Näin tunnistat eripuraiset

Anonyymi-ap

Yksin Raamatulla Pyhässä Hengessä uskossa Kristukseen.
Näitä jeesususkoja on monia, varo näitä jäljitelmiä ja eksytyksiä.

Yksin Raamatulla
"Ettei ruumiissa olisi eripuraisuutta, vaan että jäsenet pitäisivät yhtäläistä huolta toinen toisestaan."
- 1Kor. 12:25

Seurakunta
- Jeesuksen ruumis = Helluntaiseurakunta
- Helluntailaisten pitäisi pitää huolta toinen toisestaan,
mutta onnistuuko se?

6

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä sinä vingut aina jakeen perusteella ja osoittelet sormella helluntalaisuuteen.
      Eihän raamatussa ole mitään kirkkkokuntaa ja jäsenrekisteriä missä pelastutaan.
      Käsitätkö. Eli jae leikkisi ja väitteesi, että opi tuntemaan MINUN LAILLA Jumala ei päde.
      Missä on se pyhä uskosi? Ei ainakaan siinä, että rillutellaaan palstalla omin luvin.
      Kantsii olla siellä, missä se isokirja neuvoo, ja jonka suunta otetaan tuonpuoleisuudessa huomioon.

Luuletko sinä, että sormijaeleikeissä olet vahvoilla? Et, et ole.
      Mutta, jos menet hengelliselle kentälle, niin, että sinua kiitetään perillä, tavallaan hurstimaisuus on esimerkkinä. Kun olin alaston - puitte, ja nälkäinen syötitte.
      Ja kenttä on erittäin laaja.
      Naapurissasi saattaa olla vanhus, jonka ohi olet kävellyt. Vaivanen, joka ei enää jaksa talvella pukata lunta, eikä sukua ole lähellä. Saisi olla kotona loppuun asti.
      Ehkä kesällä hieman nurmikon leikkausta.
      Eli tavallaan se arkienkelin asia olisi tapetilla ja enemmän sitä "hengellistä" josta sinut huomataan pihalla.
      Kyllä aktiiviset jahvettilaiset aikanaan kiersivät talosta taloon, mutta eivät saaneet koskea auttavin käsien kenenkään avuntarvitsijan kohdalla, vetämään se aasi ojasta. Se oli valtakunnan salilta kielletty. Vain parranpärinät oli tuvalla sallittuja ja oli vahti mukana.
      Vertauskuvallisesti se on näilläkin palstoilla. Teitä vahtaaa rienaaja, jotta ette sormellakaan koskisi ulkona lähimmäisen tarpeeseen.
      Joku mummo odottaa silitysraudankanssa, mutta ei pysty itse silittämään.
      Saattaa olla jokin pieni ommel, ei näe ommella, eikä saa neulansilmään lankaa.
      Nämä näin yksinkertaisena esimerkkinä.

Minä teetty yhdelle jne. sen teette - ja arvatkaa kelle?!

Kyllä täällä on teillä omat barabbaat soittamassa suuta keskenänne, mutta se ei johda mihinkään.

• Anonyymi

Ilmeisesti tämän palstan nimi on kekustele helluntailaisuudeta.
      Uskorko tähän?
      Mitä siinä vingutttelet pirun viuluasi.
      Mene helluntaiseurakuntaasi sielunhoitoon vai oletko aivan toivoton tapaus?

• Anonyymi

>> Näitä jeesususkoja on monia, varo näitä jäljitelmiä ja eksytyksiä.
      Perustuu vankkaan kokemukseen.

• Anonyymi

## Jumala on aivan muu, mitä vinkupesuvatijuamalakuvassa nuollaan pakanallisia kirkkisien perseitä. ##

Esimerkki helluntailaisuudessa vaikuttavasta henkivallasta ja vihasta.
      Kyse on selkeäsi helluntailaisuususkonnon uhrista.
      Saastainen saastukoon edelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5273
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1939
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1663
    Aihe