Ollaan jo jonkin aikaa pidetty yhteyksiä erään miehen kanssa. Pääasiassa mies soittelee minulle muutamia kertoja viikossa. Tavata on tarkoitus lähiaikoina, pitkä välimatka on ollut hieman hidasteena. Mies on todella mukava ja järkevä. Meillä juttu luistaa, puhutaan tunnin puheluita. Vaikuttaa, että ollaan hyvin samoilla linjoilla kaikessa. Nyt vaan mua on alkanut pelottaa, kun tuntuu, että kumpikin on jo tainnut ihastua ja odotukset on kummallakin korkealla, että tästä voisi syntyäkin jotain. Mutta entäs, jos ei synnykään ja tavatessa ei olekaan kemiaa. Pettymys tulee olemaan siinä tapauksessa todella iso.
Pitäisi saada jäitä hattuun...
Anonyymi-ap
2
290
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta kuin treffeille, kerranhan täällä vain eletään. Isompi pettymys kai tulisi jos hän yhtäkkiä lopettaisi yhteydenpidon ja kertoisi ettei halua tavata. Suosittelen että jatkat viestittelyä entiseen malliin ja yritätte saada ne treffit aikaan mahdollisimman pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273365Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122489Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.902421Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072104Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261486Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1311225
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136