Kävin itse 12 kerran kokeilun. Itse olen tyytyväinen tuloksiin. Senttejä lähti ympäri yläkroppaa.
Oliskos muilla jakaa tänne omia kertomuksia? Kuulisin mielelläni mitä mieltä itse olitte. Vaikuttiko teidän aineenvaihduntaan heti jne..
Hei kyselisin teidän muiden Hypoxi kokemuksia
5
1460
Vastaukset
- Anonyymi
Aineenvaihdunta on sananakin jo sellainen että se vilkastuttaa, ei aineenvaihduntaa vaan mielikuvitusta.
Ylipainoisuus ei johdu hieronnan puutteesta tai matalasta aineenvaihdunnasta. Ei kaikki ole ylipainoisia. Käyhän urheilijatkin, auttaa palautumiseen myös.
- Anonyymi
Niin kallistakin, että minä olen mieluummin sitten palautumatta kuin maksan tuollaisia hintoja.
Anonyymi kirjoitti:
Niin kallistakin, että minä olen mieluummin sitten palautumatta kuin maksan tuollaisia hintoja.
No onhan se 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2072015Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2771982Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano451282- 861197
- 751114
- 891088
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta411087Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1601064- 1171040
- 60934