa.

        Kova on usko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova on usko

        Nolaat vain itsesi näillä kommenteillasi! Todellisuus näyttää hämärtyneen kun elät omassa kuplassasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolaat vain itsesi näillä kommenteillasi! Todellisuus näyttää hämärtyneen kun elät omassa kuplassasi.

        On se nainen, on se nainen, on se nainen, on se nainen. Pakko oll akun olen kertonut että juu nainen se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se nainen, on se nainen, on se nainen, on se nainen. Pakko oll akun olen kertonut että juu nainen se on.

        Hyvä kun tajusit viimein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se nainen, on se nainen, on se nainen, on se nainen. Pakko oll akun olen kertonut että juu nainen se on.

        Kyllä, kun ahkerasti jankuttaa ja visioi siitä tulee totta, ihmisen tahdonvoima on rajaton👍 ymmärsin sarkasmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun tajusit viimein.

        Ei oo totta🤭Sivusta. Miten musta tuntuu ettei tämä ole edes petäkammarin pojan ensimmäinen tissitrollaus mihin oot jäänyt jumiin? Se edellinen oli kans hmm kiinnostavaa kamaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko on kova, pakko olla kun niin sanottu.

        On sanottu oikein- no onko tämä tällainen sitten jotain post-raumaattista huijatuksi tulemisen kokemuksen estoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten jaksat vieläkin uskoa että nainen kirjoittaa näitä tissi,,pieru, kakka, panemisviestejä.

        Aika säälittävää kyllä minunkin mielestä varsinkin jos käyttää älyttömästi voimavaroja siihen, että saisi nämä puhuttua jonkun tietyn niskoille. Käy ajoittain jopa sääliksi mutta onneksi tunne hälvenee melko pian, ei ansaitse sääliä🤘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo totta🤭Sivusta. Miten musta tuntuu ettei tämä ole edes petäkammarin pojan ensimmäinen tissitrollaus mihin oot jäänyt jumiin? Se edellinen oli kans hmm kiinnostavaa kamaa

        Aloittajalta: en ole peräkammarin poika vasn nainen. Ensimmäinen kirjoitukseni missä tissit on mainittu. Eikä aloitus ole trollaus vaan pieni hetki elämästäni. Aloitus ei ole mitenkään seksuaalinen, joksi ajattelukyvyltään suppeat ihmiset ovat sen leimanneet. Pääosaa aloituksessa näyttelee t-paidalle yllättäen ilmaantuneet leivänmuruset. Ihan niinkuin aloituksessa lukee. Rivien välit on mulla AINA tyhjiä.


    • Anonyymi

      Ei ollenkaan rakas. Miestissit on monilla sun iässä jo.

      • Anonyymi

        Miestissitkin olis paremmat kuin tyhjä pää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestissitkin olis paremmat kuin tyhjä pää!

        Järki valunut manboobseihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järki valunut manboobseihin?

        Miten ei yllätä että luetun ymmärtäminen ei onnistu sinulta.


    • Anonyymi

      Käytä leipälautasta. sen voi nostaa tissien päälle syödessä. Tai laita lasten ruokalappu.

      • Anonyymi

        Nuo ovat hyviä neuvoja. Muovisissa lasten ruokalapuissa on se etu, että suun ohi menneet sapuskat voi siitä kaukalosta lapikoida suuhun.


    • Anonyymi

      Luin että soija kasvattaa miehillä tissejä.

      • Anonyymi

        B12 vitamiini pitää huolen järjenjuoksusta.


      • Anonyymi

        Tuo on debunkattu jo moneen kertaan, mutta jostain syystä juttu leviää yhä…


    • Anonyymi

      Se ei ole paha asia.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä järkevästä vastauksesta.


    • Anonyymi

      Ei haittaa. Itse säilytän rintaliiveissä joskus pankkikorttia, puhelinta, avaimia tai nenäliinaa tai tärkeitä papereita jos pitää muistaa jotakin. On sinne joskus eksynyt suklaapatukkakin. Ei tarvii sitten laukkua tai reppua ottaa mukaan.

      • Anonyymi

        Wau! Hyvä idea. Turhaan olen käyttänyt matkoilla vaatteiden alle piilotettavaa rahavyötä.


      • Anonyymi

        Se suklaa sulaa ihon lämmössä, tahvo.


      • Anonyymi

        Niin se on kyllä totta, että sinne ei niin vain tulla ronklaamaan ja on hyvä olla suupala jemmassa ettei verensokerit laske


    • Anonyymi

      Onko ätmi tilannut netistä muovibosat? Varmasti on

      • Anonyymi

        Niin se taitaa olla pipertää krutonkia päälle


      • Anonyymi

        Mua ei kiinnosta sun ätmisi touhut. Pitäsköhän sunkin keskittyä omiin tekemisiisi? Voisit ehkä huomata, että elämäsi valuu hukkaan ätmi kommenttejasi syytämällä!


    • Anonyymi

      Kyllä on muruset voi raapia tissejä.

      • Anonyymi

        Mulla oli t-paita päällä, kun muruset yllätti.


    • Anonyymi

      Voithan sä pitää siinä vaikka lautasta alla jos et osaa siivosti syödä. Mä ainakin kumarran pikkuisen siihen lautasen päälle purastessa niin ne muruset tippuu siihen tai sitten kopautan sitä leipää pikkuisen siihen lautaselle ennen puraisemista. Kroisantti tai joku torttu tai munkki sitten eriasia niitä nyt ei saa syötyä ettei sotkisi.

      • Anonyymi

        Hyviä neuvoja. Kiitos näistä. Täytyy kokeilla seuraavalla kerralla kun on vaaleaa paahtoleipää.


    • Anonyymi

      Lopeta paahtoleivän syönti, siirry ruisleipään se on paljon parempaa, pitää kropan kunnossa ja tissit puhtaana. 😏

      • Anonyymi

        Yleensä syönkin paahdettua ruisleipää. Siksi tuo grahampaahtoleipä pääsi yllättämään murusillaan.


    • Anonyymi

      Oletko sä ilkeä ihminen?

      • Anonyymi

        Mun laatu on ihan sama sulle, kun ei tunneta nyt eikä tulevaisuudessa.


    • Anonyymi

      Ihanaa. Mä tuun irrottelemaan ne muruset sun tisseiltä. Voin syödäkin.

      • Anonyymi

        Kenellehän tämä oli tarkoitettu? Ei kai kukaan koko päivää muruja säästele.


    • Anonyymi

      Viime aikoina ollut suurempiakin murheita.

      • No voi harmi. Toivottavasti asiat selkiytyvät. Mä alan joulumurheista jo hiukan toipumaan.


    • Anonyymi

      Ei oo, ku en syö paahtoleipää.

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe