Jos on 30 v mies ja perheetön mutta haluaa lapsia

Anonyymi-ap

Niin miehen pitää lähtee juomaan viinaa baareihin jotta tutustuu naisiin. 30 v mies on jo aika vanha jos lapsia oikeesti haluaa joten on viimeiset hetket löytää se kumppani.

7

79

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun mielestä, niiden jotka haluaa lapsia ei pidä etsiä puolisoa juopoista. Se ryyppy kun lisääntyy vaan iän myötä. Ihan oman suvun kokemuksesta puhun. Mutta mä en juo yhtään.

    • Ettäkö baariin etsimään lapsilleen äitiä tai isiä? 😬

      • Anonyymi

        Vain viinaa juomalla ja baarissa käymällä voi löytää kumppanin ja perustaa perheen.

        t. viinamies


    • Anonyymi

      Ei oo 30 vielä mun mielestä vanha. Ei sitä lastentekoa varmaan tahalleen kannata siirtää jos tietää että haluaa 100 % varmaksi lapsia, mutta kuitenkin miehillä lastentekoikä yleisesti on naisia pidempi. Toki vaikeutuu myös vanhetessa mut ei yhtä radikaalisti kuin meillä naisilla.

    • Mies nyt periaatteessa voi tehdä lapsia vaikka 80v jos fysiikka ja kroppa vaan pelaa mutta eriasia on onko se kuinka vanhana enää järkevää ja oikein lasta, puolisoa ja itseään kohtaan on toinen juttu ja baari ei oo mikään optimaalisin paikka kyllä löytää lastensa äitiä vaan ennemmin kannattaa muualta etsiä.🙂.

    • Anonyymi

      Jollain on todella paha pakkomielle pariutumisesta joten kaikella todennäköisyydellä toivoton tapaus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1788
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1170
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      843
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      785
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      762
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      730
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      730
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      709
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      706
    Aihe