En ole lukenut miesten lehtiä

🤔👙☕ sisällön olen päätellyt kansikuvista, eikä se kiinnosta. Naisten lehdissä on monenlaista hyödyllistäkin vinkkiä. Erityisesti tykkään menaiset lehden kalenterista. Siinä on jokaiselle kuukaudelle hyvä elämänohje. Tälle kuukaudelle oli "nyt on hyvä hetki lakata murehtimasta asioita, joille ei voi mitään". Kurkistin toukokuun puolelle ja ah mitä siellä lukikaan: "Älä turhaan pese ikkunoita. Alvr Aallonkin mielestä valo siivilöityy parhaiten hieman likaisen lasin läpi."

Mun mielikuva miesten lehtien kansikuvien perusteella on se, että heillä tärkein elämänohje on keskiaukeaman kuva vähäpukeisesta naisesta. Onhan se tietyski kiva, että naisia palvotaan, mutta kohteena voisi olla muu ominaisuus kuin ulkonäkö. (Tosikoiden ei nyt tarvitse ottaa tätä mieskuvausta kauhean tosissaan.Eikä tämä koske kaipaamaani miestä)

15

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuule ätmi, joskus on vaan korkea aika nostaa painepesuri esiin ja floossata se ruutu kerralla puhtaaksi, että..

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­N­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17839206K

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Laitaha ätmikäs sumppi pihisee kohta luetaan avotakkaa lääkärin vastaanotolla

      • Naiset sisustaa kodit. Avotakka onkin naisten lehti. Muutoin olen vieläkin nainen, kun et näytä muistavan. Dementiaa ?


    • Anonyymi

      On niissä miehen lehdissäkin hyviä juttuja ja vinkkejä. Kerran mm. opetettiin miten voi tehdä halvalla hyvän ja kestävän tekopillun ja voin sanoa, että se on kestänyt jo vuosia vaikka se on jokapäiväisessä käytössä.

      • Huomaa, että palsta ja ne miestenlehdet on sun tasoiselle riittävää luettavaa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Huomaa, että palsta ja ne miestenlehdet on sun tasoiselle riittävää luettavaa.

        En mä nyt tiedä kannattaako lihavana kananpyllytukkana muita arvostella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt tiedä kannattaako lihavana kananpyllytukkana muita arvostella.

        Miten tämän kommentin taso ei yllätä. Kampausta ja ulkonäköä voi muuttaa. Sensijaan korvien välinen vika on pysyvä.


    • Anonyymi

      En ole lukenut naistenlehtiä, enkä edes naisten kirjoittamia kirjoja (kertomakirjallisuutta) kun yhtä jonkun akan kirjoittamaa dekkaria aloin lukemaan ja teksti oli kuin lässyttävää ja rautalankaa.
      Teoksen kuvatuksen nimi on Pirunkettu ja toisen kirjahyllyni takanurkassa se on yhä, on kuin lapsille kirjoitettu se.

      Mun lehtilukemistoa: Tähdet ja avaruus, Kanava, Tekniikka&talous. Kauppalehteä en lue kun kolmossivun tyttö poistui. ;D

      T. minä, mies

      • Mulle on tullut samoja lehtiä, joten mitään erityisesti miehille suunnattuja nuo ei ole.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulle on tullut samoja lehtiä, joten mitään erityisesti miehille suunnattuja nuo ei ole.

        Juu-u aivan varmasti tiedät jokaisen julkaisun aihepiirit...

        Mulle tulee kaksi noista jäsenetuina ja Kanava tilattuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu-u aivan varmasti tiedät jokaisen julkaisun aihepiirit...

        Mulle tulee kaksi noista jäsenetuina ja Kanava tilattuna.

        Kirjastossa saa lukea lehtiä ja kirjastokortilla netistä. Jäsenetuna tulee kotiin veronmaksaja-, diabetes- ja sydänlehdet.


    • Anonyymi

      Alvar Aalto on mies...

      • Anonyymi

        Eikä, vautsi mitähän sää nyt yrität alkaa mennä kauemmas ja kauemmas nää jutut


      • Niin? En arvostellut miehiä vaan miestenlehtiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1826
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1133
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      915
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      822
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      700
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe