Ettei se yks haukkuis mua enää trolliksi?
Miten mä voin estää?
27
156
Vastaukset
Vain yhdellä tavalla, valitettavasti. Eli poistumalla palstalta estät se haukkumisen.
Ja sitten on se toinen tie. Opettelet sietämään sitä, opettelet olemaan välittämättä siitä, opettelet sivuuttamaan ne viestit, opettelet jopa nauramaan niille viesteille ja pilailemaan sen/niiden tahojen kanssa.- Anonyymi
Onko hän trolli itse tai muuten vain häiriintynyt?
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän trolli itse tai muuten vain häiriintynyt?
Trolli, kiusaa kun tietää miten saa ärsytettyä sinua.
Nyt hyvät yöt, huomenna on päivä uus 😊- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Nyt hyvät yöt, huomenna on päivä uus 😊Älä ruoki trollia.
- Anonyymi
Nyt hyvät yöt, huomenna on päivä uus 😊Älä ruoki trollia.
- Anonyymi
Nyt hyvät yöt, huomenna on päivä uus 😊Öitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ruoki trollia.
Eli sinua 😀
- Anonyymi
Trolli itsensä kanssa siis taidat tarkoittaa tai ainakin sinun pitäisi jos haluat olla viisas
- Anonyymi
Lopettamalla typerien yhden lauseen spämmäämisen palstalle.
- Anonyymi
kannatetaan
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan kunnollisia aloituksia tai häivy.
- Anonyymi
Nyt on jollain tosi kovat piipussa kyllä 🤭🤭🤭 Sivusta
Oleellista olisi nyt tietää kuka on *mua* ja *se yks*
- Anonyymi
Mua on tuo joka floodaa palstaa tyhjillä aloituksilla ja se yks on joku jolla menee närvi läpi siitä hommasta 😄
Anonyymi kirjoitti:
Mua on tuo joka floodaa palstaa tyhjillä aloituksilla ja se yks on joku jolla menee närvi läpi siitä hommasta 😄
Yhteisellä palstalaisten päätöksellä nimitämme sinua edelleenkin trolliksi.
Oletko kiltti vai tuhma peikko vai muuten vain mörkö?- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Yhteisellä palstalaisten päätöksellä nimitämme sinua edelleenkin trolliksi.
Oletko kiltti vai tuhma peikko vai muuten vain mörkö?Mä päätän, saako mua nimittää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä päätän, saako mua nimittää!
Trollia saa sanoa trolliksi. Elisakettu on oikeassa.
- Anonyymi
Älä ruoki...? 🤣
Mä en tiedä enää yhtään, mitä mun pitäis keskusteluun kommentoida.
- Anonyymi
Olit kai väärällä paslstalla, joku ehkä nuorten palsta tai, koska voit koska no jos vaikka tunnet että olet sinkku, ja kuuluisit palstalle, mutta siltikin jotkut jutut eivät ehkä ole sopivia.
Voit ehkä yhmmärtää. Et täällä mitenkään mutta ei niistä hölmöistä tarvi välittää mitenkään kuten useesti on neuvottu ohitat vaan typerät kommentit kuin niitä ei olisikaan ja ja katselet huvittuneena kuinka kauan jaksaa yksin kirjoitella kun ei saa niin kovasti haluamaansa huomiota.🙂.
- Anonyymi
Tarralenkkarimies Pallivahasta on puhunut 😂
- Anonyymi
Mä en aio enää kinata siitä tuunko seurustelemaan. Tulen minä.
- Anonyymi
Ehkä mut jätetään rauhaan jos lopetan tänne kirjoittamisen.
- Anonyymi
Jotkut ihmiset täällä vaan huutavat samaa asiaa suunnilleen jokaiseen ketjuun. Trolli sitä, ätmi tätä jne. Ei niistä kannata pahastua, kun voivat pahoin, eivätkä voi itselleen mitään.
No, nimitä sää sitä Rölliksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site385554Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2145307Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers274322SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514068Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto333788Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813746SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt813669Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään412941Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062430SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412366