Taas Feministi naiset käyttää tilaisuuden hyväkseen ja uhriutuu

Anonyymi-ap

Kun yksi Persumies ei tee kotitöitä. Meidän perheessä on aina ollut miehet jotka on pessyt pyykit, imuroinut, käyttänyt täyttänyt ja tyhjännyt astianpesukoneen ja vaihtanut auton renkaat. Eikä tämä ole epätasa-arvoista, häh? Miksi kukaan ei tee tällaisesta epäkohdasta uutista Iltalehteen ja ala rääkymään asiasta, häh? Naiset on tunnetusti uhriutumisen mestareita ja aina löytyy joku perustelu sille miksi seksi ei muka kiinnosta.

Kyllä naisia seksi kiinnostaa kunhan mies on tarpeeksi jännä ja ennenkaikkea väkivaltainen ja pystyy näyttämään naiselle kaapin paikan. Kiltit kotitöitä tekevät nössömiehet jää ilman seksiä. Miehen pitää näyttää naiselle olevansa hierarkiassa naisen yläpuolella eikä mikään tossun allaoleva lattialla pyyhittävä kynnysmatto. Naiset rakastaa röyhkeitä miehiä jotka ei kunnioita naista pätkääkään.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c65606db-f7bd-4976-bb11-31fbd96d0223

KilttiMies89

104

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietysti myös huorittelu kuuluu asiaan.

T: KilttiMies89

• Anonyymi

No wörkkiiks esim sulle hyvin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No wörkkiiks esim sulle hyvin?

Kerran kokeilin ja yks nainen vihaa mua lopun elämäänsä mut en olekkaan jännämies.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran kokeilin ja yks nainen vihaa mua lopun elämäänsä mut en olekkaan jännämies.

KilttiMies89

Jaa jaa juu juu, mutta tuli hyvä fiilis siksi aikaa kun sitä iloa kesti?

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🔞 ­­­N­­y­­m­f­­o­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17833837I

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Niin ja jos kotitöiden teko ei kiinnosta miestä eikä naista niin sitten jätetään kotityöt kokonaan tekemättä tai palkataan kodinhoitaja. Mikä on ongelma?

KilttiMies89

• Anonyymi

Ihme keuhkoamista taas. Minäkin olen tottunut siihen, että lapsuudenkodissani isäni hoiti pitkälti kotityöt, äitini loi uraa. Minusta tuossa ei ole mitään ihmeellistä ei noin päin, eikä toisinkaan päin. mikä nyt sille PARISKUNNALLE itselleen on hyvä ja muillehan asia ei varsinaisesti kuulu.

• Anonyymi

Juuri näin

• Juuri näin mikä nyt ikinä sitten sattuukin juuri siinä parisuhteessa olemaan paras ratkaisu.

Nää höpötykset ja keuhkoamiset joistain mukamas jännämiehistä ja kuinka kaikki naiset mukamas heihin on lääpällään on niin täyttä skeidaa kun vaan olla voi.🙂.

• Anonyymi

Miksiköhän tuosta asiasta sitten piti tehdä uutinen Iltalehteen jos asiassa ei ole mitään ongelmaa? Tuskin tehtäisiin mitään uutista jos nainen ei viitsisi/osaisi tehdä kotitöitä.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksiköhän tuosta asiasta sitten piti tehdä uutinen Iltalehteen jos asiassa ei ole mitään ongelmaa? Tuskin tehtäisiin mitään uutista jos nainen ei viitsisi/osaisi tehdä kotitöitä.

KilttiMies89

Kohuhan noista kommenteista on alunperinkin ollut tarkoitus nostaa. Ei hän olisi noita olisi muutoin mennyt laukomaan. Julkisuustemppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Ja ihan varmasti, jos joku nainen laukoisi nuo samat, niin siitä saataisiin myös juttu aikaiseksi.

• Anonyymi

Tartteeko teidän naisten tehdä joka helvetin asiasta joku sukupuoli ja tasa-arvo kysymys, häh?

KilttiMies89

• Anonyymi

Mitä se muille kuuluu miten elää omassa kodissaan???

• Anonyymi

Paitsi kyllä se kuuluu jos joutuu elämään toisen kanssa samassa kodissa ja toinen on kauhea sottapytty ja itse on siisti ihminen.

KilttiMies89

• Anonyymi

Se nyt kato sun sinkun on ne hommat tehtävä ite. Ei se äitikään aina ole passaamassa.

• Anonyymi

Niin, eipä se äiti mitään juuri koskaan ole tehnytkään paitsi ruokaa. Isä ei enää tee kun on kuollut jo muutama vuosi sitten.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, eipä se äiti mitään juuri koskaan ole tehnytkään paitsi ruokaa. Isä ei enää tee kun on kuollut jo muutama vuosi sitten.

KilttiMies89

Itse en liiemmin tykkää kotitöiden tekemisestä tai siivoamisesta mutta olen kuitenkin perussiisti ihminen ja osaan kyllä tehdä kaikkea kunhan vain viitsin. Ainakaan en sotke paljon ja olen järjestelmällinen. Ruokaa laitan silloin kun on pakko tai sattuu huvittamaan.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en liiemmin tykkää kotitöiden tekemisestä tai siivoamisesta mutta olen kuitenkin perussiisti ihminen ja osaan kyllä tehdä kaikkea kunhan vain viitsin. Ainakaan en sotke paljon ja olen järjestelmällinen. Ruokaa laitan silloin kun on pakko tai sattuu huvittamaan.

KilttiMies89

Aika moni nainenkaan ei niiden tekemisestä tykkää. jossain määrin niitä kuitenkin on pakko tehdä, jos ei kovin paskaisessa asunnossa halua asua ja haluaa puhtaita vaatteitakin päälleen jne. eivätkä riitä maksamaan noista puuhista muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Mullakin isä kuollut jo satoja vuosia sitten ja äitilläkin terveys ei kovin hyvä, kaks kertaa viikossa käyn auttamassa.
        JeroP

• Anonyymi

Kyllä jännämiehet on parisuhteessa naisten kanssa. Naiset vaan mielellään haluaa olla koti orjana jännämiehille.

• Anonyymi

Joo kyllä näin on, kun avaa silmänsä ja katselee ympärilleen minkälaisten miesten kanssa naiset seurustelee niin aiko monet näistä miehistä on vastenmielisiä juoppoja, linnakundeja tai jotain muita paskoja. Sitten vielä valehdellaan että kyllä nainen mieluummin ottaa kiltin ja kunnollisen miehen. No ei ota.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä näin on, kun avaa silmänsä ja katselee ympärilleen minkälaisten miesten kanssa naiset seurustelee niin aiko monet näistä miehistä on vastenmielisiä juoppoja, linnakundeja tai jotain muita paskoja. Sitten vielä valehdellaan että kyllä nainen mieluummin ottaa kiltin ja kunnollisen miehen. No ei ota.

KilttiMies89

Te liikutte kyllä oudoissa piireissä. Oletteko te ihan syntyneet tuollaisiin narkki-, juoppo-, rikollis-, ym -piireihin vai itse sellaisiin siirtyneet? Mä esimerkiksi en tunne yhtään ainoaa tuollaista pariskuntaa, jossa osapuoli olisi linnakundi. Mä en ylipäänsä tunne yhtään ainoaa linnakundia. En tunne narkeejakaan, mutta muutaman alkoholin suurkuluttajan ja riskikäyttäjän kyllä. Nuokaan eivät ole rapajuoppoja, mutta kyllä heidän silti kannattaisi se juominen lopettaa.

Noin pääosin tunnen lähinnä juurikin kunnollisia ja suhteellisen kilttejä miehiä. Kiltteys on aina suhteellista ja en mä tosiaan yhtään ihmispyhimystä ole tavannutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te liikutte kyllä oudoissa piireissä. Oletteko te ihan syntyneet tuollaisiin narkki-, juoppo-, rikollis-, ym -piireihin vai itse sellaisiin siirtyneet? Mä esimerkiksi en tunne yhtään ainoaa tuollaista pariskuntaa, jossa osapuoli olisi linnakundi. Mä en ylipäänsä tunne yhtään ainoaa linnakundia. En tunne narkeejakaan, mutta muutaman alkoholin suurkuluttajan ja riskikäyttäjän kyllä. Nuokaan eivät ole rapajuoppoja, mutta kyllä heidän silti kannattaisi se juominen lopettaa.

Noin pääosin tunnen lähinnä juurikin kunnollisia ja suhteellisen kilttejä miehiä. Kiltteys on aina suhteellista ja en mä tosiaan yhtään ihmispyhimystä ole tavannutkaan.

Minäkään en halua olla white trashin kanssa missään tekemisisissä. Työttömät noita joutuu katselemaan lähiöissä.

En tiedä yhtään kunnollista ja töissäkäyvää miestä, jolta ei löytyisi akka kotoa.

• Anonyymi

Mutta itse olenkin asperger niin sen takia tietyt asiat on vaikeita ja turhauttaa keskimääräistä enemmän jos ne ei satu kiinnostamaan.

KilttiMies89

• Anonyymi

Kuka tahansa osaa imuroida ja tyhjentää astiakoneen. Paitsi mulla ei astiakonettaa oo. mutta jos mä oisin nainen niin mä vaatisin, että miehen pitää osata rakentaa, hitsata ja tarvittaessa sorvata varaosia penkkisorvilla.
      JeroP

• Anonyymi

Mitä miehen pitäisi rakentaa, hitsata ja sorvata?

Jos olisit nainen, niin ei kannattaisi vaatia mieheltä sellaista mitä tämä ei osaa.

• Anonyymi

Minäkin kysyn, että mitä ihmettä sen miehen pitäisi muka osata rakentaa? Mä en tekisi oikein yhtään mitään miehellä, jolla olsi tuollaisia taitoja. Jos hän niitä työssään käyttäisin, niin mikäpä siinä, mutta ei se minun elämääni vaikuttaisi. minun arjessani tulee niin harvoin vastaan tarpeita tuollaisille taidoille, että ei noille juuri käyttöä olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin kysyn, että mitä ihmettä sen miehen pitäisi muka osata rakentaa? Mä en tekisi oikein yhtään mitään miehellä, jolla olsi tuollaisia taitoja. Jos hän niitä työssään käyttäisin, niin mikäpä siinä, mutta ei se minun elämääni vaikuttaisi. minun arjessani tulee niin harvoin vastaan tarpeita tuollaisille taidoille, että ei noille juuri käyttöä olisi.

Samaa mietin. Enemmän hyötyähän on siitä, että toinen osallistuu jokapäiväisiin tai jokaviikkoisiin tehtäviin, kuin että hänellä on taitoja, joita tarvitaan kerran vuodessa.

• Anonyymi

En ymmärrä mikä ongelma kun on kerta sovittu että mies tekee muita töitä ja kuskaa lapsia.

Tuntuu että nykynaiset haluavat miesten tekevän ihan kaikki ja jopa ne naisten työt. Sitten mies on saatu alistettua naisen rooliin.

• Anonyymi

Tämä👍 Hyvin sanottu.

• Anonyymi

Eihän siinä mitään ongelmaa ole mikäli molemmat perheen aikuiset tekevät tasapuolisesti osansa. Jos kuitenkaan et halua osallistua kodin kunnossapitoon, tai kompensoi tätä kantamalla muutoin korteasi kekoon, voit varmasti halutessasi elää yksin sikolätissäsi.

Toisaalta miehet olettavat että nykyään naisten pitäisi kokopäivätyön lisäksi tehdä kaikki ne kotityöt mitkä naiset tekivät ennenvanhaan kotiäiteinä, jolloin mies oli se joka elätti perheensä.

• Anonyymi

Nykyään ei ole enää mitään naisten töitä, miehen on tehtävä kaikki sekä naisten että miesten työt joten on vain miestentöitä. Vituttaa niin pahasti tämä nykymeno että vihaan jo naisia. Parempi varmaan pysyä sinkkuna ja kiertää naiset kaukaa ettei tule tehtyä mitään harkitsematonta.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään ei ole enää mitään naisten töitä, miehen on tehtävä kaikki sekä naisten että miesten työt joten on vain miestentöitä. Vituttaa niin pahasti tämä nykymeno että vihaan jo naisia. Parempi varmaan pysyä sinkkuna ja kiertää naiset kaukaa ettei tule tehtyä mitään harkitsematonta.

KilttiMies89

Useimmat mun kaveritkin on niin tuon feministisen paskan aivopesemiä että mulla on mennyt kokonaan välit joihinkin kavereihin kun olen kertonut näitä totuuksiani naisista. Onhan tämä täysin toivotonta taistelua tuulimyllyjä vastaan mutta en silti aio alistua kuin lammas vaikka joutuisin runkkaamaan koko loppuikäni.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmat mun kaveritkin on niin tuon feministisen paskan aivopesemiä että mulla on mennyt kokonaan välit joihinkin kavereihin kun olen kertonut näitä totuuksiani naisista. Onhan tämä täysin toivotonta taistelua tuulimyllyjä vastaan mutta en silti aio alistua kuin lammas vaikka joutuisin runkkaamaan koko loppuikäni.

KilttiMies89

Varmaan näiden kavereiden naisystävät on käskenyt laittaa välit poikki muhun ja kiristänyt että laittaa suhteen poikki jos nää kaverit ei katkaise välejä tällaiseen "säälittävään" incel mieheen.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan näiden kavereiden naisystävät on käskenyt laittaa välit poikki muhun ja kiristänyt että laittaa suhteen poikki jos nää kaverit ei katkaise välejä tällaiseen "säälittävään" incel mieheen.

KilttiMies89

Tietenkin nää kaverit sitten valitsee ennemmin jonkun naisen jonka on tuntenut vasta pari vuotta kuin vanhan kaverin jonka on tuntenut jo 20 vuotta. Pääasia että saa pillua kun mielistelee naista. Eipä sillä, minä en tuollaisilla kavereilla tee mitään.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Jospa otat suosiolla miehen itelles etkä turhia valita.

• Anonyymi

Nainen tekee edelleen suurimman osa kotitöistä, vaikka ne kuuluvat miehellekin.

Ehkäpä juuri edellisen takia syntyvyys on laskussa. Nainen opiskelee ja tekee uraa. Siihen ei mahdu miestä, joka ei tee kotitöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän siinä mitään ongelmaa ole mikäli molemmat perheen aikuiset tekevät tasapuolisesti osansa. Jos kuitenkaan et halua osallistua kodin kunnossapitoon, tai kompensoi tätä kantamalla muutoin korteasi kekoon, voit varmasti halutessasi elää yksin sikolätissäsi.

Toisaalta miehet olettavat että nykyään naisten pitäisi kokopäivätyön lisäksi tehdä kaikki ne kotityöt mitkä naiset tekivät ennenvanhaan kotiäiteinä, jolloin mies oli se joka elätti perheensä.

Juu, miehet olettavat naisen tekevän kaiken, hoitavansa vaativan työnsä lasten ja kotitöiden lomassa. Ilmankos ei monia kiinnosta.

• Anonyymi

Eihän tuo kenellekään o gwlma ollut, ettei yksi mies tee kotitöitä. Hän saa tehdä tai olla tekemättä, miten ikinä puolisonsa kanssa sitten päättävätkin.

Artikkelihan koski sitä, että naisilla on seksihaluja enemmän, jos kotona on puoliso, joka tekee myös kotitöitä. Tälle on monta syytä, mutta onhan se nyt itsestään selvää, että mies kiinnostaa seksuaalisesti huomattavasti enemmän, kun tämä kantaa kortensa kekoon, osaa toimia itsenäisesti eikä itselle jää koko arjen taakka kannettavaksi. Siitä tulee olo, että toinen välittää ja huomioi. Miksipä se sama tunne ei välittyisi lajanoidenkin väliin?

• Anonyymi

Ainakaan naiset eivät halua seksiä jos puoliso on miesvauva.
      Ehkä on aika keksiä jotain uutta siihen rakkauselämään.
      Tehdä jotain uutta ja yllättävää. Hankkia jotain lemmen leluja piristämään yhteisiä hellyys hetkiä. Tms.

• Anonyymi

Parempihan se vain on, jos ei mien koske kodinkoneisiin, jos ei meinaan "tule niiden kanssa toimeen". Käy pidemmän päälle aika kalliiksi ostaa jatkuvasti uusia koneita, kun mies on ensiksi rikkonut ne ja uusia vaatteita, kun mies on tuhonnut ne ja ruokaakin on mukavampi syödä, jos se on hyvää, eikä jotain karseaa tököttiä, kun ei mies osaa kokata. Sinällään tuo siis kuulostaa minusta hyvin järkevältä työnjaolta. Jos mies on hyvä lastenhoitaja ja vaipanvaihtaja ja taksikuski ja marjanpoimija, niin pitäytyköön niissä puuhissa, jotka hän osaa.

• Anonyymi

"Artikkelihan koski sitä, että naisilla on seksihaluja enemmän, jos kotona on puoliso, joka tekee myös kotitöitä."

Eli toisin sanoen: mies saa seksiä palkinnoksi kun tekee kotitöitä vaikka eihän seksin pitäisi olla mikään palkinto.

Jos mies tekee muita töitä ja kuskaa lapsia, eikä saa seksiä, niin nainen pitää seksiä vallan välineenä. Ei oikeasti edes rakasta miestään.

• Anonyymi

Huoh 🙄 Hienosti väärinymmärretty.

Väännetään sitten rautalangasta. Eli kun puolisoina yhdessä kannetaan arjen taakkaa eikä se jää vain toisen harteille (kuten se tuppaa usein jäämään naisen harteille vielä nykyäänkin), vallitsee kotona ilmapiiri, joka edesauttaa puolisoiden välistä positiivista tunnelatausta, ja usein seksi on luontainen seuraus tästä.

