Älä vaan kuvittele

Anonyymi-ap

että on mun kirjotuksia täällä tänään, vasta tulin palstalle ja painun kohta maate. Sinuuua vain mietin, toivottavasti tämä kesä on yhteinen ja loppuelämäkin. Öitä :)

18

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa toivon, jos olet se mies enkä luule. Tiedän että olet vain mukava. Itse olen itseni tänne palstasuohon upottanut. Hyvää yötä sille miehelle johon rakastuin.

      • Anonyymi

        Joo en nyt pysy perässä mikä on kellekin tarkoitettu viesti. Kuitenkin huomaat toivottavasti ne mun laittamat täällä ku luet näitä. Oon vain ikävöinyt sua ja haluan sanoa että oon sua varten jos tarviit mua. Ja että mun tunteet ovat aidot eikä mitään peliä tai muutakaan shittii. Täällä on nyt sotkeentunisvaara aika suuri näissä teksteissä ja niiden kirjoittajissa, joten yritä huomata ja erottaa toisistaan aidot ja muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en nyt pysy perässä mikä on kellekin tarkoitettu viesti. Kuitenkin huomaat toivottavasti ne mun laittamat täällä ku luet näitä. Oon vain ikävöinyt sua ja haluan sanoa että oon sua varten jos tarviit mua. Ja että mun tunteet ovat aidot eikä mitään peliä tai muutakaan shittii. Täällä on nyt sotkeentunisvaara aika suuri näissä teksteissä ja niiden kirjoittajissa, joten yritä huomata ja erottaa toisistaan aidot ja muut.

        Minä yritän ja luotan siihen mieheen ketä kaipaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä yritän ja luotan siihen mieheen ketä kaipaan.

        Hyvä. Voit luottaa tähän mieheen, ketä kaipaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Voit luottaa tähän mieheen, ketä kaipaat.

        🤣😉🤭 voit luottaa. 😂😂😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣😉🤭 voit luottaa. 😂😂😁

        Kyllä- kun itsekseen puhuu niin voi vaikuttaa luotettavalta😉 Menee varmaan ohi, mutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä- kun itsekseen puhuu niin voi vaikuttaa luotettavalta😉 Menee varmaan ohi, mutta

        Joihinkin sitä vaan pystyy luottamaan, vaikka se luottamus olisikin tilapäisesti ollut katkolla johtuen esimerkiksi kommunikaation puutteesta. Ja ennenkuin kukaan näsä kerkee muuhun puutteeseen viitata, sanon, että älä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣😉🤭 voit luottaa. 😂😂😁

        Just jå🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      En ole palstalla kuin joskus illalla käymässä, ei ole aikaa tälläiselle. Ei mun tunteet miksikään muutu vaikken niitä tänne kirjottele, tykkään ja ihastuin...... ei se muuksi muutu ja viime tapaaminen sitä vain vahvisti. Nyt nukkumaan.

      • Anonyymi

        Tämä siis aloittajalta, nyt zzzzz ........


      • Anonyymi

        Miksi koet tarvetta kirjoittaa näin?


      • Anonyymi

        Milloin tavattiin viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi koet tarvetta kirjoittaa näin?

        Sivusta
        Miksi koet itse tarvetta kritisoida toisia heidän kirjoituksestaan. Kaikilla on oikeus kirjoittaa asiallista tekstiä tänne jos haluaa. Miksi sinulta pitäisi kysyä siihen lupa? Mikä oikeus sinulla on vaatia jotakuta selittämään sitä miksi hän kirjoittaa sitä sun tätä tänne?


      • Anonyymi

        Olipas mukava lukea ihan järkeviäkin postauksia täällä aina välillä. Vaihtelua! 😂

        (Ja ennen kuin se mieheksiluulija tulee taas sekoilemaan paikalle, olen nainen, enkä ole sama ihminen, jonka viestiin tässä vastaan...)


    • Anonyymi

      Joku hyvin häiriintynyt tyyppi niitä aloituksia tänne rustailee. Öitä!

    • Anonyymi

      Me laumalla häiriintyneitä hänelle hyvää yötä toivotellaan. Pus pus kulta, nuku hyvin :)

    • Anonyymi

      Tunnetaanko me. Anna jotain tuntomerkkejä kehiin.

    • Illalla ei huvittanut kirjoittaa mitään tänne. Plsta meni heti kiinni ensisilmäyksen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe