Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nyt nopeaa laihtumista rullaluisteluhiihdolla

Anonyymi-ap

Laihtuu nopeasti kun tekee päivässä 2 reeniä.
Periaate on se että SYÖ JA HARRASTAA LIIKUNTAA VUORONPERÄÄN
Syö,liikkuu,syö liikkuu.

Lankaa voi seurata ylilaudalla jonne postaan kuvia muutaman päivän välein.Syön Ruokaa joka sisältää vähän energiaa.En syö nyt YHTÄÄN lihottavaa ruokaa


https://ylilauta.org/aihevapaa/131614561#211541051

68

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun syömisen korvaa liikunnalla syömisen jää vähemmän aikaa,se on se mikä siinä laihduttaa.😲

      • Anonyymi

        Tuoko liikunta siis ruoan sijaan tarpeelliset ravintoaineet ja vitamiinit, hivenaineet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoko liikunta siis ruoan sijaan tarpeelliset ravintoaineet ja vitamiinit, hivenaineet?

        Liikunta - varsinkin ulkosalla - antaa minulle sen mielihyvän,
        minkä pimeään talviaikaan täytän syödä mössöttämällä.
        Liikunta saa myös ravintoaineet paremmin imeytymään kehoon.
        Liikunta ulkosalla vauhdittaa kehon kuona-aineiden poistoa.
        Lisäksi liikunta saa haluamaan terveellistä ravintoa.
        Roskaruoka alkaa inhottamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikunta - varsinkin ulkosalla - antaa minulle sen mielihyvän,
        minkä pimeään talviaikaan täytän syödä mössöttämällä.
        Liikunta saa myös ravintoaineet paremmin imeytymään kehoon.
        Liikunta ulkosalla vauhdittaa kehon kuona-aineiden poistoa.
        Lisäksi liikunta saa haluamaan terveellistä ravintoa.
        Roskaruoka alkaa inhottamaan!

        "Liikunta saa myös ravintoaineet paremmin imeytymään kehoon."

        Muuttuuko sokerin ja vehnäjauhojen ravintoarvo liikunnan vaikutuksesta?


    • Anonyymi

      Ainoastaan aamupala on fasupaloja suklaakeksejä ja TERVEELLISEN ruuan päälle voi syödä 2 det jälkiruuat.Lisäksi täytekakkukahvit 5 desti päivässä.Se EI ole herkuttelua vaan jälkiruuat auttaa hallitsemaan makeannälkää.Illalla voi syödä spaketin päälle kaakauta ja mansikkakakkua.Yöllä vanilia jäätelöä 500g.

    • Anonyymi

      Nyt on asiaa, on kuvat ja kaikki ja kunnon pihtimitat.

      Kuvista päätellen et ole edes mikään kovin läski, vaan ihan hoikka.

      • Anonyymi

        Se en ole minä vaan joku muu. Netistä löysin kuvan.


    • Anonyymi

      Wautsi-Wau! Mikä ero 10 vuoden sisällä!
      Oluttynnyristä Rantaleijonaksi! Etkä ole iällä pilattu!
      Pihdit ja painot kuvatodisteena, joten et puhu palturia!
      Nostan hattua sinulle! Sen kolmen kg:n, kun saat pois oikeasta kohtaan, niin älä ihmeessä laihduta itseäsi sanna-mariniksi!
      Alat jo nyt olla Laihuliini! Jätkä on vielä hyvässä lihassa!
      Lähettäisit tänne vähän tilannekuvaa - vaikka toukokuussa -
      kun minä en osaa mitään ylilautoja käyttää! Please!
      Itse olen nyt 62kg ja toukokuussa päämäärä 60kg.
      On paljon erilaisia hommia ja minä haluan syödä 1400-1800kcal.
      Ei mitään nälkäpäiviä, jotka saavat heikkoon kuntoon, vaan
      kaurakahvia+juusto-voi-hapankorppua, silloin kun mieli tekee.
      Minulla on painot ja vastuskumilenkit voimaharjoituksiin.
      Samoin käytän hiukan noita painoja jaloissa ja käsissä.

      Ihana valoisa kevät, raitis ilma, luonto vehreytyy, terve keho!
      Annetaan fläsän tiristä kuntoilussa ja haihtua taivaan tuuliin.
      Mutta ennen kaikkea; pidä lippu korkealla ja mieli virkeänä!
      Älä välitä noista Kade-Pusseista; he ovat tyytymättömiä itseensä!
      Ihmiset eivät vihaa Luusereita, vaan Onnistujia! Muista se!
      Minä en jaksa nyt olla noiden mauttomien typerysten seurassa.
      Tulen tarkistamaan tuloksiasi toukokuun lopussa, jos sopii?
      Olet mahtava tyyppi, Puuha-Pelle, Ville-Virkku, Keksijä-Kalle!
      Onnea kuntopoluille ja heippa!

      • Anonyymi

        Olipa tuossa typerä kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tuossa typerä kirjoitus.

        Teidän molempien pitäisi híplata itseänne.


      • Anonyymi

        Syön paljon ja hyvää ruokaa laihdun siltikin.Lihakset ON hyvin säilynyt,otin lihaksikkaista paksuista jaloistan valokuvan siihen ylilaudan lankaan saman TV tason edessä.
        Anoreetikoilla jalat ON tikkujalat.

        Tarkoitukseni oli näyttää miten paljon laiha liikuntaa harrastava SAA syödä.
        Laihdutus ei ole minulle mitään urakkaa.Laihdutan vain silloin kun siltä tuntuu.Nyt on ainakin hyvät ilmat ulkoliikuntaan ei ole liian kylmä eikä liian kuuma.

        Voin ottaa sen kahden viikon kuuri uudestaankin
        Laihdutuskalorini oli siis 2300 päivässä,mikä on minulle vähän.Syön normaalisti 3000kaloria päivässä kun en laihduta.
        Jos tulosta tulee,pistän uudet kuvat sinne ylilaudan langalle.

        On se hyvä että täälläkin tulee EDES joskus yksi asiallinenkin kommentti.Yleensä saan täällä vain pelkkää lokaa.
        Täällä on yksi kommentoija joka vain haukkuu minua aamusta iltaaan ja tekee pilkkaa kaikista kommenteistani.

        Se on se raskas liikunta se mikä laihduttaa.Mitä suurempi on rasitus sitä enemmän kaloreita kuluu.
        Kevyt kävely 200 kal tunnissa,kohuuraskas pyöräily 400 raskas liikunta 600-800


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän molempien pitäisi híplata itseänne.

        MIKSI SINUNNKIN PITI TULLA TÄHÄN TURPAA AUKOMAAN

        HÄPEÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syön paljon ja hyvää ruokaa laihdun siltikin.Lihakset ON hyvin säilynyt,otin lihaksikkaista paksuista jaloistan valokuvan siihen ylilaudan lankaan saman TV tason edessä.
        Anoreetikoilla jalat ON tikkujalat.

        Tarkoitukseni oli näyttää miten paljon laiha liikuntaa harrastava SAA syödä.
        Laihdutus ei ole minulle mitään urakkaa.Laihdutan vain silloin kun siltä tuntuu.Nyt on ainakin hyvät ilmat ulkoliikuntaan ei ole liian kylmä eikä liian kuuma.

        Voin ottaa sen kahden viikon kuuri uudestaankin
        Laihdutuskalorini oli siis 2300 päivässä,mikä on minulle vähän.Syön normaalisti 3000kaloria päivässä kun en laihduta.
        Jos tulosta tulee,pistän uudet kuvat sinne ylilaudan langalle.

        On se hyvä että täälläkin tulee EDES joskus yksi asiallinenkin kommentti.Yleensä saan täällä vain pelkkää lokaa.
        Täällä on yksi kommentoija joka vain haukkuu minua aamusta iltaaan ja tekee pilkkaa kaikista kommenteistani.

        Se on se raskas liikunta se mikä laihduttaa.Mitä suurempi on rasitus sitä enemmän kaloreita kuluu.
        Kevyt kävely 200 kal tunnissa,kohuuraskas pyöräily 400 raskas liikunta 600-800

        "Tarkoitukseni oli näyttää miten paljon laiha liikuntaa harrastava SAA syödä."

        Olet siis palstalla tarkoituksenasi näyttää miille jotain? Esimerkkiäkö?

        Jos olet laiha niin sun paikka ei ehkä ole laihdutuspalstalla muita solvaamassa, jos olet se joka täällä haukkuu muita läskiksi. Sulla on aivan muita, pahempia ongelmia kuin ylipaino. Niitä ei kannata kellekään tyrkyttää.

        En nimittäin usko että olet kovin terve. Oletko tutkituttanut veriarvosi? Karkkien ja makean hotkiminen ja liika liikunta, olet eläkeikäinenkin, kertoo että sulla on iso ongelma. Sokeri ja tyhjät kalorit on tarpeettomia ja laittaa elimistön, ja varsinkin aivot sekaisin, eikä niitä tarvitse kuluttaa jos ei niitä syökään.

        Noin ongelmainen ei voi neuvoa muita muuta kuin varoittavana esimerkkinä. Terveys ja mielen tasapaino on tärkeämpi kuin vatsalihakset. Niitä kuusikymppisen on turha alkaa havitella. Sinä joudut itsesi kohtaamaan viimeistään siinä kohtaa kun liikuntakyky alkaa heiketä. Kroppa ei nuorru liikaliikunnasta vaan rasittaa ja kuluttaa.

        Jos kuvittelet että saat naisia tai ihailua jollain vatsalihaksilla niin sulla on aikamoisia harhakuvitelmia. Jos on päästään vialla niin se on eka joka muille näkyy, harvempi kulkee kylillä ilman paitaa vatsalihaksia esitellen. Kasvot ja silmien ilme on se mihin katse kiinnittyy eikä mitkään vatsalihakset. Esim hampaat on todella tärkeä asia. Vaikka olis kuinka komeakin kasvoiltaan ja tiukat vatsat niin rikkinäiset hampaat on vastenmielisempi asia kuin ylipaino. Epäsiisti vaikutelma ja , miettii että voisko pussata tota suuta...ei ilkeäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tarkoitukseni oli näyttää miten paljon laiha liikuntaa harrastava SAA syödä."

        Olet siis palstalla tarkoituksenasi näyttää miille jotain? Esimerkkiäkö?

        Jos olet laiha niin sun paikka ei ehkä ole laihdutuspalstalla muita solvaamassa, jos olet se joka täällä haukkuu muita läskiksi. Sulla on aivan muita, pahempia ongelmia kuin ylipaino. Niitä ei kannata kellekään tyrkyttää.

        En nimittäin usko että olet kovin terve. Oletko tutkituttanut veriarvosi? Karkkien ja makean hotkiminen ja liika liikunta, olet eläkeikäinenkin, kertoo että sulla on iso ongelma. Sokeri ja tyhjät kalorit on tarpeettomia ja laittaa elimistön, ja varsinkin aivot sekaisin, eikä niitä tarvitse kuluttaa jos ei niitä syökään.

        Noin ongelmainen ei voi neuvoa muita muuta kuin varoittavana esimerkkinä. Terveys ja mielen tasapaino on tärkeämpi kuin vatsalihakset. Niitä kuusikymppisen on turha alkaa havitella. Sinä joudut itsesi kohtaamaan viimeistään siinä kohtaa kun liikuntakyky alkaa heiketä. Kroppa ei nuorru liikaliikunnasta vaan rasittaa ja kuluttaa.

        Jos kuvittelet että saat naisia tai ihailua jollain vatsalihaksilla niin sulla on aikamoisia harhakuvitelmia. Jos on päästään vialla niin se on eka joka muille näkyy, harvempi kulkee kylillä ilman paitaa vatsalihaksia esitellen. Kasvot ja silmien ilme on se mihin katse kiinnittyy eikä mitkään vatsalihakset. Esim hampaat on todella tärkeä asia. Vaikka olis kuinka komeakin kasvoiltaan ja tiukat vatsat niin rikkinäiset hampaat on vastenmielisempi asia kuin ylipaino. Epäsiisti vaikutelma ja , miettii että voisko pussata tota suuta...ei ilkeäisi.

        En ole koskaan haukkunut ketään läskiksi,vaan ole rohkaissut syömään terveellistä ravintoa niin että ei liho.
        Veriarvoni on tutkittu ja ne on erittäin hyvät.Ainoastaan verenpaineet on välillä vähän koholla kun on syö liikaa suolaa ja salmiakkia.

        Enkä syö yleensä liikaa sokeria.Hiilihydtaatit on yleensä vain 350 mikä on kevyttä työtä tekevän naisen määrä.
        Kyllä ne välillä menee 800 kun syö päivässä 4000 kaloria,mutta se EI mitään haittaa koska kulutan kalorit
        Sokeri ei nosta ollenkaan verenpainetta vaan leivät ja kaikki muu suolainen ruoka nostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan haukkunut ketään läskiksi,vaan ole rohkaissut syömään terveellistä ravintoa niin että ei liho.
        Veriarvoni on tutkittu ja ne on erittäin hyvät.Ainoastaan verenpaineet on välillä vähän koholla kun on syö liikaa suolaa ja salmiakkia.

        Enkä syö yleensä liikaa sokeria.Hiilihydtaatit on yleensä vain 350 mikä on kevyttä työtä tekevän naisen määrä.
        Kyllä ne välillä menee 800 kun syö päivässä 4000 kaloria,mutta se EI mitään haittaa koska kulutan kalorit
        Sokeri ei nosta ollenkaan verenpainetta vaan leivät ja kaikki muu suolainen ruoka nostaa.

        Älä hyvä mies välitä tuosta ilkeästä akasta!
        Hän alkaa haukkua räksyttämään kaikkia, jotka ovat onnistuneet pitämään painonsa kurissa ja ovat viimeistelemässä toivepainoonsa!
        Todella sairas ihminen, joka ei kestä kenenkään iloista, myöneistä mielialaa. Aina sama kielteinen, häijy asenne, joka kuvastaa omaa rumuuttaan, sekä fyysistä, että sisäistä vastenmielisyyttä toisiin.
        Akka on varmaan jokin lyllerö, joka syö yksinäisyyttään.

        Sinä olet ehdottomasti esimerkki laihduttajille ja painonhallitsijoille!
        Älä anna noiden parin häjyn sanella omaa mielialaasi!
        Haluatko muuttua samanlaisikksi hapannaamoiksi?
        Vaikka toiset eivät jaksa samaa rata kuin sinä, niin olet silti kannustava esimerkki!
        Jatka omaa rataasi, joka sinulle sopii - fasujen ja kaakkujen vauhdittamana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hyvä mies välitä tuosta ilkeästä akasta!
        Hän alkaa haukkua räksyttämään kaikkia, jotka ovat onnistuneet pitämään painonsa kurissa ja ovat viimeistelemässä toivepainoonsa!
        Todella sairas ihminen, joka ei kestä kenenkään iloista, myöneistä mielialaa. Aina sama kielteinen, häijy asenne, joka kuvastaa omaa rumuuttaan, sekä fyysistä, että sisäistä vastenmielisyyttä toisiin.
        Akka on varmaan jokin lyllerö, joka syö yksinäisyyttään.

        Sinä olet ehdottomasti esimerkki laihduttajille ja painonhallitsijoille!
        Älä anna noiden parin häjyn sanella omaa mielialaasi!
        Haluatko muuttua samanlaisikksi hapannaamoiksi?
        Vaikka toiset eivät jaksa samaa rata kuin sinä, niin olet silti kannustava esimerkki!
        Jatka omaa rataasi, joka sinulle sopii - fasujen ja kaakkujen vauhdittamana!

        PItäisikö sinun hieman hiplata itseäsi, tyttönen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tarkoitukseni oli näyttää miten paljon laiha liikuntaa harrastava SAA syödä."

        Olet siis palstalla tarkoituksenasi näyttää miille jotain? Esimerkkiäkö?

        Jos olet laiha niin sun paikka ei ehkä ole laihdutuspalstalla muita solvaamassa, jos olet se joka täällä haukkuu muita läskiksi. Sulla on aivan muita, pahempia ongelmia kuin ylipaino. Niitä ei kannata kellekään tyrkyttää.

        En nimittäin usko että olet kovin terve. Oletko tutkituttanut veriarvosi? Karkkien ja makean hotkiminen ja liika liikunta, olet eläkeikäinenkin, kertoo että sulla on iso ongelma. Sokeri ja tyhjät kalorit on tarpeettomia ja laittaa elimistön, ja varsinkin aivot sekaisin, eikä niitä tarvitse kuluttaa jos ei niitä syökään.

        Noin ongelmainen ei voi neuvoa muita muuta kuin varoittavana esimerkkinä. Terveys ja mielen tasapaino on tärkeämpi kuin vatsalihakset. Niitä kuusikymppisen on turha alkaa havitella. Sinä joudut itsesi kohtaamaan viimeistään siinä kohtaa kun liikuntakyky alkaa heiketä. Kroppa ei nuorru liikaliikunnasta vaan rasittaa ja kuluttaa.

        Jos kuvittelet että saat naisia tai ihailua jollain vatsalihaksilla niin sulla on aikamoisia harhakuvitelmia. Jos on päästään vialla niin se on eka joka muille näkyy, harvempi kulkee kylillä ilman paitaa vatsalihaksia esitellen. Kasvot ja silmien ilme on se mihin katse kiinnittyy eikä mitkään vatsalihakset. Esim hampaat on todella tärkeä asia. Vaikka olis kuinka komeakin kasvoiltaan ja tiukat vatsat niin rikkinäiset hampaat on vastenmielisempi asia kuin ylipaino. Epäsiisti vaikutelma ja , miettii että voisko pussata tota suuta...ei ilkeäisi.

        Sinun mielestäsi siis 60-vuotiaan terveen, aktiivisen, voimakkaan miehen tulisi jäädä istumaan TV-n eteen ja lihomaan!
        Takerrut aina toisten ikääntynempien ikään kuin se olisi jotain kielteistä. Tuomitset toisen jopa mielisairaaksi painottaaksesi sanojasi!
        Ihmettelen, minkälaista elämää itse vietät, mikä on oma ikäsi, painosi, pituutesi?
        Minä olen ollut eläkeikäinen kauan, mutta joka kuukausi teen 15tuntia hyväntekeväisuutta ja sen aion nyt lisätä kaksinkertaiseksi sään parannuttua. Usein 50tuntia, kun jaksan.
        Olen aktiivi muutenkin viikoittain tavaten ystäviäni ja samanmielisiä.
        Minullla on muös harrasteita aina kouluajasta asti.
        En aio ikäni tähden ja vähäisen painoni tähden istua kotona passiivisena.
        Aion saada kehonkoostumukseni muuttumaan: enemmän lihaksia ja vähemmän vatsarasvaa; muualla ei rasvaa totisesti ole!
        Sinulla ei olemuuta kuin herjan heittoa myönteisille kehonrakentajille ja moraalittomien kommentoijien kanssa seurustelua.
        Jos katsot tuota aloitusta, niin laihdutus ja painonhallinta kuuluu juuri tänne! Me viimeisiä kg:tä rutistellen kuulumme tänne vielä päämäärämme saavutettuamme!
        On aivan normaalia, että paino nousee kylmän ja pimeän vuoden aikana. Sitä muutamaa kg:tä ei voi laskea edes jojotukseksi!
        Toivottavasti löydät sopivan kommentoijan kanssasi puhumaan törkeyksiä, mutta ne eivät kuulu laihdutusfoorumille!
        Oletko käynyt läpi kaikki deitti-foorumit, kun täytyi tulla tänne häiriköimään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestäsi siis 60-vuotiaan terveen, aktiivisen, voimakkaan miehen tulisi jäädä istumaan TV-n eteen ja lihomaan!
        Takerrut aina toisten ikääntynempien ikään kuin se olisi jotain kielteistä. Tuomitset toisen jopa mielisairaaksi painottaaksesi sanojasi!
        Ihmettelen, minkälaista elämää itse vietät, mikä on oma ikäsi, painosi, pituutesi?
        Minä olen ollut eläkeikäinen kauan, mutta joka kuukausi teen 15tuntia hyväntekeväisuutta ja sen aion nyt lisätä kaksinkertaiseksi sään parannuttua. Usein 50tuntia, kun jaksan.
        Olen aktiivi muutenkin viikoittain tavaten ystäviäni ja samanmielisiä.
        Minullla on muös harrasteita aina kouluajasta asti.
        En aio ikäni tähden ja vähäisen painoni tähden istua kotona passiivisena.
        Aion saada kehonkoostumukseni muuttumaan: enemmän lihaksia ja vähemmän vatsarasvaa; muualla ei rasvaa totisesti ole!
        Sinulla ei olemuuta kuin herjan heittoa myönteisille kehonrakentajille ja moraalittomien kommentoijien kanssa seurustelua.
        Jos katsot tuota aloitusta, niin laihdutus ja painonhallinta kuuluu juuri tänne! Me viimeisiä kg:tä rutistellen kuulumme tänne vielä päämäärämme saavutettuamme!
        On aivan normaalia, että paino nousee kylmän ja pimeän vuoden aikana. Sitä muutamaa kg:tä ei voi laskea edes jojotukseksi!
        Toivottavasti löydät sopivan kommentoijan kanssasi puhumaan törkeyksiä, mutta ne eivät kuulu laihdutusfoorumille!
        Oletko käynyt läpi kaikki deitti-foorumit, kun täytyi tulla tänne häiriköimään?

        Tämä on tarkoitettu tuolle miestä kaipaavalle häiritsijälle, joka siteerasi aloittajaa herjaten häntä.
        Ei aloittajalle!


      • Anonyymi

        Tuo olin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan haukkunut ketään läskiksi,vaan ole rohkaissut syömään terveellistä ravintoa niin että ei liho.
        Veriarvoni on tutkittu ja ne on erittäin hyvät.Ainoastaan verenpaineet on välillä vähän koholla kun on syö liikaa suolaa ja salmiakkia.

        Enkä syö yleensä liikaa sokeria.Hiilihydtaatit on yleensä vain 350 mikä on kevyttä työtä tekevän naisen määrä.
        Kyllä ne välillä menee 800 kun syö päivässä 4000 kaloria,mutta se EI mitään haittaa koska kulutan kalorit
        Sokeri ei nosta ollenkaan verenpainetta vaan leivät ja kaikki muu suolainen ruoka nostaa.

        ... fasupalat ja täytekakku ON terveellistä ravintoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PItäisikö sinun hieman hiplata itseäsi, tyttönen?

        Sinun pitäisi muuttaa alapään fyysiset neliömetrit yläpään henkisiksi neliömetreiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tarkoitukseni oli näyttää miten paljon laiha liikuntaa harrastava SAA syödä."

        Olet siis palstalla tarkoituksenasi näyttää miille jotain? Esimerkkiäkö?

        Jos olet laiha niin sun paikka ei ehkä ole laihdutuspalstalla muita solvaamassa, jos olet se joka täällä haukkuu muita läskiksi. Sulla on aivan muita, pahempia ongelmia kuin ylipaino. Niitä ei kannata kellekään tyrkyttää.

        En nimittäin usko että olet kovin terve. Oletko tutkituttanut veriarvosi? Karkkien ja makean hotkiminen ja liika liikunta, olet eläkeikäinenkin, kertoo että sulla on iso ongelma. Sokeri ja tyhjät kalorit on tarpeettomia ja laittaa elimistön, ja varsinkin aivot sekaisin, eikä niitä tarvitse kuluttaa jos ei niitä syökään.

        Noin ongelmainen ei voi neuvoa muita muuta kuin varoittavana esimerkkinä. Terveys ja mielen tasapaino on tärkeämpi kuin vatsalihakset. Niitä kuusikymppisen on turha alkaa havitella. Sinä joudut itsesi kohtaamaan viimeistään siinä kohtaa kun liikuntakyky alkaa heiketä. Kroppa ei nuorru liikaliikunnasta vaan rasittaa ja kuluttaa.

        Jos kuvittelet että saat naisia tai ihailua jollain vatsalihaksilla niin sulla on aikamoisia harhakuvitelmia. Jos on päästään vialla niin se on eka joka muille näkyy, harvempi kulkee kylillä ilman paitaa vatsalihaksia esitellen. Kasvot ja silmien ilme on se mihin katse kiinnittyy eikä mitkään vatsalihakset. Esim hampaat on todella tärkeä asia. Vaikka olis kuinka komeakin kasvoiltaan ja tiukat vatsat niin rikkinäiset hampaat on vastenmielisempi asia kuin ylipaino. Epäsiisti vaikutelma ja , miettii että voisko pussata tota suuta...ei ilkeäisi.

        Kyllä minä näytän kaupan kassalla vatsalihaksianiJOKA PÄIVÄ ja ilmoitan kaikille mikä oli aamun pihtimittauslukema ja ero eiliseen. LISÄKSI kerron muille MITEN LAIHDUTTAA OIKEIN. Tekohampaani on hyvässä kunnossa ostin ne käytettynä kirpputorilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan haukkunut ketään läskiksi,vaan ole rohkaissut syömään terveellistä ravintoa niin että ei liho.
        Veriarvoni on tutkittu ja ne on erittäin hyvät.Ainoastaan verenpaineet on välillä vähän koholla kun on syö liikaa suolaa ja salmiakkia.

        Enkä syö yleensä liikaa sokeria.Hiilihydtaatit on yleensä vain 350 mikä on kevyttä työtä tekevän naisen määrä.
        Kyllä ne välillä menee 800 kun syö päivässä 4000 kaloria,mutta se EI mitään haittaa koska kulutan kalorit
        Sokeri ei nosta ollenkaan verenpainetta vaan leivät ja kaikki muu suolainen ruoka nostaa.

        "Sokeri ei nosta ollenkaan verenpainetta vaan leivät ja kaikki muu suolainen ruoka nostaa."

        Taas yksi hyvä tekosyy omalle karkkiriippuvuudelle. 😀

        Koska suola nostaa verenpainetta voi syödä sokeria?

        Miksi syödä sokeria järjettömät määrät kun ne on sitten pakko kuluttaa pois? Sokeri aiheuttaa mm. rasvamaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi muuttaa alapään fyysiset neliömetrit yläpään henkisiksi neliömetreiksi.

        Naulan kantaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sokeri ei nosta ollenkaan verenpainetta vaan leivät ja kaikki muu suolainen ruoka nostaa."

        Taas yksi hyvä tekosyy omalle karkkiriippuvuudelle. 😀

        Koska suola nostaa verenpainetta voi syödä sokeria?

        Miksi syödä sokeria järjettömät määrät kun ne on sitten pakko kuluttaa pois? Sokeri aiheuttaa mm. rasvamaksaa.

        Minun on syötävä suolaa tavallista enemmän alhaisen verenpaineen nostaakseni. Muuten pyörtyilen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi muuttaa alapään fyysiset neliömetrit yläpään henkisiksi neliömetreiksi.

        Tuo olin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä näytän kaupan kassalla vatsalihaksianiJOKA PÄIVÄ ja ilmoitan kaikille mikä oli aamun pihtimittauslukema ja ero eiliseen. LISÄKSI kerron muille MITEN LAIHDUTTAA OIKEIN. Tekohampaani on hyvässä kunnossa ostin ne käytettynä kirpputorilta.

        Tämä en ollut minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä en ollut minä.

        Kirjoitteletko tänne päihtyneenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestäsi siis 60-vuotiaan terveen, aktiivisen, voimakkaan miehen tulisi jäädä istumaan TV-n eteen ja lihomaan!
        Takerrut aina toisten ikääntynempien ikään kuin se olisi jotain kielteistä. Tuomitset toisen jopa mielisairaaksi painottaaksesi sanojasi!
        Ihmettelen, minkälaista elämää itse vietät, mikä on oma ikäsi, painosi, pituutesi?
        Minä olen ollut eläkeikäinen kauan, mutta joka kuukausi teen 15tuntia hyväntekeväisuutta ja sen aion nyt lisätä kaksinkertaiseksi sään parannuttua. Usein 50tuntia, kun jaksan.
        Olen aktiivi muutenkin viikoittain tavaten ystäviäni ja samanmielisiä.
        Minullla on muös harrasteita aina kouluajasta asti.
        En aio ikäni tähden ja vähäisen painoni tähden istua kotona passiivisena.
        Aion saada kehonkoostumukseni muuttumaan: enemmän lihaksia ja vähemmän vatsarasvaa; muualla ei rasvaa totisesti ole!
        Sinulla ei olemuuta kuin herjan heittoa myönteisille kehonrakentajille ja moraalittomien kommentoijien kanssa seurustelua.
        Jos katsot tuota aloitusta, niin laihdutus ja painonhallinta kuuluu juuri tänne! Me viimeisiä kg:tä rutistellen kuulumme tänne vielä päämäärämme saavutettuamme!
        On aivan normaalia, että paino nousee kylmän ja pimeän vuoden aikana. Sitä muutamaa kg:tä ei voi laskea edes jojotukseksi!
        Toivottavasti löydät sopivan kommentoijan kanssasi puhumaan törkeyksiä, mutta ne eivät kuulu laihdutusfoorumille!
        Oletko käynyt läpi kaikki deitti-foorumit, kun täytyi tulla tänne häiriköimään?

        "Sinun mielestäsi siis 60-vuotiaan terveen, aktiivisen, voimakkaan miehen tulisi jäädä istumaan TV-n eteen ja lihomaan!"

        Tämäkö on vaihtoehto? Minusta tämän papan pitäisi mennä päälääkäriin selvittämään syömishäiriön syy. Ei se mikään terve ole. 🙄 Ei ole millään mittarilla normaalia vetää pääruuakseen kakkua ja karkkia.....ja sitten pakolla liikkua koko valveillaoloaika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestäsi siis 60-vuotiaan terveen, aktiivisen, voimakkaan miehen tulisi jäädä istumaan TV-n eteen ja lihomaan!
        Takerrut aina toisten ikääntynempien ikään kuin se olisi jotain kielteistä. Tuomitset toisen jopa mielisairaaksi painottaaksesi sanojasi!
        Ihmettelen, minkälaista elämää itse vietät, mikä on oma ikäsi, painosi, pituutesi?
        Minä olen ollut eläkeikäinen kauan, mutta joka kuukausi teen 15tuntia hyväntekeväisuutta ja sen aion nyt lisätä kaksinkertaiseksi sään parannuttua. Usein 50tuntia, kun jaksan.
        Olen aktiivi muutenkin viikoittain tavaten ystäviäni ja samanmielisiä.
        Minullla on muös harrasteita aina kouluajasta asti.
        En aio ikäni tähden ja vähäisen painoni tähden istua kotona passiivisena.
        Aion saada kehonkoostumukseni muuttumaan: enemmän lihaksia ja vähemmän vatsarasvaa; muualla ei rasvaa totisesti ole!
        Sinulla ei olemuuta kuin herjan heittoa myönteisille kehonrakentajille ja moraalittomien kommentoijien kanssa seurustelua.
        Jos katsot tuota aloitusta, niin laihdutus ja painonhallinta kuuluu juuri tänne! Me viimeisiä kg:tä rutistellen kuulumme tänne vielä päämäärämme saavutettuamme!
        On aivan normaalia, että paino nousee kylmän ja pimeän vuoden aikana. Sitä muutamaa kg:tä ei voi laskea edes jojotukseksi!
        Toivottavasti löydät sopivan kommentoijan kanssasi puhumaan törkeyksiä, mutta ne eivät kuulu laihdutusfoorumille!
        Oletko käynyt läpi kaikki deitti-foorumit, kun täytyi tulla tänne häiriköimään?

        Pitäisikö sinun hiplata itseäsi? Tai hankkia poikaystävä? Kun menet tarpeeksi suureen kaupunkiin niin ehkä löydät semmoisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinun mielestäsi siis 60-vuotiaan terveen, aktiivisen, voimakkaan miehen tulisi jäädä istumaan TV-n eteen ja lihomaan!"

        Tämäkö on vaihtoehto? Minusta tämän papan pitäisi mennä päälääkäriin selvittämään syömishäiriön syy. Ei se mikään terve ole. 🙄 Ei ole millään mittarilla normaalia vetää pääruuakseen kakkua ja karkkia.....ja sitten pakolla liikkua koko valveillaoloaika.

        Hyvin sanottu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hyvä mies välitä tuosta ilkeästä akasta!
        Hän alkaa haukkua räksyttämään kaikkia, jotka ovat onnistuneet pitämään painonsa kurissa ja ovat viimeistelemässä toivepainoonsa!
        Todella sairas ihminen, joka ei kestä kenenkään iloista, myöneistä mielialaa. Aina sama kielteinen, häijy asenne, joka kuvastaa omaa rumuuttaan, sekä fyysistä, että sisäistä vastenmielisyyttä toisiin.
        Akka on varmaan jokin lyllerö, joka syö yksinäisyyttään.

        Sinä olet ehdottomasti esimerkki laihduttajille ja painonhallitsijoille!
        Älä anna noiden parin häjyn sanella omaa mielialaasi!
        Haluatko muuttua samanlaisikksi hapannaamoiksi?
        Vaikka toiset eivät jaksa samaa rata kuin sinä, niin olet silti kannustava esimerkki!
        Jatka omaa rataasi, joka sinulle sopii - fasujen ja kaakkujen vauhdittamana!

        "Jatka omaa rataasi, joka sinulle sopii - fasujen ja kaakkujen vauhdittamana!"

        Näin on!!! Jatkan koska sillä LAIHTUU.Kannattaa syödä herkkuja kun laihduttaa! Minäkin syön fasupaloja aamupalaksi ja päälle täytekakkukahvit. Puuroja ja vellejä en ikinä syö enkä tule syömään.Karkkeja tulen aina syömään.Nytkin ostin kellariin 50 kg säkin hedelmätoffeeta ja 10 levyä maradou suklaata.Piilotin ne heti etten löydä.Kilon söin äsken ja ensin laitoin karkin toisen poskeen ja suklaan siihen päälle kun toffee on sulanut.Olen voimakas ja terve enkä katso koskaan telkkaria.Tytöille näytän kaupassa vatsalihaksiani alhaalta.Siinä ei ole MITÄÄN sairasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan haukkunut ketään läskiksi,vaan ole rohkaissut syömään terveellistä ravintoa niin että ei liho.
        Veriarvoni on tutkittu ja ne on erittäin hyvät.Ainoastaan verenpaineet on välillä vähän koholla kun on syö liikaa suolaa ja salmiakkia.

        Enkä syö yleensä liikaa sokeria.Hiilihydtaatit on yleensä vain 350 mikä on kevyttä työtä tekevän naisen määrä.
        Kyllä ne välillä menee 800 kun syö päivässä 4000 kaloria,mutta se EI mitään haittaa koska kulutan kalorit
        Sokeri ei nosta ollenkaan verenpainetta vaan leivät ja kaikki muu suolainen ruoka nostaa.

        Sokeri nostaa verenpainetta jopa enemmän kuin suola. Lisäksi se huonontaa reilusti kolesteroliarvoja. Lienee huonoin elintarvike terveyden kannalta.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Sokeri nostaa verenpainetta jopa enemmän kuin suola. Lisäksi se huonontaa reilusti kolesteroliarvoja. Lienee huonoin elintarvike terveyden kannalta.

        Verenpainelääkettä käyttävillä vähäsuolainen ruoka laskee verenpainetta enemmän kuin vähäsokerinen ruoka. Tämä johtuu siitä, verenpainelääkkeen teho paranee vähäsuolaisella ruokavaliolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinun mielestäsi siis 60-vuotiaan terveen, aktiivisen, voimakkaan miehen tulisi jäädä istumaan TV-n eteen ja lihomaan!"

        Tämäkö on vaihtoehto? Minusta tämän papan pitäisi mennä päälääkäriin selvittämään syömishäiriön syy. Ei se mikään terve ole. 🙄 Ei ole millään mittarilla normaalia vetää pääruuakseen kakkua ja karkkia.....ja sitten pakolla liikkua koko valveillaoloaika.

        Pituus ja paaino tänne, kun laihdutus-foorumilla olet!
        Mitä teet laihtuakasesi; toisten analysointi ei läskejäsi vie!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinun mielestäsi siis 60-vuotiaan terveen, aktiivisen, voimakkaan miehen tulisi jäädä istumaan TV-n eteen ja lihomaan!"

        Tämäkö on vaihtoehto? Minusta tämän papan pitäisi mennä päälääkäriin selvittämään syömishäiriön syy. Ei se mikään terve ole. 🙄 Ei ole millään mittarilla normaalia vetää pääruuakseen kakkua ja karkkia.....ja sitten pakolla liikkua koko valveillaoloaika.

        ON NIIN PÖLJÄ KOMMENTTI ETTEI VIITSI VASTATA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pituus ja paaino tänne, kun laihdutus-foorumilla olet!
        Mitä teet laihtuakasesi; toisten analysointi ei läskejäsi vie!

        176 cm ja 55 kg. En laihduta vaikka olen laihdutuspalstalla. Teen VAIN palveluksen läskeille kun kerron että he on läskejä. Kannustan näin muita, mene sinäkin hiplaamaan itseäsi jos ei sinulla ole poikaystävää.Minä lähden pyörälenkille.Tulin vasta 12 sta tunnin lenkiltä ja minulla ei kiertänyt veri vaikka käsissä ja jaloissa oli mononlämmittimet.Pitää mennä kirpputorille ostamaan tehokkaammat.Samalla jaen HALPAA karkkia tarjouksesta.Minulla on nytkin 50 kilua karkkia kellarissa ja maradou suklaata ostan vielä lisääkin 10 levyä viikonlopuksi.Syön ensin 671,5 g karkkia ja pyöräilen seuraavaksi 9 ksän tuntia.Karkkia VOI syödä jos liikkuu näin paljon. Yöllä on kermajäätelyä, söin sitä 800 g vaikka piti syödä VAIN 30 g. Kohta saa syödä jäätelyä PÄIVÄLLÄKIN koska on kuumat ilmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        176 cm ja 55 kg. En laihduta vaikka olen laihdutuspalstalla. Teen VAIN palveluksen läskeille kun kerron että he on läskejä. Kannustan näin muita, mene sinäkin hiplaamaan itseäsi jos ei sinulla ole poikaystävää.Minä lähden pyörälenkille.Tulin vasta 12 sta tunnin lenkiltä ja minulla ei kiertänyt veri vaikka käsissä ja jaloissa oli mononlämmittimet.Pitää mennä kirpputorille ostamaan tehokkaammat.Samalla jaen HALPAA karkkia tarjouksesta.Minulla on nytkin 50 kilua karkkia kellarissa ja maradou suklaata ostan vielä lisääkin 10 levyä viikonlopuksi.Syön ensin 671,5 g karkkia ja pyöräilen seuraavaksi 9 ksän tuntia.Karkkia VOI syödä jos liikkuu näin paljon. Yöllä on kermajäätelyä, söin sitä 800 g vaikka piti syödä VAIN 30 g. Kohta saa syödä jäätelyä PÄIVÄLLÄKIN koska on kuumat ilmat.

        Kiitos tiedoista, Koliseva Luuranko; olet oikeassa "painonhallinta-foorumissa". Kauheaa, jos alkaisi lihoa haluamaansa painoon päästyään.
        Mitä ihmeen murretta oikein kirjoitat?
        Vieläkö tarvitaan mononlämmittimiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hyvä mies välitä tuosta ilkeästä akasta!
        Hän alkaa haukkua räksyttämään kaikkia, jotka ovat onnistuneet pitämään painonsa kurissa ja ovat viimeistelemässä toivepainoonsa!
        Todella sairas ihminen, joka ei kestä kenenkään iloista, myöneistä mielialaa. Aina sama kielteinen, häijy asenne, joka kuvastaa omaa rumuuttaan, sekä fyysistä, että sisäistä vastenmielisyyttä toisiin.
        Akka on varmaan jokin lyllerö, joka syö yksinäisyyttään.

        Sinä olet ehdottomasti esimerkki laihduttajille ja painonhallitsijoille!
        Älä anna noiden parin häjyn sanella omaa mielialaasi!
        Haluatko muuttua samanlaisikksi hapannaamoiksi?
        Vaikka toiset eivät jaksa samaa rata kuin sinä, niin olet silti kannustava esimerkki!
        Jatka omaa rataasi, joka sinulle sopii - fasujen ja kaakkujen vauhdittamana!

        "Sinä olet ehdottomasti esimerkki laihduttajille ja painonhallitsijoille!"

        KYLLÄ! Karkkia ja täytekakkua VOI syödä niin paljon kuin haluaa kun laihduttaa! Kaikki ravitsemusterapeutitkin sanoo että jälkiruuat auttaa hillitsemään makean nälkää. Minä syön siksi useita jälkiruokia ja karkkia päälle ja vielä täytekakkukahvit.Aamulla fasupalat ja kääretorttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syön paljon ja hyvää ruokaa laihdun siltikin.Lihakset ON hyvin säilynyt,otin lihaksikkaista paksuista jaloistan valokuvan siihen ylilaudan lankaan saman TV tason edessä.
        Anoreetikoilla jalat ON tikkujalat.

        Tarkoitukseni oli näyttää miten paljon laiha liikuntaa harrastava SAA syödä.
        Laihdutus ei ole minulle mitään urakkaa.Laihdutan vain silloin kun siltä tuntuu.Nyt on ainakin hyvät ilmat ulkoliikuntaan ei ole liian kylmä eikä liian kuuma.

        Voin ottaa sen kahden viikon kuuri uudestaankin
        Laihdutuskalorini oli siis 2300 päivässä,mikä on minulle vähän.Syön normaalisti 3000kaloria päivässä kun en laihduta.
        Jos tulosta tulee,pistän uudet kuvat sinne ylilaudan langalle.

        On se hyvä että täälläkin tulee EDES joskus yksi asiallinenkin kommentti.Yleensä saan täällä vain pelkkää lokaa.
        Täällä on yksi kommentoija joka vain haukkuu minua aamusta iltaaan ja tekee pilkkaa kaikista kommenteistani.

        Se on se raskas liikunta se mikä laihduttaa.Mitä suurempi on rasitus sitä enemmän kaloreita kuluu.
        Kevyt kävely 200 kal tunnissa,kohuuraskas pyöräily 400 raskas liikunta 600-800

        "Tarkoitukseni oli näyttää miten paljon laiha liikuntaa harrastava SAA syödä."

        Asiahan on niin päin että todellisuudessa sinä näytät kuinka paljon JOUTUU liikkumaan että saa kulutettua ahmimansa kalorit.

        Liikunta ei sinulla palvele terveyttä kuten kuuluisi vaan kuuluu syömishäiriön oireistoon, pakko koska pelkäät lihomista ja kuitenkin syöt liikaa etkä hallitse syömistä jne elämääsi ollenkaan. Et ainakaan täällä kerro siitä miten palaudut rasituksesta ja miten rentoudut. Palautuminen yöunen aikana ja rentoutuminen
        0 päivän mittaan on tärkeä koska keho, sydän ja aivot käy muuten ylikierroksilla ja kuluttaa, ja heikentää immuunipuolustusta.

        Jos ei ahmi sokeria, kakkuja, karkkia ja pullaa niin ei tarvitse niitä kuluttaakaan. Ja niin valtavasti kuin sinä syöt sokeria, fruktoosia ja lisäaineita niin kyllä ne jotenkin negatiivisesti terveyteen vaikuttaa muutenkin kuin vain liikaenergiana.

        Oletko milloin maksakokeissa ollut? Ja muissa testeissä? Jos on työvoiman ulkopuolella niin monet sairaudet jää tutkimatta kun ei työterveys enää seuraa ja lääkäriin muutenkin on vaikea päästä.

        Mulla on ystävä (nainen) joka työterveystarkastuksessa sai kuulla rasvamaksastaan. Hän on ollut aina hoikka, ei ole koskaan ollut ylipainoinen kuten minä. Tämä oli aika päräyttävä tieto kun kaverini ei edes juo. Hän joutui selittää moneen kertaan lääkärille joka ei ekaksi uskonut että kaverini on raitis. Mutta kaikki sokeri ja vehnäjauhotuottet, mehut ja valmisruuat meni kieltoon samoin suurin osa hedelmistä.

        Samoin minun työkaveri, joka on hoikka nainen. Hänellä oli kokeissa superkorkeat kolesterolit. Hän söi paljon keksejä ja leivonnaisia, ei suinkaan rasvaisia ruokia ja tyydyttynyttä rasvaa.

        Ollaan just sitä polvea joita peloteltiin rasvalla koulussa. Niinpä ne energiat on tulleet rasvattomista kevyttuotteista, äärisokeroituna, rasvattomista sokeroiduista jogurteista ja hedelmämehuista, hedelmistä jne.

        Hoikkuus ei siis välttämättä korreloi terveyden kanssa. Varsinkaan kun on kyse syömishäiriöstä.

        Mut Hyvää, rentoa ja vähälumista Vappua koko porukalle toivotan! Itse skumppapullon avaan kylmäuintireissun jälkeen ja pari munkkia kahvin mukana kyllä varmaan tämän sokeripuheen päälle menee. 🍩🍾🥂

        T kn


    • Anonyymi

      Kun aloitin talven jälkeen pyöräilyn, olen lihonut pari kiloa.

      Voitko auttaa asiassa, sillä ei ole hyvä lihoa, kun liikkuminen lisääntyy.

    • Anonyymi

      Kävin katsomassa: Oluttynnyristä Hoikaksi 10:sä vuodessa.

      Ei näkynyt kehon ympäri meneviä arpia liian nahan poistamisesta!
      Löysä nahkapuku huvennut läskin jälkeen ja se on vaikeampaa!
      Hyvä esimerkki laihdutusoperaatioita suunnitteleville.
      Karmeita tuloksia You Tubessa niistä, jotka eivät harrasta liikuntaa!

      Miettisit itse, mikä sai sinut lihomaan epäterveesti?
      Mikä sai sinut ratkaisemaan ongelmasi?
      Mikä sai sinut urheilemaan terveytesi kohentamiseksi?

      Ihminen tarvitsee enemmän kuin hoikan ja vahvan kehon.
      Sitä on oltava jokin mieleinen harrastus, mikä kehittää kykyjä.
      Jotain hengellistä, mikä vahvistaa moraalia!Miksi?
      Koska ihmisellä on fyysinen, psyykkinen, hengellinen tarve!

      Kun pitää huolta kaikista tarpeistaan, niin voi paremmin.
      Kun on jano, se ei lähde syömällä.
      Kun on nälkä, pelkkä vesi ei riitä loputtomiin.
      Yhtä varmasti kuin makean nälkä ei lähde suolaisella!

      Parhaat kaverinsa löytää myös harrasteiden parista.

      • Anonyymi

        Ainut kaverini on Lidlin hedelmätoffee.


      • Anonyymi

        Olipa plösö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut kaverini on Lidlin hedelmätoffee.

        Uskollinen kaveri tuo Toffe Lidl?


    • Anonyymi

      Miten erektiot?

      • Anonyymi

        Yritä nyt viimeistään helluntaihin mennessä löytää itsellesi ensin oikea poikaystävä. Voit sitten aktuaalisessa iskutilanteessa kysyä erektioita. Pojat arvostavat suorapuheisia naisia, jotka menevät suoraan asiaan eivätkä teeskentele hienompaa kuin oikeasti ovat.

        Vappukin on jo ovella, ja ahdistuksesi on taas selvästi lisääntynyt juhlapyhän lähestyessä. Olet runsaasti lähetellyt viime aikoina "tuo olin minä" - ja "tuo en ollut minä" -viestejä ja lisäksi n. kolme kertaa esiintynyt minuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä nyt viimeistään helluntaihin mennessä löytää itsellesi ensin oikea poikaystävä. Voit sitten aktuaalisessa iskutilanteessa kysyä erektioita. Pojat arvostavat suorapuheisia naisia, jotka menevät suoraan asiaan eivätkä teeskentele hienompaa kuin oikeasti ovat.

        Vappukin on jo ovella, ja ahdistuksesi on taas selvästi lisääntynyt juhlapyhän lähestyessä. Olet runsaasti lähetellyt viime aikoina "tuo olin minä" - ja "tuo en ollut minä" -viestejä ja lisäksi n. kolme kertaa esiintynyt minuna.

        Ihmeellistä, että täytyy täälläkin kalastaa partneria mauttomuuksilla.
        Seksi on nykyajan huumetta, jota tyrkytetään kaikkialla kerskaten.
        Eikö sen voisi jättää deitinsivuille, kun suomi-24:sä on ne omat oikeat paikkansa monenlaiseen ja tasoiseen seurusteluun.
        Häiriköt pesiytyvät joka paikkaan pilaamaan keskusteluja.
        Kyllä on surkean tasoista porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä nyt viimeistään helluntaihin mennessä löytää itsellesi ensin oikea poikaystävä. Voit sitten aktuaalisessa iskutilanteessa kysyä erektioita. Pojat arvostavat suorapuheisia naisia, jotka menevät suoraan asiaan eivätkä teeskentele hienompaa kuin oikeasti ovat.

        Vappukin on jo ovella, ja ahdistuksesi on taas selvästi lisääntynyt juhlapyhän lähestyessä. Olet runsaasti lähetellyt viime aikoina "tuo olin minä" - ja "tuo en ollut minä" -viestejä ja lisäksi n. kolme kertaa esiintynyt minuna.

        Sinä olet tämän keskustelufoorumin pahin häirikkö. Ymmärrät sen itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä nyt viimeistään helluntaihin mennessä löytää itsellesi ensin oikea poikaystävä. Voit sitten aktuaalisessa iskutilanteessa kysyä erektioita. Pojat arvostavat suorapuheisia naisia, jotka menevät suoraan asiaan eivätkä teeskentele hienompaa kuin oikeasti ovat.

        Vappukin on jo ovella, ja ahdistuksesi on taas selvästi lisääntynyt juhlapyhän lähestyessä. Olet runsaasti lähetellyt viime aikoina "tuo olin minä" - ja "tuo en ollut minä" -viestejä ja lisäksi n. kolme kertaa esiintynyt minuna.

        "Pojat arvostavat suorapuheisia naisia, jotka menevät suoraan asiaan eivätkä teeskentele hienompaa kuin oikeasti ovat."

        Jos jo miehen deitti-ilmoituksessa tai siis täällä omassa aloituksessa on muistettu kehua aamuerektiota niin eihän sen puheeksi ottaminen tavatessa voi olla mitenkään väärin. Samoin on vatsalihasten laita. Jos mies kehuu vuosikausia niitä ja joku pyytää treffeillä näyttämään ne kuuluisat veitsenterävät vatsalihakset niin miksi loukkaantua kun pyydetään todisteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pojat arvostavat suorapuheisia naisia, jotka menevät suoraan asiaan eivätkä teeskentele hienompaa kuin oikeasti ovat."

        Jos jo miehen deitti-ilmoituksessa tai siis täällä omassa aloituksessa on muistettu kehua aamuerektiota niin eihän sen puheeksi ottaminen tavatessa voi olla mitenkään väärin. Samoin on vatsalihasten laita. Jos mies kehuu vuosikausia niitä ja joku pyytää treffeillä näyttämään ne kuuluisat veitsenterävät vatsalihakset niin miksi loukkaantua kun pyydetään todisteita

        Olen ollut joskus takavuosina deiteillä ilmoitusten perusteella. Nyt vähän hävettääkin että on ollut niin epätoivoinen.

        Mutta se oli avartava kokemus sinänsä. Nämä oli oma lukunsa, jotka kehui jo etukäteen kaikkia fyysisiä ominaisuuksiaan. Jotkut lähetteli ja kuulemma lähettelee vieläkin kuvia kehonosistaan. Vaikka vatsastaan. Useimmiten kyllä siitä mikä siinä vatsan alla on. Ihan kuin joku kehon osa esittelisi ihmisestä jotain tai saa kuvittelemaan että toinen kiinnostuu jonkun kehon osan perusteella. Eli viitsiikö esim jonkun ruman haisevan, hampaattoman moukan kanssa treffailla vaikka sillä olisi millaiset vatsalihakset? Kysyn vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut joskus takavuosina deiteillä ilmoitusten perusteella. Nyt vähän hävettääkin että on ollut niin epätoivoinen.

        Mutta se oli avartava kokemus sinänsä. Nämä oli oma lukunsa, jotka kehui jo etukäteen kaikkia fyysisiä ominaisuuksiaan. Jotkut lähetteli ja kuulemma lähettelee vieläkin kuvia kehonosistaan. Vaikka vatsastaan. Useimmiten kyllä siitä mikä siinä vatsan alla on. Ihan kuin joku kehon osa esittelisi ihmisestä jotain tai saa kuvittelemaan että toinen kiinnostuu jonkun kehon osan perusteella. Eli viitsiikö esim jonkun ruman haisevan, hampaattoman moukan kanssa treffailla vaikka sillä olisi millaiset vatsalihakset? Kysyn vaan.

        Sinä siis kuulut niihin, joiden mielestä nämä muut foorumit,
        kuten tämä on oikea paikka tulla vuodattamaan törkeyksiä
        omasta sex-partnerin toivostaan ja kehonsa toimista.
        Taso on täällä tosi matalaa ja arvotonta.
        Kiitos teille kiimaisten näin kevätleikkien aikaan.
        Hyvästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pojat arvostavat suorapuheisia naisia, jotka menevät suoraan asiaan eivätkä teeskentele hienompaa kuin oikeasti ovat."

        Jos jo miehen deitti-ilmoituksessa tai siis täällä omassa aloituksessa on muistettu kehua aamuerektiota niin eihän sen puheeksi ottaminen tavatessa voi olla mitenkään väärin. Samoin on vatsalihasten laita. Jos mies kehuu vuosikausia niitä ja joku pyytää treffeillä näyttämään ne kuuluisat veitsenterävät vatsalihakset niin miksi loukkaantua kun pyydetään todisteita

        Miesviha ja seksuaalinen häirintä on selvästi lisääntynyt Suomessa. Sen voi havaita tälläkin palstalla. Mieheltä saatetaan kysellä laihdutuspalstalla (!) todisteita erektioista ja arvostella miehen elintä nysäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesviha ja seksuaalinen häirintä on selvästi lisääntynyt Suomessa. Sen voi havaita tälläkin palstalla. Mieheltä saatetaan kysellä laihdutuspalstalla (!) todisteita erektioista ja arvostella miehen elintä nysäksi.

        Kyllä, on miesvihaa olla ihailematta setämiehen mahaa. Ja on kauheaa miesvihaa kommentoida setämiehen erektiota, jota hän itse joka toisessa kommentissa esittelee. Uli uli.


    • Anonyymi

      "Periaate on se että SYÖ JA HARRASTAA LIIKUNTAA VUORONPERÄÄN"

      PALJON parempi PERIAATE on että SYÖ JA LIIKKUU SAMAAN AIKAAN.Minulla on itse kirpputorilta hankittu ämpäri pyöränrarakalla josta menee letku suuhun että voi juoda kermakaakauta samalla kun pyöräilee,ei tarvi pysähtyä kertaakaan.Takkiin ompelin maha ja sivutaskut mihin saa 1000 g karkkia ja tarakalle mahtuu HYVIN täytekakku kun olen turkkipellistä hitsannut jatkokappalen tarakalle että mahtuu vaikka 2 sikin kakkua jos on pitempi lenkki eikä kerkiä kotia yöksi syömään vanilia jäätelyä.Kyllä LAIHTUU kun liikkuu!

    • Anonyymi

      Kyllä se totta on että 2 treeniä päivässä laihduttaa NOPEASTI MUTTA siihen ei ole aina aikaa.
      Kyllä sillä yhdelläkin reenillä päivässä laihtuu.

      • Anonyymi

        Olen viime keväänä ottanut tunnin reippaan kävelyn aamulla ja illalla.
        Pari 15 min voimistelua niitä ennen ja 30-60min voimistelu päivällä.
        Sitä laihtui 1kg/10pvä, kun söi n.1600kcal-1800kcal/pvä.

        Nyt olen syönyt 5/4 1600kcal ja pitänyt joka toinen pvä huilimista.
        Kävely 1t joka pvä ja voimistelua eri tavoin joka toinen pvä.
        Silti -1kg viikossa. Huhtikuussa 63kg-61kg! Ollut muuta tekemistä.
        Vähän hidas alku tälle keväälle leikkauksen jälkeen.
        Sitä ennen en evääni väräyttänyt. Kyllä se tästä lutviutuu.
        Pari kuukautta lisää, niin olen valmista kauraa.
        Jo nyt olen pahuksen tyytyväinen ja palkinnut itseäni uusilla vaatteilla!


    • Anonyymi

      Paljonko vappuna pitää hiihtää, että ei liho.

      Alku-, pää- ja jälkiruokana on itselle varattuna:

      18 kpl isoja vappumunkkeja
      18 kpl tavallisia tippaleipiä
      5 litraa itse tehtyä simaa
      5 litraa kaupan simaa
      2 kiloa perunasalaattia
      2 kiloa nakkeja
      1 pullo kirkasta viinaa

      Riittääkö 3 tunnin hiihto?

    • Anonyymi

      Paino nyt 63,7 kiloa
      Ylävatsa 17 mm

      • Anonyymi

        Alavatsa 77


    • Anonyymi

      Sain aloitettua uudestaan vasta 25.4 ja laihtumista 1 kilo
      VÄHÄLLÄ LIIKUNNALLA ja kaloreilla 2300
      Aioin alussa tehdä päivän aikana 2 reeniä,mutta siihen ei ollutkaan aikaa.💪yritän nyt kuitenkin lisätä liikuntaa puolella ainakin välillä.
      Rullaluisteluhiihtoa vetopainolla ja nilkkapainoills näyttää toimivan hyvin ja on miellyttävä laji.Vetopaino ei saa olla liian suuri,pienensi sen nyt 5,2 kiloon ja nilkkapainot 2,3 kiloon niin se vastaa täysin hiihtoa talvella.
      Hiihto EI saa olla liian raskasta vaan sellaista että sillä jaksaa hiihtää sen 2-3 tuntia.

      Tavallinen rullaluistelu on siis liian kevyttä.Liikunta pitää olla nimenomaan raskasta että sillä laihtuu.

      Tulokset huhtikuulta EN OLE SYÖNYT YHTÄÄN LIHOTTAVAA RUOKAA
      https://ylilauta.org/aihevapaa/131614561#211833473

      • Anonyymi

        Itse uin betonirenkaat jaloissa avannossa! Se on raskasta!

        En ole syönyt kuin vain herkullista ruokaa, mutta en ole lahtunutkaan.

        Painan nyt 55 kiloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse uin betonirenkaat jaloissa avannossa! Se on raskasta!

        En ole syönyt kuin vain herkullista ruokaa, mutta en ole lahtunutkaan.

        Painan nyt 55 kiloa.

        Minäpä uin myllynkivi kaulassa - vain rannasta Viroa kohti!
        Se on raskasta.


      • Anonyymi

        Onko rullaluistelu tarkoitettu laihduttamiseen?
        Mitä olen huomannut, niin se on vauhdin viehätys, kuten
        noissa muissakin vempeleissä, joissa tosin vain seistään.

        Ihmettelen, että valistuneet vanhemmat antavat lastensa
        istua pelat, makoilla filmejä katsellen ja seistä platoilla
        koulusta tullessaan. Jalat eivät kulu kävellessä.
        Huippu: tyttö tulee koulusta platalla seisten,
        munkki toisessa ja cocacola toisessa kädessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko rullaluistelu tarkoitettu laihduttamiseen?
        Mitä olen huomannut, niin se on vauhdin viehätys, kuten
        noissa muissakin vempeleissä, joissa tosin vain seistään.

        Ihmettelen, että valistuneet vanhemmat antavat lastensa
        istua pelat, makoilla filmejä katsellen ja seistä platoilla
        koulusta tullessaan. Jalat eivät kulu kävellessä.
        Huippu: tyttö tulee koulusta platalla seisten,
        munkki toisessa ja cocacola toisessa kädessä!

        Positiivistakin tuossa on. Hän sentään tulee kotiin. Eikä esim joudu jonkun kaupassa karkkia ja pullaa mussuttavan vatsalihaksiaan esittelevän setämiehen ahdistelemaksi joka käskee hiplaamaan itseään. Jos on vaikka mennyt sillä platalla pakoon?


      • Anonyymi

        Laita kuva aamuerektiosta myös.


    • Anonyymi

      Zombimaista touhua tuollainen!😂🤣

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe