Ettei se yks haukkuis mua enää trolliksi?
Miten mä voin estää?
27
84
Vastaukset
Vain yhdellä tavalla, valitettavasti. Eli poistumalla palstalta estät se haukkumisen.
Ja sitten on se toinen tie. Opettelet sietämään sitä, opettelet olemaan välittämättä siitä, opettelet sivuuttamaan ne viestit, opettelet jopa nauramaan niille viesteille ja pilailemaan sen/niiden tahojen kanssa.- Anonyymi
Onko hän trolli itse tai muuten vain häiriintynyt?
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän trolli itse tai muuten vain häiriintynyt?
Trolli, kiusaa kun tietää miten saa ärsytettyä sinua.
Nyt hyvät yöt, huomenna on päivä uus 😊- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Nyt hyvät yöt, huomenna on päivä uus 😊Älä ruoki trollia.
- Anonyymi
Nyt hyvät yöt, huomenna on päivä uus 😊Älä ruoki trollia.
- Anonyymi
Nyt hyvät yöt, huomenna on päivä uus 😊Öitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ruoki trollia.
Eli sinua 😀
- Anonyymi
Trolli itsensä kanssa siis taidat tarkoittaa tai ainakin sinun pitäisi jos haluat olla viisas
- Anonyymi
Lopettamalla typerien yhden lauseen spämmäämisen palstalle.
- Anonyymi
kannatetaan
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan kunnollisia aloituksia tai häivy.
- Anonyymi
Nyt on jollain tosi kovat piipussa kyllä 🤭🤭🤭 Sivusta
Oleellista olisi nyt tietää kuka on *mua* ja *se yks*
- Anonyymi
Mua on tuo joka floodaa palstaa tyhjillä aloituksilla ja se yks on joku jolla menee närvi läpi siitä hommasta 😄
Anonyymi kirjoitti:
Mua on tuo joka floodaa palstaa tyhjillä aloituksilla ja se yks on joku jolla menee närvi läpi siitä hommasta 😄
Yhteisellä palstalaisten päätöksellä nimitämme sinua edelleenkin trolliksi.
Oletko kiltti vai tuhma peikko vai muuten vain mörkö?- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Yhteisellä palstalaisten päätöksellä nimitämme sinua edelleenkin trolliksi.
Oletko kiltti vai tuhma peikko vai muuten vain mörkö?Mä päätän, saako mua nimittää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä päätän, saako mua nimittää!
Trollia saa sanoa trolliksi. Elisakettu on oikeassa.
- Anonyymi
Älä ruoki...? 🤣
Mä en tiedä enää yhtään, mitä mun pitäis keskusteluun kommentoida.
- Anonyymi
Olit kai väärällä paslstalla, joku ehkä nuorten palsta tai, koska voit koska no jos vaikka tunnet että olet sinkku, ja kuuluisit palstalle, mutta siltikin jotkut jutut eivät ehkä ole sopivia.
Voit ehkä yhmmärtää. Et täällä mitenkään mutta ei niistä hölmöistä tarvi välittää mitenkään kuten useesti on neuvottu ohitat vaan typerät kommentit kuin niitä ei olisikaan ja ja katselet huvittuneena kuinka kauan jaksaa yksin kirjoitella kun ei saa niin kovasti haluamaansa huomiota.🙂.
- Anonyymi
Tarralenkkarimies Pallivahasta on puhunut 😂
- Anonyymi
Mä en aio enää kinata siitä tuunko seurustelemaan. Tulen minä.
- Anonyymi
Ehkä mut jätetään rauhaan jos lopetan tänne kirjoittamisen.
- Anonyymi
Jotkut ihmiset täällä vaan huutavat samaa asiaa suunnilleen jokaiseen ketjuun. Trolli sitä, ätmi tätä jne. Ei niistä kannata pahastua, kun voivat pahoin, eivätkä voi itselleen mitään.
No, nimitä sää sitä Rölliksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747544Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583183- 372456
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto332022- 211950
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151663- 601609
- 181579