Vastaa AINA viesteihin jos ei ole kiinnostunut?
Miksi mies
7
436
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi siis lähetät viestejä edelleen jos tulos on jo selvillä?
Eikö itselle tarkoitettuihin yksityisiin viesteihin vastaaminen kuulukaan enää hyviin käytöstapoihin, kun sitä noin ihmetellään?
Jos joku on häiritsevä voi tälle toki kertoa, ettei aio enää ko. henkilön viesteihin vastata, ja jättää asia siihen (eli ei enää vastaa eikä ota muutoinkaan yhteyttä).- Anonyymi
Vastaaminen ei tarkoita läheskään aina että olisi toisesta kiinnostunut. Hyviin tapoihin kuuluu, että jollain aikavälillä viestin lähettäjä saa lähetettävältä vastauksen. Koskee molempia sukupuolia.
Jos vain toinen ensisijaisesti joutuu lähettämään (pommittamaan) viestejä, tulisi tajuta ettei kannata roikkua tai toivoa enää ylläpitävää kiinnostusta. - Anonyymi
Koska viesteihin kuuluu vastata? Saman voisitte te naiset oppia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713085
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181240
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232