Hondis ja meidän tiimi ollaan

A CUP CHAMPIONS! 💥🏆😮

https://ibb.co/378PqD3
Tuossa ne loppupisteet hieman rajattuna, vaikka noin 70 kuskia osallistui vähintään yhteen kisaan eli keräsi pisteitä. Nollakisat on niitä mihin ei ole osallistuttu ollenkaan, ja täytyy sanoa että ainakin ton ruotsalaisen Olssonin nollaputki helpotti meidän duunii pirusti. Mut piti sunkin hondis sentään joka kerta ajaa oma autosi maaliin, mitä Tyler ei läheskään aina onnistunut tekemään, niin turha tässä on ainakaan itse vähätellä omia suorituksia mitenkään ystäväiseni 🙂

Oliko tää nyt niin, että 20 vuotta se vei sulta saavuttaa edes jonkinlainen cup-mestaruus kunhan ei ny mitään Crash Team Racingia lasketa tai jotain Forzaa tekoälyä vastaan 🤯 Meinaan että kun pitäydytään lähinnä noissa sun karting-kokemuksissa 2003-2018, ne rinneautoilun sm-kilpailut vajaat 10 vuotta sitten, ja nyt oot ollut Penetratorsin tiimin kuskina Dirt Rallyssa since 2020 😯🔥

Ei muuta kun Tiktakin Minne Vaan raikaamaan isoa kovaa keulivan Silveradon lavakaiuttimista! 💥

16

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sieltähän se poika tuli kotiin, ja ilman yhtään voittoa 😂 Ja joka tapauksessa tuli tässä cupissa ekat palkintosijat muita pelaajia vastaan, eikä nyt kuitenkaan missään reaaliaikaisessa 6 hengen rallycrossissa, vaan vähintäänkin jännässä formaatissa 😃 Kolmen viikon ajan oli aina 48h kerralla aikaa ajaa yksi ralli läpi, se yksi ralli oli sen 12x12,5km sorateillä ilman huoltoja ja kahdella vararenkaalla, ja noita ralleja oli kaikkiaan se 12.
      Sinänsä ymmärrettävää noi nollakisat monilla, mutta niin niitä oli mullakin esim. kartingissa, niin turha silloinkaan oli surkutella omia pisteitään kauden lopuksi 🙄 Säännöt on samat kaikille ja mä pystyn ajamaan vain omaa autoani 🙄

      Voi jopa olla, että juuri rallin pelaamisen kautta olen löytänyt jonkin verran onlinekavereitakin suht hyvässä hengessä, kun ei kuitenkaan olla samaan aikaan radalla, vaan ajetaan kelloa vastaan ensisijaisesti. Ei mene syyttelyksi tms. oikeastaan koskaan 🙄

      Huge thanks to my co-driver Uncle B, chief mechanic Make, the whole Penetrators Team, Peugeot for producing such an amazingly reliable car! We made this togetha! 😜

      • Lämpimät onnittelut hondakuski125 🏆🍾👏
        Itsekin luotan tällä hetkellä Pösöön, mutta ihan vaan noin niinku maantieajossa 😄


      • Kartingiin ja tähän liittyen tuli mieleen sanonta aika on rahaa. 😅 Kartingissa jälkimmäistä ei ollut riittävästi mikä kyllä näkyi, ja tässä virtuaalisessa nopeatempoisessa formaatissa vaadittiin nimenomaan aikaa omistautua tälle 😃 Tiedän että noi ruotsalaiset Olssonit, Mr:t yms. on 60-luvulla syntyneitä ja ainakin joku ajaa oikealla uudella Fiestalla kilpaa Ruotsissa ja Suomessa. Taidoista ei olisi ollut kiinni, mutta ymmärrettävästi heillä on muutakin elämää 😅 Toi Tyler oli tän clubin/cupin perustaja, eikä mun tietääkseni ole mikään oikea rallikuski vaan mun kaltainen aktiivinen pelaaja, ja vissiin twitchaaja mihin en itse ole ryhtynyt, mutta alkoi hänkin loppukaudesta vähän sulamaan. Yhtäkkiä olikin uusia nimiä kärjessä niin taisi mennä vähän yliyrittämisen puolelle, kun taas itse pidin oman suoritustasoni suht tasaisena koko kauden ajan riippumatta siitä kuka milloinkin on kärjessä vauhdillisesti 🙄 Itse en varsinaisesti edes kehittynyt raa'assa vauhdissa tota tahkoessa, mutta löysin vähitellen hyvät setupit mitkä ei kuluttaneet renkaita pahasti, ja että auto oli ihan ajettava kuluneillakin pyörillä, jolloin suoritustaso ei romahtanut eikä ulosajoriski kauheasti kasvanut rallien loppua kohti ajaessa 🤨 Jos nyt nakutin noin 7:30 tienoilla olevia pätkäaikoja tauluun, niin kyllä mä softeilla ja eri säädöillä alle 6:50 saisin tauluun, ja nythän jotkut hurjapäät veti jopa 5:50 tms. ekalla pätkällä - kunnes todellisuus alkoi iskeä vähitellen 😅 🚗💨


      • Xena-183 kirjoitti:

        Lämpimät onnittelut hondakuski125 🏆🍾👏
        Itsekin luotan tällä hetkellä Pösöön, mutta ihan vaan noin niinku maantieajossa 😄

        Kiitos paljon! 😃 Ajoin mä alkupään kisoja myös konsernisisarella Citikalla ja yhden sadekisan Skodalla, mutta toi 208 osoittautui lopulta parhaaksi. Miten nyt sanoisi, eniten johdonmukaisesti kuluvaksi, mihin tietty säädöt ja mahdolliset ajovirheet vaikuttaa, sekä toki kokemus tätä ennen.


      • Onnea vaan mestareille!🙂.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Lämpimät onnittelut hondakuski125 🏆🍾👏
        Itsekin luotan tällä hetkellä Pösöön, mutta ihan vaan noin niinku maantieajossa 😄

        Pösö on ollut luotto automerkki meidän perheessä niin kauan kuin muistan. Tosin hyvin hämäriä muistikuvia on kerman värisen Anglian punaisista nahkapenkeistä kun olen aivan pieni. Varmasti yksiä varhaisimpia muistikuvia mitä yleensä on. Sen jälkeen on aina ollut pösö yhtä kadettia lukuunottamatta minkä faija vei mukanaan kun vanhemmat erosivat.🙂.


      • Anonyymi
        hondakuski125 kirjoitti:

        Kiitos paljon! 😃 Ajoin mä alkupään kisoja myös konsernisisarella Citikalla ja yhden sadekisan Skodalla, mutta toi 208 osoittautui lopulta parhaaksi. Miten nyt sanoisi, eniten johdonmukaisesti kuluvaksi, mihin tietty säädöt ja mahdolliset ajovirheet vaikuttaa, sekä toki kokemus tätä ennen.

        On se jollain mukavaa jutella hahmojensa kera tarinoida!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se jollain mukavaa jutella hahmojensa kera tarinoida!

        Sitä se yksinäisyys teettää.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Pösö on ollut luotto automerkki meidän perheessä niin kauan kuin muistan. Tosin hyvin hämäriä muistikuvia on kerman värisen Anglian punaisista nahkapenkeistä kun olen aivan pieni. Varmasti yksiä varhaisimpia muistikuvia mitä yleensä on. Sen jälkeen on aina ollut pösö yhtä kadettia lukuunottamatta minkä faija vei mukanaan kun vanhemmat erosivat.🙂.

        Mulla tuo englanninkielinen kiittely oli puoliksi sarkasmia, kun ei ole ollut itsellä koskaan entisen PSA-konsernin autoja ajossa, ja mitä on tulleet tutuiksi työjuttujen kautta niin sanoisin ettei niissä ole tyyppivikoja juurikaan, vaan oikeastaan mikä tahansa saattaa hajota, pudota tai kärytä 😅 Eikä Rellut sen parempia ole, mutta itellä eka auto oli Clio I ja parisen vuotta sitten oli Laguna II ajossa. Mukavia hintaluokassaan, mutta pidemmän päälle vähän haastavia pitää järkevällä panoksella suhteessa ostohintaan 🙄

        Pelissä on pari Fiestaa tossa Rally2 kategoriassa, tämä 208, C3 Citikka, Fabia, Polo ja Mitsubishi Colt. Fiestan evoversiossa on 30 heppaa enemmän ja se on ylivoimaisesti suosituin, mutta itse en tykkää ajettavuudesta ja mielestäni kojelauta (vyötärölinja) on turhan korkealla ja tuulilasi pieni, niin tulee helpommin kolhittua kulmia tai leikattua huolimattomasti. Toi Mitsu on ihan hyvä kaikinpuolin, Peugeot myös ja ehkä eniten ollut käytössä, Skodalla ajoin tarkoituksella täyden sadekisan etten vesitä (heh) Pösön normaalia tuntumaa, Citikka kärsii samasta näkyvyysongelmasta kuin Fordit mutta sinänsä hyvä ajettava ja tehokkaampi kuin Pösö, ja Pololla olen varmaan ajanut viimeksi kaverin luona 5 vuotta sitten 😂


    • Onnittelut koko tiimille 👏😄

    • Onneksi olkoon voitosta kummallekin mestarille.🙂.

      • Kiitti paljon Mikko bro! 🤜🤛🏻

        Ei muutaku vappuskumpat auki mestaruus plakkarissa 🍾🥂🥳


      • Mikkojuhan
        bicky_royal kirjoitti:

        Kiitti paljon Mikko bro! 🤜🤛🏻

        Ei muutaku vappuskumpat auki mestaruus plakkarissa 🍾🥂🥳

        Just näin!🥳.


      • Anonyymi
        bicky_royal kirjoitti:

        Kiitti paljon Mikko bro! 🤜🤛🏻

        Ei muutaku vappuskumpat auki mestaruus plakkarissa 🍾🥂🥳

        Eno!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eno!

        Tällaista sukulaista mulla ei ole. Hassu ankkalinnatyylinen käännöskukkanen mikä on jäänyt elämään palstalle 😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe