Olen kohta 18 v. poika ja harjoittelupaikan työnjohtaja pyysi minua kesätöihin mökilleen. Kävin katsomassa paikkaa ja tapasin miehen "hottis" rouvan. Mies oli aikaisemmin vihjaillut myös seksistä. MItäs nyt teen ?
Parille seuraksi kesän ajaksi.
10
2106
Vastaukset
No ei mitään, suhtaudut siihen ammattimaisesti ja meet sinne kesätöihin. Töiden lomassa saat arkena antaa rouvalle hellyyttä ja viikonloppuisin työnjohtaja lataa sua tuhkaluukkuun. Kato vaan että saat maksun riihikuivana heti käteen.
- Anonyymi
Jos tuo mies on hetero, niin Rouvahan siinä sitten on kumppanina.
- Anonyymi
Vois olla sulle mielenkiintoinen kesätyöpaikka. Kannatta kokeilla ja pääseehän sieltä sitten pois, jos ei olisi mieluista.
- Anonyymi
Kävele lähimpään mielenterveystoimistoon ja kerro fantasioistasi liittyen varhais- ja teini-iässä oleviin nuoriin. Siitä sinut todennäköisesti ohjataan päivystävälle lääkärille johon tulee myös poliisi arvioimaan kyseenomaisen touhun laillisuuden ja sinun henkilökohtaisen tilasi jolloin päätetään tutkinnan suunnasta, sijoituspaikastasi, kuten myös siitä oletko vaaraksi itsellesi tai kanssaihmisille. Rikoshistoria ja esim sinusta tehdyt aiemmat ilmoitukset nopeuttavat tutkintaa joten saatat päästä hyvinkin piakkoin ns ihmisten ilmoilta pois. Toimi jo nyt
- Anonyymi
Ei tuo olisi ensimmäinen "työsuhde" laatuaan, eikä myöskään viimeinen. Kirjaamaton työsuhde etu. Varmaankaan tuota ei työsopimuksessa mainita.
- Anonyymi
Suojaikäraja on suomessa 16 v. poikkeuksen muodostaa erilaiset taloudelliset tai muut riippuvuussuhteet vrt. opettaja ja oppilas. Silloin ikäraja on 18 v. Jos siis ehdit täyttää sen 18 v. ennen työsuhteen alkamista, asia on aivan selvä. Tuo riippuvuussuhde voi muodostua asumisesta tuossa perheessä. Ja kuten aina, näyttö ratkaisee oikeudessa.
- Anonyymi
Mä oon sun ikäinen tyttö, en ollut enään neitsyt, kun olin kesän melki vastaavassa työpaikassa. No siellä sattui ja tapahtui kaikenlaista. Ei jäänyt raumoja tai muuta. Kokemus sekin.
- Anonyymi
saat, minulta, kokonaiset, 200 euroa, hankkia, hänelle unelmien kukka, kimpun,
ja, samalla terveisiä minulta,
N
=) - Anonyymi
Teet työtä käskettyä ja painat hottis vaimoa....
Ei kai siinä kummempaa.
Tai vaihtoehtoisesti voisit keskustella kaverisi kanssa aiheesta etkä kysyisi ammattilaisten suosituksia Suomi24:lla. 😄 - Anonyymi
Oli aikaa sitten tuo aloitus, mutta olen ollut vakituisena "talonmiehenä" tuollaisessa perheessä. Omakotitalo, maatila, vuoktamökit.Ja hottis emäntä ! 40 v. , hoikka ja kaunis. Voe maheton, mitä kaikkea sitä joutuu leipänsä eteen tekemään ? Olin silloin 17 v. nuorukainen ja vaimon mies kyllä taatusti tiesi mitä vapaa-ajalla touhuttiin vaimon kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie807082Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816333Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644132Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532512Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652208- 141522
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 1981240