Parille seuraksi kesän ajaksi.

Olen kohta 18 v. poika ja harjoittelupaikan työnjohtaja pyysi minua kesätöihin mökilleen. Kävin katsomassa paikkaa ja tapasin miehen "hottis" rouvan. Mies oli aikaisemmin vihjaillut myös seksistä. MItäs nyt teen ?
112406
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

No ei mitään, suhtaudut siihen ammattimaisesti ja meet sinne kesätöihin. Töiden lomassa saat arkena antaa rouvalle hellyyttä ja viikonloppuisin työnjohtaja lataa sua tuhkaluukkuun. Kato vaan että saat maksun riihikuivana heti käteen.

Äänestä

Jos tuo mies on hetero, niin Rouvahan siinä sitten on kumppanina.

Äänestä

Vois olla sulle mielenkiintoinen kesätyöpaikka. Kannatta kokeilla ja pääseehän sieltä sitten pois, jos ei olisi mieluista.

Äänestä

Kävele lähimpään mielenterveystoimistoon ja kerro fantasioistasi liittyen varhais- ja teini-iässä oleviin nuoriin. Siitä sinut todennäköisesti ohjataan päivystävälle lääkärille johon tulee myös poliisi arvioimaan kyseenomaisen touhun laillisuuden ja sinun henkilökohtaisen tilasi jolloin päätetään tutkinnan suunnasta, sijoituspaikastasi, kuten myös siitä oletko vaaraksi itsellesi tai kanssaihmisille. Rikoshistoria ja esim sinusta tehdyt aiemmat ilmoitukset nopeuttavat tutkintaa joten saatat päästä hyvinkin piakkoin ns ihmisten ilmoilta pois. Toimi jo nyt

Äänestä

Ei tuo olisi ensimmäinen "työsuhde" laatuaan, eikä myöskään viimeinen. Kirjaamaton työsuhde etu. Varmaankaan tuota ei työsopimuksessa mainita.

Äänestä

Suojaikäraja on suomessa 16 v. poikkeuksen muodostaa erilaiset taloudelliset tai muut riippuvuussuhteet vrt. opettaja ja oppilas. Silloin ikäraja on 18 v. Jos siis ehdit täyttää sen 18 v. ennen työsuhteen alkamista, asia on aivan selvä. Tuo riippuvuussuhde voi muodostua asumisesta tuossa perheessä. Ja kuten aina, näyttö ratkaisee oikeudessa.

Äänestä

Mä oon sun ikäinen tyttö, en ollut enään neitsyt, kun olin kesän melki vastaavassa työpaikassa. No siellä sattui ja tapahtui kaikenlaista. Ei jäänyt raumoja tai muuta. Kokemus sekin.

Äänestä

saat, minulta, kokonaiset, 200 euroa, hankkia, hänelle unelmien kukka, kimpun,

ja, samalla terveisiä minulta,

N

=)

Äänestä

Teet työtä käskettyä ja painat hottis vaimoa....
Ei kai siinä kummempaa.
Tai vaihtoehtoisesti voisit keskustella kaverisi kanssa aiheesta etkä kysyisi ammattilaisten suosituksia Suomi24:lla. 😄

Äänestä

Oli aikaa sitten tuo aloitus, mutta olen ollut vakituisena "talonmiehenä" tuollaisessa perheessä. Omakotitalo, maatila, vuoktamökit.Ja hottis emäntä ! 40 v. , hoikka ja kaunis. Voe maheton, mitä kaikkea sitä joutuu leipänsä eteen tekemään ? Olin silloin 17 v. nuorukainen ja vaimon mies kyllä taatusti tiesi mitä vapaa-ajalla touhuttiin vaimon kanssa.

Äänestä

Niin, elämä on. Minä olin 18 vuotias tyttö, kun menin kesätöihin pariskunnan omistamalle maatilalle. Mies oli 55 v. ja vaimo 40 v.. Mies oli mukava ja ystävällinen, mutta rouva oli hiukan toista maata. Tuli syksy ja he muuttivat etelään ja yllättäen vaimo kysyi haluaisinko lähteä kotiapulaiseksi. No Ok. ajattelin, ei paljon palkkaa, mutta lämmintä ja aurinkoa. Minulle ja parin miehelle syntyi seksisuhde. No sellaita sattuu, kun rouvalla oli omat menonsa. Nyt olen kolmatta vuotta kesät töissä ja talvet etelässä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Olen kohta 18 v. poika ja harjoittelupaikan työnjohtaja pyysi minua kesätöihin mökilleen. Kävin katsomassa paikkaa ja tapasin miehen "hottis" rouvan. Mies oli aikaisemmin vihjaillut myös seksistä. MItäs nyt teen ?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu