Vappuna viinamiehet ovat kaupungilla juomassa viinaa ja tapaamassa naisia.
Raittiit miehet ovat yksin kotona ilman naisseuraa.
t. viinamies
Vappu tulee
17
347
Vastaukset
- Anonyymi
Viinamies tietystikin tilaa viinaa eli sen noin 834 euros maksavan skotti-viskipullon heti pöytään juomaksi.
Jos menisin, niin luultavasti menisin, kylläkin viskilasilla, mutta Blackjack-pöytään jonkun nappaamani kaunottaren kanssa pelaamaan vähän uhkapelejä aluksi...- Anonyymi
Ne pöydät on nykyään aika vähissä, kun normiravintoloista vietiin pois. Lasi viiniä ja pelaamaan, hyviä muistoja. Nainen
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17839507K
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
SDP:n ÄäriVasemmisto(Kommunisti) ja MyrkynVihreät on Päissään Vappuna !
- Anonyymi
Eräskin levy jonka ostin ja sittemmin möin bensarahan puuttesssa jollekin kaverille aikoinaan hahah: Skidrow: full album: https://www.youtube.com/watch?v=NIoz_ogZ3vc
- Anonyymi
Ei kauheesti kannata juoda jos oikeesti haluaa naisen iskeä. Ei ne mitään känniääliötä halua. Olen baareista saanut naisen yöksi mutta en minä ole viinaa juonut. Jotain siideriä tai lonkeroa muutamia.
Viinamies saisi järjestää elämysmatkoja koko palstalle.
Minäkin olen jo unohtanut, millaista se hurja nuoruus oli.- Anonyymi
Kohtuukäyttäjämiehet ovat vappuna selvin päin kyntämässä vakoa ja laittamassa siementä itämään!
Näin meillä reippailla maalaisilla. Pitäkää te kaupungissa omat ja huonommat syntinne!
-keinovaginamies-- Anonyymi
Mukavaa jos näin on!
- Anonyymi
Ei kannata ikinä tehdä mitään. Varsinkaan nuorena. Näin kokemukset karttuvat. Varsinin naisista ja ihmissuhteista. Istu koko vappu sisällä raittiina pelaamassa jotain paskoja pelejä.
- Anonyymi
Aina on nimittäin olemassa vaara että kuolee tai käy jotain hassusti.
- Anonyymi
Vähiten mitä nyt kaipaan on naisseura.
On mukava levätä välillä.
AV - Anonyymi
Vappuna monet eroaa koska pettävät kumppaniaan.
- Anonyymi
No, kun eilen tuossa ratikkamatkalla ja Taqmpereen keskustassa katseli joidenkin "miesten" ja "naisten" uhoa ja menoa, tuli mieleen miksi Vappuna on parempi olla muualla. Vaikka itsekin olen taustaltani teekkari, ihmisten kieli poskella perseily ei nyt kauheasti kiinnosta - oli Vappu tai Juhannus..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?751448Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13977Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79892Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90848Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51714- 53664
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51621Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134618Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47613- 70576