Parille seuraksi kesän ajaksi.

Anonyymi-ap

Olen kohta 18 v. poika ja harjoittelupaikan työnjohtaja pyysi minua kesätöihin mökilleen. Kävin katsomassa paikkaa ja tapasin miehen "hottis" rouvan. Mies oli aikaisemmin vihjaillut myös seksistä. MItäs nyt teen ?

10

975

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei mitään, suhtaudut siihen ammattimaisesti ja meet sinne kesätöihin. Töiden lomassa saat arkena antaa rouvalle hellyyttä ja viikonloppuisin työnjohtaja lataa sua tuhkaluukkuun. Kato vaan että saat maksun riihikuivana heti käteen.

    • Anonyymi

      Jos tuo mies on hetero, niin Rouvahan siinä sitten on kumppanina.

    • Anonyymi

      Vois olla sulle mielenkiintoinen kesätyöpaikka. Kannatta kokeilla ja pääseehän sieltä sitten pois, jos ei olisi mieluista.

    • Anonyymi

      Kävele lähimpään mielenterveystoimistoon ja kerro fantasioistasi liittyen varhais- ja teini-iässä oleviin nuoriin. Siitä sinut todennäköisesti ohjataan päivystävälle lääkärille johon tulee myös poliisi arvioimaan kyseenomaisen touhun laillisuuden ja sinun henkilökohtaisen tilasi jolloin päätetään tutkinnan suunnasta, sijoituspaikastasi, kuten myös siitä oletko vaaraksi itsellesi tai kanssaihmisille. Rikoshistoria ja esim sinusta tehdyt aiemmat ilmoitukset nopeuttavat tutkintaa joten saatat päästä hyvinkin piakkoin ns ihmisten ilmoilta pois. Toimi jo nyt

    • Anonyymi

      Ei tuo olisi ensimmäinen "työsuhde" laatuaan, eikä myöskään viimeinen. Kirjaamaton työsuhde etu. Varmaankaan tuota ei työsopimuksessa mainita.

    • Anonyymi

      Suojaikäraja on suomessa 16 v. poikkeuksen muodostaa erilaiset taloudelliset tai muut riippuvuussuhteet vrt. opettaja ja oppilas. Silloin ikäraja on 18 v. Jos siis ehdit täyttää sen 18 v. ennen työsuhteen alkamista, asia on aivan selvä. Tuo riippuvuussuhde voi muodostua asumisesta tuossa perheessä. Ja kuten aina, näyttö ratkaisee oikeudessa.

    • Anonyymi

      Mä oon sun ikäinen tyttö, en ollut enään neitsyt, kun olin kesän melki vastaavassa työpaikassa. No siellä sattui ja tapahtui kaikenlaista. Ei jäänyt raumoja tai muuta. Kokemus sekin.

    • Anonyymi

      saat, minulta, kokonaiset, 200 euroa, hankkia, hänelle unelmien kukka, kimpun,

      ja, samalla terveisiä minulta,

      N

      =)

    • Anonyymi

      Teet työtä käskettyä ja painat hottis vaimoa....
      Ei kai siinä kummempaa.
      Tai vaihtoehtoisesti voisit keskustella kaverisi kanssa aiheesta etkä kysyisi ammattilaisten suosituksia Suomi24:lla. 😄

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe