Minulle naiset ovat sanoneet

Anonyymi-ap

Että olen niin lyhyt niin eivät voi seurustella kanssani. Eräskin 155 cm nainen sanoi että ei voi seurstella kanssani koska olen 167 cm, hänen ihannemiehensä on 180 cm sanoi.
Elämäni on pilalla. En saa koskaan tyttöystävää. Siitä hyvästä en aio töihinkään mennä enkä veroja maksaa.

74

124

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alle 170 cm miehiä. Ehkä tämä lista lohduttaa.

      Noddy Holder (oli bändin Slade laulaja 1966-1991) 167 cm
      Dave Hill (Sladen kitaristi)163 cm
      Brian Johnson (AC/DC) 165 cm
      Agnus Young (AC/DC) 157 cm
      Malcolm Young (AC/DC, RIP)160 cm
      Steve Marriott (bändien Small Faces, Humble pie laulaja, RIP)165-167 cm
      Ronnie James Dio (RIP, laulaja) 160 cm
      Charles Chaplin (näyttelijä, RIP,)ehkä 160-165 cm
      Buster Keaton (näyttelijä, RIP)160-165 cm, ehkä
      Joe Pesci (näyttelijä)160 cm
      Martin Scorsese (ohjaaja) 160 cm
      Marc Bolan (RIP, bändin T. Rex laulaja) 165 cm
      Peter Jackson (ohjaaja) 164 cm
      Billy Joel (laulaja) 166 cm
      James Brown (RIP, laulaja) 165 cm
      Neil Sedaka (laulaja) 165 cm
      Willie Nelson (countrymuusikko) 167 cm
      Louis Armstrong (RIP, jazzmuusikko) 167 cm
      Dustin Hoffman (näyttelijä) 166 cm
      Bono( U2 laulaja) 166 cm
      Roger Daltrey (The Who laulaja) 166 cm
      Richard Hammond (tunnettu auto-ohjelmasta Top Gear) 166 cm
      George Lucas (ohjaaja, tuottaja) 168 cm
      Jack Black (näyttelijä) 168 cm
      Al Pacino (näyttelijä) 168 cm
      Groucho Marx (yksi kuuluisista Marxin koomikkoveljeksistä) 168 cm
      Bruce Dickinson (laulaja, Iron Maiden) 168 cm
      Miles Davis (RIP, jazzmuusikko) 168 cm
      Tom Holland (näyttelijä) 169 cm
      Winston Hurchill (RIP, poliitikko) 169 cm
      Napoleon (RIP, Ranskan itsevaltias keisari) 169 cm
      Bob Dylan (muusikko) 169 cm
      Richard Attenborough (RIP, näyttelijä ja ohjaaja, luontomies David Attenboroughin veli) 169 cm
      Stanley Kubrick (RIP, ohjaaja) 169 cm

      • Anonyymi

        Kaikki rikkaita ja julkkiksia. Rikas saa pillua niin sinkuilta kuin varatuiltakin. Tavis mies ei saa ketään suomessa.


      • Anonyymi

        Miten voit verrat tuollaisia kuuluisuuksia suomalaiseen tavis ätmiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit verrat tuollaisia kuuluisuuksia suomalaiseen tavis ätmiin?

        Yritin vain osoittaa, että on muitakin lyhyempiä miehiä. Ettei aloittaja ole ainut. Ja jos nuo julkisuuden nimet vähän lohduttais. Että tietää, että hei, vaikka Agnus Young on lyhyempi kuin minä ja ihan hyvin on silti pyyhkinyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki rikkaita ja julkkiksia. Rikas saa pillua niin sinkuilta kuin varatuiltakin. Tavis mies ei saa ketään suomessa.

        Ihan tavallisia ne on olleet suurinosa ennen menestystään ja saaneet silti kaiken saavuttamansa aikaiseksi ja ovat varmasti rakkaudenkin löytäneet joten sulla on aivan samat mahdollisuudet kun itsesäälistäsi ja huonosta asenteestasi pääsisit vain eroon. Sulla on kaikki mahdollisuudet onneen ja rakkauteen älä anna niiden mennä ohi.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit verrat tuollaisia kuuluisuuksia suomalaiseen tavis ätmiin?

        Koska isoin osa heistä on ollut aivan samanlaisia taviksia ennen kuuluisuuttaan eikä heidän pituutensa ole sitä mitenkään estänyt.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Yritin vain osoittaa, että on muitakin lyhyempiä miehiä. Ettei aloittaja ole ainut. Ja jos nuo julkisuuden nimet vähän lohduttais. Että tietää, että hei, vaikka Agnus Young on lyhyempi kuin minä ja ihan hyvin on silti pyyhkinyt.

        Heidän on vain itsesääliltään ja katkeruudeltaan sitä hyvin vaikeaa ilmeisesti nähdä ystäväiseni mutta kiltisti tehty sulta kun aloittajaa piristää yritit.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Heidän on vain itsesääliltään ja katkeruudeltaan sitä hyvin vaikeaa ilmeisesti nähdä ystäväiseni mutta kiltisti tehty sulta kun aloittajaa piristää yritit.🙂.

        Juu. Yritys oli ainakin kova kuten listan pituudestakin voi huomata =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Koska isoin osa heistä on ollut aivan samanlaisia taviksia ennen kuuluisuuttaan eikä heidän pituutensa ole sitä mitenkään estänyt.🙂.

        Puhut asiaa. Useat brittiläisistä laulajista kuten vaikka Brian Johnson, Rob Halford tai vaikka Paul Rodgers ja muistaakseni myös Bruce Dickinson ovat työväenluokkaisten perheiden kasvatteja ja eläneet lapsuutensa ja nuoruutensa ja jotkut osan aikuisuuttaan tehdaspaikkakunnilla tai sellaisilla alueilla, joissa on paljon satamatyöläisiä ja laivoja ja heidän vanhempansakin tai ainakin isät ovat monesti työskennelleet tehtaissa. Brian Johnson oli myös ennen AC/DC:n pestiään osan ajastaan tavallinen duunari, osan ajastaan keikkaili erilaisten paikallisbändien solistina ja yritti menestyä laulajana.


      • Anonyymi

        Paavo Arhinmäki 152cm


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Heidän on vain itsesääliltään ja katkeruudeltaan sitä hyvin vaikeaa ilmeisesti nähdä ystäväiseni mutta kiltisti tehty sulta kun aloittajaa piristää yritit.🙂.

        Kumpi sulla on suurempi pituus vai leveys?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi sulla on suurempi pituus vai leveys?

        Molemmat on aivan sopivat ja viihdyn erittäin hyvin sellaisena kuin olen.😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu. Yritys oli ainakin kova kuten listan pituudestakin voi huomata =D =D

        Kyllä lista on huomattava ja vaivan näköäsi toivois heidänkin arvostavan mutta ehkä se voi olla liikaa odotettu.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki rikkaita ja julkkiksia. Rikas saa pillua niin sinkuilta kuin varatuiltakin. Tavis mies ei saa ketään suomessa.

        Julkkikset eivät ole olleet julkkiksia ja rikkaita heti syntyessään, eikä vuosiin/vuosikymmeniin syntymän jälkeen.

        Lyhyen tai pitkänkin miehen, joka etsii vain "pillua" on melko hankala löytää ketään niin huonolla itsetunnolla varustettua naista.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­­N­­y­­m­f­­­o­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17839908b

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Korjaus: Winston Churchill, 169 cm

    • Anonyymi

      Minäkin olen monelle miehelle väärän pituinen 173cm pituudellani. Liian pitkä kuulemma, naisen kuuluu olla pieni ja kainaloon mahtuva eikä tällainen amatsoni 185cm korkkarit jalassa. Mutta en välitä, minkäs sitä pituudelleen mahtaa 🤷‍♀️

      Älä lannistu, monet naiset pitävät aivan muista ominaisuuksia tärkeämpinä kuin pituutta.

      • Mummoni oli saman pituinen.


      • Sulla ei luulis olevan vaikeuksia löytää esim. kenkiä. Tuon mittaisena kuin olet sulla on varmaan ihan tavallisen aikuisen naisen jalka (yleensä kai kokoa 36-39).


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Mummoni oli saman pituinen.

        Aika pitkä s8ihen suhteutettuna, että aikaisemmin ihmiset olivat hieman lyhyempiä kuin nykyään. Omat mummoni olivat minua reilusti lyhyempiä.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Sulla ei luulis olevan vaikeuksia löytää esim. kenkiä. Tuon mittaisena kuin olet sulla on varmaan ihan tavallisen aikuisen naisen jalka (yleensä kai kokoa 36-39).

        En tiedä ketään pituistani, jolla olisi koon 36 jalka 😄 Tuon kokoinen jalka on ystävilläni, jotka ovat n 150cm pitkiä. Oma jalkani on 39-40, riippuen kengän mallista. Juoksulenkkarit ovat kokoa 40,5. Mutta ei ole ongelmia löytää kenkiä.

        Suomalaisten kengän koko on muuten kasvanut nykyään sitä myöten, kun nuoret kasvavat yhä pidemmiksi. Oman teini-ikäisen poikani jalka on 45,5-46. Saisi siihen jäädäkin, alkaa olla vaikea löytää kenkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ketään pituistani, jolla olisi koon 36 jalka 😄 Tuon kokoinen jalka on ystävilläni, jotka ovat n 150cm pitkiä. Oma jalkani on 39-40, riippuen kengän mallista. Juoksulenkkarit ovat kokoa 40,5. Mutta ei ole ongelmia löytää kenkiä.

        Suomalaisten kengän koko on muuten kasvanut nykyään sitä myöten, kun nuoret kasvavat yhä pidemmiksi. Oman teini-ikäisen poikani jalka on 45,5-46. Saisi siihen jäädäkin, alkaa olla vaikea löytää kenkiä.

        150 cm pitkillä on usein 34-35 koon jalka. Mahdotonta löytää Suomesta oikean kokoisia kenkiä, lasten lenkkareita löytyy, ehkä. Mielenkiintoisesti lasten koot loppuvat 33-34 ja aikuisten alkavat nykyään 37.


      • Anonyymi kirjoitti:

        150 cm pitkillä on usein 34-35 koon jalka. Mahdotonta löytää Suomesta oikean kokoisia kenkiä, lasten lenkkareita löytyy, ehkä. Mielenkiintoisesti lasten koot loppuvat 33-34 ja aikuisten alkavat nykyään 37.

        Lasten kenkiäkin on ihan aikuistenkin koossa nykyään (olen huomannut lasten kenkäpuolellakin välillä jopa koon 36 ja 37 kenkiä, joskus jopa sitä hieman isompiakin). Monen koululaisenkin jalka on nykyään isompi kuin mulla.

        Aikuisten kengät alkavat nykyään jostain koosta 37, joskus koosta 36, mutta 37 taitaa olla nykyään yleisempi pienin aikuisten koko.

        Ihmiset ovat vuosisatojen ja vuosikymmenten saatossa tulleet yhä isokokoisemmiksi. Yritä saada keskikokoinen tai hieman sitä isompi (en tarkoita nyt ylipainoista) mahtumaan vaikka 1700-luvun aatelisnaisen pukuun ja korsettiin, niin hankalalta vaikuttaisi. Myös monet 1900-luvun vuosikymmenien (esim. vaikka 1940-50 -luvut), vaatteet saattavat olla monelle hieman isokokoisemmalle (tarkoitan isokokoisemmalla mittasuhteiltaan isokoisempaa, kuten isompi jalan koko ja muutenkin sellainen, ettei ole mittasuhteiltaan kovin pienikokoinen, engl. esim. petite) jostain kohtaa kinnaavia tai jopa liian pieniä.


    • Anonyymi

      Niin no kun ei se maku kysy omaa pituutta. Itse taas olen kuullut useilta 170-175 senttisiltä miehiltä olevani liian pitkä. Minä siis olen 165 senttinen. En kuulemma missään tapauksessa saa ainakaan korkekenkiä käyttää.

      • Anonyymi

        Ja noinitseni pituiset miehet nyt raakkaavat minut ihan automattisesti pois edes vaihtoehdoista, koska olen "liian pitkä".


      • Anonyymi

        Oon 175cm ja minusta 165 on just sopivan pituinen. Tosin minun puolestani saa olla vaikka minua pidempikin nainen, vaikka jostain syystä lyhyemmät yleensä vetoavat enemmän. - joku tee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 175cm ja minusta 165 on just sopivan pituinen. Tosin minun puolestani saa olla vaikka minua pidempikin nainen, vaikka jostain syystä lyhyemmät yleensä vetoavat enemmän. - joku tee

        Eipä ole tullut kaltaistasi. Kaikkien pituistesi mielestä ole ollut liian pitkä ja tosiaan vähintään kenkävalintojani pitäisi kontrolloida.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tullut kaltaistasi. Kaikkien pituistesi mielestä ole ollut liian pitkä ja tosiaan vähintään kenkävalintojani pitäisi kontrolloida.

        Et ole ei pituudella ole merkitystä. Ainakaan mulle. Mä oon 184cm pitkä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Et ole ei pituudella ole merkitystä. Ainakaan mulle. Mä oon 184cm pitkä.🙂.

        No sinä oletkin paljon pidempi, kuin ne miehet, jotka mulle noin sanovat. 🙂 Itse siis ottaisin mieluiten itseni kanssa suht samanpituisen miehen, mutta ei niille kelpaa. Olen "liian pitkä".


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sinä oletkin paljon pidempi, kuin ne miehet, jotka mulle noin sanovat. 🙂 Itse siis ottaisin mieluiten itseni kanssa suht samanpituisen miehen, mutta ei niille kelpaa. Olen "liian pitkä".

        Niin no oon kyllä mutta ei mua haittais vaikka nainen olis mua reilusti pidempi tai lyhyempi. Mulle sillä ei vaan oo merkitystä ja uskon kyllä että on muitakin miehiä ketkä on samaa mieltä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin no oon kyllä mutta ei mua haittais vaikka nainen olis mua reilusti pidempi tai lyhyempi. Mulle sillä ei vaan oo merkitystä ja uskon kyllä että on muitakin miehiä ketkä on samaa mieltä.🙂.

        Kyllä sellaisia varmaan on, mutta omalle kohdalle ei tosiaan ole sellaista osunut. Pahimmillaan mies on siis kirjaimellisesti laskenut millaisilla koroilla varustetut kengä minulla on lupa laittaa jalkaani treffeille hänen kanssaan. Voit arvata tuliko niitä treffejä.

        Eksäni oli mua sentin pidempi, että olen kelvannut kyllä, mutta hänellä oli miltei aina ongelma tuon asian kanssa. Jos yritin halatessa tai vaikka elokuvaa katsoessakin laittaa pääni hänen olkapäälleen, niin alkoi "anteeksipyytely", kun hän on niin lyhyt. En kai minä olisi häntä valinnut, jos hän olisi ollut minusta lyhyt? Julkisella paikalla kulkemiset olivat sitten taas ihan oma lukunsa. Hän jotenkin piti aina pientä eroa minuun. Kulki yhdessä kanssani, mutta ei sitten ihan kuitenkaan niin, että olisimme kulkeneet yhdessä. Se oli ahdistavaa.


      • Itse olen 150 cm ja muutenkin pienikokoinen. Kengän koko on 34 paitsi talvikengät yleensä 35.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sellaisia varmaan on, mutta omalle kohdalle ei tosiaan ole sellaista osunut. Pahimmillaan mies on siis kirjaimellisesti laskenut millaisilla koroilla varustetut kengä minulla on lupa laittaa jalkaani treffeille hänen kanssaan. Voit arvata tuliko niitä treffejä.

        Eksäni oli mua sentin pidempi, että olen kelvannut kyllä, mutta hänellä oli miltei aina ongelma tuon asian kanssa. Jos yritin halatessa tai vaikka elokuvaa katsoessakin laittaa pääni hänen olkapäälleen, niin alkoi "anteeksipyytely", kun hän on niin lyhyt. En kai minä olisi häntä valinnut, jos hän olisi ollut minusta lyhyt? Julkisella paikalla kulkemiset olivat sitten taas ihan oma lukunsa. Hän jotenkin piti aina pientä eroa minuun. Kulki yhdessä kanssani, mutta ei sitten ihan kuitenkaan niin, että olisimme kulkeneet yhdessä. Se oli ahdistavaa.

        Varmasti ei ollut kivaa kun kumppanilla oli tuollaisia epävarmuuksia vaikka eihän hän tahallaan niin varmasti tehnyt mutta ei se silti mukavaa ole. Toivottavasti löydät sopivan miehen kenen kanssa pituudet sopii tai ne on merkityksettömiä. Ne tunteet sitä ihmistä kohtaan kuitenkin se tärkein asia on ei ihmisen pituus.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Varmasti ei ollut kivaa kun kumppanilla oli tuollaisia epävarmuuksia vaikka eihän hän tahallaan niin varmasti tehnyt mutta ei se silti mukavaa ole. Toivottavasti löydät sopivan miehen kenen kanssa pituudet sopii tai ne on merkityksettömiä. Ne tunteet sitä ihmistä kohtaan kuitenkin se tärkein asia on ei ihmisen pituus.🙂.

        Toivotaan. Tämä viimeisin tapaus johon menin ihnastumaan on mua hieman lyhyempi. En tiedä hänen tarkkaa pituuttaa, mutta sen verran, että sen juuri ja juuri itse huomaan. No hän pitää musta ja meillä on aina hauskaa keskenämme ja hän ilmiselvästi pitää myös ulkonäöstäni, mutta kokee itsensä liian lyhyeksi mun kanssani. Huokaus, minkäs teet? Mä olisin voinut jopa jättää ne korot pois, mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa. En viitsi edes yrittää enempää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan. Tämä viimeisin tapaus johon menin ihnastumaan on mua hieman lyhyempi. En tiedä hänen tarkkaa pituuttaa, mutta sen verran, että sen juuri ja juuri itse huomaan. No hän pitää musta ja meillä on aina hauskaa keskenämme ja hän ilmiselvästi pitää myös ulkonäöstäni, mutta kokee itsensä liian lyhyeksi mun kanssani. Huokaus, minkäs teet? Mä olisin voinut jopa jättää ne korot pois, mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa. En viitsi edes yrittää enempää.

        Höh...no oon kovin pahoillani sun puolesta. Ite en kyllä antais noin pienten sivuseikkojen olla mun mahdollisten onneni ja rakkauteni esteenä hetkeäkään.😊.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Höh...no oon kovin pahoillani sun puolesta. Ite en kyllä antais noin pienten sivuseikkojen olla mun mahdollisten onneni ja rakkauteni esteenä hetkeäkään.😊.

        Noin sen minusta pitäisikin olla. Ei noin vähäisellä asialla saisi olla noin suurta painoarvoa. Vaan arvannet, että mua ärsyttävät nämä aloittajan kaltaiset tyypit, jotka jaksavat jankuttaa naisten pituusvaatimuksista miehille. Hitto kun eivät miehet itse ole yhtään sen helpompia. Jos mä olisin mutsini pituinen, 152 senttiä, niin kelpaisi joka hiton miehelle olipa pitkä tai pätkä. No siis eihän kukaan kelpaa kaikilla, mutta tuollaisilla lyhyillä naisilla on aikalailla eniten valinnanvaraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin sen minusta pitäisikin olla. Ei noin vähäisellä asialla saisi olla noin suurta painoarvoa. Vaan arvannet, että mua ärsyttävät nämä aloittajan kaltaiset tyypit, jotka jaksavat jankuttaa naisten pituusvaatimuksista miehille. Hitto kun eivät miehet itse ole yhtään sen helpompia. Jos mä olisin mutsini pituinen, 152 senttiä, niin kelpaisi joka hiton miehelle olipa pitkä tai pätkä. No siis eihän kukaan kelpaa kaikilla, mutta tuollaisilla lyhyillä naisilla on aikalailla eniten valinnanvaraa.

        No ihan varmaan ärsyttää. En epäile ollenkaan. Ja on joo ihan järjetöntä mun mielestä antaa joidenkin tuollaisten asioiden seistä itsensä ja sen mahdollisen onnen ja rakkauden välissä. Ja sitten kuitenkin valitetaan kuinka ollaan yksin.🙂.


    • Niin Stalin oli kuin Dimitri Medevedev jaVladimir Putin ovat lyhyitä miehiä joskaan tämä fakta ei taatusti lohduta yhtään. 😉

    • Anonyymi

      Isäni oli tuon mittainen sotainvalidi. Teki vielä satamassa töitä 25 vuotta.

    • Ja sokerina pohjalla mies, joka ei ole edes noinkaan pitkä kuin nuo luettelemani. Daniel Devito, 147 cm. Ja hän on menestynyt ihan hyvin näyttelijänä. Oli vaimonsa kanssa naimisissa jotain 30 vuotta tai sinne päin ja sitten erosivat (ainakin joidenkin tietojen mukaan ovat eronneet) ja lapsiakin on. Vaimo oli pidempi kuin Devito.

    • Monessa tapauksessa luonne ratkaisee ja vaikka arvot ja persoonallisuus jne, ei se pituus, mutta kyllä joillekin se pituuskin voi olla tärkeä asia.

    • Anonyymi

      Hyvin harva seurustelee ihannekumppaninsa kanssa.

      • Anonyymi

        Seurustelee kumminkin.


    • Minua harmittaa että meillä isoilla ihmisillä on iso pää.

      Toisaalta normaalin kokoinen pää näyttäisi typerältä pitkän ja raamikkaan miehen nuppina (lainaten vaimon lohduttavia sanoja).

      • Anonyymi

        Tiesitkö, että ihmisen pää ei juurikaan kasva enää sen jälkeen, kun ihminen on täyttänyt 3 vuotta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö, että ihmisen pää ei juurikaan kasva enää sen jälkeen, kun ihminen on täyttänyt 3 vuotta?

        En tiennyt. Mutta jos aikuisia katsoo, kookkailla ihmisillä on usein suurempi pää kuin pienillä ihmisillä.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        En tiennyt. Mutta jos aikuisia katsoo, kookkailla ihmisillä on usein suurempi pää kuin pienillä ihmisillä.

        Varmaan noin, mutta lyhyillä ihmisillä pää näyttää usein suuremmalta pituuteen suhteutettuna. Ihmisen pää mahtuu pituuteen 7 kertaa kehon mittasuhteiden ollessa ns ihanteelliset. Olen tutustunut ihmisen mittasuhteisiin piirtämisen kautta, sieltä jäänyt tuo mieleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö, että ihmisen pää ei juurikaan kasva enää sen jälkeen, kun ihminen on täyttänyt 3 vuotta?

        Ylioppilaslakkini ei enää mahdu omaan päähäni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan noin, mutta lyhyillä ihmisillä pää näyttää usein suuremmalta pituuteen suhteutettuna. Ihmisen pää mahtuu pituuteen 7 kertaa kehon mittasuhteiden ollessa ns ihanteelliset. Olen tutustunut ihmisen mittasuhteisiin piirtämisen kautta, sieltä jäänyt tuo mieleen.

        Olen tavannut minuakin kookkaampia ja isopäisempiä miehiä. Jos ihmisellä on kookkaat kasvot se tuntuu jotenkin luonnottomalta, jopa pelottavalta.

        Mutta tämä lienee tottumuskysymys. Harvoin niitä Goljatteja kohtaan.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Ylioppilaslakkini ei enää mahdu omaan päähäni.

        Hurjaa. Kallo itsessään ei kuitenkaan kasva enä aikuisena, mutta toki muuta massaa pään ympärille voi kertyä, eritoten niskan/takaraivon puolelle.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Olen tavannut minuakin kookkaampia ja isopäisempiä miehiä. Jos ihmisellä on kookkaat kasvot se tuntuu jotenkin luonnottomalta, jopa pelottavalta.

        Mutta tämä lienee tottumuskysymys. Harvoin niitä Goljatteja kohtaan.

        Miten iso on sinua kookkaampi mies, jos sellaisia tulee harvoin vastaan? En ole vielä niin isoa miestä tavannut, että koon puolesta olisin pelännyt. Eniten olen pelännyt pienikokoisia miehiä, nyt kun mietin 🤔 Hassua sinänsä, mistä lie johtuu, mutta kohdalleni sattuneet aggressiiviset miehet ovat olleet kaikki aika pienikokoisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten iso on sinua kookkaampi mies, jos sellaisia tulee harvoin vastaan? En ole vielä niin isoa miestä tavannut, että koon puolesta olisin pelännyt. Eniten olen pelännyt pienikokoisia miehiä, nyt kun mietin 🤔 Hassua sinänsä, mistä lie johtuu, mutta kohdalleni sattuneet aggressiiviset miehet ovat olleet kaikki aika pienikokoisia.

        Niiden pituus on jotain 2,1-2,2 metriä. Pelko johtuu lähinnä siitä, että suurikasvoinen näyttää oudolta.

        Joskus sitä mietti millainen monsteri itse olen. Pari lasta on jo purskahtanut itkuun.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Niiden pituus on jotain 2,1-2,2 metriä. Pelko johtuu lähinnä siitä, että suurikasvoinen näyttää oudolta.

        Joskus sitä mietti millainen monsteri itse olen. Pari lasta on jo purskahtanut itkuun.

        No yli 2m on kieltämättä jo aika kookas. Olen aika paljon ollut tekemisissä pitkien ihmisten kanssa, tuttavapiirissä on lentopalloilijoita jne. ja yläkouluikäinen poikanikin alkaa lähennellä jo 190cm niin saa olla poikkeuksellisen pitkä, ennen kuin oikeastaan kiinnitän edes huomiota jonkun pituuteen. Suuriiin kasvoihin en myöskään ole erityisemmin kiinnittänyt huomiota.

        Lapset saattavat purskahtaa itkuun ihan vain siitäkin syystä, etteivät tunnista jotakuta. Tuskin sinä mikään monsteri olet 😊


    • Minun mielestäni ei, niin pitkät miehet on just hot😍

      • Anonyymi

        Sama. Mä pidän sellasista maksimissaan vähän päälle 170 senttisistä miehistä. Pitkät miehet eivät vaan kiinnosta yhtään. Jotenkin se ruumiinrakenne, jollainen pitkillä usein on, ei nappaa mua yhtään. Oikeasti pitkillä on usein myös huono ryhti ja se on mulle paha turn off.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Mä pidän sellasista maksimissaan vähän päälle 170 senttisistä miehistä. Pitkät miehet eivät vaan kiinnosta yhtään. Jotenkin se ruumiinrakenne, jollainen pitkillä usein on, ei nappaa mua yhtään. Oikeasti pitkillä on usein myös huono ryhti ja se on mulle paha turn off.

        Just passeli pituus myös omaan mieleen. Elämäni aikana pariin ei, niin pitkään ihastunut.. viehättää melkein oman pituiset. Haalaminenkin olis, niin kivaa, kun ei tarvii kurkotella.. no haaveissa vain..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Just passeli pituus myös omaan mieleen. Elämäni aikana pariin ei, niin pitkään ihastunut.. viehättää melkein oman pituiset. Haalaminenkin olis, niin kivaa, kun ei tarvii kurkotella.. no haaveissa vain..

        Kyllä. Kaikkein paras olisi sellainen samanpituinen, mutta plusmiinus viisi niin eihän sitä vielä huomaa. Tosiaan halaaminen ja pusuttelu on parasta suht samalle korkeudelle ja käsikädessä käveleminenkin on ikävää, jos toisen käsi on reilusti korkeammalla. Ei kenelläkään pitkällä sellaisia orankikäsiä ole, että pystyisi kunnolla käsikädessä kulkemaan. 😁


    • Anonyymi

      Kyllä on nurinkurista ettei treenattu vatta enää varreks taivu.

    • Anonyymi

      naiset sanovat moniakin assiwaoit, oletko its4 se4n huomasnnut? hgehgegheg

    • Se on surullista.

    • Anonyymi

      Oltais vähän kuin kaksoset :) Siitä hyvästä meen töihin ja nostan sinunkin liksat. Jepujeee

    • Seuraavalla kerralla ilmoitat, että olet sisäisesti pitkä.
      Sisäisesti kauniitkin tekevät niin.

      • 😃Hauska ajatus.

        Toisaalta sellaiset lyhyet ihmiset, joita ei oma pituus haittaa, näkyy sisäisenä pituutena. Niiden pienuutta ei huomaa.

        Itsensä häpeäminen näkyy ulospäin, jolloin ihminen näyttää kokoistaan pienemmältä.


    • Minä olisin valtavan pitkä, mutta minulla on lyhyet jalat.
      Onneksi mittava munkkivarastoni kompensoi tilannetta.

    • Minä olen 193 cm, puoliso 160 cm. Lähetyssaarnaaja-asennossa joudun katselemaan tyynyä, puoliso ei näe mitään.

    • Anonyymi

      Ette ole varmaan koskaan tehneet naisille alotteita niin ette tiedä miltä tuntuu saada pakit lyhyyden takia. Tai sitten muuten ulkonäön takia. Suomi naiset on maailman nirsoimpia. Kokeilkaa edes yrittää iskeä joku tavis nainen.

    • Anonyymi

      onhan tuollaisessa kyllä totuuspohjaa että mitä pidempi niin sitä pidempi ja isompi on myös pippppeli.... elin, olisihan se hassua jos olisi 2m pituutta ja 1 senttimetrinen peukalo

      • Anonyymi

        En ole kyllä tuollaista korrelaatiota huomannut. Olen seurustellut sekä 198 senttisen miehen kanssa ja 165 senttisen miehen kanssa ja sillä 165 senttisellä oli isompi pippeli.


    • Anonyymi

      Olin pitkään 169 senttisen kanssa, en pitänyt lyhyenä. Sitä ennen 172. Nyt on 170 senttinen. En halua isoa enkä pitkää. Jos lyhyt on normaalipainoinen, niin en näkisi 167 senttisessä mitään etteikö kumppaniksi kelpaisi jos muuten sujuu. Valitettavasti yli viiden kilon ylipaino on jo se joka minulla tökkii. Kyllä vähän mahaa saa olla, muttei ylettömästi. Painolle saa jotain tehdyksi mutta pituus on siinä.

    • Anonyymi

      Vai niin 😁

      Tapailin joskus aikoinaan minua lyhyempää miestä. Olen 160 cm ja mies väitti olevansa muistaakseni 167 cm 🤭. No, kyllä se pituusero oli ongelma miehelle, ja vasta siitä syystä minulle. Hänen olisi mm. pitänyt nähdä naisen pään yli. Voi ristus, kaikkea sitä onkin.. 😂

      xLiner

    • Anonyymi

      Nainen, joka ei halua seurustella kanssasi keksii jonkin tekosyyn, joka estää seurustelemasta kanssasi, tässä tapauksessa pituus. Älä ota pituutta niin vakavasti.

    • Anonyymi

      Ei tommosista kannata välittää,tunnen monta alle 170 cm olevaa miestä ja niillä on nais asiat kunnossa .Makuja on moneen junaan ja vielä jää asemallekkin.

    • Anonyymi

      Minulle naiset sanoneet että oon ruma. No se on totta varmaan koska niin sanoivat. Siksi en koskaan saa nais kumppania. Voin elää yksinkin ei siinä mitään. Naisia kuolee jännämieten takia joka viikko. Ei kelpaa kunnollinen mies. Naisille ulkonäkö tärkeintä aina miehessä.

      • Joo, mutta me rumat ollaan kuitenki pieni ryhmä, samaten jännät. Ja siihen väliin jää koko joukko normi miehiä. Ei tarvi kenenkään kuolla jännän takia. Ja me rumat keksitään kato muuta ajan vietettä. Ja lopulta kaikki voittaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1818
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1180
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      112
      884
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      807
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      805
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      772
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      765
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      740
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      719
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      716
    Aihe