Vaimo vihainen koko ajan!!

Terve,

Minulla on Iso ongelma, olen 52 vuotias ja on vaimo joka on 6 vuotta nuorempi ja tavattiin 1997 ja naimisiin 2000.
Pari mukulaa tuli 2001 ja 2003.

Koira on myös ja talo, ja sekä kesä mökki. Ja om Business..

Well nyt vaimo ei ole antanut halia, suudella ollut minule päin onnelinen ja jos kosken häneen niin hän haukkuu kuin dobberman.. Ja jos haluan to the base niin sit olen dead...

Mistä se johtuu? Olen yrittänyt olla aina paikalla häntä varten kun olen pystynyt ja meillä ei ole mitään isoja huolia kuten raha jne. eli hyvin tullaan toimeen. Ja by the way ei olla mitää rikkaitakaan.

Ennen 1997 - 2021 sain koske häntä koska vaan ja missä vaan ja nou hätä. Mutta se loppui kuin seinään 1.3.2022

Eli mitä nyt pitäisi oikein tehdä, ei tämä ole kenellekkään kivaa, jos yrittää puhua niin saa normi vastauksen mitä me miehet saadaan "et sinä mitää kuitenkaan tiedä"

En juoa, polta ja teen jopa koti töitä mitä ehdin 65h tunnin viikon jälkeen (yrittäjä siis)

Ja kun hän kertoo omia juttuja kuten miten työpäivä on mennyt niin hän hymyilee ja vaan kertoo ja niin kuin nou hätä, sit kun pitäisi olla minun vuoro ( niin kuin ollaan tehty monta vuotta) niin sit hän vaan ottaa ja sanoo että "oho onko kello noin paljon tai jotain muuta että ei vaan tarvitse kuunella minua.

Sit kun mennään nukkumaan niin, fuck se vasta on kuin nukkuisi anopin vieressä... Jos pikkasenkin kosken häneen niin naapuri herää varmasti, ja me sentään asutaan omakotitalossa..

Eli Help mitä oikein voi vielä tehdä... Ja tuskin hän on niin paljon mua nuorempi ;)

- Pasi

7

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysy suoraan onko joku toinen tai onko ihastunut? Älä jää ihmettelemään. Minä jäin.

    • Anonyymi

      Kertoiko jostain miehestä aikaisemmin harrastuksen tai töiden parista?

    • Anonyymi

      Varaa aika perheneuvolasta parisuhdetapaamiseen. Monesti on helpompaaa jutella, kun on ammattilainen paikan päällä, joka osaa auttaa pattitilanteissa. Itse en jättäisi pitkää historiaa ja perhettä tuosta vain taistelematta, enkä myöskään syyllistäisi toista osapuolta. Tässä siis perheterapeutti pystyy mahdollisesti auttamaan.

    • Anonyymi

      Menkää kauppakeskus Banaaniin.

    • Anonyymi

      Kysy tosiaan suoraan, että onko toinen mies tai onko ihastunut. Naisena sanon, että läheisyys ja kiinnostus loppuu, kun ja jos toinen mies on mielessä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lukaise esim:: https://www.medicalnewstoday.com/articles/155651

      Siellä sanotaan mm.

      "Vaihdevuodet alkavat kehittyneissä maissa yleensä 40-58 vuoden iässä. [...] Joillakin ne ilmenevät aikaisemmin sairauden tai hoidon, kuten munasarjojen poistamisen, vuoksi. Vaihdevuosien aikoihin monet naiset kokevat fyysisiä oireita, kuten kuumia aaltoja, yöhikoilua, emättimen kuivuutta ja vähentynyttä seksihalua. Se voi myös johtaa ahdistukseen, mielialan muutoksiin ja seksuaalisen halun vähenemiseen. "

      Vaikka linkkisivu on kirjoitettu 2019 siinä on paljon epäselvyyksiä ja puutteellisuutta, kuten käytetään termiä "menopause" ja annetaan ymmärtää että oireet olisivat ohimeneviä, "Around the time of menopause". Todellisuudessa vaihdevuodet ovat muutosajanjakso, jonka aikana nainen pysyvästi muuttuu seksiä inhoavaksi mummeliksi. Englanninkielellä vaihdevuodet ovat "the change of life", eli elämän muutos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe