Santahamina kuuluu ammuskelevan

Itsekin siellä olin joskus muinoin ja juuri kun raskas krh-patteri oli saanut kranaattinsa ilmaan, tuli maalialueena olevan saaren takaa näkyviin purjevene.
Ei onneksi osunut, mutta kiire niille tuli (on niistä ammunnoista tiedotteet ja nehän luetaan radiossakin, mutta eivät olleet ottaneet tilanteesta selvää).

4

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se intti on vaarallinen paikka. Voi joutua ajoneuvon alle tai tulla ammutuksi. Mistäs sitä voi tietää jos jonkun päässä naksahtaa ampumaradalla kun on kovat piipussa? Samassa tuvassa voi ihan hyvin olla aina vähintään se yksi luonnevammainen tyyppi, joten kyllä se on aika vaarallinen elinympäristö. Olikohan se ensimmäiset 2 vai 4 kk, niin minun tuvassani oli yksi tuollainen tupalainen joka otti minut vielä silmätikukseen. Onneksi pääsin siitä sitten eroon kun tuvat ja tupalaiset vaihtuivat. Kuulin entiseltä kaveriltani että jokin kranaatinheittopatteristotapaturma oli kuulemma lähellä, en muista oliko kyse hänestä vai hänen komppaniastaan. Kun heittelimme käsistämme oikeita kranaatteja, niin erään kokelaan suojaliiviin osui kranaatinsirpale vaikka meidän piti olla periaatteessa suojavyöhykkeellä.

• Siitä porukasta jolla armeijaan lähdimme, kuoli yksi leirillä.
        Aivoverenvuoto ja hidas hoitoon siirtäminen oli ehkä isona osana siihen kuolemaan.
        Mukava tyyppi oli.

• Anonyymi

Meidän tupaan olisi osunut joku pohjois-suomalainen kaveri joka uhkasi ampua kaikki kun olimme alokasaikana ensimmäistä kertaa ampumaradalla, sen kaverin inttipalvelus jäi siihen.

Meillä kaikilla oli jo lippaat täytettyinä.. Jäi vahva muistikuva millaisia korpelaiset tahtovat olla, pienet piirit ja geenit eivät sekoitu.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🔞 ­N­y­­­m­­f­­o­­­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17836014z

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      45
      950
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56