Niin miehen pitää lähtee juomaan viinaa baareihin jotta tutustuu naisiin. 30 v mies on jo aika vanha jos lapsia oikeesti haluaa joten on viimeiset hetket löytää se kumppani.
Jos on 30 v mies ja perheetön mutta haluaa lapsia
7
94
Vastaukset
Mun mielestä, niiden jotka haluaa lapsia ei pidä etsiä puolisoa juopoista. Se ryyppy kun lisääntyy vaan iän myötä. Ihan oman suvun kokemuksesta puhun. Mutta mä en juo yhtään.
Ettäkö baariin etsimään lapsilleen äitiä tai isiä? 😬
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla ja baarissa käymällä voi löytää kumppanin ja perustaa perheen.
t. viinamies
- Anonyymi
Ei oo 30 vielä mun mielestä vanha. Ei sitä lastentekoa varmaan tahalleen kannata siirtää jos tietää että haluaa 100 % varmaksi lapsia, mutta kuitenkin miehillä lastentekoikä yleisesti on naisia pidempi. Toki vaikeutuu myös vanhetessa mut ei yhtä radikaalisti kuin meillä naisilla.
Mies nyt periaatteessa voi tehdä lapsia vaikka 80v jos fysiikka ja kroppa vaan pelaa mutta eriasia on onko se kuinka vanhana enää järkevää ja oikein lasta, puolisoa ja itseään kohtaan on toinen juttu ja baari ei oo mikään optimaalisin paikka kyllä löytää lastensa äitiä vaan ennemmin kannattaa muualta etsiä.🙂.
- Anonyymi
Jollain on todella paha pakkomielle pariutumisesta joten kaikella todennäköisyydellä toivoton tapaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666044Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per563036- 312193
- 131817
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463