Jos on 30 v mies ja perheetön mutta haluaa lapsia

Anonyymi-ap

Niin miehen pitää lähtee juomaan viinaa baareihin jotta tutustuu naisiin. 30 v mies on jo aika vanha jos lapsia oikeesti haluaa joten on viimeiset hetket löytää se kumppani.

7

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun mielestä, niiden jotka haluaa lapsia ei pidä etsiä puolisoa juopoista. Se ryyppy kun lisääntyy vaan iän myötä. Ihan oman suvun kokemuksesta puhun. Mutta mä en juo yhtään.

• Ettäkö baariin etsimään lapsilleen äitiä tai isiä? 😬

• Anonyymi

Vain viinaa juomalla ja baarissa käymällä voi löytää kumppanin ja perustaa perheen.

t. viinamies

• Anonyymi

Ei oo 30 vielä mun mielestä vanha. Ei sitä lastentekoa varmaan tahalleen kannata siirtää jos tietää että haluaa 100 % varmaksi lapsia, mutta kuitenkin miehillä lastentekoikä yleisesti on naisia pidempi. Toki vaikeutuu myös vanhetessa mut ei yhtä radikaalisti kuin meillä naisilla.

• Mies nyt periaatteessa voi tehdä lapsia vaikka 80v jos fysiikka ja kroppa vaan pelaa mutta eriasia on onko se kuinka vanhana enää järkevää ja oikein lasta, puolisoa ja itseään kohtaan on toinen juttu ja baari ei oo mikään optimaalisin paikka kyllä löytää lastensa äitiä vaan ennemmin kannattaa muualta etsiä.🙂.

• Anonyymi

Jollain on todella paha pakkomielle pariutumisesta joten kaikella todennäköisyydellä toivoton tapaus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6044
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      56
      3036
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2193
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1817
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1760
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1522
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      49