Niin voi silti Facebookiin jäädä merkintä, että on sinkku. Jos vaikka ei kovin aktiivisesti käy Facebookissa.
Kun/jos löytää jonkun
14
91
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta entäs jos onkin sinkku? Höh.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17836003K
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Näinkö sinulle on käynnyt?
- Anonyymi
Tietyistä syistä johtuen en voi mennä nyt fb, ja se taas on mun asia se. Ei pitäis kellekään kuulua. Ja kyllä. Olen sinkku.
- Anonyymi
Onpa monilla merkintä parisuhteestakin, vaikka on eronnut ja sinkku. Moni kavereistani naisista, tuntuu jotenkin piilottelevan erojaan. Tai ehkä tuttavissa on uteliaita, heti kun status muuttuu eikä jaksa selitellä heille.
Cool❄️- Anonyymi
Jotkut piilottaa koko profiilinkin, kun status muuttuu. Kertoo sekin jotain..
Cool❄️ - Anonyymi
Moni ei myöskään niitä statuksiaan merkitse. Iteselläni taitaa olla siellä "it´s complicated", vaikka siis todellisuudessahan ei voisi olla yksinkertaisempaa. Ne, jotka tuntee mut, tuntevat huumorini ja niille, jotka eivät tunne, ei ole väliäkään. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni ei myöskään niitä statuksiaan merkitse. Iteselläni taitaa olla siellä "it´s complicated", vaikka siis todellisuudessahan ei voisi olla yksinkertaisempaa. Ne, jotka tuntee mut, tuntevat huumorini ja niille, jotka eivät tunne, ei ole väliäkään. 🙂
Mitähän mulla on, en muista. Taitaa olla avoliitossa tjns. En nyt oikeesti muista. 😅
Mutta ei mulla aina ole ollut mitään, kun oon aatellut ettei se kuulu kellekkään mitenkään. Enkä muutenkaan selitä kaikkia kohtia mitä kysytään ollenkaan. Epäoleellisia tietoja, jotka tuntevat tietää muutenkin.
Profiilikuvan just vaihdoin viikonloppuna. Muuten ei paljon tuu seposteltua.
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän mulla on, en muista. Taitaa olla avoliitossa tjns. En nyt oikeesti muista. 😅
Mutta ei mulla aina ole ollut mitään, kun oon aatellut ettei se kuulu kellekkään mitenkään. Enkä muutenkaan selitä kaikkia kohtia mitä kysytään ollenkaan. Epäoleellisia tietoja, jotka tuntevat tietää muutenkin.
Cool❄️Ja esim. kumppanillani ei ole ollenkaan facebooktiliä, niin ei ole merkintää kumppanistakaan, kuka hän on nimeltä ja profiililta. Joillain on.. parisuhteessa titityyn kanssa. Sitten tyypin nimi jne.
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cool❄️Mä en ole faceani vilkaissutkaan yli vuoteen, enkä muutenkaan sitä juuri käytä. Olen silloin aikanaan tuon statuksen valinnut ja se on pysynyt aina saman. Silloin olin parisuhtessa, välissä olin sinkkuna, sitten taas parisuhteessa ja nyt sinkkuna. Aina vaan pysyy yhtä "monimutkaisena". 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cool❄️Profiilikuvakseni vaihdoin joskus ihan jumalattoman kauan aikaa sitten koirani kuvan, ihan vaan piruuttani ja se siellä on edelleen. kyseinen koira on siinä kuvassa sellanen ehkä vuoden ikäinen ja nyt tuo täyttää jo 16. Että juu, aktiivista käyttöä. Mä oikeasti käytän vain meseä, jos olen rehellinen.
- Anonyymi
Ovatkohan tuollaiset aika pitkät blondi-tytöt joilla on selässään mukana jalkapallot sellaisissa narujutuissa... eli jotain tyttöjen jalkapallo-joukkueiden valmentajia?
Näin penthouseni ikkunasta vahingossa tuollaisia nuoria naisia.
Niin ovatko? Minun ainoa merkintä Facebookissa on "Naimisissa".
Antaa kummasti vaikutelman, että elämä päättyy papin aameneen.- Anonyymi
Jos on vakavissaan suhteessa ja rakastunut niin kyllä sen muistaa hoitaa ettei facebookissa lue "sinkku"
(Toki en voi sanoa mitään känniääliö wt teineistä, kommenttini koskee sivistyneitä aikuisia)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657