• Tuo tukimus taisi tosiaan kertoa siitä että naisen seksihalut nousevat jos mies osallistuu kotitöihin.
      Alla olevan tutkimuksen mukaan ero tulee todennäköisemmin jos osallistut kotitöihin.
      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-miehen-kannattaa-valtella-kotitoita/2187032#gs.vpbckp
      Tässä pelissä mies ei voi voittaa mutta on toki mahdollisuus valita kärvistelyn katto pään päällä tai lentää pihalle kassit tyhjänä.

Tuossa varmaan käydään taustalla myös poliittista mielikuvasotaa sillä kyseessä kuitenkin kansanedustaja.
      Pohjalla on myös yksi feminismin peruspilareita eli ajatus siitä että henkilökohtaiset päätökset ovat myös poliittisia että rakenteellisia. On todettava että tästä olen jossakin määrin samaa mieltä. Katsotaan vaikka perhevapaauudistusta. Perhevapaista isät pitää vain pienen osan. Se ei ole ongelma jos Hannu, Pekka tai Jaakko perheen sisäisesti sopii että äiti hoitaa lapset mutta kun näin suuri osa perheistä tekee saman päätöksen kannattaa miettiä tämän seurauksia ja mahdollisia toimenpiteitä.
      Tässä vähän sama homma. Se ettei historioitsija käytä kodinkoneita on perheen oma asia ja varmasti on muitakin samanlaisia perheitä. Näiden tutkimusten mittausten laadusta tai oikeellisuudesta en tiedä mutta ainakin näin maallikkona tuntuisi siltä että mitä tasaisemmin kotityöt jakautuvat sen parempi myös työelämän kannalta. Minusta hyvä että asiasta keskustellaan.

Ongelma tulee tässä siinä kohtaa kun mietitään mitä ihmisten henkilökohtaisia valintoja nostetaan kellumaan poliittiselle tai rakenteelliselle pinnalle. Nyt kun valtavirtaus puhaltaa tietystä suunnasta niin minusta kansanedustaja Kontula ilmaisi tilanteen aika hyvin Twitterissä.
      "Kaiken kaikkiaan pojat/miehet kohtaavat käsittääkseni elämänsä aikana keskimäärin enemmän väkivaltaa kuin tytöt/naiset - sitä vain pidetään niin normaalina, että sitä ei edes muisteta mainita

• Anonyymi

Niin, eli haluatko saada seksiä, mutta erota todennäköisemmin? Vai pysyä yhdessä, mutta olla seksittä? Mä en edes ymmärrä, että mikä siinä yhdessä pysymisessä on niin erityislaatuista ja tavoittelemisen arvoista. Eikö olellisempaa ole olla onnellinen pidemmässä juoksussa? Jos parisuhde ei kestä, niin sitten se ei kestä. Ei se mikään maailmaloppu ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, eli haluatko saada seksiä, mutta erota todennäköisemmin? Vai pysyä yhdessä, mutta olla seksittä? Mä en edes ymmärrä, että mikä siinä yhdessä pysymisessä on niin erityislaatuista ja tavoittelemisen arvoista. Eikö olellisempaa ole olla onnellinen pidemmässä juoksussa? Jos parisuhde ei kestä, niin sitten se ei kestä. Ei se mikään maailmaloppu ole.

Noita tutkimustuloksia alkaa olla jo niin moneen suuntaan että on kyllä ihme että joku on vielä onnellisesti yhdessä. Ehkä ne on juuri ne joilta ei ikinä kysellä mitään mihinkään tutkimukseen.

• Paljon melua tyhjästä. Enkä tarkoita lehtijuttua, koska niiden tarkoitus on myydä lehteä ja tehdä fyrkkaa.

• Anonyymi

""Väännetään sitten rautalangasta. Eli kun puolisoina yhdessä kannetaan arjen taakkaa eikä se jää vain toisen harteille.""

Siinä sanottiin jo: mies tekee muita töitä, kuten tekee myös tuon jutun Teemu Keskisarja.

Jos nainen edelleen pihtaa seksiä ja antaa sitä vain silloin kun mies osallistuu "naisten töihin" kaikkien muiden töiden lisäksi, niin silloin seksi on palkinto ja nainen yrittää pitää sitä vallan välineenä.

• Anonyymi

Oleellistahan on se, että puolisoiden toiveet tuon suhteen menvät yksiin. Teemun vaimo lienee tyytyväinen noin, itse en olisi tyytyväinen aivan tuollaiseen työnjakoon. Vaan voisin esimerkiksi aivan mielelläni heittää imurin huitsin hiivattiin, jos se estää miehen osallistumista siivoamiseen. En mä muutenkaan ole juurikaan ulkoiluttanut imuria pariin vuoteen, että eipä tuo ongelmia aiheuta.

• Anonyymi

Etkö osaa vastata suoraan kommenttiin vai miksi kopsaat näitä tänne erillisiksi kommenteiksi?

Artikkelissa sanottiin, että Keskisarja osallistuu kotitöihin omalla tavallaan, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. Artikkeli koski kuitenkin pääasiassa epätasaista työnjakoa kotona yleisesti eli tilannetta, jossa nainen kokee, että mies on yksi huollettava lapsi lisää. Ei pelkästään Keskisarjan tilannetta, eikä sitä, että jos joku mies on muualla töissä ja nainen tekee tällöin enemmän kotitöitä vaan tilannetta, jossa molemmat ovat töissä, mutta arki kaatuu naisen harteille. Nimenomaan kaatuu eli nainen kokee, että kantaa yksin vastuun arjesta. Se väsyttää, turhauttaa, raivoatuttaa. Se ei luo otollisia olosuhteita aktiivisen seksielämän ylläpitämiselle.

Jos nainen (tai mies) suostuu seksiin jonkinlaisena palkintona, niin tilanne on silloin todella kiertoutunut eikä sellainen kuulu terveeseen parisuhteeseen. Siitä tässä ei nyt kuitenkaan ollut kyse.

• Anonyymi

En muutenkaan ymmärrä tätä tuputusta kun miehistä yritetään tehdä tyttöilijöitä.

Nyt kun miehet on saatu laittamaan pyykinpesukoneet päälle, niin pakotetaanko miehet seuraavaksi meikkaamaan?

Tai pakotetaanko miehet vauvan kanssa auton takapenkille? Kyllä miehen kuuluu ajaa autoa!

• Anonyymi

""Jos nainen (tai mies) suostuu seksiin jonkinlaisena palkintona, niin tilanne on silloin todella kiertoutunut eikä sellainen kuulu terveeseen parisuhteeseen. Siitä tässä ei nyt kuitenkaan ollut kyse.""

Siitähän tuossa nimenomaan oli kyse kun naiset ei ole tyytyväisiä kun hommat jaetaan tasapuolisesti eli naisten työt vs miesten työt. Näin mies saa seksiä kuukauden aikana ehkä 8 kertaa.

Jos mies vielä miesten töiden lisäksi osallistuu naisten töihin, niin naiset palkitsevat seksillä, koska mies helpottaa naisen taakkaa vaikka miehen ei pitäisi, koska on hoitanut omat työnsä. Näin mies tuplaa seksin saannin eli mies saakin seksiä jo 16 kertaa kuukauden aikana.

• Anonyymi

Luovutan.

• Anonyymi

Eihän siinä ole lainkaan tuosta kyse. se syykin on tuoss sanottu, jos lukisit. "”Mieslapsi” sammuttaa seksihalut – Myös tutkitusti", "”Mieslapsi” viittaa aikuiseen mieheen, joka tukeutuu kumppaniinsa arkiaskareissa, joihin on oikeasti itse kykenevä.", "Mieslapsi-ilmiössä kumppanin ja lapsen roolit hämärtyvät. Kumppanista alkaa tuntua, että hänellä on itsestään riippuvainen lapsi.", ”Joskus minusta tuntuu siltä, että kumppanini on kuin ylimääräinen lapsi, josta minun on huolehdittava”, ”Voisi sanoa, että naisten kumppanit ottivat epäseksikkään roolin – lapsen roolin”.

• Anonyymi

Mitä ns. miesten töitä mahtaa tavallisista nykypäivän kotitalouksista löytyä? Renkaidenvaihto 2 kertaa vuodessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ns. miesten töitä mahtaa tavallisista nykypäivän kotitalouksista löytyä? Renkaidenvaihto 2 kertaa vuodessa?

Ennen sitä renkaiden vaihtoa naisen täytyy ensin pestä ja imuroida auto yms. ja kantaa renkaat ja muut tykötarpeet auton viereen. Sekä tietenkin mm. pestä ne alta otetut renkaat vaihdon jälkeen, sekin on naisten työ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen sitä renkaiden vaihtoa naisen täytyy ensin pestä ja imuroida auto yms. ja kantaa renkaat ja muut tykötarpeet auton viereen. Sekä tietenkin mm. pestä ne alta otetut renkaat vaihdon jälkeen, sekin on naisten työ.

No mitä ne ns. miesten työt siis ovat. Se jäi edelleen epäselväksi.

P.s. Minä kuvittelin sen sen renkaiden ja muiden tykötarpeiden kantelun ja renkaiden pesun kuuluvan osaksi renkaiden vaihtoa. Edes nuo siis eivät kuulu miehen töihin vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä ne ns. miesten työt siis ovat. Se jäi edelleen epäselväksi.

P.s. Minä kuvittelin sen sen renkaiden ja muiden tykötarpeiden kantelun ja renkaiden pesun kuuluvan osaksi renkaiden vaihtoa. Edes nuo siis eivät kuulu miehen töihin vai?

Kattovalaisimeen lampun vaihto. Pöytävalaisimeen nainen yltää vaihtaa lampun itse. Toki ennenkuin lampun voi vaihtaa niin naisen täytyy käydä ostamassa oikeanlainen lamppu. Jos sattuu olemaan vääränlainen, vaikka liian pienet lumenit, niin sitten istutaan mököttäen pimeässä. Lamppu tietenkin vaihdetaan tyylissä ingenjör eli esimerkiksi siten että mies pitää lampusta kiinni naisen ja lasten pyörittäessä tuolia jolla mies seisoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kattovalaisimeen lampun vaihto. Pöytävalaisimeen nainen yltää vaihtaa lampun itse. Toki ennenkuin lampun voi vaihtaa niin naisen täytyy käydä ostamassa oikeanlainen lamppu. Jos sattuu olemaan vääränlainen, vaikka liian pienet lumenit, niin sitten istutaan mököttäen pimeässä. Lamppu tietenkin vaihdetaan tyylissä ingenjör eli esimerkiksi siten että mies pitää lampusta kiinni naisen ja lasten pyörittäessä tuolia jolla mies seisoo.

No en kyllä sitten yhtään ihmettele, jos ei nykynaisella enää oikein ole miehelle mitään käyttöä, jos ei miehelle muita töitä löydy. Ei täällä ainakaan yllä mieskään lamppuja vaihtamaan ilman, että kiipeää jollekin jakkaralle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en kyllä sitten yhtään ihmettele, jos ei nykynaisella enää oikein ole miehelle mitään käyttöä, jos ei miehelle muita töitä löydy. Ei täällä ainakaan yllä mieskään lamppuja vaihtamaan ilman, että kiipeää jollekin jakkaralle.

Ja koska mieskin joutuu kiipeämään jakkaralle, niin nainen kykenee hommaan myöskin (ja jopa ilman pyörittäjien apua).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja koska mieskin joutuu kiipeämään jakkaralle, niin nainen kykenee hommaan myöskin (ja jopa ilman pyörittäjien apua).

Hoidat nyt vain oman osasi ja annat sen miehen tehdä osansa. Muista: lamppu pois - pyöritä jakkaraa myötäpäivään, lamppu paikalleen - pyöritä jakkaraa vastapäivään. Kyllä sinä osaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoidat nyt vain oman osasi ja annat sen miehen tehdä osansa. Muista: lamppu pois - pyöritä jakkaraa myötäpäivään, lamppu paikalleen - pyöritä jakkaraa vastapäivään. Kyllä sinä osaat.

