SKODA on ainoa jälkikommunistinen auto yhä myynnissä

Anonyymi-ap

Rehellisesti on pakko todeta Skoda onkin sitten nykyään AINOA jälkikommunistinen auto jota yhä myydään Suomessa.

25

543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin sä jaksat, kellonaikaan katsomatta. Nyt kun saat tuon energian suunnattua johonkin järkevään toimintaan niin sulla on loistava tulevaisuus.

• Anonyymi

Korkki kiinni ja nukkumaan ennen aamukahta, toveri.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍒 ­N­y­­­m­­­f­­­o­­­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17837678t

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Totuus satuttaa pahiten.

• Anonyymi

Mikä totuus?

• Anonyymi

Entisissä itäblokin maissa valmistetaan nykyään kaikkia automerkkejä.

• Anonyymi

Kertoisitko mitä komunistista on 1895 perustetusta Skoda yhtiössä?

• Anonyymi

Kommunismi keksittiin Saksassa. Siellä keksittiin myös natsismi ja ihmisten teollinen massatuhoaminen. Skodalla ei ole mitään tekemistä noiden tuhovaikutuksiltaan suurten aatteiden kanssa. Skodan väki oli suhteessa natsismiin ja sittemmin kommunismiin pelkästään alistavan pakkovallan kohteena ja uhrin asemassa. Siinä asemassa Skodan väki ja perheet joutuivat kokemaan äärimmäistä raakuutta valloittajien taholta.

• Anonyymi

Paha tuota on kieltää. Mutta ei niin etteikö itäautotkin kehittyisi. Nyky-Skoda ei ole sama kuin rautaesiripun takana ollessaan. Kehitys kehittyy.

• Anonyymi

Vai jälkikommunistinen. Mitähän sekin tarkoittaa. Minä olen sitä mieltä, että aloittaja on jälkijättöinen. Jälkeenjäänyt.

• Anonyymi

Skodaa voisi sanoa nykypäivänä trenditietoisen itäautoilijan valinnaksi.

• Anonyymi

Skoda on yhtä hyvä tai jopa parempi kuin VW esim. Enyag/ID4

• Anonyymi

Erilaisuuden nimissä hyvä että yksi automerkki pitää jälkikommunistisesti lippua yhä korkealla. Muita ei enää ole tässä kategoriassa kuin Škoda.

• Anonyymi

Olen kuullut että Skodan kuskit on usein vielä jälkikommunistisen autonsa kanssa yhtä samanmielistä puuta.

• Anonyymi

Tuo on totta!

• Anonyymi

Aloittaja on täysin oikeassa.
      Eli Skoda on ainoa lajissaan.

• Anonyymi

Kerro toki mitä poika tarkoitat?
        Skoda on osa VW konsernia ja tekee hyviä autoja ja on eurooppalainen yritys.
        Ei taida poika edes tietää tai ymmärtää kommunismista mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro toki mitä poika tarkoitat?
        Skoda on osa VW konsernia ja tekee hyviä autoja ja on eurooppalainen yritys.
        Ei taida poika edes tietää tai ymmärtää kommunismista mitään.

Mukavaa että täällä on skodisti sisäpiiristä joka voi asiantuntijana kertoa kommunismista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavaa että täällä on skodisti sisäpiiristä joka voi asiantuntijana kertoa kommunismista.

Juuri niin hehejej

• Anonyymi

Höpö höpö. Onhan aito kommunistinen Toyota.
      Camryrt ja Rav 4 tehdään Venäjällä, vieläkin ja uitetaan sitten jaappanilausina tänne.

• Anonyymi

Ei ole kommunistinen vaan Japanilaista laatua. Japanissa ei taida liiemmin kommunismi kukoistaa kun ovat niin aikaansaavaa väkeä

• Anonyymi

Tuntuu siltä että Skoda pysyy toistaiseksi ainoana merkkinä jolla on tuo titteli: ainoa jälkikommunistinen auto jota voi yhä ostaa uutena.

• Anonyymi

Aateveljet, Skoda pitää todellakin hienosti yhä punalippua salossa. Vappumarssille ei enää kelpaa kuin uusi Skoda tai vanha Lada. Torilla tavataan, toverit!

• Anonyymi

Höpöhöpö.
        Puoluetoimistolta on tullut tiukka määräys.

Vappumarssille kelpaa vain itäauto Toyota. Kaikki muut merkit ovat kielletty.

No jokainen kommarit tämän nyt muutenkin tietää.

• Anonyymi

Saakohan enää uutena tehdaskarheena mitään muuta jälkikommunistista automerkkiä Suomessa kuin Skodaa?

Minulla ei ole tiedossa. Ladankin tuonti ja tuotanto on pysähdyksissä. Volga ehkä tulossa takaisin muttei sitä saa Suomesta. Skodaa sen sijaan saa uutena yhä täällä lännessä.

Lippu salkoon sille. Arvaas vaan minkäs värinen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe