heh, nyt ne kyy käärmeen jo rauhoitetuksi eläimeksi .. hulluus kiihtyy
kiva muistaa kun narskauttaa pohkeeseen
18
62
Vastaukset
- Anonyymi
Sen saa omalla tontilla kahdentaa. Laki sama tältä osin.
- Anonyymi
Ja saa sen laittaa vaikka neljäksi. Sitä lakia meikäläisen tontilla noudatetaan ikuisesti.
Kyillä ei ole mitään nautintaoikeutta siellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja saa sen laittaa vaikka neljäksi. Sitä lakia meikäläisen tontilla noudatetaan ikuisesti.
Kyillä ei ole mitään nautintaoikeutta siellä.Kerää pois, katkaistu pää puree tunteja, jopa myrkyllä.
- Anonyymi
Ei niitä pidä rauhoittaa. Niitä on pilvin pimein. Nirri vaan pois.
- Anonyymi
Kyyn puremia sattuu vuosittain noin 50–150 ja viimeeksi kuolemantapaus tapahtunut vuonna 1998.
Koira hyökkää ja puree ihmistä yli 700 kertaa vuodessa ja joka vuosi joku kuolee siihen.
Ampiaisen pistoon kuolee vuosittain yksi ihminen.- Anonyymi
Moniko joutuu ulkomaalaisen uhriksi?
- Anonyymi
Pellet pelkää kyykäärmeitä.
- Anonyymi
Ai pelkää, jos kopauttaa?
Pelkääminen on, ku kiljuen poistuu.
- Anonyymi
sen muistan että jos kyy tulee polulla kohti, antaa sen mennä vaan jalkojen välistä,
tai astuu sivuun
en ole koskaan nähny kyytä luonnossa että on se aika olematon riski, sen verran körmynny luonnossa?- Anonyymi
Vai ei ole vajakki koskaan nähnyt kyytä luonossa hah hah. Et ole tainnut luonnossa koskaan kävellä. Kyy painaa aina ihmistä karkuun ja tuntee maan tärinästä koska syytä häipyä. Joskus vahingossa ihminen ja kyy törmää ja silloin tulee pistos. Itse tapan ne pihapiiristä koska ovat vaarallisia koirille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei ole vajakki koskaan nähnyt kyytä luonossa hah hah. Et ole tainnut luonnossa koskaan kävellä. Kyy painaa aina ihmistä karkuun ja tuntee maan tärinästä koska syytä häipyä. Joskus vahingossa ihminen ja kyy törmää ja silloin tulee pistos. Itse tapan ne pihapiiristä koska ovat vaarallisia koirille.
myy raato persulle ankeriaana, täydestä menee, se tekee siitä sitten sopan, melkoista käärmekeittoa..
- Anonyymi
Minä luonnossaliikkuja nähny kerralla useita. Pihallakin 4. Kyllä se on liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyy EI pistä, vaan Puree
Piikillä pistetään, kyyllä ei ole piikkiä, vaan myrkkyhampaat joilla puree😉
Olen kävelly päältä, hampaat otti saappaaseen. Ei lähe tärinästä pakoon.
- Anonyymi
Jatkan rauhoittamista kuten ennenkin eli ajan autolla yli ja pätkin kotona 10cm palasiksi lapiolla.
- Anonyymi
Se on oikein, että kyy rauhoitetaan. Kyy on hyödyllinen eläin, joka saatta pelastaa jopa ihmishengen.
- Anonyymi
Miten?
- Anonyymi
Kohta ne sateliitista kyttää, ettet häiritte sutta, kyytä et punkkia😆
- Anonyymi
Kyy on hyötyeläin - pitää pienjyrsijät ruodussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658