No en tietenkään, kun saan homman itse tehtyä nopeammin. En mä nyt tähän mitään mieheksi kutsuttua hidastepalikkaa hanki. Sitäpaitsi ledlamppuja tarvii vaihtaa niin harvoin, että tollasen lampunvaihtajan ruokkiminen on ihan hullun puuhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tietenkään, kun saan homman itse tehtyä nopeammin. En mä nyt tähän mitään mieheksi kutsuttua hidastepalikkaa hanki. Sitäpaitsi ledlamppuja tarvii vaihtaa niin harvoin, että tollasen lampunvaihtajan ruokkiminen on ihan hullun puuhaa.

Meinaan halvemmaksi tulee vaikka palkata erikseen joku vaihtamaan se lamppu, jos tarve tulee.

• Anonyymi

Ette ymmärtäneet.

(Olen antifeministi.)

Kotityöt aiheuttavat eniten riitaa parisuhteessa.

Ei tuo koske lapsetonta pariskuntaa, joka asuu kaksiossa. Siinä nyt ei ole paljon kotitöitä.

Tuo koskee sitä helvetillistä härdelliä, mikä on pienten lasten perheissä.

Herätys -koira ulos- lasten aamutoimet ja aamupala -vaatteet päälle ja tarhaan tai kouluun- töihin -lapset tarhasta - ruokakaupan kautta kotiin - koira ulos- ruuanlaitto, myöhemmin iltapala- läksyjen tarkistus- siivousta ja vaatehuoltoa- lasten kuskaamista harrastuksiin -koira ulos -lasten iltatoimet jne. jne.

Todella helposti tuo kaikki kaatuu naisen tehtäväksi vähitellen.

Kokonaiskuvassa on ihan sama, kuka ne renkaat vaihtaa 2x vuodessa.

Jos mies ei osallistu, nainen lähtee.

• Anonyymi

Mulla on kotona just tuollainen mies, joka työpäivän jälkeen liimautuu sohvalle katsomaan telkkaria, eikä mikään muu kiinnosta. Viikonloput sama juttu. Luojan kiitos meillä ei ole lapsia.

• Anonyymi

""Eihän siinä ole lainkaan tuosta kyse. se syykin on tuoss sanottu, jos lukisit. Mieslapsi sammuttaa seksihalut – Myös tutkitusti", "”Mieslapsi” viittaa aikuiseen mieheen, joka tukeutuu kumppaniinsa arkiaskareissa, joihin on oikeasti itse kykenevä.""

Huhhuhh. Pidät siis Keskisarjaa mieslapsena kun hän ei osallistu kotitöihin ja on myös itse kykenenä niihin? En jotenkin ymmärrä kun perheessä on sovittu tasapuolisesti työnjaosta.

Eli miesten on sinun mielestä tehtävä miesten työt ja osallistuttava vielä sen lisäksi naisten kotitöihin, niin sitten naiset ovat tyytyväisiä jolloin naiset antavat enemmän seksiä kuin normaalisti.

Vai haluaako naiset miesten tekevät kaikki, vai haluatteko kääntää työt toiste päin eli kuskaatteko naiset lapset harrastuksiin ja ajatte nurmikon kun mies pesee pyykit ja tekee ruokaa?

• Anonyymi

Lainasin artikkelia ja noissa lauseissa ei puhuttu keskisarjasta, vaan mieslapsesta. Lue nyt hyvä ihminen edes se linkitetty artikkeli. 🤣

• Anonyymi

Et vieläkään ole kertonut mitä ne nykypäivän miestentyöt oikein ovat.

• Anonyymi

Sehän nyt on päivänselvä asia, että ei ketään naista kiinnosta sohvalla kaljaa kittaava ylipainoinen mies.

Mutta tuossa artikkelissa yritetään antaa sellainen kuva, että kyseessä on mieslapsi jos hän ei tee ruokaa ja pese pyykkiä eli tee niitä naisten töitä.

Kuten sanottu: mies voi tehdä niitä miesten töitä eli ajaa nurmikon, tehdä lumitöitä, kuskaa lapsia harrastuksiin jne.

Tuntuu, että nykynaisilla on joku tarve alistaa mies tekemään naisten töitä tai jopa kaikki työt. Sitten mies saa palkinnoksi seksiä.

• Anonyymi

Voi perse. Nyt on meillä kyl naissukupuolen edustajat tehny miesten töitä vuosikymmenet. Siis nurtsin leikkausko on miesten työtä? Ja lumitöiden tekeminen? Ja lasten kuskaus? Mitä muita noit on?

• Anonyymi

Valtaosa suomalaisista asuu jo kerrostaloissa ja siellä ei noita lumitöitä ja nurmikonleikkuita ole. Lapsetkin kulkevat harrastuksiin pääosin julkisilla. Löytyykö miehelle yhtään mitään muuta tarkoitusta?

• Anonyymi

No mikäs siinä. Tokihan sitä voidaan vaikka sopia, että käytän aina sen saman ajan noihin "naistentöihin", kuin mies käyttää "miestentöihin" ja tietysti yhtä aktiivista työaikaa. Otetaan aikaa kauanko niitä lumitöitä ja nurmikonleikkuuta aktiivisesti tehdään ja katsotaan kauanko niihin kuskailuihin menee aikaa ja tasan sama aika on sitten se minkä verran naistentöitä taloudessa tehdään.

• Anonyymi

Naurettavaa narisemista. Jos olisi oikeasti mies,ei tuollaista narisemista palstalle vääntäisi. Tekisi sen minkä miehen osa on,eikä pornorunkkailisi aamusta iltaan ja naista esineellistäisi omien himojensa orjaksi. Itse olette soppanne keittäneet ja sitä katkeraa lientä nyt syötte. Olisiko muutoksen paikka? 💩

• Anonyymi

Peiliin katsomisen paikka? Enntisaikaan ei pornorunkkailtu,eikä naista esineellistetty. Nainen nähtiin arvokkaana,puolisona ja lasten äitinä. Siksi liitot kesti.perheen eteen tehtiin kaikki voitava,eikä ruikutettu. Kyllä nyhyajan miesten päät on porno pehmittänyt ja niistä on tullut luuseriätmejä,jotka ovat niin hukassa miehisyydestään kun olla voi. Ja sitten siitä naisia syytetään ja syyllistetään. Teitäkö pitäisi naisen arvostaa? Mistäkähän syystä? Ei ihme että naisista tulee feministejä,sillä sössitte osanne miehinä. Pilasitte koko perhejärjestelmän. Teistä ei ollut miehiksi,kantamaan vastuuta jne. Sen sijaan keskityitte omiin himoihinne ja leikkimään omalla mulkullanne. Nyt sitten niin itkettää. Kuka tuollaista miehekseen ottaisi?💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peiliin katsomisen paikka? Enntisaikaan ei pornorunkkailtu,eikä naista esineellistetty. Nainen nähtiin arvokkaana,puolisona ja lasten äitinä. Siksi liitot kesti.perheen eteen tehtiin kaikki voitava,eikä ruikutettu. Kyllä nyhyajan miesten päät on porno pehmittänyt ja niistä on tullut luuseriätmejä,jotka ovat niin hukassa miehisyydestään kun olla voi. Ja sitten siitä naisia syytetään ja syyllistetään. Teitäkö pitäisi naisen arvostaa? Mistäkähän syystä? Ei ihme että naisista tulee feministejä,sillä sössitte osanne miehinä. Pilasitte koko perhejärjestelmän. Teistä ei ollut miehiksi,kantamaan vastuuta jne. Sen sijaan keskityitte omiin himoihinne ja leikkimään omalla mulkullanne. Nyt sitten niin itkettää. Kuka tuollaista miehekseen ottaisi?💩

😆 Olipa hyvin tiivistetty palstan vinkupierujen elämä.

• Anonyymi

Kylläpä sitä saa tehtyä elämästä vaikeaa turhia pähkäilemällä🙄
      Se tekee jolla homma on parhaiten hanskassa/on aikaa/on voimia... Huoh. Kyllä kumpikin kykenee tekemään jos vain haluaa. Ja yhdessäkin voi tehdä.

• Anonyymi

""Siis nurtsin leikkausko on miesten työtä? Ja lumitöiden tekeminen? Ja lasten kuskaus?""

No, mietippä hetki. Oliskohan nurtsin leikkuu ja varsinkin lumityöt sen verran fyysisiä töitä, että sen takia ne on miesten töitä? Jos naisena kuitenkin teet lumitöitä tai käyt vaikka armeijan, niin ethän sä mitään mitalia siitä saa, mutta monet naiset ylpeilevät esim. armeijalla vaikka se on lepokoti, eikä ole osoitus yhtään mistään. Monet naiset etenevät kessuksi ja sitten he rinta rottingilla komentavat suomimiehiä. Tulee varmaan kiva olo kun on kerran elämässä päässyt komentotehtäviin.

• Anonyymi

No jos sinä miehenä koet nuo työs raskaiksi ja koska minä (nainen) noita lainkaan raskaiksi (nurmikonleikkuu raskasta ROFL), niin silloinhan on järkevämpää, että sinä mies et noita tekisi, vaan jättäisit ne jaksavammalle, eli tässä tapauksessa naiselle. Tee sinä niitä keveitä töitä, niin et pääse rasittumaan.

• Anonyymi

Miten niin fyysisiä töitä? Me tehtiin jo kakarana sukupuolesta riippumatta lumityöt, leikattiin nurmikko ja vaihdettiin ne auton renkaatki vuorollamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin fyysisiä töitä? Me tehtiin jo kakarana sukupuolesta riippumatta lumityöt, leikattiin nurmikko ja vaihdettiin ne auton renkaatki vuorollamme.

Ja tämä on osoitus mistä? Tule tänne niin saat suklaamitalin kaulaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä on osoitus mistä? Tule tänne niin saat suklaamitalin kaulaan!

No se on osoitus yllä olevan ilmeisesti suomalaisen miehen, jolle kommentoitiin, fyysisen kunnon ja suorituskyvyn tasosta, mikäli hän pitää fyysisesti raskaina töitä jotka lapsikin kykenee tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä. Olen tehnyt lumitöitä jo ihan kakarana ja leikannut myös nurmikkoa. Eivät ne ole mitään miestentöitä, vaan pikemmin lastentöitä, varsinkin tuo nurmikonleikkuu. Samaten autonpesut ja auton imuroinnit yms. ovat mulle lastentöitä.

• Anonyymi

""Pilasitte koko perhejärjestelmän. Teistä ei ollut miehiksi,kantamaan vastuuta jne""

Haha. Voi, voi. Kysymys kuuluukin kannattiko valita komea jännämies ulkonäkö edellä lasten isäksi?

Nykynuoret eroavat tiuhaan. Turha siitä on ätmejä syyttää, varsinkin kun tiedossa on se, että ätmit ei naista saa. Naiset pariutuvat ulkonäkö edellä ja kun parisuhteet lasten isän kanssa kestää pari vuotta, niin sitten kitistään miten miehistä ei ole kantamaan vastuuta. Huhheijaa!

• Anonyymi

Pitäiskö sun mennä takas sinne Ylikselle kun kukaan ei näitä sinun näkemyksiä täällä sinun kanssa jaa.

• Anonyymi

Minkähä pornorunkku itse vaimoksesi valitsisit,jos valta olisi. Kauniin seksikkään siihen höttöön manipuloidun jännänaisen joka peppu pystyssä sinulle olisi? Miten se eroaa siitä että nainen tahtoisi komean jännämiehen? Vai ruman nunnanko mieluummin ottaisit? Hymph😤 anna mun nauraa💩

• Anonyymi

Teistä ätmeistä se puhui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkähä pornorunkku itse vaimoksesi valitsisit,jos valta olisi. Kauniin seksikkään siihen höttöön manipuloidun jännänaisen joka peppu pystyssä sinulle olisi? Miten se eroaa siitä että nainen tahtoisi komean jännämiehen? Vai ruman nunnanko mieluummin ottaisit? Hymph😤 anna mun nauraa💩

Ps. Kyllä näin on että aivan itse olet elämäsi pilannut. Sinä itse. Saamaa jatkat vieläkin. Pornorunkkailu on syönyt aivosolut💩

• Anonyymi

"" (nurmikonleikkuu raskasta ROFL), niin silloinhan on järkevämpää, että sinä mies et noita tekisi, vaan jättäisit ne jaksavammalle, eli tässä tapauksessa naiselle.""

Ethän sinä naisparka saa edes nurmikonleikkuu konetta käyntiin, niin miten ajattelit nurmikon leikkaa? Ai niin: voithan turvautua tuttuun ja turvalliseen haravaan.

• Anonyymi

No erinomaisen helposti saan leikkurin käyntiin, Mikä siinä on sinusta vaikeaa?

• Anonyymi

Mä saan sen huollettuakin. Viime keväänä oli vähän ongelmia tulpan kanssa, mutta kun pari minuuttia säädin sen kanssa, niin toimi taas hyvin. Tälle keväälle ei ole tarvinut vielä kokeilla, mutta kyllä se käyntiin saadaan.

• Anonyymi

Ja mulle tosiaan nurmikonleikkuu on muksujen hommaa. Itse olen nykäissyt sen leikkurin käyntiin säännöllisesti jo kuusi vuotiana, että en tosiaan tajua mikä siinä pitäisi olla vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mulle tosiaan nurmikonleikkuu on muksujen hommaa. Itse olen nykäissyt sen leikkurin käyntiin säännöllisesti jo kuusi vuotiana, että en tosiaan tajua mikä siinä pitäisi olla vaikeaa.

Meillä oli ihan sama juttu. Nurmikonleikkuu oli yksi niistä puuhista, johon lapsen voi turvallisesti nakittaa jo alle kouluikäisenä. Toisin kuin keittiöveitsien ja kuumien kattiloiden ja pannujen pariin. Nurmikonleikkuu oli se roskapussin viemisestä seurava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä oli ihan sama juttu. Nurmikonleikkuu oli yksi niistä puuhista, johon lapsen voi turvallisesti nakittaa jo alle kouluikäisenä. Toisin kuin keittiöveitsien ja kuumien kattiloiden ja pannujen pariin. Nurmikonleikkuu oli se roskapussin viemisestä seurava.

Mun eka "kesätyöni", ekaluokan jälkeisenä kesänä, oli se, että hoidin nurmikonleikkuut koko kesän. Siihen kuulu siimaleikkurilla sellasten hankalampien kulmien siistiminen ja sit nypin voikukkia nurtsilta ja silleen. Se oli helppo ja kevyttä ja ihan kivaakin.🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun eka "kesätyöni", ekaluokan jälkeisenä kesänä, oli se, että hoidin nurmikonleikkuut koko kesän. Siihen kuulu siimaleikkurilla sellasten hankalampien kulmien siistiminen ja sit nypin voikukkia nurtsilta ja silleen. Se oli helppo ja kevyttä ja ihan kivaakin.🙂

Että siis ainakaan mun isäni ei pitänyt nurmikonleikkuuta mitenkään miesten työnä. 🤔

• Anonyymi

Voi, voi.. Vain pieni miesjoukko eli siis komeimmisto voi suomenmaassa pariutua ja sitten naiset kitisevät kun miehistä ei ole kantamaan vastuuta.

Ulkonäkö edellä parisuhteeseen, niin kyllä aika nopeasti naisille käy kylmät kun komea mallimies lähteekin toisen naisen matkaan.

• Anonyymi

Joutaa mennäkkin. Ei ollut sellaisessa miestä. Mutta vielävähemmän pornorunkku ätmeissä,joiden tuhannet pienet menee paperille💩

• Anonyymi

Kelatkaa. Naiset yllättyvät kun komeista mallimiehistä ei olekaan kantamaan vastuuta perheestä.

Kyllä se niin on, että nuo mallimiehet haluavat levitellä siemeniään myös muihin naisiin myös parisuhteiden aikana ja se jos mikä on varma, niin se on varma!

• Anonyymi

Sinunlaiset yksilöt siis kuolevat ilmeisesti sukupuuttoon. Syntyy vain menestyviä kauniita ja komeita ihmisiä. Ei enää seksinpuutetta tulevaisuudessa kellään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinunlaiset yksilöt siis kuolevat ilmeisesti sukupuuttoon. Syntyy vain menestyviä kauniita ja komeita ihmisiä. Ei enää seksinpuutetta tulevaisuudessa kellään.

😁💩👍

• Anonyymi

Kun se komea mallimies on lähtenyt lätkimään, niin sitten se ruikutus vasta alkaakin ja niiden tavismiesten pitää ikään kuin ottaa vastuu naisen aiemmasta elämästä ja kun nainen on pyöräyttänyt muksuja sinne sun tänne.

Miettikää. Miehillä ei saisi olla minkäänlaisia vaatimuksia naiselle. Jos kuitenkin on ja haluat lapsettoman ja hoikan naisen, niin sekin on liikaa vaadittu. On vain yksinhuoltajia jotka ovat valmiita pariutumaan kanssasi, koska lapsettomat naiset haluavat mallin ja yhäreillä ei riitä enää mahkut malleihin, niin pitää tyytyä taviksiin.

• Anonyymi

No ainakaan täällä ei ole sitä ruikutusta näkynyt. Ilmeisesti sitä harrastetaan jossain muualla. Älä hyvä mies mene sinne jonnekin muualle, jos se noin ahdistaa sinua. Pysyt täällä meidän kanssamme, joilla ei tuollaisia ongelmia ole.

• Anonyymi

Olet niin koominen ettei sinulle voi kun nauraa. Pelle olet😁💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet niin koominen ettei sinulle voi kun nauraa. Pelle olet😁💩

Siis Tämä 15.41.55💩

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      160
      9275
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2859
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      33
      2639
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2541
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1945
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1862
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1816
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1351
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1217
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1211
    Aihe